Januari: Hier gaan we dan!

Moderator:Moderators

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 14 jul 2007, 18:08

hoi allemaal,

ik heb groot nieuws te vertellen

kyana haar eerste tandje is er vandaag doorgekomen :!: :!: :!: :!:

vanonder haar links tandje :lol: :lol:

daarmee dat ze dus al de hele week ambetant was en gisteren en vandaag at ze ook niet zo goed als anders.

en als je uwe vinger in haar mondje steekt dan bijt ze zo hard ze kan, ze heeft het wel niet zo graag, ligt allemaal nogal gevoelig eh,


nana had jou kapoen ook zijn eerste tandje al?

groetjes
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.


Gebruikersavatar
nana54
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 aug 2006, 20:17
Locatie:West-Vlaanderen, wevelgem

Bericht door nana54 » 16 jul 2007, 21:54

Aditi,
Hier is het ophijsen aan men vingers een groot succes maar hij zou zich wel nog niet optrekken aan iets. Het rechtop zitten durd ook nog maar een minuutje dan gooit hij zich achterover ofwel naar voren.
Het draaien van rug naar buik gaat gelijk een cent maar omgekeerd pas als hij het echt wil.
Ja zijn eerste tandje zit er al goed door alsook zijn tweede steekt met de puntjes eruit.
Heeft Mila nu last van haar ademhaling?

Zion is het nog niet echt verbeterd en ik denk niet dat het door zijn verkoudheid komt dat hij ni goed drinkt, denk dat het gewoon zo een gedachtje is :? :? :?
En anders alles goed bij jullie?

Chanti,
Ja zijn tandjes zitten er al goed door, hij was ook steeds niet goed in zijn vel.
Heeft Kyanna last gehad van een rood poepke? En koorts? Want hier was dat de eerste keer vooral het geval!

Aicha,
Oe west met gulder? ké nog gn tid gehad om naar de solden in frankrijk te gane mo aje goesting et, 'k zou mms woensdag achternone ne kié nr Kiabi gane, 1ding kopen en 3stuks gratis!!! Ni te doene e
Wil je me iet laten weten, liefst een SMS'ke. Merciekes.

Flupke,
hoe gaat het nog bij jullie? Gaat het om werk en opvang te combineren?

Enne is Fenia nog steeds in verlof????


Grtj Nana
Afbeelding

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 16 jul 2007, 23:54

hier hebben we eigenlijk niet zo heel veel last gehad, wel verhoogde temperatuur, en 2 dagen een wat roder poepje en wat meer zeurderig en minder eten en meer overal op bijten,

maar eigenlijk viel het al bij al nog uit, nu heeft ze ontdekt dat als ze aan een glas drinkt dat haar tandje er dan tegen komt en lawaai maakt, vind ze natuurlijk super eh :lol:

voor de rest valt het goed mee, ze kan al veeeeeeeeel beter tegen de warmte als de eerste keer dat het zo warm was,

slaapwel en tot morgen
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

alles

Bericht door Aicha » 17 jul 2007, 08:44

Chanti,

Goed hé dat Kyana's eerste tandjes eigenlijk zo vlotgekomen is! Hopelijk volgt de rest op dezelfde manier :wink:

Ze past zich dus wel vrij makkelijk aan, met die warmte enzo... da kan nie beter é Jullie hebben zo al genoeg probleempjes gehad de eerste maanden!

Nana,

Alles goed hier. Zal dan ook nog een kijken voor foto'kes.
Niets spectaculairs te melden :lol: :lol:

Zal voor morgen dan een sms'ke sturen é :lol:

Flupke,

Ik heb aan jullie gedacht hoor gisteren!
Hoe ist geweest op het werk? En voor uw poppemie bij de Om?

Denk dat Fenia ongeveer terug is van vakantie! Benieuwd hoe het geweest is!

