Oktober-babietjes

Moderator:Moderators

Gebruikersavatar
pitoeter
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jul 2006, 10:12
Contacteer:

Bericht door pitoeter » 06 okt 2007, 21:02

Nog effe eens komen melden dat hier alles nog rustig is. Nog maar eens opgeruimt en de grond gepoetst en voor de rest wat wachten. Maar wat gaan winkelen om de tijd om te krijgen... Jarne is dit weekend bij zijn grootouders dus is het hier héél stil en rustig.

Bij jullie nog geen verandering?
Mama van Jarne en Jorit.
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 07 okt 2007, 08:44

Mieke, ge laat u niet doen voor je laatste dagen zeg! :lol: Grote kuis en feesten? :lol:
Geniet er nog van!

pitoeter, veel succes hoor! Het kan nu vlug gaan veranderen!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 07 okt 2007, 23:07

Zondag = rustdag precies :P

Hebben die zwangeren geen meldingsplicht? :lol: :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Hallo!!!!!

Bericht door Aicha » 08 okt 2007, 08:17

Ja zeg, ze waren gisteren hier gisteren precies allemaal in congé :wink:

Meiskes 't is maandag zunne!! graag nieuws aub!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol:

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 08 okt 2007, 11:02

Piep!

We lopen (lees waggelen) nog steeds rond :wink:
Vermoeiend weekend achter de rug. Zaterdag feest van mij ouders. Heb daar achter de toog gestaan en helpen opruimen, half 5 lagen we in ons bedje. En gisteren zijn mijn ouders, 2 zussen en schoonouders langs geweest omdat de restjes van zaterdag te verorberen en ook omdat het hier kermis was.
Nu moet ik nog alles stofzuigen en dweilen, want tis hier redelijk begaaid en namiddag naar mijn ma. Die moest nog alles poetsen maar is doodziek opgestaan vanmorgen :?
Ik zal mij vandaag dus absoluut niet vervelen! :wink:
En met de andere dames????

Donderdag gaan wij hier terug naar de gyn


Gebruikersavatar
pitoeter
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jul 2006, 10:12
Contacteer:

Bericht door pitoeter » 08 okt 2007, 12:58

Bij deze mijn meldingsplicht volbracht :lol:

Hier nog steeds geen verandering. Deze nacht 1X het gevoel van regels gehad maar voor de rest niks. Gisteren mij ik weet niet hoe hard verveeld. Alles gepoetst en aan de kant en Jarne niet thuis. Mijn ventje wou niks met mij gaan eten of gaan wandelen want stel u voor dat het begon!!! Dus ik was behoorlijk "pised off". Ik mag niet meer eten wat ik wil (suiker), ik kan en mag niet meer doen wat ik wil,... ge zou toch voor minder beginnen mokken. Morgen nog eens naar de gyn. Dat hij per ongeluk/of opzet maar iets in gang zet!

Zeg ik vind dat het zolang geleden is dat Beagle hier nog iets komen posten is zou het ....?!?!?
Mama van Jarne en Jorit.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Ann
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 mei 2007, 15:27

meldingsplicht

Bericht door Ann » 08 okt 2007, 17:29

Hier ook nog geen verandering... af en toe gevoel dat ik ongesteld moet worden, harde buiken en slecht slapen, want de kleine blijft nog steeds actief. Zondag nog naar de open bedrijvendagen geweest, was doodop maar was wel de moeite. (Arcelor)
Vandaag wat gestreken en gepoetst, wil morgen ook nog wat te doen hebben :lol: en film gekeken en iPod vernieuwd, want muziek kan ik niet missen... ligt ook klaar om mee te nemen. Overmorgen alweer controle, ben benieuwd, hopelijk geen sterrenkijkertje meer... ik laat wel wat weten dan!
Rara wie wordt de eerste in lijn om te bevallen???
Echt spannend nu...

Mama in spe,
Ann
Onze dochter is er eindelijk!!! (en groeit als de kolen!)

