Januari: Hier gaan we dan!

Moderator:Moderators

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 28 jun 2007, 20:54

Fenia,

Amai, die pruts van u valt in slaap bij de fruitpap? De deez hier ni, hoor! Vreten, vreten, vreten! Tot de laatste hap op is en dan is ze pas tevreden. Nochthans... de laatste tijd komt ze niet echt goed aan. Ze blijft maar op het randje van de 7kg bengelen.

Die reportage heb ik ook gezien, ja. Niet van in het begin, maar het was echt vreselijk! In wat voor een vieze hoop die daar moesten leven! En dan twee kleine meisjes die voor 4 broertjes moesten zorgen!!! Ik had de indruk dat alle leven uit dat oudste meisje al was verdwenen en het jongste werd zowat onder druk gezet omdat ze anders niet meer bij die vereniging van kindjes kon horen die voor broertjes of zusjes zorgen. Het gekste vond ik dat die ouders zich daar helemaal geen vragen bij stelden. Ze vonden dat allemaal maar doodnormaal (simpel of niet!).

Aicha,
Hier ook gezwollen tandvlees (maar op zoveel plaatsen???) een rode poep en uitslag op haar wangetjes... Ben benieuwd wanneer die tandjes echt gaan komen piepen. Maandag en dinsdag was ze bij de OM ook wat lastig geweest. Vrees ook daarvan
En ik ga deez weekend hier bij ons de braderie ook onveilig maken, hoor ;)
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)


Gebruikersavatar
Fenia
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 jun 2007, 23:20
Locatie:Ekeren

Bericht door Fenia » 28 jun 2007, 22:44

Aja flupke,
wou het nog zeggen: chapeau dt je nog altijd borstvoeding aan het geven bent!!! Heb het 6 weken volgehouden, maar ons poppemie had altijd honger en ik kon echt ni meer, dus heel het ambiteuze borstvoedingplan snel de vuilbak in. Kan je niet vertellen hoe lang ik me schuldig heb gevoeld dat ik het niet langer heb kunnen volhouden. En bij kind en gezin doen ze er dan nog een schapje boven op en geven ze je echt het gevoel dat je ni goe bezig bent.
Als jonge mama wordt je daar dan redelijk hard door beïnvloed, omdat ik zowiezo al wel tegen redelijk wa vooroordelen moet vechten.

Ondertussen ben ik er wel een beetje over, vermits wij ondertussen een goed doorvoedde dochter hebben die wij wel is lachend en liefdevol Michellinneke noemen.

In elk geval heb wel nogaltijd mateloos veel bewondering voor mama's die het wel veel langer volhouden dan ik heb gedaan.

Slaapwel iedereen!!!
Geen wonder dat ze het een wonder noemen!!!

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

reportage

Bericht door Aicha » 29 jun 2007, 08:27

fenia,

ik heb die reportage in Koppen ook gezien en was er zosanig van aangeslagen dat ik er een topic over geopend heb onder de rubriek "actualiteit".
Zo'n schrijnende omstandigheden en dan de gedachtengang van die ouders!! Echt zorgwekkend!

Flupke,

Als je de borstvoeding nog volhoudt tot rond halverwege juli dan wordt je wordt je hier bij de januari- mama's benoemd tot "langstgevende bv- mama van ons groepje" :lol: :lol: :wink:

Wat die tandjes betreft moet je gewoon zien dat je zeker een koortswerend middel in huis hebt (perdolan) en iets om het tandvlees een mee in te wrijven (teagel of een homeopathische variant ofzo). Verder kunnen tandjes ook felle rode poepkes geven en daarvoor heb ik dan mytosil in huis (sterk stinkende zalf en in het slechtste geval ken ik nog iets sterkers :wink: ).
En ne goeien bijtring natuurlijk é :lol: Wij hebben hier dienen van Nuby met de sleutels.

Maar omdat ons poppemie walgt van diene gel heb ik een siroop (zogezegd op homeopathische basis) die een goe smaakske heeft. Consolin (van bij de apotheek).

Denk dat dat het zowat is!
Ik meen mij ook te herinneren dat Katja ooit een topic geopend heeft over allemaal homeopathische middeltjes bij het doorbreken van de tandjes! Misschien vinden jullie daar ook nog ietske!

Verder hebben we een woelige avond gehad gisteren met ons poppemie maar ze ligt nu nog wel lekker te slapen!
Ze had koorts (38,5) en zat me zo zielig aan te kijken, occharme :( !
Daar dan die stomme pijnscheuten bij en ik vond het al welletjes hoor! Heb haar rond 19u30 een perdolan gegeven en daarna haar flesje!
Dan roept mijn ventje om foto's van ons kindjes te komen zien op de site van school en hupla, al Hélena's melk er terug uit! Op de leuningen van de zetel, de grond, een deel van de pc-tafel en zij en ik natuurlijk ook onder de kots é :roll:

In plaats van gisterenavond mijne strijk te doen ben ik een goe 1,5 u zoet geweest om alles en iedereen weer clean te krijgen!

ben benieuwd hoe ze ons poppeke vandaag zal zijn en hoop echt wel dat die tandjes er nu gauw doorkomen hoor!
Onze andere 2 pagadders hebben daar echt niets van last van gehad!