Aditi,

Hier zien we ook nog niet heel duidelijk de kleur van Hélena's oogjes. De ene keer vinden we ze eerder grijs-bruin, dan weer iets groener! VInd het eigenlijk wel spannend :lol:
Ons ander 2 kapoenen hebben allebei dankoerbruine kogels en Hélena wordt precies een heel ander type :lol:

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 17 jul 2007, 11:54

Hey hier ben ik nog ne keer. 't is me al een weekend geweest zunne. Van vrijdag tot gisteren had ik op drie nachten in totaal maar 6 uur geslapen :shock: :shock:

Margotje was dus donderdag naar de OM gegaan en vrijdag had ze het dus goe te pakken. Ze is 's avonds rond 20.30 u heel veel beginnen overgeven. Enkele keren na elkaar en tegen 01u 's nachts was het alleen nog maar geel-groenachtig schuim (gal). Als ik haar voorover hield om te braken krijste ze elke keer van de pijn. Zo zielig :cry: :cry: TErwijl ze voorover hing viel ze al terug in slaap. Er zat totaal geen leven in. Precies een zakske patatten dat ik vast had. Ze wou ook niet eten (BV). Ik wou het proberen omdat ze beter dat kan uitbraken dan gal. Dat doet minder pijn hé. Ik heb die nacht dus naast haar bedje gekampeerd en ze heeft wel 20 keer moeten overgeven.

's morgens hebben we dan de dokter van wacht gebeld en zijn we er langsgegaan. Ze had dus een maag-darm infectie. Ocharme da prutske. De eerste keer bij de OM al direct iets opgelopen. Tegen zondag had ze dan diarree, maar was het overgeven voorbij. Er zat dan al heel wat meer energie in, maar ook die nacht heb ik maar 2 uur kunnen slapen. Ze had constant last van buikkrampen en werd dus verschillende keren wakker.

Gisteren was dus mijn eerste werkdag en die is redelijk meegevallen. Niet veel gewerkt. Overal een klapke gedaan over Margot en voor ik het wist was de dag om. Met Margot was het al veel beter, dus heb ik haar gewoon naar de OM gedaan. Ze had nog een beteke diarree. Mijn ventje 's morgens van zijn werk naar huis moeten komen. Hij heeft het dus ook te pakken. Overgeven en diarree.

En vandaag zit ik ermee. Allez... ons pruts heeft ons goe getrakteerd. Ik ben nog maar net aan het werk en ben alweer ziek. Donderdag ga ik wel terug werken zunne. Ziek of niet, want ik voel me wel wat ambetant om thuis te blijven.

Deze nacht heeft Margot al heel goed geslapen, maar nu heeft ze last van een serieuze snotneus en begint ze te hoesten. Zien hoe het vandaag evolueert en desnoods nog eens met haar naar de dokter. In haar neuzeke spuit ik van die PHYSIOMER (zoutoplossing) om da een beteke vrij te maken, want toen ze deze morgen aan de borst lag had ze moeite met eten omdat ze bijna niet door haar neusje kon ademen. Voorlopig is het nog een kuch-hoestje, maar toch in de gaten houden hé.

Anders is er niet veel te doen zeker aan een verstopte neus. Want geven jullie meestal als ze een verkoudheid hebben. Zowel voor de neus als voor de eventuele hoest???

Mijn productie is ondertussen weer goed op gang gekomen :lol: Margot mocht van de dokter in het weekend alleen maar BV krijgen. Ik ben nogal uit mijn pijp mogen komen. In principe had ik niet meer genoeg om haar dat een ganse dag te geven, maar nu ze zo ziek was kwam ze telkens toe met kleine beetjes? Maar wel elke 2 uur terug :roll: :roll:
Allez... da was toch al een goed geneesmiddel :lol: :lol: :lol: Tegen zondagavond wou ze de fles weeral niet meer :roll: maar bij de OM is het dan toch gelukt :lol: :lol:
AfbeeldingAfbeelding


Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

start

Bericht door Aicha » 17 jul 2007, 12:21

Flupke,

Was me dat een start :roll: !

