Januari: Hier gaan we dan!

Moderator:Moderators

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 08 jun 2007, 23:59

Hey,
Ons Mila heeft ook last van de warmte. Bovendien heeft ze nog altijd last van snot en nu ook van hoesten. Ze trekt ook vaak aan haar oortjes, dus vragen we ons af of ze daar ook last van heeft.
Maandag hebben we een afspraak met de pediater zodat die haar nog ne keer deftig kan onderzoeken. Want vooral dat snot blijft nu al zooooo lang duren.

(Aicha, hoe was het feestje van ulle Feeke?)
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Aicha
Pas blauw

feest

Bericht door Aicha » 09 jun 2007, 10:01

Goeiemorgen allemaal!!!!

Voor zover :? :? Heb weeral zweetbuien!.....ja, denk dat ik een griepje heb ofzo. Donderdagavond overal pijn en koorts en rillingen. Gistermorgen viel het wel mee maar tegen de middag een Dafalgan genomen en rond 18 u nog een want begon weer mottig te worden :?

Met een medicamentje kon ik er dus wel tegen voor dat feestje! :wink:
10volwassenen en 6 kindjes. Was wel gezellig! Ons fee heeft weer massa's cadeautjes gekregen! De oma's geven hier meestal verschillende kleine cadeautjes + en envelopke. Orphée vindt het schitterend om al die geschenkjes te openen! Jullie moesten haar gezichtje zien! Zo stralen!!!! Precies eentje dat de lotto gewonnen had! :lol: :lol: :lol:

Daarna hebben we BBQ gegeten en dan Bumba ijstaart voor de kindjes en andere voor ons.
Rond 11u30 was iedeereen weg.

Vandaag dus weer een beteke mottig maar denk dat ik de opkuis wel red zonder Dafalgan.

Aditi,

Dat weer is echt niet gezond hé ! Altijd voort die snottepietjes en dan al die pollen! :? ook niet echt bevorderlijk!

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 09 jun 2007, 16:16

Oei... Aicha, ziekjes zijn is niet leuk!
Gelukkig heb je je staande gehouden op het feest van jullie meisje.
Ik kan goed geloven dat ze superblij was met alle pakjes om uit te pakken!

Ik ben heeeeeel blij dat het vannacht wat geonweerd heeft en dat het vanmorgen regende. Sorry, voor degenen bij wie dat niet goed uitkwam, maar het is hier eindelijk een beetje frisser nu! En Mila voelt zich stukken beter. Alleen nog die stomme hoest, eh! Ben blij dat we maandag een afspraak hebben bij de dr!

Chanti, ik heb daarstraks je trukje proberen toepassen van groentepap in de fles, maar mijn mevrouwtje moet er ABSOLUUT niet van weten. Ik heb haar dus maar weer 120 ml melk bijgegeven, want ze had niet zoveel gegeten. Halverwege heeft ze haar pampertje gevuld en dan is het voor ons mie precies gedaan met eten, ook al is de buik nog niet vol. ik ben van 12u tot 13u20 met eten geven bezig geweest! Pffffff De fruitpap zal wel wa sneller gaan straks!

Zeg, wat doen jullie voor de papa's morgen???

Aditi
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

morgen

Bericht door Aicha » 09 jun 2007, 18:20

aditi,

moet eerlijk toegeven dat ik momenteel een feestje aan het bouwen ben bij vriende n en morgen voor vaderdag zal ik helaas niet veel kunnen doen! moet morgen gaan zitten hé bij de stemming :(

Maarja, zal het niet al te somber inzien want heb vandaag (buiten de kuis dan ) wel een leuke dag gehad en moet met blozende wangen oops: :oops: toegeven dat ik,voor de eerste keer sinds ik wist dat ik zwanger was van ons prutsemie, eens uit de band gesprongen ! Pffff.....2 mojito's en ik voel het al serieus :oops: :oops: zunne!!! :oops: :oops: precies een beteke in de wind........ maar nu! een waterke hoor! amaai , da was lang geleden!!!!!

