wie nog voor juli?

Moderator:Moderators

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 25 jun 2007, 21:40

ja die namen hé ik kwam er zot van pffff
maar ben nu blij dat onze milan de knoop heeft door gehakt zé
allé mijn vv wou ook niet kijken of er opening was maar vogende week dinsdag mag ik terug naar gyn zal dan wel horen hé

is dat eigenlijk een weer amai gans de dag die regenvlagen dat werk op ne mens vind ik

en de laatste dagen voel ik me ook zo moe hé als ik me durf leggen in zetel ben ik vertrokken :lol:

nele b
Pas blauw

Bericht door nele b » 26 jun 2007, 18:52

hey,

Vandaag naar het ziekenhuis geweest!!!!
Bloeddruk hééééél hoog (onderdruk tussen 95 en 100)
Moet vanaf nu 2 keer per week langsgaan!!!
Dus donderdag terug!
Heb voor de rest geen enkel probleem en merk ook niks van die hoge bloeddruk (geen hoofdpijn,...)

Denk wel dat ze zullen voorstellen de baby voor de datum te laten komen!
Maar zal het alleen doen als er risico is voor ons baby'tje

Afwachten hé !!!!!
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

muppet
Pas blauw

Bericht door muppet » 26 jun 2007, 19:25

Spannend zeg. Hopelijk kan je béébje nog wat blijven zitten.
36 weken is niet dramatisch vroeg maar toch....'t is beter als ze hun tijd uitdoen.
Veel succes bij je volgend gynbezoek donderdag.
Hou ons op de hoogte.

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 26 jun 2007, 19:31

Amai! Wat een bloeddruk!!
En merk jij daar echt niets van?
36 weken is vroeg, maar niet zo erg. Vanaf 37 is voldragen dus....
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

vv

Bericht door Aicha » 26 jun 2007, 19:43

mama24,

Ja, da's nogal een weerte é da we vandaag gehad hebben!!!pffff...als dat blijft duren in de vakantie...amaai..... :roll: :?

Dus eigenlijk weinig verandering voor de moment! Ben echt benieuwd wat de gyn volgende week zal zeggen en ofdat hij/zij nu voor dat "neepje" :lol: zal zorgen!!!

Wordt hier nu echt wel spannend hé :wink:

nele,

Nog een chance dat ge daar niet echt veel last van hebt van die hoge bloeddruk!
Maar moet toch goed in de gaten gehouden worden hé!
Bij u dus ook nu al spannend of je beebje in zijn buikkamertje kan blijven tot de uitgerekende datum :wink:

G & F,

Als ik uw verhalen lees over uwen ex gaan mijn harzen hier ook al bijna recht op mijn hoofd! Ik kan dus ook niet tegen mensen die samenhangen van leugens. Wordt al nerveus als ik er nog maar aan denk :twisted:

Wanneer is dat juist dat je op reis gaat met uw vv'n? Zou wel speciaal zijn mocht ge dan tijdens die moeten bevallen é!
maar gaan wij hier dan een hele week nikske van jou vernemen? Juist nu het zo spannend wordt :roll:

Nu alle juni- mama's hun kleintjes al kunnen koesteren is het stillaan jullie beurt hé :wink:

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 26 jun 2007, 21:02

Ik vertrek de 4de juli tot... zal er wat vanaf hangen of ik al dan niet daar beval, anders denk ik wel rond m'n uitgerekende datum terug te zijn... Maar zou het niet erg vinden om daar te bevallen ze, das altijd speciaal.

Ik wil wel sms sturen hoor in het geval dat, maar dan heb ik iemand z'n gsm nummer nodig om dat dan hier te mogen komen posten hé :lol:

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Aicha
Pas blauw

nummer

Bericht door Aicha » 26 jun 2007, 22:02

Awel , kzal u sebiet een pm'ke sturen met mijn nummer!!!

Als het voor jou goed is wil ik jou wondertje hier met alle plezier komen aankondigen!!!