Ocharme Margotje! Als ze zoveel overgeven zijn ze direct zo ellendig é!
Hier (zal hout vasthouden) nog niet zo ziek geweest maar kweet nog als Andrès en oprphée ziek waren dat ik ook kampeerde in de babykamer!
Gelukkig was je dan maar aan je eerste werkdag toe en wordt er dan nog niet zo heel veel van je verwacht .Anders ging ge u nogal door dienen dag mogen slepen! :wink:

't is wel serieus minder dat ze jullie ook aangestoken heeft! Kan me inbeelden dat je nogal geambeteerd bent!
Rust maar zoveel mogelijk en hopelijk zijt ge tegen donderdag weer een fris meiske :lol:

Voor die verkoudheid: hier spoelen we ook haar neusje met fysiologisch water en 2 keer per dag mag dat met Neus druppeltjes. Voor de hoest mag in pricincipe die Muco Rhinathiol maar dat hebben we nog niet gegeven aan h2lena

Liefs AIcha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 18 jul 2007, 19:53

Vandaag gaat het al iets beter met haar. Het neuzeke nog wa verstopt maar na een spoelingske is het meestal beter. Als we haar nu vastnemen is het precies een pluimpje. Ik denk dat ze serieus is afgevallen de laatste dagen. Ze is wel terug heel actief en speelt goed, maar de laatste dagen doet ze bijna geen pipi. Toch maar effe in de gaten houden :?

Ik ga morgen terug gaan werken, maar mijn ventje is nog steeds onder de voet en is nog ziek thuis tot en met vrijdag.

Hier nog wa fotokes van ons pruts

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 18 jul 2007, 20:41

Amai Flupke! wat een start! Gelukkig is Margot al weer wat beter ondertussen. Op de fotookes ziet ze er in elk geval toch super uit. Het is er echt ook zo eentje om op te eten, eh!
Wat de pipi betreft: misschien zweet ze meer met het warme weer? Wat extra water bijgeven kan nu zeker geen kwaad!

Nana, sinds gisteren draait Mila zich ook van haar rugje naar haar buik. Schijnt heeft ze het geleerd van een ander kindje bij de OM :) Die lag te rollebollen op de mat en ineens deed die van ons mee. Vandaag heb ik het haar hier thuis ook zien doen.
Uw venteke ziet er op die foto trouwens schitterend uit. Nen echte stoere vent tussen al die vrouwen hier!

Aicha, misschien blijven ons meiskes speciaal oogskes hebben, eh :) Mijn meiske begint ondertussen meer en meer op mijn venteke (en zijn zusjes) te lijken. Lange wimpers, zijn vorm van ogen, dezelfde wangen als zijn zusjes... Het wordt een felle dan :):):)

Allee, ga nog efkes op mijn terrasje van het schoon weer genieten nu!

Aditi
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

foto's

Bericht door Aicha » 19 jul 2007, 07:58

Weer schoon foto's é Flupke!!!!

Amaai, margotjes haar is ook weer serieus gegroeid zeg! Binnenkort kun ge beginnen experimenteren met spellekes en elastiekskes :lol:

Vrouwen genezen toch sneller dan mannen é :wink:

Aditi,

Ons meiskes zijn aan concureren om specialekes te blijven zeker om hier dat enig schattig ventje te kunnen veroveren :lol: :wink:
Maar die van ons is ook een felle ze :roll:
Ik dacht dat orphée al een felle was maar Hélena is precies nog van een zwaarder kaliber :roll: :lol:

Zal dan vandaag eens zien om nog eens een fotooke te plaatsen!

eerst prutsemie uit haar beddeke halen!

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 22 jul 2007, 21:30

Waar blijven die fotootjes Aicha? Ik zit er wel op te wachten, hoor! Ik moet de concurrentie van ons Mie kunnen inschatten, eh! :lol:

Hier is het een zwaar weekend geweest. Het waren Dorpsfeesten in Bogaarden (het dorpje waar we aan het bouwen zijn en waar ik zelf altijd gewoond heb - zie ook www.hetmooistedorp.be - Bogaarden is een deelgemeente van Pepingen). We zijn dus drie dagen op schok geweest en we hebben vooral veel met onze kleine meid lopen pronken :) :) :) Die is nu wel een beetje ontregeld, vrees ik. Beetje later opblijven... Beetje langer blijven liggen... Hopelijk valt ze morgen bij de OM weer op haar plooi. Hiernet heeft ze nog een halfuur in bed tegen haar beertje liggen vertellen. Net alsof ze al haar indrukken van dit weekend kwijt moest. Gelukkig reageert ze niet te fel op al die toestanden! Anders zouden we zo niet met haar op schok moeten gaan!