We zij zopas voor 2 feestjes uitgenodigd en...
Mijn ventje heeft maar 1 volle week verlof tijdens de grote vakantie en die zal dus goed gevuld zijn! Op 20 juli ben ik getuige van het huwelijk van ons prutsemiekes meme, 2 dagen erna hebben we een verjaardagsparty, 2 avonden erna nog eentje en op zaterdagavond nog eentje! Zal dus heel leuk maar ook heel zwaar worden!!!!! dat beloofd dus é!!!!

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 10 jun 2007, 10:04

hey aditi,

spijtig dat mijn raad je niet kan helpen erbij, hier heb ik het ook een aantal keren moeten doen eer dat ze het echt wou en dan nog wilt ze het soms niet, maar dan zing ik en wieg ik haar terwijl ik de fles met groentenpap geef en nu neemt ze dat dan wel (als ze niet ziek of te moe is)

ohhh mijn dutske haar lipjes beneden is nu nog erger geworden met het 2de lepeltje te krijgen, in haar beenplooien heeft ze het nu ook en het doet zo pijn, als ze kaka gedaan heeft schreeuwt ze het uit, zo pikt dat waarschijnlijk dan eh, het ziet er ook niet mooi uit, maja ik kan alleen maar zalf smeren en eosine op doen, meer niet. tis te hopen dat het vlug betert, gisteren, eergistern en de dag daarvoor heeft ze dan ook nog door dat lepeltje en de spuitjes koorts gehad en met die warmte was dat echt een ramp, niet kunnen slapen, niet willen eten, niet willen drinken (maja ik heb haar toch water gegeven, ook al wou ze niet, want haar stoelgang was harder wat wijst op uitdroging)

en zo is er bij iedereen wel altijd iets eh,

seg flupke gij waart toch ook naar k&g geweest eh, hoeveel woog margotje nu? en hoe groot?

op de foto moeten jullie nog eventjes wachten, mijn ma heeft dat uit de camera op hare pc gezet, en ja nu moet ze mij die doorsturen, maar ik beloof het komt eraan, ik zal er met mijne camera trekken maar dat is gene om goede foto's mee te maken, eigenlijk om mee te filmen, maar ik zal mijn best doen,

juist gaan stemmen, om 7u opgestaan, 8u kyana opgehaald, onmiddelijk vertrokken om te gaan stemmen en om 9u eten gegeven, ze was een beetje in de war dat ze zonder te eten de deur uit ging, maar ondertussen slaapt ze als een roos, ze was stikkapot :lol:

aicha,
ja als je dat niet meer normaal bent voel je het vlug eh, mij smaakt alcohol totaal niet meer, vroeger dronk ik heel graag kriek en nu krijg ik het er niet meer in :wink: vind het eigenlijk wel spijtig want dat kon zo eens echt smaken eh :lol: , oja hoe was de zit bij de stemming geweest? saai zeker :lol:

alle tot strakskes, ga nog vlug naar de markt dadelijk, ne nieuwe aftrekker kopen.

doeiiiiii
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

nana54
Pas blauw

Bericht door nana54 » 10 jun 2007, 11:57

Afbeelding

Aan alle papa's een goede vaderkesdag

Anders verloopt alles hier gewoon zijn gangetje, Zion is wat ziekjes hij heeft last van een bronchitte die kan overgaan op de windpokken(varricella).
Hij moet drie maal per dag aan de areosol en dat vind hij geen pretje :cry: Anders is het een schatje!!!

Eigenlijk zou ik deze zomer nog eens met jullie willen afspreken, want iedereen is zo veranderd vind je niet?!?

Allée, 'k zal jullie laten,
men volk is toegekomen om uittegaan eten naar Gent,
tot binnenkort!

Ps: Ik mis het babbelen met jullie, maar die ne tijd gaat dan ook zo vlug e
Afbeelding

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 10 jun 2007, 15:34

chanti schreef:seg flupke gij waart toch ook naar k&g geweest eh, hoeveel woog margotje nu? en hoe groot?
doeiiiiii
Enkele berichtjes hiervoor staat het al hoor Chanti :wink: Margot weegt nu 6.720 kg (+710gr) en meet 66 cm (+4 cm). Ze is heel goed vooruit gegaan :lol: :lol:
AfbeeldingAfbeelding

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 10 jun 2007, 15:51

HOERA!!!!

