wie nog voor juli?

Moderator:Moderators

Aicha
Pas blauw
wachten

Bericht door Aicha » 19 jun 2007, 12:51

G & F,

Allée, je had daar weer het grote lot gewonnen met die controle!
Zou ook ne keer van mijnen tetter maken zunne in uw plaats! In uwen toestand ..en dan express die verplaatsing gemaakt voor nikske...pfffff
Weet je...Om op ne personeelsdienst te kunnen werken worden een A1 diploma en getuigschrift sociale wetgeving gevraagd. Maar heb mij al dikwijls afgevraagd hoe sommigen daar aan geraken! :?

Hopelijk verloopt de rest van uwen dag wat vlotter en kom je toch nog aan wat rust toe!

Zo'n weekske weg met de vv,da lijkt me wel leuk! En ge slaat daar 2 vliegen in ene klap :lol: :lol: :wink: .
Als ik het goed begrijp ga jij dus niet voor een ziekenhuisbevalling.

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 19 jun 2007, 15:08

ja amia die durven ook op je werk g&f ik zou daar ook niet mee gediend zijn zenne
en de ziekenbond wat wisten die van je uitkering?
als je geld moet hebben moet je altijd w8 hé maar als we moeten betalen dan zouden ze vlug zijn met een herrinering verzekers
allé hopelijk kun je toch nog wa rusten vandaag in die warmte
en geniet maar van je verlof met de vv

voila de parkwieg is ook aangekleed zé ben blij :lol:
nu zal het vlug naderen hoor en het word alsmaar spannend
de laatste tijd slaap ik slecht kom voordurend wakker van het zuur en ik vind dat zo ambetant hé nu nog efkes op mijn tanden bijten en zal voorbij zijn hé
en is dat warm vandaag chance dat er nog een windeke is want zou verschrikkelijk drukkend warm zijn

allé ga nog wat was plooi ze zal ook al droog zijn verzekers en dan zal het ver tijd zijn om achter de oudste van de bende tegaan

groetjes

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 19 jun 2007, 17:00

Ik ben niet meer naar ziekenkas gegaan, want had blad gevonden waar datums opstaan en blijkt dat het pas morgen gestort wordt :roll: ach ja, zal dan nog wel ff wachten.

Ik heb vanmiddag wel een uurtje kunnen slapen dus dat deed wel goed en daarna m' n gerief voor suikerbonen gaan bestellen, morgen of donderdag ga ik dat halen. Zal wel eender donderdag zijn, wmat morgen moet ik voor m'n lijst.

Heb m'n metergedichtje ook opgestuurd naar de 2de meter die ik nog wil vragen en heb het met m'n thema gedaan, dus speciale omslag gaan halen met zo van dat bubbelpapier in, dat het heelhuids aankomt, want er zit iets aan het papier bevestigd dat nogal fragiel is. Hopelijk heeft ze het morgen, ben wel héél benieuwd naar de reactie.

Sebiet nog ff snel naar turks groentenwinkeltje wat sla gaan halen, want heb weer veel zin om te koken :wink: maar ga het combineren met wat rijst ofzo. Maar ik zit hier dus te typen met een rat op m'n schouders want Femke heeft ze bij mij komen zetten. Maar das wel leuk ze, met zo van die scherpe nageltjes, worden m'n schouders beetje gemasseerd...

Heb ook omslagen gevonden bij de post, 't zijn er in betere kwaliteit want das toch belangrijk vind ik en betaalbaarder dan die van 33cent per stuk in ava :shock: en heb er al iets op gevonden om die omslag heel origineel te maken, enkel nog een manier vinden om adressen er dan nog leesbaar op te krijgen.

In Ava snijden ze wel papier op maat, dus ben daar héél blij om, want ik kreeg al schrik dat het niet op tijd klaar zou zijn, dus zaterdag uitstapje naar ava en al m'n papier daar inslaan en laten snijden. ze sturen dat dan naar drukken en 3 dage later is dat terug.

Nu valt wel alles op z'n plooi, mag ook wel zenne, want ik ben het wat beu om steeds om vanalles te moeten stressen. Nu is er nog een ding waarover ik beetje stress, maar laat het over me heen komen (en andere mensen alles voor me regelen) tgaat over lening van m'n huis, das ook al gedurende 4 maanden één en al stress...

Ach ja, nu aan m'n eten beginnen se..