Nog 4 weken werken en dan is het EINDELIJK vakantie voor mij :)
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Hélena

Bericht door Aicha » 22 jul 2007, 22:27

Aditi,

Sorry dat ik je doen wachten heb maar 't is zooo leuk nu ons papa in verlof is dat iker nog niet toe gekomen ben!

Ons pruts is vrijdag voor de eerste uit logeren geweest! Wij moesten naar het huwelijk van Hélena's meter en ons mie is bij opa en oma gaan slapen!!!! Ze is daar superflink geweest :lol:
Ik vreesde een beetje voor de eerste nacht erna maar ook dan heeft ze flink geslapen!

Nu vlug een paar kiekjes é :lol:

Afbeelding
Shot with <Digimax> at 2007-07-22

vorige week aan het genieten van ons zwembad

Afbeelding
Shot with <Digimax> at 2007-07-22

vandaag aan zee


Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 23 jul 2007, 07:52

hoi allemaal,

aicha wat een mooie fotootjes, ook echt een deugnietje eh, je ziet het uit haar ogen stralen :lol:

hier heeft kyana ondertussen al 2 tandjes, de 2 voorste, en zo te horen aan haar gaan er nog volgen, ondertussen heeft ze het gevonden eh, dan doet ze zo hmmm maar zo kwaad, ik kan het hier niet voor doen maar heel koddig, maar ik reageer er niet op want dan blijft ze dat doen eh :lol:

voor de rest alles goed, het eten gaat moeizaam maar dat heeft te maken met haar tandjes, de papa heeft deze week vrij dus gaan we eens heel goed genieten van elkaar want de laatste weken heb ik bijna niets aan hem gehad en kyana nog minder :lol:

alle tot straks ofzo
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 23 jul 2007, 18:43

Amai, al die dochtertjes gaan hier in de watten gelegd worden met die papa's thuis ;) Hier is't nog 4 weken wachten...

Aicha, het is nikske zenne. Zo leer ik geduldig zijn. Ik vind Helena wel heeeeel groot geworden, amai! Het gaat echt gek zijn als we elkaar in augustus terug zien met die compleet veranderde kindjes! Wel fijn als ze samen spelen, eh! Dat is hier voor later...

Chanti, die tandjes gaan nogal een gang! Hier nog niks te bespeuren. Ook geen last meer tegenwoordig... Dus het is nog niet voor morgen. Het is logisch, eh, dat ze minder zin heeft om te eten als ze last heeft van haar mondje. Dat passeert wel weer! Hoe is het nu met haar gewicht? Je maakte je je daar toch wat zorgen over, eh?

Geniet allebei nog van de tijd met jullie ventjes en kindjes!!!

Aditi
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 23 jul 2007, 22:14

hoi aditi,

idd ik maakte en maak me nog steeds zorgen om haar gewicht, 09/08 moet ik opnieuw bij kind en gezin zijn, ma ik ga toch ook nog eens een afspraak maken bij de kinderarts en horen wat zij zegt, ik denk dat ze nu rond de 9kg zit dus dat is een kilo teveel voor haar leeftijd, maar we zullen wel zien, ze is ook groot geworden dus ik probeer er niet teveel aan te denken,

voila ik ga nog wat bij mijn ventje in de zetel zitten,

nog een prettige avond allemaal en tot morgen,

doeiii :lol:
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Gebruikersavatar
Fenia
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 jun 2007, 23:20
Locatie:Ekeren

Terug van weggeweest!!

Bericht door Fenia » 24 jul 2007, 10:16

Hallo allemaal,

ben al een kleine week terug van op reis, maar heb het nogal druk gehad. Je kent dat wel he, bergen was, en ventje laatste week thuis dus veel op stap. Heb nog geen tijd gehad om te lezen hoe het met jullie schattebollekes gaat, hopelijk heb ik vanavond tijd, maar heb al wel snel even naar alle nieuwe fototjes gekeken, en ze zien er allemaal zo goed uit jullie bengels. Ze groeien blijkbaar even snel als ons prutsemie.