Ik ben niet moeten gaan tellen... Ze hebben mij gelukkig naar huis gestuurd. Dat was mijn ventje zijn wens voor vaderdag :)
Er had één iemand afgebeld (omdat ze geen kinderopvang had :x ) en eerst vroeg die vent of ik het dan wou doen, want ik was de eerste van de vervangerslijst die er al was. Ik zei liever niet, want ik heb thuis een klein baby'tje waar ik liever bij ben. Dan zegt die vent (ne vijftiger ofzo) Ja, ik heb ook kindjes. :roll: Enfin, hij heeft mij uiteindelijk toch laten gaan omdat de eerste van de plaatsvervangerslijst dan kwam opdagen. Dikke oef voor mij! En snel dat ik weg was :lol:

Ik heb mijn ventje uiteindelijk verwend met een doos witte pralines (zijn favorieten) en de foto's van Mila haar professionele fotoreportage waren net klaar, dus had ik die ook ingepakt. Verder ben ik hem al de hele dag aan het verwennen...

Mila doet het redelijk alleen is er nu dus bij haar snottepietjes een vieze hoest bijgekomen. Ik ben blij dat ze morgen naar de dr. kan. En hopelijk heeft ze geen luchtwegeninfectie zoals Zion!

Nana, ik kan geloven dat hij die aerosol niet zo goed ziet zitten! Hopelijk voelt hij zich snel beter... En ik wil deze zomer ook zeker nog ne keer afspreken. Ik zal al effekes een voorstel doen...
Wat dachten jullie van 22 augustus? Of zijn er dan veel die moeten werken??? Andere voorstellen?

Chanti, het moet zo erg zijn om uw kleintje te zien afzien! En je kan er niks aan doen behalve haar goed verzorgen, eh! Ocharme toch. Hopelijk is ze vlug wat beter.

Aicha, mmmmmmmm Mojitos... Ze kunnen maar gesmaakt hebben, eh Ik heb een tijdje geleden ook voor het eerst in den alcohol gehangen op een feestje en ik kan er ook ni meer tegen. Ik kon voordien nochtans wel wat hebben, maar nu moet ik den alcohol nog maar rieken of ik ben al in de wind :roll:

Allee, ik ga nog wat genieten van mijn VRIJE zondagnamiddag :D :D :D

Aditi
Afbeelding

nana54
Pas blauw

Eventjes wat meer tijd

Bericht door nana54 » 10 jun 2007, 18:55

Awel,

Aditi,
Goe dat je ni hebben moeten gaan zitten want 'k denk dat dat een saaien doenning is. En hoe vond u ventje het om voor het eerst vaderdag te vieren enzo in de watten gelegd te worden?
Jullie meisje is een flinke e, ambetant e die vuile neuzen maar goed dat je morgen een afspraak hebt want die bronchiten staan goedkoop en met dat *****were!

Aicha,
Jij bent nogal een feestbeest e. Maar 't is pas dinsdag zeker dat Fe verjaard?
En ze vond het leuk haar feestje, ja vooral met al die pakskes, nu het was hare dag e!!! :lol: :lol:
En hoe heeft Andres het gesteld op schoolreis naar plopsa? Was je wat meer op u gemak?

