Moderator:Moderators
Ik ga vanaf 16 juli terug werken, dus ik heb nog efkes de tijd om van ons prutske te genietennana54 schreef:Flupke,
Je hebt een flinke dochter hé,ons ne Zion weegt maar 6kg200 het overgeven en diaree van vorige week heeft hem niet goed gedaan hij is 100gr afgevallen. En wanneer moet jij terug aan de slag?
Is dat danne opgelost met die BV verlof?
grtj nana
Wij laten hem maken op 90 x 60. Ik had liever een vierkant gehad maar die maat zat er niet tussen. Op gewone foto zou dat wel lukken maar ik wil het liever op doek. Das iets specialer. Ik dacht ook eerst om hem in sepia te veranderen maar ik heb het gewoon in kleur gelaten en er enkel lichtjes een bruine tint aan gegeven om de foto wat te verzachten. Ik ben toch fier op het eindresultaatAicha schreef:Flupke,
Die foto van Margotje is echt prachtig!!!! Zo'n mooi meisje en dan nog een mama die een beteke kan fateren met foto's!!! wauuuuuuw![]()
Hoe groot laat je de jouwe maken? Tzal een echte eye-catcher (of hoe schrijven ze dat) worden!!!
groetjes AIcha
Allez we starten morgen met de flesjes en dinsdag moeten we terug naar de osteopaat. Als het tegen dan nog niet lukt zal ik het zeker eens melden aan de osteo. Alvast bedankt voor de tip, want ik zou er anders niet bij stilstaan om dit aan hem te zeggenAicha schreef:Flupke,
Ivm met die flesjes: Ik hoop dat het bij jullie makkelijker gaat dan bij ons
maar most het zijn dat het niet lukt kunt je hetaltijd eens melden bij de osteopaat( jullie gaan toch ook hé) want ik had het hem ook gezegd en hij heeft dan aan haar mondje gewerkt en toen we thuiskwamen heeft ons madammeke voor het eerst een flesje willen drinken.
groetjes Aicha
Ik heb de flessen van Avent en dan nog een 2 andere soorten. Weet de naam nie zuust meer. Heb ook drie verschillende spenen. Zowel silicone als latex. Dus ik heb wel het één en 't ander om mee te experimenterennana54 schreef:Flupke,
succes morgen met het flesje!!! En welke tutte gebruik je voor het eerst? Borstvoedingskindjes raden ze Avent flessen aan hé omdat borstvoedingkindjes een stevige zuigreflex hebben.
En kwou je ook nog zeggen u meiske heeft hele mooie zwarte kijkers ... echt
Ja !!!!!!!!!!! Dat was dus het merk waar ik niet kon opkomenAicha schreef:ons succes werd geboekt met de dodiefles met bruine speen