De vakantie is goed geweest! Hebben op het laatste nippertje beslist om ons pruts toch ni mee te nemen. Mijn ouders waren nog een weekje thuis, en die verveelde zich een beetje en die hadden me zowat gemseekt of ze ni een weekje bij hen mocht logeren. Hebben dan maar eens van de gelegenheid te profiteren om eens lekker te genieten met ons tweetjes, da was al lang geleden. Heb ze wel heel er hard gemist!! Denk ni dak da nog eens doe, want een week is lanh hoor!!!

Bij mijn ouders heeft ze 1 tandje doorgekregen, zonder problemen. Maar nu is het hier groot tandjesalarm, met alles erop en eraan. Ze heeft al sinds gistern koorts, dus suppo's opsteken, en haar poepke is helemaal kapot, elke keer als ik haar verschoon (zo'n 8 keer per dag, want ze heeft ook diarree) gilt ze het uit van de pijn. Heb er echt kompassie mee!! Ze huilt ni echt veel, wel heel veel slapen en heel hangerig. Veel spelen zit er ni in, alleen lekker bij mama op schoot!!

Ondertussen eet ze ook patatjes, zonder constipatieproblemen deze keer. Natuurlijk wijgerde ze die gistere om voor de handligende reden niet eten.

Voor de rest alles ok, ze wil heel de dg niets liever doen dan op haar benen staan, vooral smorgens in haar tummytub krijg ik ze met geen stokken op haar poep. En zo stillekes aan begint ze een sterke voorkeur te krijgen voor de mensen die ze kent, als ze het niet naar haar zin heeft bij iemand steekt ze haar armpkes uit naar mama en papa. Verder hebben we hier ook de tuitbeker geïntroduceerd waar ze na haar fruitpap en haar groentepap gulzig uit drinkt.

Zo, ik hoop dat ik vanavond tijd heb om te lezen wat ik gemist heb, en dat alles met jullie en jullie hartediefjes goed gaat.

Groetje,

Fenia en Yoemi
Geen wonder dat ze het een wonder noemen!!!

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 26 jul 2007, 23:26

Hey Fenia, welcome back! Je zal hier heel wat bij te lezen hebben!

Ik kan geloven dat een week lang is! Ik kan het nog niet over mijn hart krijgen om ons pruts een weekend ofzo achter te laten. Hopelijk hebben jullie er ondanks het gemis toch van genoten! En hoe heeft Yoemi het bij de grootouders gehad? Heeft zij jullie niet gemist???

En bij jullie ook al een tandje, zeg! Hier nog altijd niks te zien...

Drinken gebeurt hier nu gewoon aan een bekertje. Mevrouwtje wil geen water uit een fles, geen water uit een tuitbeker, maar wel gewoon zo... uit de beker dus. Ook goed, eh!

Chanti, die kleintjes groeien natuurlijk, snel eh! En van wat ik op de foto's zie, ziet ze er goed uit zenne. Maar met je kleintje wil je altijd het zekere voor het onzekere nemen, eh! Ik ga liever ook ne keer meer naar de ka, hoor. Hout vasthouden... het is hier al lang niet meer nodig geweest!

Nog een vraagje aan iedereen: weten jullie de bloedgroep van jullie spruitjes???

Aditi
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 27 jul 2007, 07:55

hoi fenia,

welkom terug ja, dat zal wel deugd gedaan hebben die vakantie en idd kan ik me goed voorstellen dat je je pruts heel hard gemist hebt, een week kan dan heel lang lijken, maar jullie hebben de batterijtjes nu goed kunnen opladen en opnieuw kunnen beginnen met volle moed, het kan maar deugd doen eh

aditi,

idd ze groeien enorm snel eh, ik zie ze nog zo voor me toen ze er pas was,

de bloedgroep kennen we niet, had ik nog eens niet bij stil gestaan, moet ik eens nakijken,

voor de rest alles goed, sewes gaan we voor de eerste keer zwemmen met kyana, ik ben eens benieuwd,

groetjes
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Hallo

Bericht door Aicha » 30 jul 2007, 13:08

Chanti,

dat gaat vlot zeg bij jullie , die tandjes!
En hoe is het zwempartijtje geweest?

