Chanti,
Wij zijn hier om elkaar aan te vullen ook hé!
Doet me in ieder geval plezier te horen dat kyana ook goed eet en dat de vaste voeding ook een positieve rol speelt in de maagprobleempjes die ze heeft!
Ook de nachten beginne ner blijkbaar goed op te trekken!
Flinke Kyana!!!!!!
Aditi,
Zal ik dan stiekem met je meehopen dat Hélena's nachten overspringen naar Halle?
Je meisje gaat er ook goed op vooruit hé! Ze eet dus ook een mooie portie zodat je het flesje kunt weglaten! Ben benieuwd hoe ze het fruitpapapje zal vinden! Wat ga je erin doen voor de eerste keer?
Nana,
Waar zitte gij???? Toch nog nie gevlucht naar het zuiden???
Is wel druk als ge gaat werken maar we missen u zunne (ikke toch alleszins

)
Hier ist weer een druk weekend!
Deze namiddag schoolfeest bij ons kindjes,
morgen doen we een rommelmarkt en dat vraagt ook wat voorbereiding.
Onzen competer die crasht regelmatig en daar moet dus een nieuwe harde schijf in, die we ondertussen al ontvangen hebben! Juust nog ene bellen bellen om dat hier allemaal te fixen!
En gisteren hebben we hier, notabene terwijl de poetsvrouw hier was, een serieus wateroverlastprobleem gehad.
Wij hebben een dakterras en dat is BROL ( ik raad dat dus niemand aan hé!!!!!!!!!!!) 5 jaar geleden is dat helemaal vernieuwd en herdaan (was toen nog maar 7jaar oud)en nu kwam het water er langs de spots en de dampkamp en het plafond boven de keukentafel terug uit
Precies een kraan die openstond! Wij alles zoveel mogelijk proberen opvangen met emmers maar ondertussen vertoont ons plafond weer blaren en zijn de spots waarschijnlijk kapot ...rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Dat terras moet weg! We zullen het zo snel mogelijk laten dichtmaken !! Eerst de schade hertsellen dus tussen het plafond en dan den boel toe!
Normaal zouden we dat binnen enkele jaren doen maarja......
Bon , kheb nu mijn hartje weer eens gelucht! Als de pc nu weer crasht...
Liefs Aicha en cvoor iedereen een prettig (hopelijk zonnig) weekend!!!!!