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Re: reportage

Bericht door flupke » 29 jun 2007, 11:29

Aicha schreef:Flupke,

Als je de borstvoeding nog volhoudt tot rond halverwege juli dan wordt je wordt je hier bij de januari- mama's benoemd tot "langstgevende bv- mama van ons groepje" :lol: :lol: :wink:
Tot halverwege juli BV geven zal zeker nog lukken :wink: :wink: Vanaf dan zal het alleen 's morgens en 's avonds zijn, maar toch proberen tot eind augustus. Tot dan heb ik recht op borstvoedingspauzes op het werk. 2 keer een half uur per dag, maar die spaar ik dan op om op het einde van de dag een uur vroeger te stoppen. Dan kan ik ons pruts rond 15 u al van de crèche afhalen :lol: :lol:

Het is dus niet gelukt om die 2 maanden BV-verlof nog te krijgen want ze gaan een lokaalke voorzien om af te kolven :roll: Langs de ene kant ben ik toch blij dat ik terug kan gaan werken zunne. Ik loop hier thuis soms de muren op. Klinkt wat raar hé ik weet het... maar ik ben geen thuisblijverke... hoe graag ik Margotje ook zie. En janken zal ik ook doen als ze naar de crèche moet, maar thuisblijven is echt niets voor mij :? :?
Ik ben heel blij dat de BV zo lang gelukt is en dat schept toch een ongelooflijke band met da prutske. Nu is het wel zo dat ze alleen nog maar bij mama op de arm wil (en soms bij papa). Tja ze zit ganse dagen bij mij en ik ben er constant mee bezig. Gisteren bij mijn ma geweest en telkens ze Margot pakte begon ze te wenen. Als ik ze overpakte lachtte ze dan weer wel naar haar. Als ik nog maar effe uit haar gezichtsveld verdween begon ze ook te wenen :roll: Het wordt dus hoog tijd dat ze ook eens onder andere mensen komt. Volgende week heeft mijn ventje een week verlof en dan zal ik zeker 3 keer een uurke weg zijn om te gaan tennissen. Dan kan ik ook effe mijn gedachten verzetten. En dan zit ze al niet constant bij mij alleen. Papa mag ook eens zijn plan met haar proberen trekken. Als ik alles klaarzet lukt het wel. Maar ook hij geeft Margot telkens aan mij als ze weent. Daar moeten we nu de gevolgen van dragen hé. :lol: :lol: Daarom zie ik er mij nog meer tegenop om haar naar de crèche te doen. Omdat ze de laatste tijd zo aanhankelijk is en van geen vreemden wil weten :? :? Ik hou mijn hart al vast. 12 juli is het D-Day :cry: :cry:
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 29 jun 2007, 23:00

OEF! Weekend... Tijd om uit te blazen... Ik moet wel wat inhalen in het huishouden, maar het zal toch vooral het hoogstnodige zijn...

Flupke, jammer dat je niet langer kan thuisblijven, maar dat komt wel goed! De eerste week zal wel hard zijn, maar jij en je kleine meid zullen wel snel wennen.
Hier kan de papa al heel goed alleen zijn plan trekken met ons pruts. ik heb ene keer opgeschreven wat ze allemaal moet hebben qua eten enzo en nu kan hij goed zijn plan trekken.
Ons mie herkent mij heel goed en ze reageert onmiddellijk op mijn stem, maar van vreemden heeft ze geen last. Als iemand naar haar lacht en een beetje vriendelijk kijkt. Lacht ze onmiddellijk terug. Zoveel je maar wil! Ze is het natuurlijk wel al eventjes gewoon van regelmatig 'op verplaatsing' te zijn :)

Aicha,
Awel, ik heb hier al ene keer Teejel aan ons Mila haar tandvlees gewreven en ze trok ook nogal gezichten. Daarmee dat ik het nog niet opnieuw heb gedaan. Ik ga ne keer op zoek gaan naar een van die ander dingen.
Oeioei, ocharme Hélena, zo ziekjes ervan! Hopelijk voelt ze zich rap wat beter en willen die stomme tanden rap doorkomen zodat ze er niet teveel last van heeft...

Fenia, ik heb het 3 maanden volgehouden de bv, maar ik had ook spijt dat het ermee gedaan was hoor! Maar afkolven op het werk zag ik niet zitten, dus ja :( Op zes weken heeft jouw kleine meisje toch heel wat goede dingen binnengekregen, eh!

Allee, dringend slaaptijd hier.

Slaapwel :)
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)


Gebruikersavatar
nana54
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 aug 2006, 20:17
Locatie:West-Vlaanderen, wevelgem

Bericht door nana54 » 02 jul 2007, 10:56

Aicha,

Hoe gaat het nu met Hélena?? Is ze al wat beter?
Is het inderdad een tandje, ze kunnen daar zo lastig door zijn é! :? !
Anders lees ik dat alles gelijk goed gaat bij jullie, en hier geen tijd voor die solden, jammer want 'k wou mezelf eens in de prijzen gooien want 'k moet vrijdag naar een huwelijk en echt 'k heb niets meer om aan te doen!!!

Aditi,
jij bent blij dat het weekend is en ik zal blij zijn dat men groot verlof eraan komt want ier is het niet meer te doen met mijn werk uren vandaag begin ik aan men 7vende werkdag en dan ben ik één dag thuis en de reeks herbegint jammer genoeg weer.
Hoe gaat het nog met Mila, ze is reeds veel veranderd hé :) Ze steld het goed?

Flupke,
Op naar 12juli maar het zal je raar doen de eerste dagen maar nadien komt het gelijk een gewoonte, dat klinkt raar maar 't is zo. En zal je nut maken van de BV-ruimte om af te kolven? Of zie je dat niet zitten?

Zion weegt nu 7kg en zijn aerosol heeft gelijk goede werking gehad, 'k denk dat we van de bronchite af zijn!!! Nu moet hij wel nog zijn antibiotica uitnemen, zodat hij niet hervalt :wink: Anders is het een levendig manneke en 'k geniet van elk moment dat we samen kunnen vertoeven want met het werk is het zo moeilijk e, nuja e.

Dikke grtj,
nana
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenia
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 jun 2007, 23:20
Locatie:Ekeren

Bericht door Fenia » 02 jul 2007, 21:57

Hey allemaal,

in het weekend altijd zo druk en uithuizig dat ik meestal geen tijd heb om een berichtje te posten. nu dus maandag, even tijd, maar ventje thuis dus weer veel op stap enzo.

Blij te lezen dat het hier met alle kindjes terug de goede richting uitgaat, behalve die vervelende tandjes, maar dat hoort erbij he. Dacht anders da we het ook aan ons pan hadden, Yoemi vandaag heel de last zeurderig, wou heel de tijd gepakt worden, moest ni proberen haar even weg te leggen, want dan zette ze onmiddelijk haar keel open, en die kan serieus wa decibellekes produceren. Maar ik zie toch niks, dus denk dat het gewoon haren dag ni was. Da kan gebeuren he, hoe zijn we zelf!?

