Bericht
door mieke1983 » 05 jan 2008, 13:25
hallo,
eerst en vooral een gelukkig nieuwjaar aan jullie, hoe gaat het hier nog met de kindjes?
Hier is hij terug wat ziek geweest, had weeral een bronchite , terug antibiotica, maar hij is al beter, een geluk, kwam ook wel weer wakker snachts maar de laatste twee nachten is het ook weer beter,
Die is braaf bij de om, vandaag heb ik eens een eitje gegeven, en die at het zeer graag! hij begint nu ook echt goe te kruipen op zen knietjes, hij gaat goe vooruit hoor, hij trekt zich ook al recht aan de zetel van de om en de speelbak, en er was daar een mama die ook een kindje had een meisje een paar weken jonger en ze dacht dat haar kindje iets mankeerde omdat ze ze dat nog allemaal niet deed, maar de om had haar gerustgesteld dat de een wat rapper is met iets dan de andere, hier nog geen tanden in zicht, zal weer zijn voor dat hij een jaar is zekers zoals de andere meisjes,
ik moet hem nu altijd wekken smorgens, en die slaapt nog zo schoon maarja anders zou ik niet op tijd gereed geraken, hij is over het algemeen wel heel braaf, ik moet terug op 15jan naar k&g voor zen prik nog van 5maand, hij heeft die nog nie gehad met al dat ziek zijn!
Zal wel benieuwd zijn hoelang hij is en hoeveel hij weegt!
Morgen zal hij voor een namiddag naar mamie want wij gaan naar een nieuwjaarsreceptie van philippe zijn werk ht is in bellewaerde, de meisjes gaan enkel mee, maxim heeft daar nog niets aan!
sedert ik werk heb ik wel minder tijd om te forummen en zo, heb andere prioriteiten, zoals het huishouden, maa rhet is nu weekend en heb wel enkele uurtjes tijd want die slaapt!
nu zal ik stoppen met pratelen, tot gauw mieke