pitoeter, morgen een verslagje komen uitbrengen hé.
Last van mijn ribben heb ik niet echt, en af en toe dikke voeten, maar eens ik even omhoog heb gelegen met de benen, zijn ze zogoed al weg.
De trap met marie op de arm, wordt zwaar. Dus, zo dikwijls als werner thuis is, moet hij ze in bed stoppen.

De veters knopen lukt hier nog redelijk goed en de sokken aandoen ook.
Die kilo's..... ben er ook deze keer bang voor! Heb echt van die vreetbuien, die komen en gaan... Probeer er wel op te letten, maar das niet altijd zo evident

Waar ik op dit mopment nog het meeste schrik van ga hebben is, hoe ik het allemaal met zo'n 2 mannen ga geregeld krijgen. Dan die eten en dan die. Dan die slapen en dan die wakker.... pppfff
de doopsuiker moet nog worden besteld of gaan zien bij de ava hoe we het gaan doen. De geboortekaartjes moeten nog gekozen worden. De kamer van de buikbaby moet nog in orde worden gebracht, ik wil absoluut mijn vensters wassen, mijn kasten eens allemaal uitmesten... Maar een geluk dat we volgende week verlof hebben!
En ik heb soms zo dagen dat ik absoluut geen energie meer heb. Dan ben ik soms blij dat marie 's avonds in haar bedje ligt

Ik voel me op dit moment ook serieus dik en lelijk, net een olifant....
Tzal wel weer zo'n hormonenstoot zijn zeker? *zucht*
Maandag 23 juli gaan we nog eens naar de gyn, dan ist alweer 6 weken geleden.