Januari: Hier gaan we dan!

Moderator:Moderators

Aicha
Pas blauw
vanalles

Bericht door Aicha » 03 mar 2007, 13:54

hey nana,

ik had hier deze week ook ziets voor met ons mie! Toen mijn ventje haar aant verversen was kwamen zijn ouders toe en oma natuurlijk direct een willern loeren naar ons mie ma die begon zo hard te huilen dat ze maar eenstapke achteruit ging. Hélena stopte ineens met wenen en toen kwam oma nog eens dichterbij en twas direct were muziek!
Zouden ons prutskes echt nu al een beetje vreemd aant worden zijn? Mij lijkt da vree vroeg maar ja...

Nu zit hélena op (meestal 5 voedingen per dag) maar ik kan gerust gelovezn dat je er soms niet aangeraakt zunne. ik zou Zion dan ook zeker niet wakker maken om te eten. Hij gaat zeer goed vooruit dus...ik zie geen probleem!

Wij moeten volgende week donderdag voor de 2é prikjes. hopelijk gaat dat net zo vlotjes als de vorige keer.

Flupke,

Die bv van jou da's straf spul é :lol: :lol: Margot gaat zo goe vooruit. binnenkort haalt ze hier een paar beebjes in!

En voor iedereen die volgende week achter een prikske moet...veel succes hé!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 03 mar 2007, 13:59

Hihi,
We zijn hier helemaal in de war. Nana, ik nam gewoon aan dat je de spuitjes bij K&G was gaan halen. En wat is dat alemaal over een groot hoofd??? Bij ons valt de K&G blijkbaar goed mee!
En Kyana is van Chanti, eh! Mijn prutske heet Mila. Het is trouwens al lang geleden dat we nog iets van Chanti hebben gehoord. Iemand een idee waar ze gebleven is?
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

nana54
Pas blauw

Bericht door nana54 » 04 mar 2007, 09:14

Eeerst en vooral men excuses voor het door heen halen van de meisjesnamen, 'k hoop dat het me gepardoneerd word want 'k zou da eigenlijk ook ni graag hebben! :? :? :?

Hier 'k weet ni maar gisteren de god ganse dag geweent of moet ik zeggen geklaagd :( Hij had zeker geen zin om maar één oog dicht te doen, één ding wou hij op de arm liggen maarja ... dat is ni evident e.
Vandaag legt het terug zo aan. Maar 'k ga er proberen korte meppen meet te maken.
Nu we zien wel ... anders gaan we een toerke wandelen!

Allée tot later,
grtj nana
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

goeiemorgen!

Bericht door Aicha » 04 mar 2007, 10:05

nana,

ik moet ook soms goed denken hoor. In het begin had ik ook de neiging om te missen tussen Kyana en Mila. Ik begon dan een bericht in te typen en moest vlug in de andere berichtjes eens gaan kijken wie ook weer van wie was :lol:

Weet je wat ik denk over dag niet willen slapen overdag? Ons prutskes zijn hier ook ruim een maand ouder dan de de andere kindjes hier en beginnen al ferm under goestingskes te hebben. Ons mie heeft ook van die dagen dat ze haast niet wil slapen en ze ligt dan te klagen of te wenen en van het moment dat je er naar kijkt begint ze met haar beentjes te spartelen en stopt ze met wenen of begint zelfs direct te lachen. tworden deugnietjes zunne!!! :lol: :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 04 mar 2007, 12:30

Ons pruts heeft hier weer ne slechte nacht achter de rug. Allez... wij toch. Gisteren heeft ze redelijk veel geslapen, maar telkens maar voor een uurke en dan moest ze weer eten. 's avonds om 19u dan weer haar gebruikelijke huiluurtje tot 20u. Om 21.30u is ze gaan slapen en om 23.45 u was ze weer wakker. Terug in haar bed om 00.45 u en terug wakker om 02.30u. Dan pas om 4u haar bed in en geslapen tot 5.30u. Om 6u lag ze terug in haar bed en om 7u was ze er terug. Ze heeft telkens maar ongeveer 15 min gedronken terwijl ik normaal toch een half uur bezig ben met de voeding. Ze valt gewoon in slaap en ik krijg ze niet wakker om nog een beteke verder te drinken. Als ze toch wakker wordt perst ze haar lipkes op elkaar en trekt ze een vies gezicht en wil ze niet meer eten, maar valt ze terug in slaap. Zelfs als ik haar pamperke verschoon blijft ze maffen :roll:

