allicht heeft ze het nachtje doorgetrokken en daar moet je blij om zijn. Moest ze honger hebben en beginnen wenen kan ik me moeilijk voorstellen dat je dat niet gehoord zou hebben

Geniet van de rustige nachten!!!!!
Moderator:Moderators
Daar was inderdaad eerst sprake van. Maar dan niet mijn gewone werk van anders. Want dat is onmogelijk. Ik werk namelijk bij de federale politie. Das wel bureauwerk, maar elk draait zijn eigen dossiers. Van thuis uit is dat onmogelijk. Praktisch is het niet haalbaar. Ge moet adressen gaan nazien (en dat doen we nooit alleen), huiszoekingen, contact met onderzoeksrechters en procureurs in het justitiepaleis,... Ik zie mij al lopen met ons Margot.Aicha schreef: Ik hoop dat er vlug een haalbare oplossing voor je komt! Zou het niet mogelijk zijn om hhet werk dat je doet thuis uit voeren zodat jullie op die manier de periode tot 1 juli kunnen overbruggen?
groetjes Aicha
Eerst en vooral nen dikke proficiat met je verjaardag en geniet van jullie etentje hé.Aicha schreef: Flupke,
Het is wel niet zoals jullie gepland hadden maar ben toch blij te lezen dat jullie een oplossing gevonden hebben.
Amaai, na jou berichtje van gisteren zat ik hier zo een beetje na te denken wat ik zou doen in jou plaats maar bijster veel mogelijkheden kwamen er niet in mij op.Tja, als het echt niet anders kan, ziek melden! maar ge voelt u daar dan toch niet echt goed bij éMaarja, als zij het grof spelen dan wordt dat soms een noodzaak é
![]()
De indicatie voor hélena is dat haar schedelbasis wat verwrongen zit waardoor haar andere schedeldelen niet correct zitten. De osteo zal er dus voor zorgen dat die schedelbasis mooi los komt te zitten zodat de andere delen zich netjes kunnen corrigeren.
groetjes Aicha