Januari: Hier gaan we dan!

Moderator:Moderators

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 17 aug 2007, 07:52

hoi hoi allemaal :)

ook ik ben er nog hoor,

helaas gaat het niet zo goed met mij,

sinds gisteren eindelijk toegegeven dat ik een postnatale depressie heb en het valt me eigenlijk wel zwaar, moet nog naar de dokter gaan enzo dus heb nog geen medicatie of niks.

met kyana gaat alles prima, ze is een vrolijke kapoen die heel vlug leert, het kruipen begint ze onder de knie te krijgen en rollen gaat gelijk niets,
ook haar gewicht zit wel goed, ze weegt nu 8,740kg en is dus minder als ik dacht,

voila, ik ga mijn koffietje drinken,

tot straks ofzo

doeiiiiiii
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.


Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 17 aug 2007, 21:11

Hey Chanti,
Ik vind het heel erg om te horen dat het niet zo goed met je gaat! Je hebt het van in het begin erg zwaar gehad, dacht ik he? Hopelijk kan je bij de dokter eens goed je hart luchten en kan die je een beetje helpen. Heb je een goeie dokter op dat vlak?
Ik leef heel erg met je mee en ik hoop dat je je langzaam maar zeker wat beter zal beginnen voelen. Hopelijk kan Kyana je zonnetje in huis zijn.
Verzorg je goed in elk geval!

Ik wilde eigenlijk ook net schrijven dat ik een beetje door begin te draaien, maar dat heb ik volledig aan mezelf te danken. We zijn momenteel volop bezig met onzen bouw, allerlei dingen nog kiezen, dus winkel in, winkel uit, dit weekend wordt Mila gedoopt, dus daar ook weer heel wat voorbereidingen, enzovoort, enzovoort!
Gelukkig was het vandaag mijn laatste werkdag en heb ik nu twee weken verlof!!! De laatste week hebben we een midweek Landal op het eilandje Texel gepland. We moeten echt weg anders hebben we helemaal geen rust. Daar kijk ik dus al echt naar uit!

Nana, jij hebt het blijkbaar ook wel goed gehad op reis. Vliegen zit er bij ons dit jaar niet in. Samen met den bouw... Kost het ons toch een beetje teveel. Uwe zion is echt al ne serieuze vent geworden, eh! Mila en Hélena gaan woensdag nog meer moeten strijden om zijn aandacht!

Aicha, jij hebt je handen wel vol nu, eh! Met wildebras Andres, koppige Orphée en Hélena op onderzoek! Veel succes, zou ik zo zeggen!

Met Mila alles goed. Het is echt een zaaaaaalig boeleke. Ik zou haar zo kunnen opeten.

Nana en Aicha, waar spreken we nu af? Ik weet niet goed wat haalbaar is. Paradisio ligt nog altijd ergens halverwege, denk ik. Maar ons boelekes gaan daar nog niet zoveel aan hebben natuurlijk. Allee, die van mij toch niet. Verder heb ik niet echt ideetjes. Jullie?

GROETJES!

Aditi
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

meisje toch

Bericht door Aicha » 18 aug 2007, 10:11

Chanti,

oei meiske, dat klink idd allemaal niet zo best!
Ik had ook wel al vaak aan de toon van je berichtjes gevoeld dat je het niet makkelijk had maar dat is bij vele nieuwe mama's zo omdat het toch een aanpassing vergt hé met zo'n hummeltje erbij!
Maar nu heb jij het blijkbaar goed zitten! Meisje toch!
Ik hoop van harte dat je veel lieve mensen om je heen hebt die je door dik en dun steunen zodat je snel weer uit die ellendige periode geraakt!

Jij gaat momenteel ook niet werken hé! Ook een gebrek aan sociale contacten en wat ontspanning kunnen soms al wonderen doen!
Verzorg je maar goed :wink:

Aditi,

Hopelijk vliegen ons meisjes elkaar niet in de haren :lol: :wink: om Zion hartje te veroveren :lol: :lol: :wink:

Hoch, eigenlijk had ik er ook al aan gedacht dat ons prutskes daar eigenlijk niet veel aan hebben. En die van ons is al bang van nen hond en een poes :lol:
Ik ga eens zien of daar eventueel geen stad of zo in de geburen van Paradisio ligt. Misschien Mons ofzo, kweet nie.