Nu ligt ze weer te slapen van 10.15 u dus das weer redelijk goed. 't ziet ernaar uit dat ze haar slaap van deze nacht zal inhalen en dan de komende nacht weer niet meer zal willen slapen. Maar allez... dat zien we dan wel.

ik zal nog ne keer wa fotokes laten zien van ons pruts :wink:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 04 mar 2007, 13:51

Tis ni erg hoor, van die namen... Ik heb hier een lijstje aan mijn pc liggen met jullie namen en de namen van de kindjes. Voor het overzicht, eh! :lol:

Oh Flupke, lief, lief, lief!!! Het blijft toch zo'n schatteke, eh. Qua nachten zijn ons meisjes aan elkaar gewaagd, vrees ik. Hier drinken om 22u30, om 1u, om 3u30 en om 6u30... Dan beetje doorgeslapen tot 11u30 en nu terug erin. Overdag slaapt ze tussen die voedingen goed door, maar 's nachts is het soms maar een uurtje ofzo en de rest van de tijd ligt ze wakker (soms met en soms zonder lawaai). En ik weet echt niet meer wat we kunnen doen. We hebben al geprobeerd om haar gewoon te laten wenen, te troosten, ... Maar niks helpt echt. En wij raken altijd maar meer uitgeput. Iemand suggesties? Ik heb er al aan gedacht om haar overdag wat wakkerder te houden, maar als ze slaapt, slaapt ze wel eigenlijk en wordt ze van nikske wakker.
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

slapen of niet

Bericht door Aicha » 04 mar 2007, 14:12

Flupke en aditi,

Ik vrees dat fdaar weinig tips voor zijn hoor!
Met onzen andrès had ik hetzelfde voor. Ik wil jullie niet op stang jagen maar toen hij 1 jaar werd sliep hij nog niet door!
overdag wat wakkerder pr oberen te houden was hier ook niet aan de orde want ook overdag was het gene slaper.

Jullie kindjes slapen blijkbaar wel redelijk overdag. Ze misschien in de vroege avonduren wat wakker houden misschien maarja, het zou dan wel kunnen dat ze wegens te moe, wat nerveus worden en dan ook weer onrustig slapen. In ieder geval, zorg ervoor dat jullie op tijd en stond zelf wat rust krijgen zodat jullie niet ziek worden hé!!!!

Aditi,

gij zijt de slimste, met uw lijste naast uwen pc! :lol: :lol:

Flupke,

da zijn nu wel heel grote foto's zunne :wink: Ik moet hier heen en weer schuiven om uwen tekst te lezen. :lol:
maar 't is wel een heel snoezig meiske zunne, en fotogeniek is ze zeker ook!

groetjes Aicha en zal duimen voor betere nachten!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 04 mar 2007, 14:40

Cindy, weer mooie foto'kes van Margot!!
Die foto waar ze op weent, vind ik wel heel lief :) :)
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

flupke
Moderator

Re: slapen of niet

Bericht door flupke » 05 mar 2007, 08:05

Aicha schreef: da zijn nu wel heel grote foto's zunne :wink: Ik moet hier heen en weer schuiven om uwen tekst te lezen. :lol:
Ik heb mijn foto's inderdaad iets te groot gecomprimeerd, maar had geen zin meer om dat terug te doen :? da scrollen vind ik zelf ook heel ambetant :lol: :lol:
AfbeeldingAfbeelding

Aicha
Pas blauw

niet erg

Bericht door Aicha » 05 mar 2007, 08:26

Goeiemorgen allemaal!

Flupke,

Niet erg hoor! We hebben uw meiske toch weer ne keer gezien hé; da's het belangrijkste!

Ons mie heeft een verkoudheid :( . ze heeft vanacht regelmatig gehoest, of was het niezen? Kweet niet, twas precies een combinatie van de twee :wink: :lol: Zij heeft lekker geslapen en tegen mijn verwachtingen in heeft ze het volgehouden tot 5u50. Ik heb wel veel wakker gelegen. Dacht steeds dat ze wakker zou worden. Niet dus! En nu slaapt ze alweer van 5u30.
(Ze wilt waarschijnlijk goe fris zitten voor haar sortie van deze namiddag! :lol: :lol: )
Ze ziet er wel niet ziek uit en heeft ook geen koorts.
En...ze eet ook weer beter dan vorige week! oef...was al bang dat ze geen bv meer zou willen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

nana54
Pas blauw

Bericht door nana54 » 05 mar 2007, 22:23

Echt Flupke, ze is echt prachtig u dochter, een schatteke ... 'k heb er geen woorden voor!!
één ding ze zou goed samen passen met Zion, met al dat haar :lol: :lol:
Doe je ook ontwarrer op haar haar?