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 26 jun 2007, 22:53

oh nele b inderdaad een hoge bloedruk hé en dat je daar niks van gewaar bent is wel raar hé mss hun toestel niet niet juist meer werkt
zie dat je toch bijna 37 weken bent dus zeer tevroeg is het niet hé
en hoeveel woog het nu laatst?
ben eens benieuwd wat je resultaat donderdag zal zijn hopelijk is hij gedaald hé zal de duim hier omhoog zetten zé

ja aicha ben ook eens benieuwd wat de gyn me zal vertellen dinsdag maar eigenlijk zou ik de natuur gewoon zijn gang willen laten gaan
maar k'heb dan een beetje problemen voor mijn 2 kids nu we zullen zien en t'is dan nog niet gezegd dat zijn neepje deze keer zal werken hé
we zullen zien

a g&f zo bevallen op reis zou nog zo erg niet zijn hé doordat het met vv is en zou idd iets speciaals zijn ook :wink:
ben al blij dat aicha je aankondiging hier wil komen doen want wie weet lig ik zelf in materniteit
wat word het nu spannend zeg :lol:
wie de aftrap zal geven :D

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 28 jun 2007, 19:23

hallo
morgen 37 weken wat gaat het toch vlug zeg :lol:
maar begin nu echt wel last te hebben hoor van mijn rug ,en mijn meisje die alle kanten kruipt
weet soms niet hoe zitten dat het zo ambetant is :?
en mijn valies die is ook bijna klaar zé :D hopelijk heb ik ze nog niet in de eerste week nodig

oja en morgen mogen we achter onze doopsuiker :lol: doordat ze dan in verlof gaat tot 20juli moeten we ze nu al gaan halen
dus moesten we een meisjesnaam en jongensnaam doorgeven en wanneer ik dan ben bevallen hoeven we juist nog het naamkaartje op het lintje te schuiven en de datum juli en 2007 zal al gedrukt staan :lol:

morgen de laatste halve dag school zé ben eens benieuwd hoe vlug hij de vakantie moe zal zijn :)

vandaag met het mooie weer heb ik veel was gedaan alle 3 onze bedden ververst en mijn stoelhoesen en een gewone was en dan alles gestreken
heb ook nog mijn boven eens grondig onder handen genomen terwijl mijn man thuis was :lol:
kan dan in één trek doordoen hé en maité die speelde buiten terwijl papa het gras aan het maaien was
onze meid is ook heel graag buiten hé niet tedoen en vandaag was toch een dag om te genieten want morgen praten ze al terug van regen :evil:

en hoe gaat het met jullie?nog niet teveel last van vanalles?

groetjes

Aicha
Pas blauw

bijna

Bericht door Aicha » 28 jun 2007, 19:42

Bijna in jullie maand aanbeland hé!!!

G & F,

Zal mijn gsm goed in gaten houden hoor! Jij kan in principe elke dag nu gaan bevallen! Al 38 weken nu! Wauwwwwww spannend :lol: :lol:

vraagje: Is het de bedoeling dat Femke bij de geboorte van haar broertje/zusje is?

Mama24,

Als ik dat hier zo allemaal lees begint uwe nestdrang serieus de kop op te steken! Sebiet hebt ge geen neepke meer nodig :wink:

Maar eigenlijk ben ik deze week ook bezig met supergrote kuis , zodat ik daar in de grote vakantie nietdirect hoef aan te denken en zo meer tijd kan spenderen aan de kindjes!

Kom sebiet eens terug, baby huilt :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

mieke1983
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 28 jun 2007, 21:50

ja bijna jullie maand ,

Ben echt benieuwd wie er eerst ga bevallen,

Ik geloof da je in forme zijt mama24, zo kuisen, tefete schiet da omdeké in gang

En morgen de doopsuiker té, je ga hem moeten verstoppen dat ik hem niet zie hé :wink: :wink: :lol:
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

mieke1983
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 28 jun 2007, 21:51

mieke1983 schreef:ja bijna jullie maand ,

Ben echt benieuwd wie er eerst ga bevallen,

Ik geloof da je in forme zijt mama24, zo kuisen, tefete schiet da omdeké in gang

En morgen de doopsuiker té, je ga hem moeten verstoppen dat ik hem niet zie hé :wink: :wink: :lol:

tefete weet ik de naam zonder het te willen weten :wink: :lol:
Afbeelding

mieke1983
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 28 jun 2007, 21:54

nele b schreef: Dus donderdag terug!
Heb voor de rest geen enkel probleem en merk ook niks van die hoge bloeddruk (geen hoofdpijn,...)

hoe was het in het ziekenhuis, alles oké met je bloeddruk?
Afbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 28 jun 2007, 22:56

jah mieke die naam hé :lol: :lol: :lol:
nog even en iedereen zal het weten hé :wink:
en ja ik zag het zonneke en zij zal eens wassen hé en mooi laten drogen buiten zo is de droogkast wat gespaard gebleven
mms is het de laatste keer dat ik mijn beddekes heb moeten verversen hé voor mijn bevalling :lol: wie weet :idea: en ik zal dan mogen 4bedden verversen hé :lol: :lol:

nestdrang dat heb ik niet want ik kuis hier wel iedere dag wat : allé de ene dag wat meer dan de andere :wink: mo soit t'is echt sterker dan mezelf

groetjes

Aicha
Pas blauw

goeiemorgen

Bericht door Aicha » 29 jun 2007, 08:34

Goeiemorgen!!!!!