Allé vaderkesdag is weeral voorbij,
Zion had iets gemaakt bij de OM maar die zou ze in de brievenbus komen steken maar je kan het al raden zeker .... ja het is dus niet toegekomen :( Chance dat ik nog iets voorzien had ... hij heeft een armband gekregen met Zion's naam erin gegraveerd. Hij was superblij!! :lol:
Anders lekker gaan dinneren maar met een prutske erbij is dat toch minder handig, nuja hij is ook ni echt in zijn doen.
Nu zal ik vooral blij zijn om da zetel te lijf te gaan want 'k ben stik kapot,
veel liefs,
Nana
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

vaderdag

Bericht door Aicha » 10 jun 2007, 19:11

Aditi,

Gij hebt chance gehad zunne!!!!! Ik ben moeten blijven en twas 15u tegen dat ik thuiskwam! Maar al bij al hebben we nog goed gelachen . Twaren nog toffe waarmee ik moest zitten zodus :lol: :wink: . Het Saaiste was dat toen de stemming voorbij was we de formulieren moesten natellen en dat dat boelke eerst niet klopte! Vandaar dat het 15u geworden is

Wel ja dames, moet eerlijk toegeven dat ik een bourgondiër l, levensgenieterke ben :oops: :lol: :lol: ! Wel niet elke week en met mate maar zo nu en dan kan dat welleens gebeuren!

Ons kindjes hebben op school supermooie vaderdaggeschenkjes gemaakt en ook de versjes warten goed ingestudeerd (amaai, da klinkt wel geleerd :? é voor kleuters)
Andrès haad een mooi muimatje geknutseld waar ook ik nu van geniet en van Orphéeke was het een balpenhouder in de vorm van een vlinder met mini wasknijpertjes om memo's in te bevestigen!
Voor de rest niets speciaals gedaan vanwege die stemming maar dat halen we wel eens in tijdens de week van 18/6. Dan is mijn ventje ook een weekske thuis! verlang al :lol:

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 11 jun 2007, 18:18

Mila moet ook aan de aerosol...

Mijn venteke had vandaag vrij en ging met onze schat naar de dokter. Maar het was zijn dagje niet. De dokter had vandaag consultaties in het ziekenhuis en ze was onze afspraak vergeten! Dus na een half uur wachten ofzo ging mijn venteke naar de balie en hebben ze haar moeten oproepen. Ze was haar ronde aan het doen bij de pasgeboren kindjes... Ons muizeke was ondertussen natuurlijk moe en lastig. De dokter heeft de consultatie dan wel gratis gedaan. Tssssss!
In ieder geval, haar slijmpjes moeten nu dus opgelost worden met den aerosol. Ik ben daarnet naar de apotheek alles gaan halen. Het wordt nog wat! Ik vrees dat ons mie er al even zot van zal zijn als Zion.

Mijn venteke heeft wel genoten van zijne vaderdag, denk ik. Maar minder van zijn dagje met zijn dochter vandaag. Ik denk dat hij het nogal drukjes vond :lol:
Hij heeft het wel goed gedaan, want onze muis heeft heel goed gegeten en zelfs geen pap meer moeten drinken na haar groenten en fruitpap.

Allee, kga hier eens zien wat ik op tafel ga zetten voor mijn venteke. Jaja, meneer is de hele dag thuis en mevrouw gaat werken. Maar wie zorgt voor het eten en de rest van het huishouden? Mannen, eh!

Groetjes aan iedereen!

Aditi
Afbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 12 jun 2007, 13:15

hier zijn al een paar fotootjes van kyana

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Aicha
Pas blauw

Kyana

Bericht door Aicha » 12 jun 2007, 13:40

hey Chanti,

Leuk om nog eens wat foto's van kyana te zien!!!!!

Zo'n mooie blauwe ogen! Maar net zoals ons poppemie heeft ze nog niet veel haar hé.

Ik vind trouwens niet dat Kyana een dikkerdje is hoor! Zre is een mooie volle baby maar echt niet te dik hoor!!!!!

Aditi,

Ons hélena heeft ook moeten aêrolsollen hoor en al bij akl viel dat hier nog mee, vond ik. 'S avonds viel ze zelfd haast in slaap van dat geluid dat het toestel maakt.

22 Augustus is goed hoor voor mij!!!!! Nu nog hopen dat ons groepje nog een beteke aangevuld wordt anders zal het nen tëte-à-tête worden tussen ons en ons meisjes :lol: :lol:

Verder heb ik hier vandaag een primeur gehad met ons mie haar middagmaal! Ze trok letterlijk de lepel uit mijn handen en zal telkens al terug met haar mondje open voor de volgende hap :lol: :lol:
Ik had aardappeltjes met selder en wordtel + een stukje appel. Misschien een tip????