'k Zal hier enkele fotootjes plaatsen van Zion en zijn eerste liefde Afbeelding

Afbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Ja ja, jullie zien het waarschijnlijk wel, 't is Hélena. Ze zijn vandaag op bezoek geweest. Het is leuk omdat ze maar veertien dagen verschillen.
We zouden ook graag eens afspreken met de rest, wanneer zou het vo jullie gaan???? We moeten een datum vast leggen zo kunnen we er niet meer onderuit!! :wink:
Allée laat maar komen zou ik zeggen.

En anders hebben we hier een groeispurtje achter de rug, gisteren was het een lastige dag van wenen en willen gevoed worden maar de nacht maakte het goed. Hij heeft geslapen van 23 tot 6u. 'k Hoop dat we terug zo een nacht te gemoet gaan ... 'k denk dat hij zal dromen over de zoete geur van zijn Hélenatje ... hihi

Allée tot later,
grtj nana
Afbeelding

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 06 mar 2007, 07:12

Ik heb eindelijk eens een zààààààààààààààààààlige nacht achter de rug. Ik ben uitgeslapen :lol: :lol: Ons pruts is gisteren in slaap gevallen om 19.15 u. We hebben haar om 19.30u in haar bedje gelegd en we zijn ineens met haar gaan slapen. Om 01u is ze wakker geworden en om 02u hebben we haar terug haar bed ingelegd. Ze heeft geslapen tot 06u. Zo mogen de nachten altijd zijn :wink:
AfbeeldingAfbeelding

dintje622
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door dintje622 » 06 mar 2007, 09:01

amai flupke dat moet deugd gedaan hebben,eens goed slapen!

en wat een schone kindjes hier allemaal :lol:

en anders alles goed met al die kleine prutskes :?:

groetjes :wink:
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Aicha
Pas blauw

goeiemorgen

Bericht door Aicha » 06 mar 2007, 09:27

nana,

Leuke foto's! Ons mie heeft echt wel een rond gezichtje met heel bolle wangen hé. Op de foto's komt da lijk nog meer uit :lol: . Als ze zo neerligt ziet ge bijna haar oogskes, vergeleken bij Zion met zijn grote ogen :)

Zoals ik gidsteren tegen jou al zei zou het voor mij wel best zijn mocht het mogelijk zijn om eens op een woensdag allemaal samen af te spreken (alée, voor degenen die dat zien zitten é :wink: ). De reden daarvoor is dat ons 2 andere kapoenen dan bij opa en oma terechtkunnen voor een dagje speelplezier. In welke week dat dan is is voor mij eender.

Chanti,

Hoe gaat het nog met Kyana en jou. helemaal verlost van die vervelende spruw?

Aditi,

Ja, met die cortisone zou Mil's huidje toch wel een tijdje zuiver moeten blijven hé!

Flupke, Ik denk dat iedere kersverse mama's wel droomt van zo'n nachten. En ja, als je slechtere nachten gekend heb dan ben je al vlug terug content hé :wink:

groetjes AIcha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 06 mar 2007, 10:56

Ik ben inderdaad blij dat we zo'n nacht achter de rug hebben. Die kunnen ze al niet meer afpakken. Ik betwijfel of het de komende nacht ook zo zal zijn, maar nu kunnen we er weer enkele nachten tegen hé. Ze ligt nu weeral te maffen sedert 8u. Hopelijk krijg ik ze straks nog in slaap, want om 14u moeten we naar Kind en Gezin voor haar gehoortest en dan MOET ze slapen.
AfbeeldingAfbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 06 mar 2007, 12:36

veel succes flupke bij k&g
en hopelijk worden alle nachten zo vanaf nu :wink:

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 06 mar 2007, 14:35

Oké, jullie vragen een datum, een woensdag om af te spreken... Wat denken jullie van 21 maart? En heeft iemand een voorstel voor een plaats?
Afbeelding

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 06 mar 2007, 14:42

Aicha, en Nana, zooooo schattig jullie twee boelekes samen. Ons Mila heeft hier ook nen boyfriend (Senne) van een maandje jonger. Tof om zien, eh!

