Helaba,
't is hier idd stillekes geweest!!!!
Zijn alle kindjes hier nu door hun eerste prikskes heen?
Wij moeten volgende week nog om een rotarix omdat ons mie de eerste nog maar pas vorige maand gehad heeft. Khoop dat ze der gene last van heeft
Nana,
Was dat de 14e dat jij terug moest beginnen? En is Zion al een paar keer bij de OM geweest om een beteke te wennen?
't is thopen dat hij weer helemaal genezen is tegen dan of ist over?
Aditi,
Jullie zijn dus op goeie weg met de papkes. en lust Mila alles?
Hier gaat de bloemkool er enkel in als ik er een stukje appel bij doe. Ons mie vind dat anders maar vies zunne. Voor de rest heeft ze nog geen enkele groente geweigerd.Oef, da's wel plezant om papkes voor haar te maken.
Opvang door grootouders is niet te vergelijken als die bij de OM hé. Sommige oma zijn dan zo blij dat hun kleinkindje daar is dat ze het weleens niet nauw nemen met de routines, die wij mama's, hebben proberen in te bouwen. En dat zal mama dan achteraf geweten hebben é
Tegen de tijd dat jij dan wat met haar zou kunnen bezig zijn slaapt ze dan waarschijnlijk

Kzou ook niet content zijn
Flupke,
Margot heeft idd ook weer een schoon sprogske gemaakt; Die mamamelk doe goed zijn werk
Ga je dan begin junio beginnen met de papkes of wacht je nog efkes na de uitleg?
Chanti,
Ook weer lang geleden dat we nog van jou en je kleine meisje iets hoorden? Alles ok?
Hier heeft ons mie tot gisteren nog elke nacht 2 keer gedronken. Uit een flesje is nu geen probleem meer maar jammergenoeg heb ik sterk het gevoel dat de bv aant achteruitgaan is
Na lange tijd heb ik gisdterenavond weer eens het tutje bovengehaald omdat ze 's avonds weeral heel de week ferm van haren tak maakt. En...ze heeft het met veel plezier gepakt. Zelf uit haar mondje gehaald en er weer in gestopt...hihihi, grappig om te zien.
da bracht mij op het idee om haar vannacht ook eens (proberen) te troosten met het tutje. Om 1u45 was ons madammeke daar.ik heb haar tutje gegeven , en nog eens , en nog eens,..... Na een anderhalf uur is ze weer ingedommeld zonder drinken

Ze heeft dan geslapen tot 8u;

Goed hé
Hopelijk is dat de nieuwe trend en niet eenmalig
groetjes AIcha