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 20 jun 2007, 19:07

hallo vandaag dus milans brilleke gaan halen
tot nu toe laat hij hem mooi opstaan hij voelt hem waarschijnlijk beter mee hé
zie hier een foto
Afbeelding

vandaag dus mijn valies klaargezet en al de kleertjes voor onze meid eens bekeken en mijn wiegje staat al mooi klaar bij deze ook een foto
Afbeelding
groetjes

mieke1983
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 20 jun 2007, 19:43

heel mooi, ik verlang al om aan te kondigen, is niet meer zo lang hé,

en milan is ook mooi hoor met zen brilleke, hij maakt er precies niet van hé
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 20 jun 2007, 22:49

Hij staat super schattig met z'n brilletje!

Ik ben vandaag m'n lijst gaan leggen, dus daar ben ik al vanaf.

Heb ook het super goeie nieuws gekregen dat de meter die ik met volgend gedichtje vroeg :

Nu ben ik nog de baby, die woont in mama’s buik
Maar weldra kom ik eruit.

Dan kan ik altijd op mama vertrouwen
maar heb ik toch verdriet en moet ik huilen,
mag ik dan ook bij jou komen schuilen

ik beloof dat we samen veel plezier zullen maken
en dat ik in het leven ver zal geraken

zou ik mogen vragen
Om je aan mijn meterschap te wagen?

Groetjes van de buikbaby van G...

Dat ze meter wil zijn. Met volgende tekst liet ze het weten:

Lieve G,
Ik ben ongeloofelijk gestreeld en geflateerd met je uitnodiging tot het meterschap! Met heel mijn hart zeg ik dan ook ja! Met veel liefde en zorg zal ik proberen een steentje bij te dragen.
Liefs en dan haar naam..

Had nooit gedacht dat ze het zou willen doen, was echt een gok van mij en dat dan 3 weken voor de bevalling.. Ik was echt wel super blij met dat berichtje. Ik zie haar vrijdag (had het via post gedaan omdat ze in oost vlaanderen woont) en dan kletsen we wel ff wat bij. En eventueel zaterdag spreken we af ofzo.

Ondertussen heb ik ook al bijna al m'n omslagen voor geboortekaartjes geprint, tis iets heel origineels dus geen omslag om zomaar weg te gooien... Ben blij dat dat ook gelukt is, de andere meter bracht me daarvoor op een super ideetje dat dus ook perfect gelukt is. Nu moet ik morgen nog wat juiste adressen en namen verzamelen zodat ik de laatste omslagen ook kan printen. Ik zit nu aan 30 omslagen en heb er niet echt een idee van hoeveel er nog moeten gedaan worden, heb het tellen opgegeven, is beetje chaos bestand in word...

Sebiet kruip ik m'n bed in en morgen wat langer slapen ,want Femke blijft thuis van school dus UITSLAPEN!!

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 21 jun 2007, 12:46

hallo mooi gedichtje hoor voor de meter en van de meter zelf ook
je hebt dat mooi gedaan
zal nu vlug naderen hé
wanneer moet je nog eens terug naar de gyn?of vv?

morgen komt de vv eens langs ben benieuwd :!: of ze zal kijken of ik mms al opening zal hebben want de laatste dagen heb ik zo steken vanonder hé :evil:
en op 3juli moet ik dan terug naar de gyn ben benieuwd hoeveel ze nu zal wegen de vorige keer woog ze 2.700 en iets ben vergeten
anders voel ik me wel goed
vandaag al mijn badkamer en mijn traphal en frietkotje gekuist met deuren en al :lol:
en ook naar ziekenkas geweest voor terugbetaling(deel) van milans brilleke dus dat is ook al in orde
en deze middag zal ik eens kijken voor die speelhoek wat op te fleuren
allé groetjes

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 21 jun 2007, 13:27

Awel ik moet nog afspreken met vv wanneer we nog eens consultatie doen... Morgen ga ik met haar en nog paar andere mama's ontbijten in ikea. Mss in de namiddag dan wel. Of na school, want Femke wil graag hartje nog eens horen.

Nu ben ik ff pauze aant nemen van suikerbonen versiering te maken, allee bewerken eigenlijk, want tis iets uit de winkel dat ik wat mooier maak naar m'n zin.

Femke is aant spelen met kindje van de klas, dus das fijn voor haar en rust voor mij :lol: Ze zijn boven aant spelen, dus mss sebiet snel ff met dweil door living gaan, gisteren gestofzuigd dus kan dweilen.