Kom later nog terug! Nu even eerst m :wink: ijn meisje
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
nana54
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 aug 2006, 20:17
Locatie:West-Vlaanderen, wevelgem

Bericht door nana54 » 19 aug 2007, 20:43

Hallo Chanti,
'k Wil je laten weten dat ik erg met je mee leef, het is niet gemakkelijk hé een bubbelke in huis.
Maar als je zin hebt kom ook af volgende week woensdag, dan kun je tegen ons ook eens je verhaal kwijt. Nu je ziet maar hé :wink:
Allée veel sterkte in je genezing.

Aicha en Aditi,
Jullie zien wel iets te regelen hé. Een ding is zeker we zullen er van de partij zijn.

Hier gaat alles gewoon zijn gangetje,
allée dikke knuffels,
Zion
Afbeelding

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 20 aug 2007, 09:37

hoi allemaal,

bedankt voor de steun, het doet echt deugd,

ik moet nog altijd naar de dokter gaan, ik heb gewoon geen tijd om te gaan, mijn dagen vliegen om en ik kan gewoon echt niet meer volgen, ken je dat gevoel? maar ik heb wel een goede dokter ja op alle vlakken eigenlijk.

en de laatste dagen maakt kyana het ook niet makkelijker, ze is aan haar bovenste tanden begonnen wat het nodige geschreeuw en gebrul met zich mee brengt, en ze voelt natuurlijk dat mama ook niet goed in haar vel zit want bij mij weent ze heel veel maar als mijn ouders binnen komen is dat onmiddelijk over, en natuurlijk wringt dat wel een beetje bij mij, maar het zal wel over gaan zeker.

ik wou dat ik ook kon komen maar ik heb helaas nog altijd geen rijbewijs wat het er ook niet makkelijker op maakt, maar ik ben de theorie al aan het leren en wil zo vlug mogelijk voor mijn rijbewijs gaan,

dan zal het ook wel wat beter gaan,

voila ik moet hier gaan poetsen want straks is het hier demonstratie van matrassen

tot straks ofzo,

doeiiii
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.


Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Aditi

Bericht door Aicha » 20 aug 2007, 13:36

Aditi,

je hebt pm!!!!!!!!

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 21 aug 2007, 10:34

Ik heb het gezien! Ik ga strakskes effe op onderzoek.
Het is nogal druk geweest (doop zondag en gisteren moest ik naar Antwerpen voor een toelatingsgesprek van een cursus die ik wil volgen - ging niet goed trouwens :( ). Ik ben hier dus eventjes niet geweest, eh!
Als jullie het niet te ver vinden, kunnen jullie deze keer bij mij komen natuurlijk... Maar ik ga seffens ook wel nog eens bekijken wat we zouden kunnen doen. Nu eerst papke gaan fabriceren voor mijn kleine pruts.
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Morgen

Bericht door Aicha » 21 aug 2007, 10:42

Aditi,

Is het een fijne dag geworden voor het doopfeest van Mila? Hopelijk hebben jullie genoten!

dat van die cursus is natuurlijk minder fijn nieuws! Krijge je eventueel nog een 2e kans om toegelaten worden?

Wat morgen betreft.
Ik weet niet of nancy het ziet zitten om tot in Halle te komen. En omdat ze weeral aan het werk is zou ik het haar ook pas vanavond kunnen vragen.
het zou misschien tot wel beter zijn om tussenin af te spreken, ook al omdat ik zeker niet voor 10u30 kan vertrekken daar mijn 2 pagadders maar om dat u kunnen vertrekken naar opa en oma.
Hopelijk is dat niet ambetant voor jou.

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 21 aug 2007, 10:45

Ja, het doopsel was heel leuk. De mis was een gezellige bedoening en het feest al helemaal natuurlijk. Het was BBQ en gelukkig hebben we het nog redelijk droog gehouden.

Ik weet nog niet of ik toegelaten ben voor die cursus of niet. Dat weet ik pa de eerste week van september, maar ik had er helemaal geen goed gevoel bij. We zien wel.