Flupke,
voel echt me u mee. Ni zo leuk da je terug moet gaan werken. Ben nog heel de zomervakantie thuis, maar de dag dat ik ons pruts smorgens naar de kribbe moet brengen komt ook onvermijdelijk dichter bij. Ga ze heel erg missen, maar ga ook blij zijn da ik terug een beetje onder collega's ben!! Part-time zou ik ideaal vinden, maar dat zit er niet in.

Nana,
heb ook 2 jaar in een RVT gewerkt, had toen nog geen kindje, maar vond de onegelmatige uren, de weekends en de heel lange weken (altijd 10 dagen) ook moordend, en had toen zelfs nog geen kindje. Weet niet of je de de job echt leuk vind, maar ik ben daarna in de thuiszorg gaan werken, elke dag van 8 tot 16u en maar 1 weekend per jaar. Da was echt een verademing!!

Hadden eerst gedacht niet op reis te gaan. Maar door da rotweer hier zijn we toch nog eens gaan tellen en gaan rekenen, en we kunnen toch een weekje ons grijze landje verlaten. Zaterdag hebben we eerst nog 2 trouwfeesten, ons popje gaat dan bij mijn ouders logeren, zondag in de dag slapen wij, en laden we de auto in, ons pruts oppikken en dan zijn we weg. Naar de Spaanse pyrineën. Zalig, ni koken, ni poetsen, ni wassen en ni plassen, gewoon met ons minigezinneke geniete, veel wandelen, lekker eten, wa zwemmen,....Kijk er echt al naar uit, en de frisse berglucht zal ons prutsemieke goed doen.

Heb dus nog een drukke week voor de boeg, inpakken enzo. Wa moet ik trouwens zeker meenemen voor ons pruts. Als jullie tips hebben...
Aja, en die stomme belastingsbrieven zijn ook nog niet ingevuld,pfffffffff

Alle voorruit, denk dak da sebiet ga doen.

Prettige vakantie al voor jullie allemaal he!!!!

Liefs,
Fenia
Geen wonder dat ze het een wonder noemen!!!

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Goeiemorgen

Bericht door Aicha » 03 jul 2007, 10:22

Goeiemorgen allemaal!!! :wink:

Alhoewel...met da weer...mag nu eindelijk toch wel beginnen beteren é!

Fenia,

Da weer begint mij hier dus ook ferm de keel uit hangen! :evil: Pffff.... Ben deze morgen ook al beginnen kijken om hier eens een weekse te kunnen vluchten!
Probleem is dat we niet veel keuze hebben naar datum toe want mijn ventje heeft maar 1 volle week, die van 22 tot 27juli! :? Zal nog eens goed moeten zoeken :wink:

Nana,

Ik heb dus al dikwijls gehoord dat die diensten zo slecht geregeld waren voor jullie sector maart 't is blijkbaar heel erg vo de moment bij jullie! Amaai :(
Kan me inbeelden hoe hard jij nu naar je verlof uitkijkt! :wink:

Hélena heeft dus geen koorts meer, ze eet weer beter behalve de flesjes dan (maar los dat een beetje creatief op), is minder humeurig.....maar nog steeds geen tandje dat is doorgekomen :? :? begrijp er niets meer van :? :roll:

Zion is dus toch weer een beetje bijgekomen! Da's goe nieuws é! ben zo blij voor jullie dt hij weer aan de betere hand is! Flinke vent :wink:

Aditi,

En? Hoever staat jullie nieuwe nestje? Hopelijk bij jullie wat minder buien dan hier want anders kan ik al raden wat het antwoord zal zijn!

Mooie avatar van Mila! Zo knoddig é met dat vingerke in haar mondje! :lol: :lol:
Hélena zit hier ook vaak zo (allée "zit", met haar hevigheid zit die eigenlijk nooit meer stil :? een echt kwikske is het geworden :lol: )

En op het werk? Die megadrukke week is nu toch al achter de rug é!
maar zie op een ander topic dat het toch niet echt meer met uw volle goesting is dat je gaat werken!
Ook hier nog eens veel succes gewenst met het solliciteren en hopelijk mogen we hier snel vernemen dat je iets anders en beters gevonden hebt !

Flupke,

Jaja, begint snel in te korten é!
Ik meen mij te herinneren dat je toch iets gepland had op Margots eerste dag bij de OM! Probeer er dan toch maar van te genieten é :wink:
loopt allemaal wel sneller los dan je denkt!
Zoals wij hier Margotje kennen ben ik er vast van overtuigd dat ze het superleuk zal vinden tussen al die anderee kindjes! :wink:

Zo, nu efkes tijd vrijmaken om te schilderen met mijn kindjes!

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Re: Goeiemorgen

Bericht door flupke » 03 jul 2007, 20:10

Aicha schreef: Flupke,
Jaja, begint snel in te korten é!
Ik meen mij te herinneren dat je toch iets gepland had op Margots eerste dag bij de OM!

Liefs Aicha
jaja dat klopt. Ik zal mij ne keer lekker laten soigneren en heb een verwenarrangement geboekt in een beuatysalon. Mijn ma neem ik mee. Dat krijgt ze dan als verjaardagscadeau. Ben eens benieuwd of ik mijn gedachten zal kunnen verzetten op de massagetafel :roll: :roll:
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 03 jul 2007, 21:39

Hello,

Mijn lieve kleine meid wordt al 6 maand vandaag!!!
Hiep hiep hoera!

Haar gezichtje staat wel vol bobbeltjes vandaag. Ofwel muggebeten ofwel... windpokken. Drie weken geleden was ik op bezoek bij twee kindjes die een paar dagen later de windpokken kregen. Ze heeft het voorlopig wel alleen op haar gezichtje en verder is ze ok. Afwachten maar... Morgen gaat ze bij de oma, dus dan maakt het niet zoveel uit. Ik moet 's avonds wel naar K&G, dus als ze echt windpokken zou hebben kan dat niet doorgaan.

Onzen bouw tja, het gaat vooruit, maar traagjes. Er staat nog steeds geen eerste steen. Er wordt nog altijd vanalles in de grond gestopt en ze zijn nu bezig met 'nen bak' te maken om de grondplaat te kunnen steken, denk ik. Ze zijn er wel elke dag, maar als het regent, kruipen ze in hun buske.