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 12 jun 2007, 15:52

is idd geen dikske hoor chanti
en een schoon meisje :lol:

flupke
Moderator

Re: Kyana

Bericht door flupke » 12 jun 2007, 16:03

Aicha schreef: 22 Augustus is goed hoor voor mij!!!!! Nu nog hopen dat ons groepje nog een beteke aangevuld wordt anders zal het nen tëte-à-tête worden tussen ons en ons meisjes :lol: :lol:

Liefs Aicha
Dan benne kik al terug aan het werk :x :x Ik ben de eerste 2 weken van augustus thuis en de 16e ga ik terug werken. Voor mij past 22 aug dus niet :cry:

Ik ben terug met Margot van bij de kinderarts. Gisteren had ze zo wa boebelkes in haar gezicht. Ik dacht muggebeten. Toen ik haar deze morgen uit haar beddeke haalde, was het nog veel erger, maar helemaal geen mug op haar kamer te bespeuren. Deze middag dan zo'n muskietennet over haar bedje gespannen om de muggen tegen te houden, maar toen ik er haar uithaalde had ze het ook al op haar knietjes. Ze slaapt novhtans in een slaapzak. Toen dacht ik toch dat er iets niet klopte.

Volgens de kinderarts is het inderdaad een vorm van irritatie, misschien allergisch voor iets. Van de patatten met wortels is het volgens haar zeker niet. Zij denkt eerder aan die spuitjes van donderdag die ze gekregen heeft. Vrijdag had ze koorts en die rommel zou blijkbaar 2 weken in da lijfje blijven zitten. Voor de zekerheid heeft ze me wel laten overschakelen van NUTRILON 1 naar NUTRILON H.A. (Hypoallergeen). Dan kan ze dat al zeker uitsluiten. Verder is ons pruts helemaal niet ziek hoor en van die boebels heeft ze precies niet veel last. Gewoon afwachten en als het binnen enkele dagen niet betert een bloedonderzoek. Ik maak me niet echt zorgen hoor :wink:
AfbeeldingAfbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 12 jun 2007, 16:25

hey flupke,

kan het niet zijn dat margotje gewoon met dit weer niet een beetje te warm heeft in de slaapzak, ofwel allergisch aan een wasproduct of zeep (ben je onlangs verandert?)

kyana is tot nu ook superellendig geweest van de spuitjes, koort, uitslag op de lipjes beneden,...
Afbeelding

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 12 jun 2007, 16:40

chanti schreef:hey flupke,

kan het niet zijn dat margotje gewoon met dit weer niet een beetje te warm heeft in de slaapzak, ofwel allergisch aan een wasproduct of zeep (ben je onlangs verandert?)

kyana is tot nu ook superellendig geweest van de spuitjes, koort, uitslag op de lipjes beneden,...
Nee ik ben niet veranderd van wasprodukt. Ik gebruik nog altijd vloeibaar wasmiddel van Le Chat, dus dat is het zeker niet. En te warm heeft ze het de laatste dagen ook niet gehad. Als het echt warm is heeft ze wel eens last van zweetboebelkes, maar das nog iets anders dan dit. Nu zijn het echt van die vlekken.

Zo was het deze middag. Daarna is het nog iets erger geworden :?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 12 jun 2007, 19:13

Hey Flupke,
Het zijn inderdaad rare bubbelkes op haar kaakjes. Zal wel weer voorbij gaan zeker? Lastig dat je nooit weet waar dat allemaal vandaan komt bij die kleine prutskes, eh!
Hoe gaat het ondertussen met het eten van de papkes?
Zeg, als je graag mee wil afspreken mag je een andere datum voorstellen, hoor. Maar ik ben de laatste twee weken van augustus in verlof, daarmee... Ik kijk er al naar uit. 15 augustus kan misschien ook, maar dan zijn er mss die al iets gepland hebben.
P.S. Mila heeft exact dezelfde slab!