En ik laat dan straks nog iets horen, eh! Want nu is het ECHT tijd voor ons mie haar papke :) :)
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 21 aug 2007, 20:34

Aicha, krijg jij mijn pm-ekes? Het is net alsof ze niet toekomen...
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

pm kes

Bericht door Aicha » 21 aug 2007, 21:15

Aditi,

Uw pm 's zijn allebei doorgekomen hoor!
Ben vergeten te zeggen dat het gsm nummer nog klopt dus als het nodig is.....

Tot morgen :lol:

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 21 aug 2007, 22:05

Tot morgen!!!
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 22 aug 2007, 09:36

Ik word al weer zenuwachtig voor straks :roll:
Het zal toch wel weer gek zijn om jullie te zien!!!
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

straks

Bericht door Aicha » 22 aug 2007, 09:59

Aditi,

Ikke toch ook wel een klein beetje zunne :lol: :lol: !

is weeral een tijdje geleden hé! En ben zo benieuwd hoe jullie prutskes weeral veranderd zijn :wink:

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 22 aug 2007, 20:32

Hey,
Het was weer tof om ons spruitjes te vergelijken, eh! Jammer dat er niet meer januari-mamatjes van de partij konden zijn. Maar zo onder ons drietjes was ook wel leuk natuurlijk.
Ik heb wel nog afgezien op de terugweg, hoor! Eerst Mila nog wat huilen, dan een regenbui over mijn vel, .... Pfff... En dan was Mila EINDELIJK in slaap gevallen, maar ja, dan moest ik ze van haar buggy in de Maxi Cosi zetten. Ik heb ze heel zachtjes wakker gemaakt, maar ze was toch geschrokken, denk ik. En ze is beginnen BRULLEN, niet normaal. Ik kreeg ze echt niet gekalmeerd. En elke keer als ik ze terug in de MC probeerde te zetten begon ze opnieuw. Op den duur zag ze knalrood en had ze gelijk geen adem meer. Ik heb haar dan een verse pamper gegeven (niet nodig), jasje uitgedaan en trui en broek, want ze leek het warm te hebben. En dan ben ik ook nog nen extra euro moeten gaan betalen aan de automaat van de parking omdat ik te lang bezig was geweest.
Onderweg heeft ze niet willen slapen en ze heeft heel de weg liggen kreunen en jammeren. Pffff, stress tegen dat ik thuiskwam!!!!
Nu ligt ze gelukkig zalig in dromenland te bekomen van het avontuur.

De fotookes doe ik morgen, ok? Ik ga ook nog een beetje bekomen nu.

Aditi
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

uitstap

Bericht door Aicha » 22 aug 2007, 21:24

Ocharme mila!!!! en jij ook natuurlijk, aditi :wink:

Jou kleine meid was waarschijnlijk zodanig moe dat ze geen blijf meer wist met zichzelf!!
Hier op de terugweg heeft Hélebna toch ook wat liggen jammeren maar khad wel nen trooster mee (danku nana :lol: ) hé :lol: :wink:
De laatste 10 a 15 minuten is ze dan helemaal beginnen huilen tot we thuis waren en toen was ze precies weer in form :roll:

de regenbui hebben wij ook getrotseerd tot aan de wagen en twas een ferme é, amaai, druipnat :(
Gelukkig is het anders wel droog gebleven !

Ik heb ook weer een leuke namiddag gehad!
Mila is wel heel fel gegroeid hoor!!! En het blijft een heel schoon meiske met heel sprekende ogen! Vind het echt mooi hoe ze lacht als ze naar andere kindjes kijkt :lol: :lol:

Op naar de volgende ontmoeting en hopelijk komen er dan nog andere januarie-mama's mee, want dat zou ook eens leuk zijn! Hoe meer zielen hoe meer vreugde :wink:

Liefs Aicha

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
nana54
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 aug 2006, 20:17
Locatie:West-Vlaanderen, wevelgem

Bericht door nana54 » 23 aug 2007, 19:30

Zoals belooft ben ik er ook tot toe gekomen om jullie te bedanken voor de gezellige nammiddag.
Onze Zion heeft ni echt afgezien van ons uitje samen, want 's avonds zijn we dan nog op stap gemoeten en geen probleem eigenlijk. Nuja hij is het ook al wat gewoon om van de ene kant naar de andere meegesjouwt te zijn.