Hier moesten de belastingen vandaag ook weer nog ingevuld worden... Wij zijn ook altijd goed op tijd...

Bon, ga mij klaarmaken voor mijn bedje, want ik ben moekes vandaag.

Aditi
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
Fenia
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 jun 2007, 23:20
Locatie:Ekeren

Bericht door Fenia » 03 jul 2007, 22:19

Gelukkige 6 maanden voor Mila!!!

aiditi,
het zouden idd muggebeten kunnen zijn als het alleen op haar gzichtje is. Ging een paar weekskes geleden ons prutske uit bed halen en haar gezicht en handjes stonden ook boemvol rode puntjes. Bij ons mama die OM is, was toen die periode ook een kindje met windpokken, dus dacht dak het ook vlaggen had!! Maar nergens anders, dus muggebeten. Meer dan 70 op haar gezichtje alleen al!!!! Wa daar goe tegen helpt is cintroenmelisse, ben zo'n plantje gaan kopen en sindsdien heeft ze bijna geen beten meer!!!

Voor de rest vandaag nog eens grote kuis gedaan, en al wa gewassen, want heb graag da het hier helemaal in orde is voor we op vakantie vertrekken!!! Ons poppemie ni blij in hare box, gisteren ook al ni. Heb ze in hare schommel gezet, en het was gedaan me wenen. Denk da ze ni meer zo graag ligt, en natuurlijk kon ze dan vanuit haar troon alles goed in het oog houden.

Alle ga NU de belasingsbrieven invullen (van mij en van mijn ventje), want denk er nu aan en anders zijn we weer te laat....

Groetjes,
Fenia
Geen wonder dat ze het een wonder noemen!!!

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 05 jul 2007, 21:30

Hey Fenia,
Het waren dus muggenbeten :) Gelukkig zijn ze ondertussen al een beetje weggetrokken. Die citroenmelisse is een goed idee. ik heb er in mijn tuintje staan, dus ik kan misschien een paar takjes in een vaas naast haar bedje zetten. En als dat niet helpt koop ik zo'n net voor boven haar bedje te hangen.
Hopelijk waren je belastingsbrieven nog op tijd :)

Wij moesten gisteren naar K&G. Ons pruts weegt nu 7.100kg en ze is 64cm groot. Volgens de curve een gemiddeld meisje :) Ze is goed bezig...
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
nana54
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 aug 2006, 20:17
Locatie:West-Vlaanderen, wevelgem

Bericht door nana54 » 05 jul 2007, 21:35

Goeie avond,
leuk om te lezen dat Fenia op vakantievertrekt, dat wil zeggen dat het onze korter bij komt.
Wij vertrekken 2augustus naar Italië :lol: :lol: :lol: 'k Heb er ook meer nood aan, met da str.... were en die werkdruk iere. Eigenlijk ben ik stiekem wat jaloers op jullie Fenia, maar geniet er vooral van, want voordat je het weet is het voorbij. Veel vakantiegrtj!!!

Anders doet Zion wat moeilijk om zijn flesje 's avonds, hij is erg koppig en weigerd om te drinken !!!
Aicha,
Welke fantasie gebruik je daarvoor? Want ons klein ventje heeft nogal macht zunne.

Morgenavond blijft hij voor het eerst uitslapen doordat we naar een trouwfeest moeten ... eigenlijk heel eerlijk zie ik er tegen op.
'k Hoop dat hij flink zal zijn, je weet maar nooit e.

Allée tot later allemaal,
'k ga in mijn bedje ben kapot,
slpwel nana


PS: In verband met die muggebeten, boven Zions bedje hangt er een muskietennet, nij slpt gelijk in een indianentent hihi
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

goeiemorgen

Bericht door Aicha » 06 jul 2007, 08:45

Goeiemorgen allemaal!

Fenia,

Begint nu wel heel dichtbij te komen hé jullie reis! En blijkbaar wordt het hier volgende week weer een miezerig kil weertje dus kan je maar beter vluchten :wink:
Als ik kon sprong ik ook sebiet op het vliegtuig!

Aditi,

je hebt daar ook al een flinke meid é! Ons mie is ook ongeveer gemiddeld!
Als ik zo lees zal het nog gene vetten zijn, jullie bouw tegen het bouwverlof! je had waarschijnlijk al meer verwacht!
Hopelijk na het verlof mooi weer droog weer zodat jullie de voorziene verhuisdatum toch nog halen! Aan mijn duimen zal het alvast niet liggen :wink:
Dat muskietennetje is een goed idee want 'tis zo zielig als ze door die stomme beestjes vol bubbelkes staan en dat wij volwassenen weten dat die bubbelkes ook vreselijk kunnen jeuken é :(

nana,

allé, nog eentje die zijn kuren toont voor zijn fles!
Hier heb ik gewoon de indruk dat ons madammeke er geen smaak meer in vind! :?
Ik probeer dat hier dus creatief op te lossen door er de ene keer wat fruit door te mixen of wat in te dikken met bambix cereals, nestlé honing, .....
Anders ist echt een goed eterke zunne! maarja....ze komt uit een echt eterkesfamilie é :lol: :lol: :lol:

voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat Hélena heel fel aan het veranderen is en volop vanalles aan het uitproberen is!
Een echt wrikkelgat, niet te doen :lol: :lol:
Als ik ze naast mij in de zetel zet draait ze zich naar mij toe en trekt zich recht aan mijn kleren :roll:
In haar park zet ze zich op haar handen en knieën en brengt ze zichzelf in benarde posities :roll:
en in haar bed ist al nie veel beter! ze slaapt nog altijd in hoogstand en als ik haar 's morgens uit haar bedje haal ligt ze de laatste dagen altijd helemaal bovenaan haar bed met haar hoofd tot tegen de spijlen (zit wel een hoofdomtrek tegen ) . Dat is toch ook maar hard é :?

Waar zit Chanti eigenlijk? Ik hoop dat Kyana niety ziekskes is ofzo :?

