Hey Chanti, daar moet ge u inderdaad niet zo heel druk over maken zunne. En een slechte mama zijt ge daardoor zeker niet

De KA zal u wel een beteke raad kunnen geven. Ik ken daar allemaal niets van. Voorlopig gaat alleshier nog goed met de borstvoeding

Toch goe dat uw prutske zo lang geslapen heeft. Das toch een teken dat ze het nodig had. Die van ons had het deze nacht precies niet nodig

Allez we mogen niet klagen zunne, want de twee laatste weken zijn we al verwend geweest. Ze sliep elke keer van 21u tot 6 à7 uur en zelfs ne keer tot 07.45u. Deze morgen heeft ze voor wekker gespeeld voor papa. Hij staat elke morgen op om 05.15u, maar ons pruts was 3 minuten vroeger wakker. Ik ben dus nie moeten wakker worden met da degoutant belleke van diene wekker

Een half uurke later lag ze terug te slapen tot 08.30u en om 09.15 u terug haar bed in.
Nu krijg ik wel serieus de kriebels vandaag

Een uur geleden stopte er bij de buren een camionette en die zijn nu vollop aan het kappen en aan het breken. Het is hier een ongelooflijk lawaai. Voorlopig slaapt Margot er nog door, maar ik ben eens benieuwd hoe lang het zal duren. Het zal geen tukske worden tot 12u denk ik. Ik word er zot van. Ik zal vanavond toch ne keer vragen of da weer voor de ganse week is. We komen redelijk goed overeen met die mensen en dan vind ik ook dat ze da ne keer op voorhand konden zeggen dat ze hier nen ganse dag gingen kappen en kloppen (nu zijn ze aan het boren

) Ze weten toch dat we hier met een klein prutske liggen. Wij doen het van onze kant ook altijd als er hier werken worden uitgevoerd. Dan gaan we da gewoon zeggen. Dan weten ze van iets. Ik vind dat toch ne vorm van beleefdheid en respect voor elkaar. Maar allez... ik zal mijn venteke er vavanvond ne keer op afsturen
Gisteren zijn we met Margot de eerste keer naar de watergewenning geweest. De les begon om 11.00u en ze vragen om een half uurke op voorhand daar te zijn om je aan te kleden en 10 min op voorhand in het water te komen om haar een beetje aan de omgeveing te laten wennen. We moesten er dus al om 10.30u zijn. Maarons pruts moest eerst nog eten en een proper pamperke krijgen. Ze is dus opgestaan om 09.30u. Om 10u had ze gedaan met eten en om 10.15u zijn we vertrokken. Tegen dat we er aankwamen was ze dus al een uur wakker en dan gaat ze meestal terug slapen. Dus ge voelt mij al komen hé

Madam was doodmoe tegen dat we het water in gingen om 10.50u. Ze werd terug efkes alert tot 11.15u, maar dan ging het niet meer. De les duurt normaal een half uurke, tot 11.30u. Om 11.20u zijn we er al moeten uitkomen want ze weende heel hard ocharme. Met haar vermoeide droopy-oogskes. Maar die 10 minuten krijgen we er de volgende keer bij. tja... da kost toch 23 euro voor een half uur

En als ge er dan na een kwartier al uit moet

Ze deed het heel goed in het begin zunne. Ze had helemaal gene schrik van het water. We moesten haar gewoon in verschillende houdingen vastnemen (recht zittend, op haar buikske over onze arm hangen,...) om haar een beteke te laten wennen aan het water. Volgende week gaan we terug. Dan moeten we toch efkes een ander schema uitdokteren dat ze niet zo moe is tegen dat we eraan komen. Desnoods geef ik haar ginder eten en dan kan ze daarna in het water. Dan laten we haar thuis slapen tot op het moment dat we bijna moeten vertrekken. Toen we gisteren terug vertrokken waren we de straat nog niet uit of ze sliep al gelijk nen blok in de auto. En zo sliep ze nog toen we thuis aankwamen
en zo lag ze toen we 's morgens thuis vertrokken
En zo was ze de rest van de dag