Bij ons gaat het de goede kant uit

Moderator:Moderators
Mieke,Mieke schreef:Aicha,
ik was ook aant denken om Kato in haar relax mee in de badkamer te nemen. Van de vroedvrouw was het dus ok dat ik een tutje probeer te geven.
Maar de BV wil hier precies niet zo goed lukken deze keerZe zit nog lang niet aan haar geboortegewicht terug.
Heel raar want bij Marie was het 'piece of cake' om BV te geven, en had eerlijk gezegd nu hetzelfde verwacht, niet dus
Die gaat er wel komenAnneliefje schreef:
Maar als er een 2e mocht komen, ik probeer het opnieuw![]()
En ga je dat doen?pitoeter schreef:Vandaag naar kind en gezin geweest voor de gehoortest. En die twee oortjes werken prima. Jorit zou nu 53cm zijn en 4.3kg wegen. Ik moet van kind en gezin overgaan naar 6 flessen op een dag maar dat zie ik niet goed zitten hij heeft er nog 7 à8. Ik moet er 4 uur tussen laten maar 3 uur lukt hier maar net en dan is het brullen. Ik moest van haar water of venkelthee geven tussen door.
Hoe gebruik je die druppeltjes? In het mondje?Anneliefje schreef:@ Beagle: ik gebruik hier sinds een goeie week ook venkelolie druppeltjes. En ik ben er content van en ons ventje blijkbaar ook.
Hier had het wel pas goed effect na 3 dagen.
Hij kan soms nog eens een beetje last hebben maar het is vele minder dan voorheen!