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenia
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 jun 2007, 23:20
Locatie:Ekeren

Bericht door Fenia » 06 jul 2007, 17:54

Wa ook nog helpt met die cintroenmelisse is zo'n bladje pakken, en da wa vergruizelen tussen u duimen en dan over haar gezichtje en handjes wrijven, alleja, alles wa bloot ligt.

Inderdaad, nog 2 keer slapen en we zijn weg. Zijn nog drukke dagen geweest, want als je zo maar op het laatste nippertje beslist toch nog op reis te gaan...

Veel succes voor Zion, zijn eerste nachtje uit slapen. Zal wel meevallen, denk dat op deze leeftijd de mama's er meer last van hebben dan de kleintjes zelf.

Ons popje is ook ni meer zo papgek, soms lukt het met wat aandringen, en de laatste fles is bijna altijd op, alsof ze weet dat het de laatste is, maar in de dag zit ze meer met de speen te spelen dan te drinken.

Alle,
ga eens eten.

Dada,
Fenia

ps: brieven nog net op tijd binnen, en we waren niet de enige!!!
Geen wonder dat ze het een wonder noemen!!!

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 06 jul 2007, 21:09

Fenia,
Hele goeie reis hoor! Ben stikjaloers... Ik mag hier in de regen blijven zitten en gaan werken, bah :( Maar allee, mijnen toer komt nog wel. Hoop ik toch. Want het kan nog zijn dat mijn venteke zijn verlof niet heeft. Hij gaat van werk veranderen en ons verlof ligt tijdens zijn opzeg. Dus als hij dat verlof neemt, duurt het langer voor hij in de nieuwe firma kan beginnen. En we weten nog niet of ze dat daar wel zien zitten. We zien nog wel...
Voorlopig heeft ons mie niet meer teveel last gehad van de beetjes, maar die tip met die blaadjes ga ik zeker onthouden!

Nana,
Een paar weekends geleden moesten wij ook naar nen trouw en ons poppemie most ook op een ander slapen. Als het u gerust kan stellen... dat is heeeeeeel goed meegevallen. Het was wel een beetje vies om in een leeg huis thuis te komen en wakker te worden. Zo dat bedje leeg 's morgens... Ik was wel heel blij dat ik wat kon uitslapen, maar tegen 11u was ik dan toch niet meer te houden zenne. Ik MOEST mijn meisje gaan ophalen.
Hopelijk vind je een oplossing voor de pap van Zion. Ons Mila drinkt haar pappeke nog altijd graag, dus daar kan ik je niet echt tips bij geven.
Soms drinkt ze ook wel eens wat minder (of veel minder), maar ze compenseert dat dan de volgende keer, denk ik. En echt volledig weigeren doet ze nooit.

Aicha,
Ik heb een paar dagen geleden gehoord dat ze niet stoppen tijdens het bouwverlof! Het is een klein firmake en ze nemen om één of andere reden liever twee weken verlof op het einde van augustus. Dus ik ga het toch nog eventjes vooruit zien gaan. Vandaag hebben ze de grondplaat gegoten, dus volgende week kunnen ze normaal aan het 'echte' bouwen beginnen.
Kan jij je klein mannen een beetje bezig houden zo met het slechte weer? Of worden ze er ambetant van? Ik kan mij voorstellen dat ze veel liever buiten zouden spelen...

Groetjes allemaal (en ik duim voor een droog en warm weekend)
Aditi
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
verena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2006, 22:19
Locatie:oost vl

Bericht door verena » 06 jul 2007, 21:53

Hallo januari mamas

mijn dochtertje is geboren met blokjes van doorkomende tandjes
en als ik voel zijn de meeste al mesjes als ze er beu van is
doe ik er pansoralgel aan dat is verkrijgbaar bij de aphoteek en is op basis van kruiden camille en zo

groetjes verena en louise Marie
Afbeelding
Ons klein wondertje

Louise Marie

06-03-07 3kilo15gram 48 cm

Gebruikersavatar
nana54
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 aug 2006, 20:17
Locatie:West-Vlaanderen, wevelgem

Bericht door nana54 » 07 jul 2007, 13:11

Goeiemorgen iedereen,

Ja zijn eerste nachtje uitslapen is dus goed meegevallen, 't was inderdaad de ouders die het meest afgezien hebben maar al bij al viel het nog mee.
Het raarst is als je thuis komt en dat bedje is leeg en je hoort niks van ademhaling :? Bij iedere ontwaking heb ik de wekker bij me genomen om te zien of de tijd rijp was om hem op te gaan halen, 'k was zo nerveus om hem terug te zien, net alsof ik terg moest bevallen :lol: :lol:
Hij is zeer flink geweest om te slapen maar die flesjes ... tante heeft deze morgen nog speciaal naar de winkel geweest om een blédina doosje met vanille smaak :shock: ja,ja hij heeft reeds zijn eigen mening.

Aicha,
merci om me terug te bellen, 'k zal zeker die melk uitproberen je weet maar nooit.
U Hélena is een dulle mie maar 't is plezant e hoe die mannen vooruit gaan, van de enen moment van buik naar rug en omgekeerd en bij u reeds haar ophijsen om te staan. Afbeelding
Het gaat eigenlijk enorm snel hun ontwikkeling, wij staan daar echter van versteld.
Nuja hij is dan ook ons eerste e.
En de andere paggaderkes, jeun ze ulder met dat congé e?

Aditi,
fijn dat da firmake door doe in 't bouwverlof zo zal het mms nog lukken om tegen de afgesproken datum erin te kunnen.
Afbeelding
allée we duimen mee.
En Mila alles goed met haar?


En de andere oe west nog met jullie?
Grtj nana
Afbeelding

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 09 jul 2007, 10:34

Allez hier begint het moment stillaan te naderen dat Margot naar de crèche gaat. Donderdag dus :cry: :cry:

Gisterenavond is ze heel moeilijk in slaap gevallen. Ze was stikkapot want we waren de ganse dag op familiebezoek geweest en ze had in de namiddag maar een half uur geslapen. Veel te weinig natuurlijk.