Daarna ff foto's van toestel halen want gisteren is Femke bij de buren gaan spelen en heb daar dus enorm véél foto's van gemaakt. Ze waren met water aant spelen, dus met z'n vieren in hun blootje 8)

Het begint hier idd te korten, maar ben blij dat zo wat alles in orde is. De reiswieg staat klaar, de gewone wieg moet ik nog krijgen, maar die mensen zijn nogff op verlof. Maar de reiswieg kan ook wel dienen, heb ook al lakentjes klaarliggen voor erin en straks nog wat breien aan babydekentje.. Moet nog 2 kleuren doen (2 bolletjes wol dus) en dan afwerken met haken. Dus zal daar nog ff aan moeten doorwerken wilt het op tijd af zijn.

Straks met Femke een bloemenkroontje maken, want ze hebben morgen sint jansfeest in school en dan hebben ze dat nodig, maar ik doe dat zo laat mogelijk zodat de bloemen goed blijven, maar vannacht stop ik dat in een natte handdoek en dan blijft dat wel goed.

Vannacht had ik pijn aan m'n schaambeen, maar aan ene kant zo meer aan m'n lies... waswel onhandig want me draaien was dus pijnlijk, denk dat baby daar beetje op zit te duwen, hoewel ik minder last heb van druk op m'n blaas. Ik word niet meer wakker om naar wc te gaan, maar als ik wakker word van iets anders (vooral lawaai in straat) dan ga ik soms wel eens naar wc.

Vanmorgen was ik om 8u wakker en dan ben ik in Femke haar kamer gaan liggen, onder haar hoogslaper ligt een extra matras en daar is het donkerder en stiller omdat het de achterkant is. Femke sliep tot 8.45u en ikke uurtje langer en ondertussen heeft Femke beneden gespeeld. Toen ik naar beneden kwam was ze "knoeiboel" aant maken ze was dat wel eerst komen vragen, das met water en afgeraspt hout van stokjes wat roeren in een potje... Dus dat mag ze van mij wel doen, alles beter dan tv kijken. Want meestal is dat het enige wat ze 's morgens wil doen (mag wel enkel in weekend) maar vandaag wou ze dat dus eens niet.

Nu moet ik ff dweilen, dan ben ik er vanaf en kan ik weer ff andere dingetjes doen.

Sebiet ook wel eens kijken of ik m'n uitkering van ziekenkas al heb, want dat wordt wel tijd zenne... En dan kan ik afbetaling betalen en ben ik weer gerust tot de volgende stroom van rekeningen.

Als ik morgen tijd heb, ga ik mss al naar ava, want dekn niet dat ik zaterdag tijd zal hebben om er naartoe te gaan, omdat ik naar Gent wil gaan en dus al wel even onderweg ben met trein dat ik geen tijd wil verliezen om eerst met fiets naar stad te rijden en op zaterdag is het zo druk in winkels en dan doe ik dat niet zo graag...

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 22 jun 2007, 17:43

Hier ff kort berichtje, ben doodop... Vannacht van 1.30u tot 3u wakker gelegen en dan echt klaarwakker hé... Vanmorgen vroeger moeten opstaan, voor Femke haar bloemenkroontje te maken voor sint jansfeest op school ,maar viel wel mee, was maar kwartiertje.

Na femke naar school te hebben gebracht naar i k e a gan ontbijten met vv, maar ikea heeft echt wel iets tegen vegetariërs zenne amai. M'n vv wou dus ipv sneetje hesp 2 sneetjes kaas (was formule van 2 broodjes, 1 sneetje hesp, 1 sneetje kaas, confituur, bover en warme drank voor 1.5€) en dat mocht dus niet en moest ze 50 cent betalen voor die kaas. MAar wat maakt dat nu uit, ik heb zelfs géén hesp genomen en maar één sneetje kaas, omdat ik me aan zoiets verwachtte...

Daarna door winkel gegaan, nog wat extra treinspoor gekocht voor Femke voor als baby er is. Nu heeft ze enkel zo'n klein 8 vorm, dus wat uitbreidingn want ze speelt daar wel graag mee.

Deze middag 2u aan een stuk staan poetsen, maar héél m'n beneden is wel spik en span en ben er blij om. Dan was het alweer tijd om naar school te gaan, daarna ff op pleintje in de buurt gaan zitten met 2 mama's en kindjes van school. MAar 2 keer moeten schuilen voor de gietende regen en dan net op tijd naar huis gegaan, want ik deed net de deur toe toen de eerste donderslag er was en daarmee ook een serieuze bui gietende regen.