mama24,

Kpeise dat je den besten dag uitgekozen èt voor uw beddekes te verversen! :lol: :lol:
Tziet er vandaag niet fameus uit é :roll:

Zo, nog een half dagske en 't is vakantie! Nu mag da weer toch wel wat vaster beginnen worden wi! Amaai, tzwembad moet hier nog gezet worden moja, met zuk een were :?

Hoe is het met de harde buiken en de nachtrust?

Ben hier gisteren dus niet meer terug geraakt é! Was hier opeens weer druk met ons poppemie! Koorts, overgeven .....Denk dat ze binnenkort een paar bijterkes zal krijgen!

Tot later

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

nele b
Pas blauw

Bericht door nele b » 29 jun 2007, 19:01

Hey,

Gisteren dus naar het ziekenhuis geweest!!
Bloeddruk nog altijd te hoog, maar urine en bloed prima in orde !
Dus gewoon extra controle is gewoon de boodschap!

Maandag moet ik terug naar het bevallingskwartier om aan de monitor te liggen!!!
Voel mij voor de rest prima !!!!
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 29 jun 2007, 21:44

aicha jah inderdaad heb gisteren de beste dag uitgekozen om was buiten te hangen hé :lol: ben blij anders ging me droogkast vandaag op volle toeren mogen dragen

nele b allé is toch goed nieuw dat het juist nog je bloed is die wat tehoog staat en gelukkig voel je je ook nog goed

wij hebben dus vandaag de doopsuikers gehaald en ben echt wel content ermee :lol: heb dus de kaartjes meegekregen met een meisjesnaam en jongensnaam nu nog w8 tot ik ben bevallen in het geval het toch een jongen moest zijn zou ik al die naamkaartjes terug moeten afdoen hé
vandaag terug heel veel beweging hé in die buik en steken niet tedoen
ik zal blij zijn als ik dinsdag op controle moet want heb dit gelijk nog nooit gehad van milan en maité
voel me soms wel wat bang van wat is dat eigenlijk hé

enzo de vakantie is begonnen zé en hopelijk word het weer wat beter hé want je kunt dat hier toch geen zomùer noemen hé pfffff

vandaag heb ik het park gemonteerd wanneer onze nieuwe spruit wat in de relax zit dat ik dat dan in het park kan zetten want met onze maité zal ik ze niet op de grond durven te zetten je weet nooit hé
en ze is nogal brut ik zie dat wanneer mieke1983 komt met maxim ze denkt echt dat dit een pop is hé
dus staan er hier nu 2 parken in mijn huis één in living waar het rustig zal staan en één in de keuken/speelhoek in het drukste van het huis :lol:

groetjes

Aicha
Pas blauw

steken

Bericht door Aicha » 29 jun 2007, 21:57

mama24,

Als ik jou hoor praten over je zwangerschap hoor ik precies mezelf spreken toen ik zwanger was van Hélena!

Ik vond mijn derde zwangerschap ook veel heviger en eigenlmijk helemaal veel intenser dan de 2 vorige!
misschien dat dit laatste wel fel te maken heeft met het feit dat ik ook zeker was dat dit voor altijd onze laatste zwangerschap en ons kleinste meisje zou zijn maar de laatste weken had ik ook veel steken en zeer veel beweging, niet te doen! Soms had ik het gevoel dat ons meisje door mijn buikwand heen ging springen :lol: 't is een beetje raar uitgedrukt maar kan het niet anders verwoorden!

Ben ook weeral benieuwd wat jou gyn gaat vertellen en hopelijk doen die steekskes toch een beetje werk é :wink:

Nele,

Fijn te horen dat alles, behalve die hoge bloeddruk dan waarvan je weinig last hebt, prima gaat!

G & F,

geen nieuws vandaag, ge zijt er toch nog? :wink:

Ja zeg, nu je 38 weken voorbij bent maakt je ons super nieuwsgierig hoor als je hier een dagje overslaat :lol:

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 29 jun 2007, 22:13

Ik hobbel hier nog steeds rond zenne :lol: vandaag zelfs nog gaan zwemmen in bornem en op glijbaan geweest met Femke.