Chanti,
Jullie Kyana is echt een dotje!!! En op de foto's ziet ze er echt in haar nopjes uit! En ik vind haar ook geen dikzakske hoor. Ze is mooi rond, maar toch niet superdik? Kheb al dikkere gezien bij K&G. Mila heeft dezelfde deubbele onderkin trouwens ;)

Aicha,
Het aerosollen is hier ook redelijk goed gegaan. Gisterenavond was ze wat geschrokken (het was dan ook de eerste keer) maar vanmorgen heb ik haar kunnen afleiden met een filmke op tv. Ze kijkt wel wat benauwd, maar ze houdt zich toch rustig.
Nog eens een gelukkige verjaardag voor Feeke, eh! En ongeloofelijk maar waar... ze zijn vandaag dus echt beginnen bouwen bij ons. Ik stuur nog wel eens wat fotookes. Momenteel zijn we dus al de trotse eigenaars van een kelder :)

Allee, het is hier bijna badjes, papkes en aerosollentijd! Tot volgende keer dus!

Aditi
Afbeelding

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 13 jun 2007, 08:15

Gisterenavond waren de vlekken nog iets erger

Afbeelding

En deze morgen was er niets meer van te bespeuren :roll: rara wat is da nu weeral geweest. Ook op haar knietjes en ellebogen is alles ineens verdwenen.
Aditi schreef:Hey Flupke,

Hoe gaat het ondertussen met het eten van de papkes?
Zeg, als je graag mee wil afspreken mag je een andere datum voorstellen, hoor. Maar ik ben de laatste twee weken van augustus in verlof, daarmee... Ik kijk er al naar uit. 15 augustus kan misschien ook, maar dan zijn er mss die al iets gepland hebben.
P.S. Mila heeft exact dezelfde slab!
Aditi
Met de groentepapkes gaat het nog altijd heel stroef. Gisteren had ik de eerste keer de indruk dat ze het eten met haar tong ronddraaide en dan doorslikte in plaats van alles met haar tong naar buiten te duwen. Ze trek nog steeds haar neus op en na enkele schepkes durft ze wel eens te walgen :roll: Maar ze doet wel elke keer haar mondje open als ik met de lepel afkom.

Met de flesvoeding gaat het heel goed. Ze krijgt er 's morgens eentje. Da zal straks zijn als ze wakker wordt en als ze 's avonds gaat slapen krijgt ze er ook nog eneke. De rest van de dag nog steeds BV.

Allez gij de laatste 2 weken van augustus thuis en ikke de 2 eerste weken :roll: En 15 augustus is hier bij ons moederkesdag. Allez voor mijn ventje toch. Ik hecht meer waarde aan die van mei, maar dan heeft hij helemaal niets gedaan :x Ik was echt pissig. Hij zei dat het voor hem op 15 augustus gevierd wordt en niet in mei. 'k ben eens benieuwd wat hij in petto zal hebben. Straks zegt hij... ah nee hé... moederkesdag is toch in mei :lol: :lol: :lol:
AfbeeldingAfbeelding

Aicha
Pas blauw

Goeiemorgen!

Bericht door Aicha » 13 jun 2007, 08:46

goeiemorgen!

Aditi,

Ze zijn dan toch van hun woord geweest voor de kelder! En nu maar hopen dat voor de rest alles vlot gaat en het weer een beetje meezit zodat jullie niet veel oponthoud hebben :wink:

Nog een chance dat Mila die aërosol redelijk toelaat want ik weet nog van Andrès dat dat bijna op een gevecht leek om hem dat te laten doen!Pfffff...

Flupke,

dat waren idd ferme vlekken hé die Margot had! Waarschijnlijk dan toch een allergische reactie op iets! Zou me idd ook niet verwonderen dat het iets te maken had met haat inentingen van vorige week.
Best dat het nu voor een tijdje gedaan is é!

15augustus zal hier hoogstwaarschijnlijk niet gaan want mijn schoonouders zijn op 14 augustus 40 jaar getrouwd en heb al horen ronken dat er een feest zal zijn. Mijn ventje moet op 14 augustus werken dus ik vermoed dat we dat feestje mogen verwachten op 15 aug. Vandaar dus!