Nu net een pizza besteld en sebiet lekker niksen in de zetel tot Femke moet gaan slapen.

Hopelijk morgen wat beter weer, zodat ik ff naar gent kan, heb er zin in, maar niet in zo'n weer als deze namiddag. Femke is dan bij m'n ex, dus kan ik zonder zorgen wat rondslenteren en eens gaan kijken naar een goei boek om te kopen.

Tussen 18u en 20u brengen ze de wieg die ik mag lenen en dan staat hier alles klaar, enkel bedje nog boven zetten, maar dat is toch niet voor direct gebruik dus maakt niet zoveel uit als het wat later is.

Doei

G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 22 jun 2007, 21:31

hey
vv is dus langsgeweest en alles is ok hartslag bloedruk enz
baby heeft nog veel plaats zegt ze want ze was geen sec stil
ze heeft me zelfs het voetje laten voelen oh zo klein zeg
ze heeft geen inwendig onderzoek gedaan omdat dat het zou kunnen stimuleren
ik zei wel dat ik veel harde buiken heb en dat ik steken heb vanonder
en ze zei jah zou wel kunnen dat je ontsluiting aan het maken bent
onder de 37weken doet ze liefst geen inwendig onderzoek
tenzij ik al ging opening hebben de laatste keer toen ik op gyn bezoek ben geweest maar had toen nog geen
groetjes

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 24 jun 2007, 13:52

m'n wasrekje vol babykleertjes, ondertussen zijn ze al wel netjes opgeplooid ze...

Op de achtergrond is het bijna allemaal van Femke, roze en rood... Heb nu 2 droogrekjes omdat ik anders te lang moet wachten om verder te kunnen wassen.

Afbeelding
Shot with Met de tuinslang in aanslag bij de buren:

[URL=http://imageshack.us]Afbeelding

Shot with In school met haar bloemenkroontje voor het sintjansfeest met klasgenootje

[URL=http://imageshack.us]Afbeelding

Shot with [URL=http://profile.imageshack.us/camerabuy. ... orporation+.]
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

mieke1983
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 24 jun 2007, 13:54

mooie fotos hoor, en ja hoor da rekje hangt vol seg :shock:

zijn da allemaal eerste kleertjes?
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 24 jun 2007, 15:12

Het zijn enorm veel body's, maar ook al voor 3 maanden, want aan iedereen die me vroeg wat ik nog nodig had, had ik dus "eerste" kleertjes gezegd en vooral ook zo van die body's die zijsluiting hebben. MEt als gevolg dat ik dus veel van die dingen hebn maar ik denk dan maar, beter een body teveel dan eentje te weinig hé...

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

muppet
Pas blauw

Bericht door muppet » 24 jun 2007, 16:16

Jullie hebben echt wel iets met bloemen hé. Schoon hoor. Het fleurt ook een beetje het forum op. Mooie bloemen heb je in je tuin.
Veel werk om te onderhouden zeker?

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 24 jun 2007, 16:53

Dat is de tuin van m'n buren, ik heb één bloemenstruik met lila bloemen. Meer moet ik niet hebben, geraak nog niet aan gras afmaaien (ook wel beetje door zws) maar dan nog... Er staat bij mij veel onkruid ook ze. Maar ja, dan is het ook groen hé :lol:

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Aicha
Pas blauw

mooie foto's

Bericht door Aicha » 24 jun 2007, 16:59

G & F,

Mooie foto's van Femke!!!!! Een echt bloemenmeisje! :wink:

Gij zult zo te zien idd geen bodiekes tekort komen! :lol: :lol:

Ben hier nog een beetje aan het lezen geweest en jou voorbereidingen schieten nu toch echt wel goed op hé!
Je hebt me trouwens ook benieuwd gemaakt naar de geboortekaartjes en enveloppes! Krijgen wij die hier na de geboorte ook eens te zien :?:

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 24 jun 2007, 19:01

zijn idd mooie foto's en dat rekje hangt idd heel vol zeg
maar ik heb hier ook heel veel kleertjes zenne moja beter teveel dan teweinig
en die foto met haar bloemenkransje is ook heel mooi

groetjes

Aicha
Pas blauw

kleertjes

Bericht door Aicha » 24 jun 2007, 19:39

mama24,

Ja dat zal wel dat jij ook hopen kleertjes hebt! Met al 2 pagaddertjes in huis en zeker van Maïté kan dat haast niet anders é! :wink:
En de seizoenen kloppen ook min of meer zeker met de periode dat Maïté geboren werd?

