mama's koeler dan papa's?
Moderators:Welcome, major, Moderators
Ik heb het nog van andere ouders gehoord. Mama is in het gewone leven erg ongeduldig en ik ben de rustige zelf. Maar wanneer de baby weent, schiet ik meteen recht om 'm te troosten. Mama kan het efkes aanhoren voor ze opstaat. Ik zie soms met lede ogen aan dat mama nog eerst even haar mail controleert. Op een paar minuten komt dat niet, blijkbaar. Is dat omdat mannen van nature uit alle problemen willen oplossen dat wij meteen ons kleintje willen troosten? Of is dat bij jullie toch nog omgekeerd?b
hier is dat toch ook zo hoor...
ik kan daar al beter tegen dan hugo
diee zou er alles voor doen om die te doen zwijgen, terwijl ze van mij af en toe wel eens moet wachten omdat ik net iets anders aan het doen ben op dat moment...
ik denk dat dat evenwicht er moet zijn... hoe kunnen het anders ooit papa's kindjes worden?
ik kan daar al beter tegen dan hugo

diee zou er alles voor doen om die te doen zwijgen, terwijl ze van mij af en toe wel eens moet wachten omdat ik net iets anders aan het doen ben op dat moment...
ik denk dat dat evenwicht er moet zijn... hoe kunnen het anders ooit papa's kindjes worden?

- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Hier is dat meestal ook zo...als ik bezig ben aan de afwas of zo dan moet ze ook maar even wachten en wenen...nooit lang...
Want ik ben zelf ook meestal snel om haar te nemen
haar papa kan het ook niet goed verdragen als ze weent, dan wil hij haar onmiddelijk troosten...Anaïs is een echt knuffelbeest...ze legt dan echt haar hoofdje bij je neer met haar armpjes om je nek...dat was eerst alleen bij mij maar sedert kort altijd maar meer bij haar papa ook.
Want ik ben zelf ook meestal snel om haar te nemen

- Anneliefje
- Pas blauw
idd de meeste papa's staan onmiddellijk naast den box als ze wenen!!!
papa hier is dan wel een uitzondering. Soms kom ik vanonder den douche en hoor ze wenen. Als ik dan aan papa vraag waarom hij haar dan niet troost, antwoord: dat doe ik wel, alleen niet elke seconde!
En zo doe ik het ook hoor, alleen valt dat bij een ander dan meer op!

papa hier is dan wel een uitzondering. Soms kom ik vanonder den douche en hoor ze wenen. Als ik dan aan papa vraag waarom hij haar dan niet troost, antwoord: dat doe ik wel, alleen niet elke seconde!
En zo doe ik het ook hoor, alleen valt dat bij een ander dan meer op!
bij ons omgekeerd maar ja ik krijg dan ook te horen dat mijn zonen moederskindjesKatia schreef:ik denk dat dat evenwicht er moet zijn... hoe kunnen het anders ooit papa's kindjes worden?

Hier is het toch omgekeerd hoor.
Hij zou onze jongste bij wijze van spreken een hele morgen in zijn bed laten,terwijl ik die er na één geluidje al uit haal.
Weet nog goed als onze jongste in zijn parkwieg lag te wenen dat hij nog ne keer riep naar mij als ik onder de douche stond,'zeg ie schreemt weere ze,haast u ne keer.'
In plaats dat hij dat ventje zelf al een verse pamper aan deed en hem wat bezig hield tegen dat ik klaar was.
Nu ik kan er wel goed tegen dat hij eens weent,maar geen half uur aan één stuk hé.
Terwijl de papa hem veel langer zou laten wenen.
Ik maak mij ook rapper boos als ze iets mispeuteren,hij wacht af en dan schiet hij pas in actie.
Als het dan al veel te laat is natuurlijk.
Hij zou onze jongste bij wijze van spreken een hele morgen in zijn bed laten,terwijl ik die er na één geluidje al uit haal.
Weet nog goed als onze jongste in zijn parkwieg lag te wenen dat hij nog ne keer riep naar mij als ik onder de douche stond,'zeg ie schreemt weere ze,haast u ne keer.'

In plaats dat hij dat ventje zelf al een verse pamper aan deed en hem wat bezig hield tegen dat ik klaar was.

Nu ik kan er wel goed tegen dat hij eens weent,maar geen half uur aan één stuk hé.
Terwijl de papa hem veel langer zou laten wenen.
Ik maak mij ook rapper boos als ze iets mispeuteren,hij wacht af en dan schiet hij pas in actie.
Als het dan al veel te laat is natuurlijk.