Tis de vermoeidheid die me zo'n parten speelt en had voorbije dagen nog een grote opstoot van stress, maar die zaak is sinds vanmorgen afgerond en dus stress vrij, de verdere uitleg volgt nog wel eens een keertje.

Nu stond ik op punt om te gaan slapen toen m'n frank viel dat ik hier nog niet was komen piepen :oops: Heb daarnet wel nog ff m'n keuken opgekuist, had gisteren avond cake gebakken voor school vandaag en zo wat alles laten liggen wa tniet meer in vaatwas kon en bij deze is dat dus terug netjes, morgen dan de vloer enzo.

Als Femke morgen naar m'n ex is trek ik naar Gent, heb afgesproken met de 2de meter in spé, en ga dan eens kijken voor zomerjas voor Femke, ze heeft nu een witte die meer zwart dan wit ziet.

Hopelijk heb ik morgen weer wat meer fut om meer te posten en anders zeker zondag want dan heb ik een rustige dag met vooral thuis zijn.

M'n doopsuiker komen ze dinsdag levern, wegens een te grote doos (moest hermetisch afgesloten worden omdat ik geslacht niet weet en ik dat in winkel wel moest laten weten (met briefje in omslag van dokter) en ik dat niet wil weten voor geboorte maar de naam moest er wel op, daar ze ook op verlof vertrekken rond mijn datum en ik ook nog weekje weg trek met vv.

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Aicha
Pas blauw

vakantie

Bericht door Aicha » 30 jun 2007, 07:56

G & F,

Ben blij voor u dat je nu stressvrij verder kan :wink: en blijkbaar jullie de vakantie wel leuk ingezet hé met dat zwempartijtje!

toen ik daarspas mijne pc aanzette een op bbf kwam kon ik het niet laten om eerst bij juli toch te komen checken of je al dan niet gepost had :lol: :lol:
Zo zijn we weer gerustgesteld sè :lol: :wink:

Ik wens je veel shopping plezier in Gent en hopelijk verloopt de trip naar ginder vlotter dan de vorige keer é!

Zo, nu ontbijt klaarmaken!!!

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 30 jun 2007, 10:34

allé g&f nu kan je nog volop genieten van de laatste dagen met je dikke buik :wink: ben blij voor jou dat de stress nu wat weg is en hopelijk wat weg blijft hé
veel shopplezier in gent vandaag :lol:
en jij zal ook je doopsuikers al hebben té heb je zo geen schrik dat het eens het andere geslacht zou zijn?jij weet het wel niet moja je weet nooit hé
ik durf hier mijn naamkaartjes nog niet aan de suikers doen hoor moest het dan een jongen zijn en moest het eeen jongen zijn jah dan gaan mijn suiker ook eigenlijk niet allemaal maar de mensen zouden dat dan wel begrijpen zeker

ik heb net gedaan zé met mijn huisje wat te kuisen want het heeft er gisteren niet van gekomen
en deze middag zal ik dan nog mijn ramen buiten proberen te kuisen alhoewel ze morgen terug praten van regen maar ze hebben dan hun toer gehad hé en ik heb er een ganse hoop voor te kuisen maar doe dat graag :lol:

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 30 jun 2007, 11:56

tis idd altijd een risico met geslacht en doopsuiker, maar ja ik heb wel iets neutraals genomen omdat ik niet echt m'n zin vond bij meisjes of jongens... anders had die winkel gewoon al naargelang geslacht een mand gemaakt. MAar nu zou dus enkel de naam verkeerd zijn en ja dan pas ik dat wel allemaal aan. Bij Femke heb ik ook de naam en geboortedatum er achteraf opgezet, had zelf schattige kaartejs om eraan en wou dat dus niet door winkel laten doen.

Moet wel toegeven als het verkeerd is, ik meer werk zal hebben om aan te passen, want tis nu niet met kaartjes (heb het al gezegd ik heb iets speciaals gekozen hé :lol: )

Nu ga ik ff wat opruimen en dn vertrekken naar Gent en 't zal wel vlotter gaan, daar ik nu een rechtstreekse trein neem ipv tussenstop in sint niklaas te doen... Neem dat risico niet meer nu :wink:

Spijtig wel dat ik kaartje van vv waarop staat dat ik eerste klas mag rijden niet meer vind, dus hopelijk niet teveel volk op de trein, maar de meesten zullen hopelijk wel in wijnegem zitten op of de meir ofzo...