Fenia,

Kan me inbeelden dat jullie Yoemike gemist hebben.
Wij zijn ooit eens 3 dagen naar de Elzas geweest (andrès was bijna 2,5 j en orphéeke 14 maanden). Het deed deugd om eens even met z'n tweetjes te zijn maar je bzent constant bezig met wat de kindjes aan het doen zijn é.

Jullie pruts is ons een rapke zeg olm zich niet meer te willen neerzetten in de tummytub! 't is maar dat het wel een gevaarlijk ding is é als ze niet neerzitten!
Ik hed hier ook zo een maar nu hebben wij een andere baddeke waar het geen probleem is als ons mie rechtstaat! er zitten zelfs handvatjes aan.

Flupke,

Waar zit? lang gelden dat we jou hier getroffen hebben!

Ben eigenlijk benieuwd hoe het nu gaat met Margotje bij de Om. En heb je al een beetje een nieuw ritme gevonden sinds je terug aan de slag bent?

Nana,

Sorry wi da ik die folders nog nie gebracht heb! kwas da compleet vergeten! Zal voor van de weke zijn. Beloofd! :wink:
Hoe is het met da skwon manneke van under?

Bijna Congé é :lol:

Aditi,

Jaja, de concurrentie zal bikkelhard zijn :lol: :lol:

Begint voor jou ook in te korten hé voor het verlof!
heb je al een idee voor 22 augustus?

Hier net zo als bij jullie hoor voor de tandjes! Ik heb nu al zo dikwijls gedacht dat er eentje aankwam maar tot op heden...nikske :?

Allée ,zal ons pruts eerst uithalen want ze heeft blijkbaar al genoeg geslapen8

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 30 jul 2007, 23:29

hey aicha,

de zwempartij is reuze meegevallen, ze heeft amper uit het water gezeten, ze kon er maar niet genoeg van krijgen, ze was dan ook stikkapot toen we naar huis gingen,

zeker voor herhaling vatbaar dus :lol:

de laatste dagen is ze opnieuw op haar handjes aan het bijten en veel aant zeveren, ik ben eens benieuwd of de volgende tandjes ook al daar zijn :shock: :D


tot morgen, en slaapwel allemaal
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 31 jul 2007, 16:28

Hey meiskes, hier ben ik nog ne keer. 't is al effe geleden hé.

Hier gaat alles supergoed met ons Margot. In de créche doet ze het heel goed. Ze eet er goed en slaapt ook redelijk. Is altijd goedgezind als ze binnenkomt en als ze buitengaat. Echt een plezier om te zien. Het is echt zalig om de uren af te tellen dat ik haar weer kan gaan halen. Dan moogt ge nog ne slechte dag achter de rug hebben op het werk, vanaf dat ge dat snoetje ziet dat direct begint te lachen als je binnenkomt, ben je dat allemaal snel vergeten.

Ze krijgt 's morgens en 's avonds nog steeds borstvoeding ( en 's nachts als ze wakker wordt) :lol: :lol: Ik ben blij dat het al zolang gelukt is en voorlopig zie ik nog geen reden om ermee te stoppen.

In de crèche eet ze haar groentenpap en fruitpap heel goed op. Thuis iets minder. Dan begint ze alles in het rond te blazen en dan schiet ik ef en toe in de lach. Ik weet het... dat mag niet. Maar ik kan me soms echt niet inhouden. En dan is het meestal ook gedaan met eten.

Vorige week was ze 's avonds nog heel lastig. Vanaf 17u begon dat elke keer. Allez... zo is het de laatste maanden altijd geweest. Totdat ze rond 20u à 21u gaat slapen was er altijd dat gebleit en gezeur. Tot vorige week. Niets meer !!!! De ganse avond heel rustig, zonder één keer te jammeren. Ze slaapt ook direct in zonder te morren. En hoe komt het ????? Jaja... ze is beginnen tuuten sinds vorige week. Af en toe stak ik dat 's avonds in haar modnje maar ze kon die zelf nog niet in haar mond houden. Ik moest die elke keer blijven vasthouden. Ze was dan wel elke keer iets rustiger. Maar sinds ze er nu zelf mee weg is, is het gewoon zàààààlig. Onze avonden elke keer in alle rust doorbrengen. Dan ligt ze gewoon in haar park te spelen of zit ze op mijn schoot mee tv te kijken :lol: Een echte verademing als je het vergelijkt met 2 weken geleden.