Hier komen de klikjes ... de volgende keer zouden we andere januari mama's er eens bij willen !!!
Het is steeds een raar moment van weer zien en dan toch weer niet ... ni te doenne ...

trum trom tram ...

Afbeelding
Weetje ... ik eet zo graag :lol:

Afbeelding
Jou zou ik graag eens pakken, kom hier :wink:

Afbeelding
Zie eens welke schat ik ben!

Afbeelding
Hij zal ik eens beet nemen !!

Afbeelding
Drie op een rij.

Afbeelding
Nog een poppemieke

Afbeelding
Nog een klein prinsesje!!!

Afbeelding
Tot later, dikke kussen Zion
Laatst gewijzigd door nana54 op 23 aug 2007, 22:54, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 23 aug 2007, 19:41

Zo een mooie kindjes allemaal ,

En zion zo mooi met die pet :D ,
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

kindjes

Bericht door Aicha » 23 aug 2007, 19:56

nana,

Amaaaaai wat een schone kindjes!!!!!!! Waar heb je die gevonden??? :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik ga eens zien of ik op mijn fototoestel ook schoon kiekskes heb maar beter dan de uwe gaan ze zeker nie zijn! en moest rer een heel goeike bijzitten zet ik het hier zeker op!

Hier heeft Hélena dan een goeie nacht gehad lmaar vandaag waren het allemaal hazetukskes zunne! ne keer een uurke, dan een halfuur,...terwijl ze anders toch 2 keer minimum 2 u per dag slaapt. Maarja, dat zal morgen wel alweer beter zijn :wink:


Aditi,

Heeft Mila lekker geslapen vorige nacht of was ze nog onder de indruk van die knappe jongen die haar gisteren probeerde het hof te maken? :lol: :lol:

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 23 aug 2007, 20:57

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Had hiernet een bericht gemaakt met fotootjes in en dan... ineens... website has expired!

Herbeginnen dus.

ZUCHT!
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 23 aug 2007, 21:00

Hier ga ik weer...

Aicha, hier was het ook gene vette hoor. Weinig geslapen vandaag en een rothumeur. We zijn dat nochtans niet gewoon. Vanavond heb ik wel gemerkt dat ze koorts had (38,8°C). Wie weet gisteren ook al? Dus een lekker baddeke, suppooke, flesje en in bed. Ondertussen slaapt ze weer als een roosje. Hopelijk is't morgen beter.

Nana, wat een SCHOON fotookes. We hebben toch fotogenieke kindjes, eh! En al zeg ik het zelf, ik vind die van mij en Mila heel lief :) :) :)

Hier dan de mijn:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hehe, eindelijk gelukt...

Wat een miserie voor dat wilde lukken...

Ze staan er wel klein op, maar ze staan erop (en ik heb er nog wel mooie, maar ik zie het niet meer zitten :shock: :roll: )!

Aditi

P.S. Zijn de andere mama's hier ook nog? Fenia??? Chanti, hoe gaat het nu met jou??? Flupke???
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
nana54
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 aug 2006, 20:17
Locatie:West-Vlaanderen, wevelgem

Bericht door nana54 » 23 aug 2007, 22:59

Bedankt Mieke,
Eigenlijk vind ik hem ook een beetje om op te eten met die pet, leuk vind ik ook dat hij de schoentjes van 't zelfde erbij heeft,
zie hier
Afbeelding

U kindjes zien er ook schatjes uit,
grtj nana
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 24 aug 2007, 08:28

Nana, het was een geslaagde aankoop, eh! Die pet en die schoentjes voor uw klein manneke. Wat vond je ventje er nu van?
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 24 aug 2007, 09:08

Ewel ik vind dat echt schoon die pet met die schoenen,

ik verlang al dat de mijne zo groot is om ook van die leuke dingen aan te doen,
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 24 aug 2007, 10:25

wel zo tezien hebben jullie terug een leuke uitstap gedaan
dat moet wel ne keer tof zijn hé
en zijn idd heel mooie kindjes :lol:

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Uitstap

Bericht door Aicha » 24 aug 2007, 10:47

mama24,

dankuwel! :lol:
Ja da's idd heel leuk die uitstapkes!