Afbeelding

Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg

Bericht door beagle » 09 okt 2007, 11:13

Oei, even aan de meldingsplicht voldoen :wink:

Hier begint de verveling ook stilaan toe te slaan. Alles ik gekuist, gestreken, geboend, gewassen, geplooid en weggelegd... en dat een keer of 3... :roll:
Voorlopig nog geen duidelijke tekens dat 'het' gaat beginnen. Wat meer harde buiken en 'pijntjes', maar niks drastisch.
Het zal nog veel te aangenaam zijn op zijn privé-eiland :D

Ik voel me zelf ook nog niet 'bevallingsklaar' (behalve wanneer ik ambetant begin te worden :mrgreen: ), Ik wil maar zeggen dat ik nog super-actief ben... Och, ooit moet mijn energiepijl het toch opgeven, niet? :wink:

Subiet eens een goei wandeling maken...

Dames, doe het allemaal goed en tot gauw!
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
pitoeter
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jul 2006, 10:12
Contacteer:

Bericht door pitoeter » 09 okt 2007, 12:18

Ah ha ons Beagle is dan toch nog niet bevallen, ja ik begon toch iets anders te denken...

Vandaag terug op controle geweest bij de gyn. Het zat ietsje lager maar toch nog goed hoog. Hij heeft eens gevoeld en van buiten was er een goede vinger opening maar vanbinnen was het nog goed toe en nog ver. Dus hij denkt niet dat het voor vandaag of morgen is maar alles kan natuurlijk... Ik had eens gevraagd of hij er over dacht om het in gang te zetten. Maar daar denkt hij voorlopig nog niet aan ook al is de baby aan de zware kant. Omdat hij vindt als je het nu in gang zet het precies is of je tegen een gesloten deur staat te kloppen. Dus dan zou het een lange lijdensweg worden (nee dank u! dan nog maar wat geduldig afwachten). Hij schat de kleine nu op 3.6kg maar heeft geen echo gedaan. Hartslag was nog dik in orde.
Mama van Jarne en Jorit.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

vermist

Bericht door Aicha » 09 okt 2007, 12:42

ahaaaa...onze vermiste is weer opgedoken!!!!! dat was efkes spannend zeg :lol: :wink:

Pitoeoter,

nee, inleiden zonder gunstige voorwaarden is zeker een afrader! En jullie zijn nog niet eens overtijd zodus als kan nog hé :wink:

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 09 okt 2007, 13:43

Hier ook nog alles prima! :wink:

Beagle ...... 'zijn eiland'?????? :lol:

Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg

Bericht door beagle » 09 okt 2007, 16:03

Mieke, bedoel je "zijn" ? Nee, dat is puur uit gemak hoor. Hij/hem/zijn praat gewoon gemakkelijker :wink:
't kan ook "haar eiland" worden hoor :mrgreen:
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
pitoeter
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jul 2006, 10:12
Contacteer:

Bericht door pitoeter » 09 okt 2007, 16:45

Nog 4 berichtjes en ik zit aan de 200! Ik weet het tov. jullie maar een mager aantal maar ik had nooit gedacht dat ik die 200 nog zou halen voor de bevalling. Tja moest het nu beginnen heb ik er nog geen 200 natuurlijk maar ik schat de kans dat ik er 200 haal voor de bevalling groter dan de kans dat ik beval voor ik er 200 heb.
Mama van Jarne en Jorit.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 09 okt 2007, 19:02

Ah djuu, ik had gehoopt dat je je versproken had :wink:

Gebruikersavatar
Ann
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 mei 2007, 15:27

Bericht door Ann » 09 okt 2007, 19:46

Ik heb wel (misschien) nog iets meer tijd die 200 te halen, maar vrees dat ik daar zeker niet aankom... dus zo slecht doe je het nog niet!

Ann
Onze dochter is er eindelijk!!! (en groeit als de kolen!)