Om 21u was haar pijp uit en heb ik haar in haar beddeke gelegd. Maar nu heeft ze het gevonden hé :roll: :roll: Ik leg haar op haar buik en binnen 5 sec ligt ze op haar rug. En dan begint ze weer te janken want zo kan ze niet slapen :roll: :roll: Dat spelleke heeft gisteren tot 23u geduurd :shock: :shock: In die 2 uur ben ik haar verschillende keren gaan omdraaien. Als het stil was ging ik stillekes kijken en lag madam op haar rug wat rond te kijken. En mij had ze natuurlijk direct in de mot als ik effe binnenpiepte. En dan begon ze weer te lachen :roll: Om 23 u had ik er genoeg van want ik wou ook nog wel wat slapen. Ben dan 5 min bij haar blijven staan en heb haar poep tegen de matras gedrukt telkens die naar boven wipte :lol: Binnen 5 min sliep ze dan uiteindelijk.
Wij spannen ook altijd een strook laken over haar poepke. Dat was toen tegen het ronddraaien en dat hielp wel, maar tegen het omkeren helpt het helemaal niet. Ik kan ze toch moeilijk vastbinden.

Daarnet was het weer van da maar heeft het gelukkig maar een kwartier geduurd. Het voordeel is dan wel weer dat als ze na haar tukske wakker wordt ze zich gewoon op haar rug draait en nog makkelijk een kwartier ligt te brabbelen. Het wenen laat ze dan achterwege :lol: :lol:

Nu probeer ik haar ook gewoon in daglicht te laten slapen, want toen we vorige week nog eens een kijkje gingen nemen in de crèche zeiden ze daar dat de kleintjes nog te slapen worden gelegd vooraan. In een aanpalende kamer aan de speelruimte van de kindjes. Dan kunnen ze hen in de gaten houden. Het kan daar dus niet verduisterd worden en Margot slaapt dus altijd in een verduisterde kamer (niet volledig donker). De grotere kindjes slapen achteraan waar het wel donker is :roll: :roll:
Margot dlaapt de laatste dagen dus heel slecht omdat we haar rolluik dus wat opgetrokken laten. Nu ligt ze constant rond te kijken en wil ze niet slapen. Dat beloofd voor donderdag :? :?
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg

Bericht door beagle » 10 jul 2007, 11:46

Flupke & Margot: heel veel succes donderdag :wink:
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 11 jul 2007, 12:19

goeiemiddag allemaal,

het is alweer een poosje geleden maar ik leef nog zoals ge ziet :lol:

het is hier gewoon druk geweest, kyana slaapt heel weinig door de dag tegenwoordig en ze kan haar moeilijk alleen bezig houden,

maar het lukt wel, ze is ook heel groot geworden en ze kan al vanalles

bv. we hebben haar geleerd high 5 te doen en nu zijn we haar aan het leren met het handje dada te doen, ze leert vlug moet ik zeggen :lol:

nu hoor ik haar ook weer in haar bedje babbelen dus ze is alweer van de partij, dus ik kan het hier niet te lang meer trekken.

hier is nog een fotootje van haar, dan zien jullie hoe ze verandert is :lol:

Afbeelding

hier waren we aant wandelen in bokrijk en zoals je ziet vind ze het zaaalig, ze had er zelfs rode wangetjes van gekregen :lol:

Afbeelding

Afbeelding

en zoals je wel kan zien, de deugnieterij straalt tegenwoordig al uit haar ogen hahahaha

en hoe is het met de andere hummeltjes?

tot straks ofzo

doeiiiiii xxx
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

hallo

Bericht door Aicha » 11 jul 2007, 22:13

Ben hier ook eens sè!

En nog geen beebjes die al tandjes krijgen hier?
Bij ons Hélena zijn het precies altijd valse aankondigingen :? Nog altijd nikske en nochtans had ze er alle tekenen van!

Aditi,

wauw...wat een knappe meid!!!! Ik vind jou avatar supermooi!!!
Hoe is het nu met Mila? Nog steeds wat onrustig of is het weer beter?

in verband met haar gewicht ; da's een normaal hoor dat ze zo rond die leeftijd een beetje stabiel blijven! Ze worden veel energieker en bewegen steeds meer waardoor ze meer verbranding hebben .....

Nana,

oe west met de fleskes? Heeft Zion alweer wat smaak gevonden in zijne melk?

Zeg, ge moet daar niet mee inzitten zunne als ge iets wilt vragen dan rinkel je maar é :wink:

Uwe congé is ook aan het naderen é! Moek de kalender een bitje forceren :wink: :lol:

Chanti,

Jou kleine meid ziet er mij een ferm deugnietje uit! Ze geniet precies wel fel van jullie uitstapjes . Leuk om zien :lol:

Flupke,

Nog niet te nerveus voor morgen?
Kom ons morgen maar eens vertellen hoe margokes dag geweest is en of je hebt genoten van je arrangement!

Hier niet veel nieuws te melden behalve dat ons treezebees zich overal aan probeert recht te trekken! Heel grappig. Ze gaat vanop haar poep op haar knieen zitten en trekt zich dan omhoog. Haar poepke komt tot zo'n 20 cm van de grond maar helemaal lukt nog niet. Enkel in haar fameuze badje gaat het wel en daar maakt ze gretig gebruik van, de deugniete. Hoe vlugger ik haar daaarin op haar poep zet hoe vlugger ze rechtkrabbelt en mij ne serieuze glimlach tevoorschijn tovert :lol: :lol:


Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 12 jul 2007, 15:37

Awel ik heb ze zuust opgehaald en ze ligt al in haar bedje. Stikkapot natuurlijk

Om 06u deze morgen was ze al wakker. Normaal valt ze na een kwartier direct terug in slaap. Behalve vandaag :roll: :roll: Ik kon haar pas tegen 7u30 brengen en tot dan was ze klaarwakker. Ik was deze morgen niet zenuwachtig of niet depri :lol: Totdat ik daar binnenstapte met haar :cry: De OM zat op haar gemak de patatjes te schillen en Margot was de eerste. En toen is het begonnen... ben beginnen janken :roll: :roll: :oops: De OM nam Margot over en Margot keek me zo raar aan, maar lachtte wel naar de OM. Oef... dat was al een pak van mijn hart. Thuisgekomen nog 10 min gejankt en dan thuis in gang gevlogen. De was ingestoken, andere was opgeplooid, gestofzuigd, gedweild :shock: Ik had ineens enrgie voor 10 :lol: :lol: Als Margot thuis is lukt het me nooit om zo goed door te werken. Dan ligt ze te slapen en probeer ik wat stiller te zijn en als ze wakker is hou ik me met haar bezig.