Flupke, hopelijk is het gelukt bij K&G. Echt volledig slapen moet denk ik niet, ze moeten alleen ERG rustig zijn. Mila moest aan de borst voor het lukte.
Hier hebben we zondag een rustige nacht gehad, maar deze nacht was weer veel minder. Ik heb uiteindelijk van miserie om 1u 's nachts den afwas gedaan, was opgevouwen en uiteindelijk zelfs gedweild terwijl madam op haar gemak in haar relax naar mij zat te kijken. Van zodra ik haar in slaap probeerde te sussen begon ze te krijsen. Ze is dan uiteindelijk vanzelf in slaap gevallen na anderhalf uur ofzo en ikke was wel content vanmorgen dat er zoveel werk gedaan was :)

Deze voormiddag moesten wij naar K&G voor de eerste prikskes. Mila heeft efkes flink gebruld, maar ze was nog rap getroost. Nu ligt ze rustig te slapen. Als ze dat nu 's nachts eens zou doen. Maar ze was niet wakker te houden, daarnet, dus ja...
Afbeelding

nana54
Pas blauw

Bericht door nana54 » 06 mar 2007, 19:44

Allée voor Mila zitten de eerste prikjes er ook op, en heeft ze er anders nog last van gehad?
Heb je geen fotootje van Senne? 'k Vind het altijd fijn om te vergelijken en beebjes te zienne !!!

En Flupke, hoe heb je het gesteld bij K&G, was ze rustig Margot?

Ja waar zouden we kunnene afspreken? Als je bij ons thuis wil komen is dat geen probleem hoor, het station is hier vlak bij of spreek je liever af aan 't zeetje om ne keer uit te waaien?
Maar de 21ste maar is voor mij goed.

En hoe gaat het nog met Chanti?

Laat je iets horen, grtj nana
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

afspreken

Bericht door Aicha » 06 mar 2007, 20:04

21 maart is voor mij ook heel goed. Ik kijk er al naar uit!

mag ook hier zijn , maar kheb wel geen station in de buurt :lol:. Misschien is het dezen tijd van het jaar wel een beteke gevaarlijk om aan de zee af te spreken; tweer kan ferm tegenzitten en om nu een hele namiddag met ons bugietjes op tearoom te gaan. AMaai, ze gaan al de tafelsd aan de kant moeten zetten :lol: :lol:

Aditi, hebben ze mila ook gewogen en gemeten?

Flupke, ist gelukt met de gehoortest? Met Hélena ist da niet gemakkelijk geweest hoor. Ze sliep niet en had daaenboven de hik...geen rustig moment ..;theeft een half uur geduurd eer het gelukt was. Hopelijk hadden jullie meer geluk!

Nana,

hoe ist geweest met de traantjes vandaag? Of was Zion nog steeds in de wolken? :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 06 mar 2007, 23:46

Hey,
Nee, geen last van de prikskes hier verder. Geen koorts ofzo of niks te zien aan haar billekes. Gelukkig maar...
En ja ze is gewogen en gemeten: 55.5cm, 5,100kg en 39cm hoofdomtrek. Wat we hier een stevige brok noemen dus.
Ze ligt nu net in haar bedje en is redelijk rustig. Duim aub met mij mee dat het zo blijft.

De 21e it is then! Nu alleen nog uitvechten of ik naar Aïcha of Nana rijdt! Ik kom met de auto, dus geen station nodig voor mij. Wel parkeerplaats :D
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

rustig

Bericht door Aicha » 07 mar 2007, 08:29

Goeiemorgen Aditi,

Hopelijk hebben jullie een rustige nacht gehad na de prikskes! Aan mij zal anders niet liggen want kheb geduimd zunne! :lol:

Ja, idd ook een stevig brokske! Maarja, dat is hier blijkbaart van iedereen zo! :wink:

Wij hebben in ieder geval lekker geslapen. Ons mie is heeft juist weer lekker gesmoefeld en zit hier op mijn schootje terwijl ik typ.(ze slaat ook al achter dat klavier (ingegeven met de mamamelk zeker?? :lol: :lol: )

Blij dat er eindelijk eens nen datum vaststaat en dat het voor heel binnenkort is.

Chanti en flupke!!!