Zondag zijn we ook nog eens naar de watergewenning geweest en mocht ze de eerste keer kopke onder. Ze heeft het vier keer gedaan zonder gebleit. Ze schrok wel effe, maar begon binnen de 10 sec al terug te lachen. Die mijlpaal hebben we nu dus ook al bereikt.

Verder niet direct belangrijke vorderingen te melden. Alleen zitten kan ze nog niet, maar veel steun heeft ze niet meer nodig. Nog altijd geen enkel tandje te bespeuren. Verder komt er veel bla bla uit. Vooral 'TATA' :lol: :lol: :lol:
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 04 aug 2007, 10:15

amai waar zit iedereen??? !!! Joehoooooeeeee !!!!!!!!!!!!
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 04 aug 2007, 11:49

Ja, had ook al gemerkt dat het hier bij de januari-mama's stilletjes is. We zullen allemaal onze handen vol hebben zeker? Dat geldt in elk geval toch voor mij.
Voltijds werken, zo goed mogelijk voor Mila zorgen en daar tussenin hier en daar een trouwfeest, een BBQ, enz. Altijd de handen vol dus.
Maar ik kom hier toch ook nog graag ne keer tetteren, hoor!

Met Mila is alles heel goed. Ze slaapt en eet goed en ze is een opgewekt kindje. Ze begint nu wel een beetje meer aan de mensen die ze kent te hangen. Mensen die ze minder ziet, vindt ze vreemd. Dat heeft ze heeeel lang niet gehad.
Verder heeft ze donderdagavond een mega-huilbui gehad. Ze was met niets te troosten, ocharme. Dat is niet van haar gewoonte. Zou het dan toch... ik durf het bijna niet zeggen...een tandje in de maak zijn?


Flupke,
Ik vond het ook een verademing toe Mila leerde inslapen met het tutje. Werkt het nog altijd?

Chanti,
Is er bij jullie alweer een tandje? of laat het nog wat op zich wachten?

Aicha,
nog geen idee voor 22/08. Hangt ook wat af van het weer, eh! Paradisio ligt wel mooi in het midden. Dus dat is zeker een mogelijkheid. Alleen als het regent...

Groetjes allemaal!!!
Aditi
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

rust

Bericht door Aicha » 06 aug 2007, 22:29

Hey,

ben hier nog eens eventjes :oops:

Ja, ik post ook steeds minder hier maar tligt niet aan jullie zunne! :lol:

Eigenlijk valt er hier de laatste tijd niet zoveel te melden over on poppemie behalve deugnieterij, deugnieterij en nog eens deugnieterij...maar nog steeds zonder tanden!
Al een chance want ze heeft nu toch wel ne nieuwe hobby zeker :roll:
Ons meiske trekt zich recht aan de salontafel en als ze bijna helemaal staat begint ze aan den boord van de salontafel te sabbelen. Als ze al tandjes zou hebben dan zou dat toch niet zo interessant zijn voor ons tafel, vrees ik :?

Aditi,

We zullen nog efkes afwachten om de lokatie vast te leggen totdat we min of meer zekerheid hebben inverband met het weer.
En tegen dan is nana terug van reis en zijn haar batterijtjes opok weer wat opgeladen!

Zo, kga de mijne nu ook een paar uurkes gaan opladen want met 3 akrollekes kan dat hier bij momenten serieus druk zijn :wink: :lol:

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 16 aug 2007, 19:13

helllllleeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuu... waar zitten jullie :lol: :lol: :lol:
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

hieieieieier

Bericht door Aicha » 16 aug 2007, 19:40

Hieieieieieieier!!!!!!! :lol: :lol: :lol:

Ik ben der nog hoor!!!!! :lol:

Van Nana weet ik dat ze op reis is en Aditi ben ik hier op het forum ook nog es ergens tegenkomen maar de anderen....... :? :?