Afbeelding

Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 09 okt 2007, 19:50

't Wordt hier serieus spannend zeg.
Wie zal de eerste zijn? Of alledrie tegelijk?
In elk geval....veel succes !!!

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 09 okt 2007, 20:56

dat zou een unicum zijn, alledrie op dezelfde dag :lol:
Go for it girls :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 09 okt 2007, 20:59

ik heb zo een gedacht dat ik de laatste zal zijn :wink:

Pitoetie, kom op meid, nog een paar berichtjes :lol:

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 09 okt 2007, 21:02

Mieke schreef:ik heb zo een gedacht dat ik de laatste zal zijn :wink:
ooh, ma de laatsten zullen de eersten zijn :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg

Bericht door beagle » 10 okt 2007, 09:22

Even ene vraagje, morgen heb ik een afspraak bij de gyne...na een aantal maanden (want ga normaal gezien naar de vroedvrouw).
Kunnen jullie mij zeggen wat er allemaal wordt gedaan op 39 weken? Gaat ze 'voelen' voor opening? Echo?

Tot nu toe heeft de vroedvrouw nog niet gekeken als er opening is. Ze verkiest er niet aan te komen en alles zijn beloop te laten.

Daarom ben ik er een beetje 'bang' voor...
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
pitoeter
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jul 2006, 10:12
Contacteer:

Bericht door pitoeter » 10 okt 2007, 09:54

Beagle, de gyn heeft gisteren bij mij inderdaad gevoeld of er opening was maar dat heeft hij vorige keer op 36 weken ook al gedaan. Gevoeld aan de buik, hartslag geluisterd en mijn hartslag gemeten. Geen echo gehad. Op 36 weken wel een echo gehad.

Mieke, ik heb thans ook het gevoel dat ik de laatste zal zijn. Ik heb al een week het gevoel dat het in gang gaat gezet worden en het zeker niet zo vlot gaat lopen als bij Jarne maar ik moet gewoon afwachten...
Mama van Jarne en Jorit.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
pitoeter
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jul 2006, 10:12
Contacteer:

Bericht door pitoeter » 10 okt 2007, 09:59

En bij deze mijn 200Ste bericht :lol: :lol: !!!
Mama van Jarne en Jorit.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 10 okt 2007, 13:06

Proficiat!!!!!

Beagle, normaal gaat de gyn idd voelen als er opening is en een echo. Maar als je dat vraagt, mss dat de gyn je keuze zal respecteren om niet te voelen? Ze weet immers toch ook dat je thuis zal bevallen, niet?

Hier af en toe wat last van pijn in de rug....
Vanavond zal ik mss eens mijn valies beginnen te maken, morgen nog naar de gyn....

Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg

Bericht door beagle » 10 okt 2007, 14:23

Proficiat Pitoeter!!!! :D

Ja, denk dat ik ga vragen om niks te doen. Pfff, zie er een beetje tegenop, want ga weer een hele preek krijgen over de keuze voor thuisbevallen enz en dat kan ik nu best wel missen.... :roll:

Mieke, valies nog niet klaar???? :mrgreen: :mrgreen:
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Bericht door Aicha » 10 okt 2007, 15:46

beagle schreef:Proficiat Pitoeter!!!! :D

Ja, denk dat ik ga vragen om niks te doen. Pfff, zie er een beetje tegenop, want ga weer een hele preek krijgen over de keuze voor thuisbevallen enz en dat kan ik nu best wel missen.... :roll:
Mieke, valies nog niet klaar???? :mrgreen: :mrgreen:
Neee, Mieke is nog lang nie van plan om te bevallen :roll: :wink:

Beagle,

Is het dan echt nodig dat je nog eens naar de gyn gaat? De vroedvrouw controleert toch ook al het nodige?