Om 09.30u dan vertrokken voor ons verwenarrangement. Het was zàààààààààààààààààààààààlllig. In die drie uur is het toch gelukt om 20 min niet aan Margot te denken... de andere 2u45 min daarentegen

Maar allez... om 15u heb ik haar opgehaald. Ze straalde gewoon als ik binnenkwam. Echt zalig. Toen ik haar overnam was ze constant naar de OM aan het lachen, dus ne schrik heeft ze van da menske ook al niet gepakt :lol: :lol:

Ze heeft daar maar 2 keer een uurke geslapen, maar das beter dan niets hé. Haar groentepapke lukte ook goed en van de flesjes heeft ze meer gedronken dan thuis :roll: Maar ja... daar is dan ook geen mamaborst in de buurt hé :lol:

Allez... het is dus allemaal heel goed meegevallen. Ze heeft wel af en toe geweend, maar 't is natuurlijk een enorme verandering voor da prutske. Tegen eind volgende week zal ze het wel gewoon zijn. Morgen is ze nog thuis en vanaf maandag gaat ze dus 4 dagen per week
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

de spits

Bericht door Aicha » 12 jul 2007, 15:52

Flupke,

Allée daar is de spits dan toch al af :wink: Tegen eind volgende week is ze dat daar al helemaal gewoon en gij waarschijnlijk ook alweer op uw werk :wink:

't is fijn te horen dat Margotje het goed gesteld heeft bij de OM en ook de boedingen zijn goed gegaan! Flinke meid é!!! :lol:

En ze heeft zelfs 2 klein dutjes gedaan! Voor den eersten dag ook al nie mis .

Hoe vond margot het om bij de andere kindjes te zijn. heeft de Om daar iets over gezegd?

Liefs AIcha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 12 jul 2007, 16:26

Bon, had hier een hele uitleg gedaan en dan besloot mijn pc om af te sluiten om een paar updates te doen of zoiets. Grrr. Dus begin ik maar
opnieuw...

Flupke, allee, die eerste keer is ook weeral achter de rug. Je zal zien dat je Margot elke keer een beetje met een geruster hart (en zonder traantjes) zal kunnen afzetten. Ze is blijkbaar al heel flink geweest, eh! En als ze de OM nog wat beter gewoon is, zullen die huilbuien ook wel schaarser worden. Ik hoor bijna nooit meer dat Mila echt heeft zitten huilen. Integendeel! Ze 'tettert' erop los en ze lacht met de gekke bekken van de andere kindjes.
Moe zal ze altijd wel blijven als ze thuiskomt, hoor. Zoveel te zien, zoveel te doen, zoveel nieuwe indrukken,... Maar die nieuwe routine zal ze ook wel gauw kennen!
En de mama hopelijk ook :D

Aicha, Mila is de laatste dagen weer haar blije zelve, hoor. En tandjes zijn er hier ook nog niet :roll: Ik heb al zo vaak gedacht dat er tandjes gingen aankomen, maar niet dus. Ik heb hier ondertussen gehoord van een kindje dat anderhalve maand jonger is en die heeft al TWEE tandjes. Van mij moet het nog niet hoor, maar uiteindelijk zullen ze wel moeten komen, eh!
Ze is inderdaad wel wat levendiger de laatste weken. Veel rollen en trappelen vooral. Van haar rug naar haar buik lukt wel nog niet zo goed. Omgekeerd is geen enkel probleem! Rechttrekken interesseert haar nog niet. ik heb de indruk dat mijn kleine popje vooral een kijker en een babbelaar is. Dat mondje staat NOOIT stil. Zeker niet als wij babbelen. Dan MOET ze meedoen :)

Chanti, ik moet altijd kijken naar die mooie blauwe ogen van uw kleine meid. De kleur van Mila haar ogen is nog altijd niet duidelijk :) Er zit grijs, blauw, groen en bruin in. Ik denk wel dat het uiteindelijk bruin zal worden (zoals bij de mama...).
Jij draagt Kyana blijkbaar nog met haar gezichtje naar jou toe? Mila wil dat niet meer. Ze wil omgedraaid zitten zodat ze alles kan zien. En dan is ze de koning(in) te rijk. Meestal is het mijn ventje die haar zo ronddraagt en die heeft dan veel bekijks. hij zegt dat de mensen anders niet zo veel naar hem lachen :) :) :)

Nana, hoe ist nog met uwe Zion? Eet hij flink? En slapen? Dat is hier ondertussen veel beter. Gemiddeld slaapt ons kleine mie van 8u30 's avonds tot 7u30 's morgens. Dikke hoera voor Mila :)

Ikke ben wel ziekjes thuis momenteel. Gisteren stak ik in bed met 38° koorts. Pfffff Heb een keelontsteking en te lage bloeddruk. Waarschijnlijk door vermoeidheid. De dokter zegt dat ik beter voor mijzelf moet zorgen. Heb Mila gisteren en vandaag dan ook maar weggedaan. Voel mij er wel een beetje schuldig over als ik zelf thuisben. Maar ja. Ik heb echt al veel geslapen en ik voel dat mij dat goed doet en ik wil haar niet ook ziek maken. Ik denk dat ik haar morgen wel thuishou voor een dagje spelen met mama :) Zaaaaaalig!
Voel mij ondertussen wel wat beter, maar Dafalgan en keelspray heb ik nog altijd bij de hand. Hopelijk ben ik na het weekend weer helemaal in topvorm...