Zal dus weer moeilijk worden...en we hebben dan nog niet iedereen gehoord! :? ben benieuwd wanneer het ons eens zal lukken om allemaal samen te zijn :)

deze namiddag zie ik Nana en zal ne keer polsen wanneer het voor haar mogelijk is!

Chanti????

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 13 jun 2007, 09:09

't is echt niet te doen . De afgelopen dagen draaide Margot zich met een beetje hulp van mama's vinger van ruglig naar buik. Gisterenmorgen lukte het haar voor de eerste keer zelf :lol: Maar nu doet ze het wel 30 keer op nen dag :shock: :shock: echt niet te doen. Ik leg ze op haar speeltapijt op haar rug en ik ben mijn gat nog niet gekeerd of ze ligt terug op haar buik. Na een tijdje begint ze dan van haar oren te maken omdat ze moe is van op haar buik te liggen. Dan draai ik haar om, maar dan draait zij direct terug en begint terug van haar oren te maken Zo kan ik dus ne ganse dag bezig blijven :roll: 't is wel schattig om te zien. En ze hebben dat toch snel te pakken hé. In de voormiddag lag ze zo nog op haar zij te balanceren en met haar beentjes te zwiepen om dan uiteindelijk toch op haar buikske te rollen. Maar in de namiddag had ze het al zo goed onder de knie dat het nog hoop en al 2 seconden duurt voordat ze gedraaid is !!!
AfbeeldingAfbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 13 jun 2007, 10:06

goeiemorgen allemaal,

hier is het juist andersom, ik leg haar op haar buik in bed en madame ligt op hare rug als ik haar ga ophalen, keer op keer nu :lol: echt wel grappig om te zien ja, en dan vertellen ze er zo nog bij en lachen, kostelijk om te zien,

ik wil ook wel afspreken maar kunnen jullie niet iets dichter bij huis afspreken? en op ne maandag zou nog beter uitkomen dan is mijn ventje ook altijd thuis (horeca eh)

voor de rest niet zo veel te vertellen buiten dat ons hummeltje terug in haar normale doen is, ze heeft gisteren volledig haar groentepap met de lepel opgegeten en omdat ik weinig tijd heb gehad voor fruitpap heb ik haar eens petit gervait gegeven voor ne keer, ze heeft 2 van die kleine potjes leeggegeten :shock: maar vandaag zal het weer gewoon zelfgemaakt zijn, zal ze mss niet meer zo fijn vinden, maja het kan niet elke dag feest zijn eh :lol:

hier zijn ook nog een paar fotootjes van ons allermooiste meisje :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
met de meter aan het spelen

Afbeelding
en kijk eens wat een gezichten ik kan trekken :P :lol:

Afbeelding
deze foto is van vandaag

Afbeelding
en deze foto ook

ik kon het niet helpen, ik wil jullie alle foto's laten zien :lol:

oja en ik heb gewoon de alledagen olie die ik altijd gebruikte op haar lipjes gedaan en nu is het volledig weg bijna, dus een foto van hoe erg het was kan ik niet meer laten zien maar ik ben blij dat het bijna weg is want ze had er echt pijn aan :?

tot straks
Afbeelding

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 13 jun 2007, 10:46

zuust fotokes van ons mie haren draai genomen :lol: :lol:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 13 jun 2007, 22:50

Chanti, die foto van jou met je kleine spruit is echt LEUK! En Flupke, die draai van ulle Margot is ook goddelijk.

Hier een goeie dag vandaag. Mila was heeeeeeeel vrolijk. Ik was vanavond een vriendin gaan bezoeken en daar was heel braaf en daarna heeft ze nog een hele avond tegen haar papa getaterd. Eens ze in bed lag, heeft het dan natuurlijk niet meer lang geduurd.
Lap, ik had beter gezwegen, want ze begint juist een beetje te zeuren. Hopelijk valt ze vanzelf weer stil. Voorlopig wel blijkbaar.