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 30 jun 2007, 21:30

aja t'is juist je hebt er iets speciaals van gemaakt ik verlang al tegen dat je hier foto'kes komt plaatsen :lol: :lol: :lol: nog efkes :wink:
hoe was het in gent je wat geamuseerd en nu verzeker wel moe gewandeld

ik heb dus nog mijn ramen gekuist deze middag en het beint nu wel te regenen zeker :evil: maar ze hebben hun toer gehad hoor :D
groetjes

nele b
Pas blauw

Bericht door nele b » 01 jul 2007, 12:29

Hey dames,

Het is onze maand !!!!!!
spannend!
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 01 jul 2007, 12:43

Hey

Gisteren dagje naar Gent geweest, allee in de namiddag, was daar rond 15u in centrum. Beetje naar solden gaan kijken, voor Femke moest ik zomerjasje hebben want had gezegd dat ik daar naar ging zoeken en heb er ne mooie roze (hoe kan het ook anders) gevonden in de Z die was min 70% dus een goeie koop. En dan heb ik nog een paarse rok en truitje erbij gekocht en dat was -30% dus voor 37€ is ze weer eens netjes aangekleed

Daarna ben ik ff in H/M geweest, maar dat was daar niet te doen, véél te veel volk en een rommelboel dus niks gevonden, had er het geduld niet voor.

Tegen 16u afgesproken met vriendin en 2de meter in spe en we zijn ff bij dille & camille geweest omdat ze kaartjes nodig had en daarna zijn we op een terasje gaan zitten aan het water, super gezellig en we hebben tot na 18u zitten kletsen (haar vriend is er wat later ook bij gekomen en hij kon me zeggen dat ze al minstens 33 miljoen keer had gezegd dat ze meter ging worden :lol: ) dus als het echt zover is ga ik haar zeker zeggen dat ze hem er nog eens aan moet herinneren dat ze meter is... Ik had dus 2 treinen later dan voorzien genomen, maar ben wel zo lief geweest om m'n ex "op tijd" op hoogte te brengen dat ik niet om 19u zou thuis zijn. Niet zoals hij deed 5 minuten voor hij er zou zijn zeggen dat hij later zou zijn, vorige week.

Om iets voor achten was ik dan thuis en ondertussen was m'n moeder hier weeral die gunt me echt geen minuut rust zenne amai. Ik vind dat heel lief dat ze me helpt met huis en kosten enz, maar zo af en toe eens alleen op stap gaan lukt me nog amper. Ze moest normaal werken, maar omdat haar auto in zware panne staat is ze dus niet meer durven vertrekken. Ze hadden haar naar leuven gestuurd en daar stond ze dus stil, ze hebben haar terug opgestart eb is ze zonder werkende abs, cervostuur en kmteller terug gekomen. Maar ik was vorige week ook al niet naar Gent gegaan omdat ze mee wou gaan, om ook eens met de trein te rijden.. maar ik spreek wel af en dan is ze echt wel het 5de wiel en kan ik mezelf niet zijn. Dus was ze gisteren morgen langs geweest en was in na de middag vertrokken, maar ik zat amper op de trein en ze belde al, heb toen niet opgenomen. Pas in Gent heb i terug gebeld om te zeggen dat ik op bus zat omat ik had afgesproken met iemand van forum (noem het een leugentje om bestwil hé) en dan zei ze zo van allee ik had toch eens kunnen meerijden hé Ik word daar zo zenuwachtig van hé, die komt meestal 2 keer per dag langs, als ik erniet ben verlangt ze een verantwoording enz. Maar ik ben wel oud en wijs (vooral eigenwijs) genoeg om m'n eigen ding te doen. Als ze zelf ergens naartoe gaat wil ze dat ik mee ga en als ik niet wil gaat ze niet, dus in de week geef ik daar al regelmatig aan toe, maar int weekend wil ik dat dus echt niet.
Maar ik wil ook geen ruzie ofzo en als ik er iets van zou zeggen, ben ik er zeker van dan ze op haar tenen getrapt is en daar heb ik echt geen zin in. Ik kan er toch ook niet aan doen dat ik wel nog een leven heb naast haar en zij niet. Ik ga toch ook niet mee als ze gaan turnen of zwemmen met de ouderen. En dan zegt ze dat ze wel iemand wil leren kennen om iets mee te doen, maar als het dan zover is dan stoot ze die af als die te dicht komt, maar ja tis ofwel het een ofwel het ander hé.