Aditi
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Re: de spits

Bericht door flupke » 12 jul 2007, 16:38

Aicha schreef:Flupke,

Hoe vond margot het om bij de andere kindjes te zijn. heeft de Om daar iets over gezegd?
Jaja... ze vond het allemaal heel interessant en heeft constant liggen rondkijken naar de kindjes ipv zelf te spelen :lol: :lol:
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 13 jul 2007, 10:08

Da prutske was dus echt stikkapot. Ze heeft gisteren dus tot 18u geslapen en om 19.15u werd ze weeral moe :shock:
Ik heb haar dan nog effe de borst gegeven. Wel degene waar het minste inzat met het gedacht om de volle dan om 21.30u te geven voordat ze aan haar nachtslaap begint. Om 20u heb ik haar in bed gelegd en nog geen 2 minuten later sliep ze al.

En....


Ze is niet meer wakker geweest tot deze morgen 06u :shock: :shock:
Ik stond deze nacht natuurlijk op springen met die borst die ik had overgehouden om haar later op de avond nog te geven :roll: 'k ben deze nacht dus moeten opstaan om af te kolven :lol: :lol: Ik kon het gisterenavond niet over mijn hart krijgen om haar wakker te maken om te eten. Ze lag zo zalig te snurken :lol: en dan weet ik dat ze in diepe slaap is. Ik had er dus op gerekend dat ze deze nacht wel zou wakker worden omdat ze te weinig had gegeten, maar das dus niet gebeurd.

Om 06u was ze dus wakker en om 06.15u heeft ze terug geslapen tot 08u. Nu ligt ze alweer een halfuur in haar bed en ze is weer heel snel in slaap gevallen.

Nu ze naar de OM gaat zal ze waarschijnlijk elke dag doodmoe zijn en zullen we eindelijk ook eens iets aan onze avonden samen hebben. Eindelijk eens op mijn gemakske een uurke naar TV kunnen kijken. Zalig :lol:
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 13 jul 2007, 11:21

Jaja, tijd voor een herziening van je routine, Flupke! Ze zal dat ook wel snel gewoon zijn.
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
nana54
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 aug 2006, 20:17
Locatie:West-Vlaanderen, wevelgem

Bericht door nana54 » 13 jul 2007, 14:56

Allée oie morgen,
Net wakker van men nachtdienst.

Flupke,
Alles is dus redelijk goed meegevallen met Margo bij de OM? De eerste dagen bij de OM zijn voor onze Beebjes zijn echt vermoeiend maar dat gelijk met tijd over.
Onze Zion wil ook ni veel slapen daar omdat dit in een gemeenschappelijke ruimte is en hij waaschijnlijk gewekt word door de ademhaling of geroezemoes van de andere kindjes. Nu als hij thuis komt stop ik hem onmiddelijk terug in zijn bedje en kan ik dan men huishoudelijk werk wat verrichten. Handig e :wink:
Anders allles goed, die verwenerijen doen waarschijnlijk ongeloofelijk deugt !!!!


Aditi,
Hoe gaat het vandaag met u gezondheid, voel je al wat beter?

Chanti,
Echt de deugnietrie straalt er af van u poppemieke, maar hier is het al ni veel beter.
Die kleine mannen kunnen reeds met u voeten spelen e ...
anders ist een goed lachwekkend meiske e :lol: :lol:


Hiere hebben we de oorzaak van he slecht eten gevonden. Hij heeft terug naar de dokter gemoeten enja hij heeft terug een grote verkoudheid en moet terug aan die aerosol :? Wat hij natuurlijk ni plezant vind!
Hij heeft fotootjes moeten nemen van zijn longen maar deze waren goed, dus een longontsteking is vermeden.
Het afnemen van urine was echt een lachtertje... dit was ook positief, gn urinewegontsteking dus is het terug een banale verkoudheid.
Natuurlijk spellt het part dat zijn tweede tandje aan het duwen is ook mee in de kaarten.
Maar al mijn truckjes om vanalles en nogwa in zijn flesje bij te doen had geen zin, nu hopelijk is het van voorbij gaande aard.
Anders kan hij al redelijk deugnietje zijn en zijn willetje doordrijven.

Wil gelijk alleen recht zitten maar valt dan terug om en staat liever recht.
Ja 't is ne hele boterham e,
allee tot binnen kort

grtjh nana
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 13 jul 2007, 21:03

Hey Nana, voel mij al beter, zenne. Maar ben toch een paar dagen ni gaan werken. Heeft deugd gedaan zo rusten. Maar daar zal je wel kunnen inkomen.

Dus die kapoen van jou heeft weer last van een verkoudheid? En denk je dat dat dan de reden is dat hij niet goed drinkt? Hopelijk is hij snel beter dan!

En hij heeft al een tandje! Had je dat al ergens geschreven? Ik heb dat precies helemaal gemist... Dat is dan den eerste tand van ons clubje. Of niet?

En ik doe het net zoals jij. Thuiskomen van bij de OM. 10 minuutjes spelen en dan gaat ze voor een dik uur haar bedje in! Dan kan ik het eten maken en wat opruimen enzo. Net zo makkelijk!
Nochtans slaapt Mila bij de OM ook wel redelijk goed, hoor. Ze is nogal wat lawaai gewend. Alleen de laatste dagen wil het niet zo goed lukken in de voormiddag. Er zijn wat grotere kindjes (3-jarigen) die hun veel met haar bezig houden en ze wil heel dat circus precies niet missen. in de namiddag slapen ze allemaal, dus dat is geen probleem. Enfin ja, ze zal ook stilaan wat minder slaap nodig hebben, denk ik.

Alleen rechtzitten is hier ook populair. Ze kan het ongeveer vijf seconden en dan valt ze opzij of voorover. Maar ze is toch zoooooo trots. Als er iets voor haar staat dat ze kan vasthouden (ikke of haar Bumbo ofzo) gaat het redelijk goed. Ze vindt dat superleuk. Rechtstaan of rechttrekken of wat dan ook is hier helemaal nog niet in trek. Ze is wel volop aan het oefenen om van haar rug op haar buik te geraken. Dat gaat nog niet goed. Omgekeerd is het nochtans een fluitje van een cent.

Komiek, he! Hoe al ons kindjes al zo helemaal anders zijn?

Allee, geniet nog van deze avond en tot later!

Aditi
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”