Hier was dat totaal niet zo hoor! Fee van juni en Hélena eind november.
Eerlijk gezegd had ik al veel dingen vanorphée verkocht op een beurs (moe gezien) en was ik wel blij om het een en ander nieuw te kunnen hebben! :lol: :lol:

Hoe is het trouwens met het dragen van milans brilletje? Nog steeds even gewillig?

liefs Aicha

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 24 jun 2007, 20:06

ja ik zal van de kaartjes en omslagen wel een foto'tje maken hoor. Ben er echt fier op. En van doopsuiker zeker ook, want is in zelfde thema en kleuren. Voor dat alleen al zou ik al willen bevallen, hoewel, ik zeg tegen iedereen dat ik voor juli niet beval hoor. Ik ben zelf van juni en verjaarde steeds in examens en vond dat alles behalve leuk, want m'n feestjes waren niet populair omdat iedereen dan moest leren... En we vertrokken ook steeds eind juni op verlof dus kon dat niet in grote vakantie doen...

Hier net Femke in haar bed gewerkt... Ze ligt er weer later in, maar anders was haar haar nog te nat. En normaal was ik in het weekend 's morgens haar haren, maar omdat we naar rommelmarkt gingen is dat dus niet gelukt.

Ik was ook nog van plan om naar shrek 3 te gaan kijken, maar heb het uitgesteld naar volgende week. Heb er een rustig dagje van gemaakt vandaag, hoewel ik wel wat heb opgeruimd en gepoetst.

Gisteren weer serieus wat ergernis gehad in m'n ex ook. Om 5 voor zeven smst hij dat hij IETS later zal zijn, maar om 19.30u toen ik dan belde om te vragen, wat hij dat verstond onder "iets" waren ze nog niet vertrokken. Om 20u waren ze er dan eindelijk en was Femke natuurlijk kwaad op mij omdat ze dan direct moest gaan slapen. en om het me nog moeilijker te maken toen Femke vroeg of hij nog wat met haar wou spelen, stelde hij voor om te blijven als het van mij zou mogen das echt om me nog wat meer de slechte te laten zijn, want ik heb dat niet toegelaten. Ze was 's morgens al moe vertrokken dus moest er op tijd in liggen ook. Want ze was al te moe om gewoon in slaap te kunnen vallen en dan duurt dat nog wat langer.

Zijn uitvlucht was dat er een of ander feest was en dat hij dus uur op tram had vastgezeten, maar ik weet als antwerpenaar, als ze een of andere stoet of wat dan ook organiseren aan een tramlijn er ten eerste pendelbussen worden ingelegd én dat het aan elke halte van die tramlijn met een geel opvallend papier staat aangegeven ook. Dus dat hij me probeerde wijs te maken dat hij dat niet wist daar werd ik enkel nog wat kwader van.

Het badje dat nog bij hem op zolder stond dat ik dus terug had gevraagd voor baby, bleek z'n vader aan iemand van diens werk te hebben gegeven, maar dat zegt hij dan 3 weken voor ik moet bevallen, precies of hij wist dat daarvoor niet. Want daarvoor zei hij altijd dat hij niet wist of hij het nog had ik kan daar dus niet tegen hé, tegen al dat gelieg en achterbaks gedoe en met m'n hormonen beterd het er zeker niet op.

En de reden dat hij Femke mee naar stad had genomen was om z'n reis te boeken (zei Femke dan tegen mij als hij weg was en ze vond dat dus heel saai zei ze, maar ja wie neemt er nu een 5 jarige mee om een reis te boeken) ipv dat dan op andere dag te doen, of te zeggen dat het hem gisteren niet paste om Femke te komen halen, ik zit er niks mee in om een dag te wisselen ofzo en dat weet hij.

Femke dus vandaag ook nog heel moe geweest, maar ze heeft mij wat geholpen met taakjes in huishouden (vooral met mijn stofzuiger vind ze dus super) en dan heeft ze naar shrek de eerste gekeken.

Nu ga ik in m'n zetel plakken want ben weer op.