Allee, ik ga mij hier stilaan ook eens gereed maken voor mijn beddeke...

Aditi
Afbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 14 jun 2007, 07:32

hoi aditi,

dat ben ik niet op de foto, dat is mijn 7jaar jongere zus :lol: zij is de meter van kyana (alle meter, kyana wordt niet gedoopt)

:lol: :lol: :lol:
Afbeelding

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 14 jun 2007, 09:12

chanti schreef:hoi aditi,

dat ben ik niet op de foto, dat is mijn 7jaar jongere zus :lol: zij is de meter van kyana (alle meter, kyana wordt niet gedoopt)

:lol: :lol: :lol:
:oops: :oops: Oei... ik dacht ook dat gij het waart. Ik had het zinneke ertussen niet gelezen :oops: :oops:
AfbeeldingAfbeelding

Aicha
Pas blauw

januari

Bericht door Aicha » 14 jun 2007, 09:59

Hier nog zo eentje! :oops: :oops: :oops:

nu dachten we al eens dat we jou gezien hadden :wink: :lol: :lol:

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

nana54
Pas blauw

Bericht door nana54 » 14 jun 2007, 11:59

Afbeelding

Hallo iedereen,

'k Wou jullie laten weten dat de 22e augustus voor mij beter past dan de 15e want dan zijn we nog op de terugweg van onze reis :lol:
Anders zal het september worden, dan is die drukke periode van 't zomeren voorbij. Jullie zien maar ....

Aditit,
Spijtig dat Mila ook aan de aerosol moet maar leuk dat ze er niet echt iets van maakt, hier is het wat anders met onze kleine spruit!?!
'k Ben benieuwd eigenlijk om te zien hoe Mila veranderd is ... dus zou ik zeggen foto's posten, hihi

Chanti,
U Kyana ziet er goed uit ... en eet ze reeds een koekje uit het vuistje?
Wij willen er ook aan beginnen volgende maand omdat we 2dagen autoreis voor de boeg hebben enzo als hij dan wat onrustig is kunnen we hem sussen met een koekje uit het vuistje.

Flupke,
Dat jullie margaux haar reeds kan draien is dat niet vroeg? Onze ion is nog te lui hij kan zich nog maar half draaien maar wel toerkes in zijn park :roll:
Anders in verband met die rode bobelkes, inwrijven met inotyol, Zion heeft dat ook in zijn nek, en daarmee zijn we goed verholpen.

Aicha,
Merci voor gisteren 't was weer leuk om u gezelschap te vertoeven, en tot binnen kort é :wink:

Allée tot later,
grtj nana
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

nana

Bericht door Aicha » 14 jun 2007, 13:21

nana,

baja, was weer leuk hé!!!! jammer dat een namiddag zo kort is é :lol: :lol: Maarja, 't is nie verre zodus....aja goestinge èt koom moar of!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 14 jun 2007, 19:04

Hihi, Chanti, ben blij dat ik mij niet alleen heb vergist. Had dat zinnetje niet gezien, hoor!

Nu vind ik wel dat je een foto van uzelf met uw kleintje moet posten :):):) Speciaal voor onze nieuwsgierigheid...

Nana en Aicha, ik ben ook wel benieuwd naar hoe jullie boelekes er ondertussen live uitzien! Anders moeten wij sowieso op 22 augustus al ne keer afspreken, eh! Dan kunnen we al met 3 :) Nu alleen nog ne keer zien waar. Want jullie wonen toch wel een beetje aan de andere kant van de wereld ;)
Ben ook blij dat den aerosol echt vlotjes verloopt. Deze morgen zat ze zelfs te lachen met dat spul voor hare mond! 's Avonds vindt ze het wat minder, maar ja, dan is ze ook al wat moetjes.
En als ge ons pruts wil zien, die link naar ons blogje onder mijn berichtjes staat er niet voor niets, eh! Daar vind je heeeeeeel veel fotootjes van ons prutske. En ze is echt erg veranderd sinds jullie haar zagen.

Groetjes,
Aditi
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”