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
pitoeter
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jul 2006, 10:12
Contacteer:

Bericht door pitoeter » 10 okt 2007, 16:36

Mijn gedacht ook: Mieke NU nog valies maken!!!!! De mijn staat al ik weet niet hoelang klaar en mijn ventje vond dat ik enorm laat was.
Mama van Jarne en Jorit.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 10 okt 2007, 19:10

Ondertussen ben ik bezig met mijn valies :wink:
Heb ook al naar het ZH gebeld wie er de komende dagen van wacht is snachts, mijn gyn zit er allesinds niet tussen :(
De baby hier beweegt echt nog heel veel, niet normaal, en soms ook wel pijnlijk.
ik moet ganse tijden naar de wc spurten voor..... jawel 1 onnozele drup! En als ik opsta ist precies van oei, ik moet precies opnieuw :?
Begin het nu wel een beetje beu te worden
Ik heb de indruk dak ook aan het waggelen ben geslagen

Enfin, ik ben hier weer goed mijn best aant doen om te klagen merk ik :lol:
Ik zal maar gaan verder doen aan mijn valies en nog een beetje strijken

Gebruikersavatar
Ann
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 mei 2007, 15:27

Bericht door Ann » 11 okt 2007, 09:59

Gisteren naar de gyn geweest! Ons ukje weegt vermoedelijk al 3.2kg, hartslag en doorvloeiing van navelstreng is nog goed. Het kleintje is al iets gezakt, lengte van baarmoederhals is van 4 naar 2 cm gegaan, en ik heb zelfs al 1cm opening, nog 9 te gaan dus :lol: En ja, zoals elke keer was ie weer aan het drinken en het slikken! Ook de ademhalingsreflexen waten goed te zien. Hubbie mocht zelfs de voorbereinding van de echo doen (de gel en zo) :lol: Zoals het er gisteren uitzag zal het nog niet voor onmiddellijk zijn, maar wie weet...
Ik ga gewoon voor de uitgerekende datum! We zien wel!!! Spannend allemaal.
Heb ook leuk nieuws gehad en voel me stukken rustiger, mijn gyn heeft komende weken ook weinig wacht en nachtdienst, dus bevallen met hem, daar had ik eigenlijk een kleine kans toe, maar omdat ik al 8 jaar in behandeling ben bij hem en we samen al heel wat hebben meegemaakt heeft hij op mijn boekje geschreven dat hijzelf de bevalling wil doen!! (als het enigzins kan natuurlijk) Een mooi geschenk voor het afsluiten van deze lange periode!
Als ik volgende woensdag nog haal moet ik aan de monitor gaan liggen ter controle van de hartslag van ons kleintje in rust (zonder weeën). Zo weet hij hoe de situatie van het kleintje en zijn voorraad eten daar binnen is...

mama in spe
Ann

voila, bij deze is mijn plicht weer vervuld!
Laatst gewijzigd door Ann op 11 okt 2007, 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze dochter is er eindelijk!!! (en groeit als de kolen!)

Afbeelding

Gebruikersavatar
pitoeter
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jul 2006, 10:12
Contacteer:

Bericht door pitoeter » 11 okt 2007, 10:09

Goeiemorgend!!!

Nog steeds geen verandering dus ben ik weer van de partij. Gisteren een paar keer met Jarne gaan wandelen en mijn ventje mijn voeten eens goed laten masseren maar het brengt niks op gang...

Ja Mieke jij denkt dat je de laatste gaat zijn maar ik heb de indruk dat jij de meeste verandering ondervind. Rug weëen,...

Amaai Ann wat een privé behandeling zeg ... een gyn die speciaal voor jouw de bevalling wilt komen doen!!!
Mama van Jarne en Jorit.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Ann
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 mei 2007, 15:27

Bericht door Ann » 11 okt 2007, 10:38

hoi pitoeter!

Is nu wel echt dichtbij bij jullie... ben benieuwd wanneer het komt. Weten jullie trouwens al wat het wordt?
Weet iedereen wat het gaat worden of zijn er nog verrassingen bij?

Ann
Onze dochter is er eindelijk!!! (en groeit als de kolen!)

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”