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 24 jun 2007, 21:44

ja aicha inderdaad de kleertjes van maité zal ik kunnen gebruiken het meeste toch want maité is van half mei

en milan zijn brilletje gaat heel goed wanneer hij opstaat dan is het eerste dat hij doet zijn brilletje aandoen :lol: t'is toch dat hij hem goed voelt hé ermee en echt nodig heeft
ook is hij veel rustiger en minder vlug moe raar maar waar :wink:

oh g&f is me dat toch altijd iets met je ex ik zou er :evil: van komen
en wanneer ze over iets liegen ja zou dat ook niet graag hebben hoor
ben ook wel benieuwd achter je foto's van je knuttselwerkje hoor :lol:
en ook wanneer je zal bevallen word spennend hé
allé nog veel genot en veel succes moest het er opeens zijn :wink:

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 24 jun 2007, 21:44

aja ben je van femke eerder bevallen of niet?

Bolleke
Pas blauw

Bericht door Bolleke » 24 jun 2007, 22:32

[quote="mama24"]

milan zijn brilletje gaat heel goed wanneer hij opstaat dan is het eerste dat hij doet zijn brilletje aandoen :lol: t'is toch dat hij hem goed voelt hé ermee en echt nodig heeft
ook is hij veel rustiger en minder vlug moe raar maar waar :wink:

[quote]

Ik herken dit verhaal wel! Mijn neefje zat al een tijdje in de kleuterklas! Het ging slecht, hij wou niet meer gaan, begon te huilen!
UIteindelijk bleek dat de kindjes in de klas hem uitlachten omdat hij niet binnen de lijntjes kon kleuren enzo...

Ook naar de oogarts gegaan, en bleek dat het arme ventje idd niet goed zag!

Het eerste wat hij nu ook doet als hij wakker wordt is zijn brilletje opzetten! Tis een keischattig ventje geworden ;-) en hij gaat enorm graag naar school nu!

Dunnie
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Dunnie » 25 jun 2007, 10:25

hallo iedereen,
alles goed?
Met mij wat minder,heb toch zo een last van pijn in de rug en onderbuik.
Ook heb ik veel last van erge druk onderaan,kan echt soms pijnlijk zijn.
Heb vorige week terug in het ziekenhuis gezeten,had al een dag of 2 ons kindje niet meer gevoeld en was erg ongerust.
Dus heb ik gebeld naar de gyne en ze zei dat ik onmiddelijk moest gaan,ze hebben mij daar 40 min aan een monitor gelegd,maar al bij al bleek er gelukkig niets mis te zijn.Mijn bloed stond natuurlijk ook veel te hoog doordat ik mij daar nerveus had opgemaakt,maar gelukkig is alles in orde.Nu voel ik ons kindje terug en dat geeft toch zo een goed gevoel.
Ga nu nog wat verder doen,want na het weekend is het hier altijd zo rommelig.en kga dan vanmiddag naar de solden,wat inkpen aan doen.
Groetjes aan iedereen

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 25 jun 2007, 10:53

a hallo dunnie lang geleden hé ge moet hier eens meer komen hoor
ik vind dit altijd leuk een kletske tedoen :lol:
ja die druk hé ik heb dat ook veel moja t'kort altijd in hé
oei dat was minder wanneer je jullie prutske niet meer voelde gelukkig is alles in orde hé
en die bloedruk jah als je je nerveus maakt is niet goed hé maar ik ging me ook wel heel nerveus gemaakt hebben hoor
en had je al opening dunnie?en hoeveel woog het al?ben benieuwd hé maar komt omdat gyn altijd tegen mij zegt dat mijn meisje al heel veel weegt nl de laatste controle 2weken geleden 2.760.

gisteren en vandaag is onze meid echt heel heel aktief zenne :D en doet echt pijnlijk niet tedoen :? jah het komt hierbinnenin wat te krap zeker
maar ik geniet er in elk geval nog wel van want ga het toch weer missen hoor en wetend dat het mijn laatste keer is :wink: maar voor mij zal 3 toch wel genoeg zijn.
in mijn vriendenkring zullen er wel nog zijn die kindjes gaan krijgen en ik zal daar dan ook wel van genieten denk ik :lol:
allé ga nog wat verder doen met prutskes en maité zal sebiet wakker worden
heb altijd wel iets tedoen hier in huis soms minder leuke dingen maarjaaaaaaaaa
en na 16u eens een evaluatiegesprek ivm met milan in school ben benieuwd
heb deze morgen al gehoord van de 2de kleuter juf dat milan bij haar zal zitten na de vakantie ze zijn met 4 en het 3de kleuter zit er samen mee en ze zijn met 11 dus zullen ze met 15 zitten