Nana,

Uw manneke is echt niet te doen ze met die klakke! Was echt grappig toen we buiten kwamen uit diene winkel waar je ze gekocht hebt! Iedereen keek zo naar Zion met zo'n bewonderende blik, hihhihi

Aditi,

En hoe is het nu met Mila? heeft ze nog koorts?

Hier vind ons meiske precies haren draai niet meer sinds woensdag. Heb ze een kwartier geleden in haar bedje gestopt maar ze heelft nie veel zin om te slapen! Gisteren ook al niet!
Hopelijk is het genen nieuwen trend dat ze inzet wantze heeft hare slaap echt wel nodig zunne!

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
nana54
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 aug 2006, 20:17
Locatie:West-Vlaanderen, wevelgem

Bericht door nana54 » 24 aug 2007, 20:12

Aditi,
Men venteke is er helemaal weg vanne.
'k Wist dadde opvoorhand al, anders ging ik het ni gekocht hebben.
En Mila is ze er wat door? En door wat zou ze koors gedaan hebben?

Hiere ook ni te bien, Zion had deze morgen 38°8, ja dan maar terug de dokter opgezocht omdat het WK voor de deur staat. Hij heeft terug piepende longen dus terug den toer op van aerosollen.
Deze nacht heb ik ook tot twee maal toe moeten opstaan en dat was al lang uit. Deze namid zijn FP overgegeven... jaja en de snottepietjes lopen er zo uit... hij is momenteel een sulleke. Indien zondag nog koorts terug naar de antibiotica jammer genoeg, 'k blijf hopen dat het ni zo zal zijn.

'k Zal jullie moeten laten, hij heeft een huilbui
Tot later
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

ziek

Bericht door Aicha » 24 aug 2007, 22:00

oeieoeie!!!den uitstap is ons kleintjes blijkbaar nie goe bevallen :(
Of zitten er overal tandjes aan te komen? :?

Hier vandaag ook weer gene vetten om te slapen. madam ligt zo hard te vertellen alsd ik haar in haar bedje stop dat ik het hoor tot beneden,zonder babyfoon!!!! :?
Ze heeft geen koorts maar wel weer rode wangen en sinds vandaag ook een rood poepke :(

Hopelijk worden jullie prutskes snel beter en worden het weer de zonnetjes in huis :wink:

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 25 aug 2007, 13:52

Hé, aiaiai, wat is dat toch met ons bollekes. Hier voorlopig geen koorts meer. Hoop dat het zo blijft, want maandag vertrekken we op verlof :shock:
Ze heeft twee dagen koorts gehad en nu is het dus beter. Ben wel niet naar de dr. gegaan. Ze had nergens echt last van en nu is het over, dus ja. Vanaf wanneer beslissen jullie om naar de dr. te gaan?
Hier is slapen ook gene vette. In de voormiddag wil ze niet meer, terwijl ze vroeger toch een dik uur kon slapen in de vm en als ik er haar in de nm inleg is het ook protest. Nu is ze gelukkig weer vertrokken...

Inderdaad... hopelijk zijn ze binnenkort alledrie weer het zonnetje in huis.

En hoe is het met de andere januari-kindjes? Flupke, het is al zo lang geleden? Ben toch wel benieuwd hoe het met Margotje is hoor!
Chanti, hoe voel jij je nu? Hopelijk vind je manieren om weer een vrolijke mama te worden.
En Fenia????

Aditi
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 26 aug 2007, 07:53

hoi hoi allemaal,

amai als ik het zo lees hier dan gaat het niet zo goed met jullie prutskes,

hier gaat het wel, met kyana alles goed, al een paar dagen zeurderig, maar ik denk dat er weer een tandje zit aan te komen,

met mij gaat het momenteel iets beter,
we hebben ondertussen ons nieuw bed en je kan niet geloven dat ik nu al 2 dagen mij veel beter voel, gewoon omdat ik ne hele goeie nachtrust heb, want in ons vorig bed sliep ik bijna niet, we lagen op planken zo dun was ons matras.

voila ik ga haar flesjes steriliseren en dan eten maken want ze is al wakker se,

tot straks,

doeiiiiiiii
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”