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
nana54
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 aug 2006, 20:17
Locatie:West-Vlaanderen, wevelgem

Bericht door nana54 » 16 aug 2007, 20:02

helaba,

Hoe gaat het met iedereen? Wij zijn van zondag geland, ja 't is weeral uit met de vakantie.
Eén ding wou ik jullie zeker meegeven dat Zion zeer flink geweest is op alle vlakken.
Vooraleer ik op vakantie ging had ik jullie nog een hele lange brief geschreven maar met spijt ging hij niet door ... 'k begreep er helemaal niks van!!!

Aicha,
voor volgende week gaat het nog door? 'k Heb mijn uren kunnen wisselen daarmee ... Maar in ieder geval spreken wij af?
En hoe gaat het nog met jullie bubelkes?

Flupke,
Je meisje is ook erg veranderd hé, ze worden zo vlug groot :?
En gaat het een beetje om werk en gezin te combineren?

Aditi,
Hoe gaat het nog met de bouwwerken? Zijn ze al wat opgeschoven?
En hoe gaat het nog met Mila? 'k Verlang eigenlijk wel om jullie terug tezien.
Laat je nog iets weten?

Chanti & Fenia,
Hoe gaat het nog met julie?

Later zal ik nog fotootjes posten van ons drie'tjes voor het eerst erop uit,
Tot straks
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

terug

Bericht door Aicha » 16 aug 2007, 21:41

Welcome back, Nana!!!!! :lol: :lol:

Ik dacht da gij maar op het einde van de week terugkwam!!! Weer mis dus :oops:

leuk te horen dat jullie een fijn vakantie gehad hebben en dat alles vlot verlopen is met Zion!!! 't is toch een gokje hé de eerste keer :wink:

Voor volgende week is da zeker nog goed wi! We gaan eens moeten beginnen kijken waar we gaan afspreken é.

Hier alles goed met Hélena. Ondertussen kruipt ze en trekt zich overla aan recht!
Met Andrèsje is het sinds gisteren iets minder.
We hebben dit weekend een schommel geeplaatst in de tuin en ....jaja...ons venteke is gevallen. recht op zijnen elleboog. Metterdaad zagen we daar niets aan maar gisterenavond begon hij in zijn bedje te kreunen enzo. Zijn armpje was gezwollen rond de elleboog. heb hem dan ietske gegeven tegen de pijn en eenverbandje aangelegd. deze morgen dan direct naar de dokter en daarna naar het ziekenhuis voor foto's. Er zit een barstje in zijn elleboogske :(Dat moet nu ongeveer 3 weken gefixeerd worden.

Het spijtigste aan heel die affaire is dat hij vanaf volgende week maandag met enkele vriendjes privé-zwemlessen ging volgen en dat hij die nu moet missen :( Ons manneke was er het hart van in. :cry: ..en ikkke ook :(

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
nana54
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 aug 2006, 20:17
Locatie:West-Vlaanderen, wevelgem

Bericht door nana54 » 16 aug 2007, 22:17

Zoals belooft enkele kliekjes uit vakantie,

Afbeelding
Onderweg, toen ik moest gewassen worden in 't hotel, 'k vond het nog leuk ook :lol: :lol: :lol:

Afbeelding
Samen in het zwembad aan het afkoelen !!!

Afbeelding
Eventjes aan het baden in de zee ... het was de eerste keer en 'k heb er echt van genoten, 't was voor herhaling vatbaar.

Afbeelding
Eventjes aan het dutten na men zwemparty


Afbeelding
Ja er waren daar ook poezen die ik graag wou pakken maar dat was niet goed van mama & papa

Allée tot later,
dikke kussen Zion
Afbeelding

Gebruikersavatar
nana54
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 aug 2006, 20:17
Locatie:West-Vlaanderen, wevelgem

Bericht door nana54 » 16 aug 2007, 22:28

Zeg Aicha,
Moet dadde ton ni in de plaaster?
Want oe gaat ti dadde kunnen stil houden jon kadetje?

'k Moe je nog bedanken voor die briefkes in men bootte te smijten,
'k ga nog naar sendikaat voor meer utleg en we zullen tonne zien e,

nu we oren elkaar nog nié,
dada nana
Afbeelding

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 16 aug 2007, 23:36

amaai das wel een flink bazeke voor 8 maand eh?

Mooie foto's :!:
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”