Hey iedereen,
Ben een beetje stilletjes geweest hier, maar het is hectisch geweest bij ons de laatste week! Onzen bouw is eindelijk weer goed in gang geschoten (allee, de voorbereidingen) en dus veeeeel te doen. Vrijdag (volgende week) moeten we eindelijk definitief gaan tekenen bij de aannemer en 4 weken later beginnen ze eraan! Maar we moesten nog tegels gaan kiezen, de juiste bakstenen kiezen, ... Nu is alles wat ze op voorhand willen weten in orde en de rest zal later wel volgen, eh.
Voor ons uitstapje, tja, Doornik kan wel voor mij, maar waar vinden we elkaar daar dan??? Als we het nog een week uitstellen

kan ik wel naar jullie komen. Dan 'steel/leen' ik de auto van mijn mama. Maar ik weet niet of dat voor jullie nog gaat.
Met Mila alles ok... Boebelkes redelijk onder controle, slaapjes redelijk onder controle (vannacht van 22u30 tot 6u (oude uur)) en bv lukt nog steeds goed. Er staan weer veel fotootjes op onze blog en een filmke waar mijn ventje bijzonder trots op is... Dus als jullie eens een minuutje tijd hebben:
http://baby.barbe.be
Ik heb hier ook al overwogen om het slapen vanaf nu tot het bedje boven te beperken zoals jullie aan Chanti aanraden. Beneden slaapt ze nu nog in een wiegje. Dus niet in een park. Maar als ik het park wil zetten, moet die wieg eerst weg. En het is wel de moment om stilaan het park te zetten, denk ik.
Kolven lukt hier bij mij ook ni fameus. in het begin wel, maar nu! Amper 20ml ofzo en er komt al niks meer uit. Moet wel zeggen dat ik er mij moeilijk bij kan ontspannen. Zeker als er nog een berg werk ligt te wachten, als Mila niet rustig is, ...
Ik dacht dat kindjes in de Maxi Cosi juist altijd tegen de rijrichting in moesten staan??? Euhm... Nu snap ik het niet meer, zenne...
Enfin, hier ligt tien ton strijk te wachten, dus... zucht...
Groetjes,
Aditi
P.S. Jullie schattekes zien er allemaal geweldig uit. toch lief zenne, al die prutskes.