JUllie komen toch ook hé?

groetjes AIcha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

nana54
Pas blauw

Bericht door nana54 » 07 mar 2007, 11:41

Awel gasten,
'k Heb vannacht terug moeten opstaan om men bubbelke te voeden en toen dacht ik zo bij mezelf zou het niet fijn zijn om de 21ste af te spreken in de speleodroom hier in Wevelgem? Maar 't is maar een voorstel hé!!!

Enne ivm die trein, 'k had voordien gelezen, denk ik, dat er iemand geen auto heeft? En parkeerplaats is hier recht voor mijn deur ook geen probleem ... en als je het zie zitten kunnen we tevoet tot bij de spelodroom wandelen?!? Ge moet maar iets laten weten ... 't is maar een voorstel hé.

Anders blij om horen dat Mila haar sterk heeft gehouden, enja hopelijk slaat het niet later uit. Want dit weekend heeft Zion het huis plat geweeent. Is het van het spuitje of is het de groeispurt ... 'k zou het ni weten.

Gisteren en vandaag heeft hij nog veel geslapen overdag maar toch wil hij ni veel meer eten. 'k Zal blij zijn dat deze avond de vroedvrouw langs komt dan kan ik mms starten met pattatjes ... :lol: :lol: :lol:
Mijn BV slaat nochthans lijk terug aan, maar 'k moet erwel veel voor doen. Na elke voeding moet ik nog een 20min kolven ... maar 't is voor het goede doel dus zie ik dat wel zitten.

Allée tot later,
grtj nana

PS: Het zou echt fijn zijn om jullie allemaal te leren kennen :D :D :D Flupke en Chanti, laat eens van jullie horen é!!!
Afbeelding

flupke
Moderator

Re: rustig

Bericht door flupke » 07 mar 2007, 11:44

Aicha schreef: Chanti en flupke!!!

JUllie komen toch ook hé?

groetjes AIcha
:( :( :( Jammer genoeg nie. We zijn dan 7 jaar samen en ga mijn ventje eens proberen verrassen met een lekker etentje met alles erop en eraan, want de laatste tijd hebben we samen nog niet veel quality-time gehad :oops: :oops: Ik heb hem de laatste tijd een beteke verwaarloosd sedert ons mie er is :oops:
Spijtig dat ik er niet kan bij zijn, maar hopelijk wordt het in de nabije toekomst nog eens herhaald. En hopelijk past het dan wel voor mij :?

Gisteren was alles ok bij Kind en Gezin. Ze lag goed te slapen totdat de plakkerkes op haar hoofd geplaatst werden. Ze werd stillekes wakker en lag effe te loeren. Toen ze die van Kind en Gezin in de gaten kreeg (en niet mama) is ze beginnen krijsen. Amai wa was da :roll: :roll: Ik heb ze dus aan de borst moeten leggen om rustig te worden en ze is zo in slaap gevallen :lol: Met haar oorkes was alles in orde :lol: Ze hebben haar ook nog eens gewogen en ze weegt nu 4.900kg.

Afgelopen nacht was redelijk. Ze is om 20u in slaap gevallen en we zijn mee in ons bed gekropen. Om 24u was ze wakker en om 00.30 u lag ze er terug in. Ze heeft geslapen tot 03.30u. Dan om 04.30 u terug haar bed in tot 7u en ook geslapen van 8u tot 10u. nNu ligt ze net weer te maffen en zal ik effe proberen strijken.
AfbeeldingAfbeelding

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 07 mar 2007, 11:46

Waar zou Chanti zitten?? 't is al efkes geleden dat we haar nog gehoord hebben hé. Hopelijk is alles ok. Haar laatste berichtje is geleden van 25/02 :? :?
AfbeeldingAfbeelding

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 07 mar 2007, 12:13

Ja, ik begon ook al ongerust te worden over haar... Waar zit ze toch??? Hopelijk is alles in orde met haar en Kyana.

Mila heeft fantastisch geslapen. Van een uur of elf 's avonds tot zeven uur deze morgen. Dus ben ik nu ook weer een beetje frisser. Als dat het resultaat is van de prikskes wl ik haar ook wel eens in haar billekes prikken tussendoor ;) Nee, dat is ni waar zenne!

Flupke, jammer dat je er niet bij kan zijn. Helpt het voor jou als we het nog een week opschuiven? Of is het dan nog moeilijk voor jou?
Gehoortest van Margot lijkt op het scenario bij Mila. Die borsten van ons moeten toch echt wel een rustgevend effect hebben :)

En nana, voor mij is het ok om bij jou af te spreken. Dan moeten we alleen eens pm-en voor het adres en misschien een wegbeschrijving. Woehoe!
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

Bericht door Aicha » 07 mar 2007, 15:13

Flupke, voor mij is dat goed hoor als we daarmee samen kunnen afsreken! Een weekje eerder of later, als dat voor iedereen goed is! :?:
Als het maar op ne woensdag valt!