allé groetjes en geniet nog allemaal van de laatste weken hé

Dunnie
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Dunnie » 25 jun 2007, 11:02

mama24,ja ik heb al opening!
Al 1cm zeide gyne toen ik de laatste keer geweest ben,dat was op 13juni.
En ons kindje woog toen 2.300kilo,wat goed was zei ze.
Maar het is ng altijd een beetje voor met het gewicht.
Groetjes

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 25 jun 2007, 13:04

Femke is op de uitgerekende datum geboren, dus daar had ik geen klagen naar.

Straks ff naar vv voor consultatie. Ben nog eens op weegschaal gaan staan en ben er nu denk 9kg bijgekomen, dus het mag stoppen :lol: maar bij Femke was ik de laatste 3 weken ook 3kg bijgekomen dus het kan en ik eet wel veel ze.

M'n ex, wel ja daar kan ik een boek over schrijven, uiteindelijk had ik veel vroeger moeten inzien dat hij aaneen hing van de leugens... maar ze zeggen dat liefde blind is hé... Het voordeel is wel dat ik hem nu wel doorzie, iets wat ik niet kon in de eerste 5 jaar dat we samen waren, sinds Femke er was kon ik dat wel en tja... ik ben nu niet bepaald iemand die zich laat doen, maak het mij moeilijk en je komt me liever niet tegen 8)

Femke is ook aan laatste week school begonnen, maar natuurlijk wel al veel te moe begonnen. Dat is echt zo belangrijk dat ze voldoende slaapt hé, maar ben blijkbaar de eninge die dat ziet. In de vakantie mag ze wel later opblijven, maar dan slaapt ze ook langer en komt dat overeen uit.

Sinds vrijdag staat de wieg in de living, maar m'n kat vind dat dus super om in te liggen :evil: en heb er de dag erna aluminium folie ingelegd, want daar schrikken ze van en zouden ze dan afleren, dat die dat maar afleert tegen dat baby er is, of ze weet niet wat haar overkomt zenne... Ik ga echt niet elke dag lakentjes vervangen omdat de kat daar 's nachts in ligt. AL ene geluk dat er maar een gaat liggen, de andere 2 doen dat niet. Maar ja tis weer iets nieuws voor die beesten hé.

Ik heb ook enorme last van m'n onderug, al paar dagen, maar nu ook tussen men schouderbladen, dus moet sebiet bellen naar osteopaat (moest dan al veel langer gedaan hebben) En afspraak zien te maken voor 4 juli liefst. Schouders en nek zitten ook vast, maar das de stress die me word aangedaan :? en kan daar dus niet tegen hé.

Ne vriend (allee in zoverre dat ik hem nog als vriend beschouw) mailde me gisteren dat ik hem zelfs niet aanklik op msn, maar als je net afsluit... ik had hem trouwens gezegd dat ik pas na 29juni terug normaal zou doen, dan is heeldie zaak met huis en lening in orde en ben ik terug was stressvrijer, maar ja als hij zelf tot dan geen geduld kan hebben, ik lig er niet wakker van zenne, ik heb m'n eigen leven en mis hem langs geen kanten. Hij is ook ene die (op de 6 maand dat we iets hadden) me heeft belogen en bedrogen en heb de indruk dat sinds ik zwanger ben ik een haar heb ontwikkeld tegen iedereen die me ooit iets heeft misdaan en toevallig zijn dat dan mannen ja, maar tja ze hebben het hunzelf aangedaan zenne.