Nu ga ik ff Femke's haren kammen, en haar gezicht wassen want ze is nog gesminkt van gisteren bij ex en dan naar gb en bakker. Anders heb ik geen eten in huis voor komende dagen.

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 01 jul 2007, 14:26

allé was dus leuk in gent :lol: ben blij in jou plaats dat het je goed heeft gedaan zé
jammer dat je mama zo in elkaar zit hé weet is wel met beste bedoelingen maar kan het geloven dat dit soms ambetant is
zou ook zo zijn gelijk jou een leugentje om bestwil want anders heb je eens nooit iets voor jezelf hé

jaja t'is onze maand hé go go go juli mama's :lol: :lol: :lol:

Aicha
Pas blauw

juli

Bericht door Aicha » 01 jul 2007, 14:48

Ben benieuwd wie hier de spits zal mogen afbijten :wink:

Nele, heb jij hier al iemand om het grote nieuws te komen verkondigen?
Of zullen we geduld moeten hebben toch je thuis bent met je beebje?

Mama24,

Uw ramen blinken nog altijd schoon zeker vo de moment! Heb precies den indruk dat het hier nog niet voor direct zal zijn, de regen! 't is wel doefig weer é! heb je daar niet te veel last van???

G & F,

je hebt dus genoten van je uitstapje! Da's fijn om horen!
En femke was zeker wel heel blij met zo'n mooie roze jas?!

Ik zou binnenkort ook heel graag ne keer tot in Gent geraken! Mischien eens naar de gentse Feesten :? Weet jij soms wanneer die plaatsvinden?

Bijna tijd om jullie valies te maken hé! Femke kijkt er waarschijnlijk ook fel naar uit!

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 01 jul 2007, 18:12

Gentse feesten zijn van 14 juli tot 24ste zeker? Van het begin ben ik zeker, van einde niet.

M'n valies ga ik morgen inpakken, vandaag naar shrek 3 gaan kijken met Femke ze vond het leuk en wou na het eind nog ne keer kijken. Heb al gezegd dat ze hem krijgt als die op dvd uit komt. We waren dus om 13.45u in cinema, omdat ik op site had gezien dat film begon om 14u, maar de nederlandsstalige dus pas om 15.30u... dan zijn we maar ff naar mc donalds geweest, niet veel gegeten, want we hadden thuis natuurlijk pas gegeten.

Film was wel héél goed.

Nu ga ik in m'n zetel plakken, want morgen gaan we ook nog voormiddag naar de zoo met een hele hoop van school, dus tzijn hier nog drukke dagen.

SEbiet ook m"n 3de machine was ophangen, deel voor droger en deel ophangen, zo komt dat net uit. Morgen nog 2 machines draaien en ben klaar voor vertrek. Heb vanmorgen zelfs al uur gestreken dus komt hie wel goed.

Nu moet ik dringend in zetel gaan zitten, want Femke wil uitleg geven bij haar tekeningen van in school die ze meekreeg...

Ik ben ook benoieuwd wie hier de spits zal afbijten, maar dacht dat ik het vroegst uitgerekend was hé?

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 01 jul 2007, 20:39

@aicha mijn ramen blinken al nietmeer zoveel hoor heeft hier al veel regenvlagen gehad :( maar ze hebben hun toer gehad hé

@g&f ben ook benieuwd wie de spits hier zal afsbijten en jij bent idd de eerste die normaal moet bevallen hé :lol:

groetjes

Aicha
Pas blauw

slaapmutsje

Bericht door Aicha » 01 jul 2007, 21:46

Kom hier nog efkes piepen voor ik ook in mijne zetel ga plakken! :wink:

mama24,

zo zie je maar dat het weer fel kan verschillen in dezelfde provincie!

hier dus geen drupke regen gezien en we zitten zelfs al buiten van in de vooravond tot nu juist!

G & F,

Gij zijt precies ook niet tot rust te krijgen é!!!! :lol: :lol:
maar da's goed om uw prutske te laten indalen en al een beetje voorbereidend werk te verrichten!

geniet morgen maar van het zoo- uitstapje!

Oja, die moeders hé! Als ik zo juist tussen de regels lees is jou ma ook allestaande en bij mij is dat net zo, met net dezelfde gewoontes! Ze zou eventueel wel iemand willen leren kennen maar zou waarschijnlijk niemand meer verdragen die in hetzelfde huis leeft als zij! Zonder dat ze het zelf beseft legt mijn ma soms meer beslag op mij dan dat ze zelf denkt! maarja, blijft mijn mama, ik zie ze heel graag en doet ook wel veel voor ons, zodus...

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”