Aditi,

Voor ide wegbeschrijving kan makkelijk gezorgd worden. Als je op routeplanner gaat krijg je een goed detailomschrijving. Als je wil kan ik je komen halen aan de afrit van de autosnelweg! Dat maakt het laatste stukje van de rit alvast wat makkelijker :wink:

Nana, Voor mij is dat goed , de spelodroom en als het goe weer is kunnen we inderdaad te voet gaan!

Jullie zijn dus allemaal op goeie weg om weer rustige nachten te hebben. Ik heb de indruk dat ons mie het flinkst begonnen is van allemaal maar dat ze ons nu wel het langst gaat laten wachten op volle nachten :wink: Maarjja, ik zie er niet echt vanaf. Tvalt wel mee en eigenlijk geniet ik echt van haar in het schemerdonker; Dit is ons momentje!

't is idd raar dat Chanti hier al zo lang wegblijft! Zou ik eens een pm'ke durven sturen? Wat denken jullie?

groetjes Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

nana54
Pas blauw

Bericht door nana54 » 07 mar 2007, 15:14

Ja 'k zal dan een pm'ke sturen naar degene die zouden komen.
Maar we kunnen het een weekje opschuiven dan kan flupke ook komen, dat zou dan de 28ste zijn in de plaats.

We zien wel, zou ik zeggen.

Allée tot hoors,
grtj nana
Afbeelding

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 07 mar 2007, 16:44

:oops: :oops: :oops: Nog altijd moeilijk de 28e. Ik weet trouwens nog nie zeker of ik de auto heb. Als mijn ventje die gebruikt om naar het werk te bollen ben ik wel 'gechareld'. Met de trein vind ik minder leuk om dat nu al met ons prutske te doen. De afspraak moet voor mij dus niet verplaatst worden. Als er ergens in mei wordt afgesproken zal ik er zeker bij zijn. Dan is het ook al beter weer en kan mijn ventje met de fiets gaan werken. Kunnen we eigenlijk al ne keer nen datum afspreken ergens in mei. Of is da te moeilijk ??? Dan kan ik daar rekening mee houden en zorgen dat er zeker niets tussenkomt !! :? :?

Ik ben daarnet met ons pruts naar de kinderarts geweest. Onder haar dik pak haar zag ik daarnet dat haar hoofdje vol korstjes staat :shock: :? :? Dat blijken melkkorstjes te zijn. Ze heeft iets voorgeschreven dat ik 2 à 3 uur moeten laten inwerken en dan wassen met shampoo tegen melkkorstjes van Mustela. Verder heeft ze ook nog een zalfke voorgeschreven voor hare acne. Het is al veel beter, maar in haar nekske en op haar keleke heeft ze er wel nog veel last van. De zweetplaatskes hé. Na 3 à 5 dagen zou het volledig moeten weg zijn. we zullen zien hé.
AfbeeldingAfbeelding

Aicha
Pas blauw

afsraak

Bericht door Aicha » 07 mar 2007, 17:53

Jammer, maar we zullen dan eens een datum vastleggen in mei ook. Voor mij niet gelaten! Zo komen we nog eens samen en zien we elkaars boeleks veranderen :wink:

Zet jij er nu een datum op voor de maand mei?

Ons Hélena heeft dat ook zo'n korstjes. Ik doe daar 's avonds amamndelolie op en steek haar zo in haar bedje . Met een oud mutske derop é :lol: :lol: 's morgens kun ge dat daar dan allemaal mooi uitspoelen en die korstjes komen zo mee;
Dat jeukt wel niet é dus ons miekes hebben daar zelf geen last van. Bij Margotje valt het dan waarschijnlijk ook niet op met haar schoon haardosje :lol: . Van Hélena zie je dat wel goed :(

hopelijk is Margot nu snel verlost van haar acne en blinkt ze weer helemaal in haar velleke 8)

Nana en Aditi,

Houden wij het dan op 21 maart?

Ik heb juist een pm'ke gestuurd naar Chanti! Hoop dat ze mij da nie kwalijk neemt!? Maarja, 't is toch voor de goede zaak é :lol:

Groetjes Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”