Ik heb er zowieso al een degout van, en nu met al die hormonen nog een pak meer. Heb die hormonen niet ind e hand ze. En ik kan er ook niet tegen van afgejaagd te worden, als ik iets of iemand nodig heb dan zorg ik daar wel zelf voor ipv te verwachten dat de andere het zal doen. Ik heb ook vrienden waarbij ik steeds contact opzoek en ik zit daar niks mee in, zo lang ik hen dat waard vind doe ik dat. Dus ik verwacht dat natuurlijk ook zo van iedereen. Maar ik vind ook niet dat je telkens om de beurt van je moet laten horen (kan het kinderachtiger) en zo redeneerd die vriend dus :roll: Maar ben eigenlijk nog steeds beetje kwaad omdat die niks liet weten voor Femke's verjaardag en feestje, hoewel ik hem zowel langs tel als via mail uitnodigede. En dan kreeg ik ook zo'n stom uitvlucht, ok er kan altijd iets tussen komen, maar laat dat dan weten hé. Hij heeft zichzelf ooit zelfs omgedoopt tot peter van Femke, maar ik heb daar sindsdien niks van gemerkt. Vandaar deze keer géén peter, maar 2 meters. Ik zeg niet dat ik die wegelijks wil zien of horen, maar ik kan echt geen man meer vertrouwen, en niet alle mannen behandel ik zo, ken er een paar hele toffe en zo lang ze niet te dichtbij komen gaat alles goed. Ik klap anders nogal dicht en trek een muur op, waar ze zeker geen poging moeten bij doen om binnen te geraken of het wordt dan enkel erger.

En m'n pc doet ook enorm raar... hopeloos gewoon. Zal die eens dringend moeten laten nakijken. Zo traag dat die gaat en veel vastlopen, heb daar dus echt het geduld niet voor ze.

Nu ff wat mailtjes sturen en dan naar vv vertrekken.

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 25 jun 2007, 14:10

@dunnie allé je had al een cm té ik had nog niks
en ja ivm dat gewicht onze meid zou dus 500gr meer wegen dan van jullie dus scheelt toch hé op een week dat jij later bent uitgerekend dan mij nuja ik zal zien als onze meid geboren word hé

@g&f laat eens weten hoe het was hé bij de vv
ja als ik dat hier zo allemaal lees dan kan ik wel begrijpen dat je geen man meer vertrouwd ge zou voor minder hé
en 2 meters ik vind dat ook wel iets hebben hoor
toen wij niet direkt een peter vonden voor onze meid nu had ik ook al gedacht voor 2 meters tedoen jah wij hebben geen zussen nog broers dus is dat nog een moeilijker hé
maar mijn mans ouders zijn elk met 7 thuis en dat zijn onze kids hun tante's en nonkel's hé
groetjes

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 25 jun 2007, 20:12

alles was ok bij de vv, baby is ingedaald maar is niet overdreven groot. Maar heb dan vertaling gekregen voor wat gyn schreef in boekje en baby heeft lange benen in verhouding tot hoofdje. MAar ja als je mijn benen bekijkt... :roll: vind amper broeken die lang genoeg zijn of het moet jeans zijn, maar dan nog niet mijn zin want ik heb liefst lage taille.

Hartje klopte goed en baby maakte precies adem bewegingen, mijn buik ging echt zachtjes op en neer, zelfs vv vond dat grappig. Had dat ook al wel eens gemerkt maar wist ni of het mijn fantasie was of echt. Maar ook al ademt baby niet, de bewegigen zijn er wel :lol:

Nu ga ik voor tv plakken, want ben doodop (wanneer niet eigenlijk...)

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 25 jun 2007, 21:22

a leuk dat alles goed is en had je nog geen opening?

ik plaats hier nog eens mijn bollebuik van voor
Afbeelding
en eens van opzij
Afbeelding

en ook nog eens een foto'ke van de speelhoek nu nog juist wat die muur opvrolijken mss een groot schrijfbord hangen weet nog niet echt
Afbeelding

en we zijn eindelijk tot een naam gekomen onze zoon heeft een briefje mogen trekken toch weer een zorg minder
is toch moeilijk hé die naam kiezen :evil:

G&F&S
Pas blauw

Bericht door G&F&S » 25 jun 2007, 21:35

Dat is ook op tijd die naam :lol: en idd kan soms moeilijk zijn. Voor een jongen had ik er al langer eentje, maar voor meisje ben ik lang blijven twijfelen, maar uiteindelijk vond Femke m'n keuze dan tochj wel heel goed en is het bij het twijfelgeval geblven dat dan nu wel zeker is...

Of er zou me een betere naam moeten binenn schieten na m'n bevalling.. als het dan al meisje zou zijn é.

Bij Femke had ik ook heel laat de meisjesnaam, jongensnaam toen van in het begin maar die vond ik nu niet meer mooi, ze had als jongen Jari genoemd... Nu iets totaal anders ze :wink:

Ik hou het bij friese namen :D

Ps vv heeft nog niet gekeken voor opening, is ook niet echt nodig zo lang alles goed gaat.

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”