vraagje aan de (kersverse) papa's

Moderators:Welcome, major, Moderators

Gebruikersavatar
smurfin27
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:13
vraagje aan de (kersverse) papa's

Bericht door smurfin27 » 27 jun 2006, 17:25

Ik heb een vraagje voor de (kersverse) papa's onder jullie. Maar aangezien ik niet op het mannenhoekje mag "binnendringen" zal ik hem hier stellen. :lol: :lol:

Ik ben bezig met het maken van een ludieke "gids voor de kersverse papa" om samen met een "overlevingspakket" aan mijn man te geven als ons Ukkie er is.

Nu is mijn vraag aan de mannen: Kunnen jullie wat tips en goeie raad geven aan mijn ventje. Dingen die hij zeker niet mag vergeten tijdens de kraamtijd en in de eerste maanden na de bevalling.
Ik zoek niet achter zaken zoals: baby aangeven op het stadhuis, drukker verwittigen,... Maar eerder achter dingen die jullie ook gedaan hebben en heel erg tevreden over zijn of dingen die jullie niet gedaan hebben en nu spijt van hebben. Ik nooem maar iets: foto's nemen, badje geven aan de baby,...
Mannen verras me!!!!

Alvast bedankt,

Smurfin27


Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 27 jun 2006, 17:49

goh :)
alleszins, de eerste luiers verversen :D Ik heb nogal miserie gehad :). De eerste dagen is de ontlasting nogal plakkerig... én doekjes dat ik nodig had :lol:
wat de papa ook niet mag vergeten, is slapen :) ik had ervan tekort die kraamweek :)
Ik volg ook, samen met mijn vrouw, een cursus babymassage. Dat zal je man echt een goeie band met het kindje geven.
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

baldies
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 sep 2006, 18:57
Locatie:Rekkem

Bericht door baldies » 13 sep 2006, 13:59

Hallo,

Laat hem soms ook eens voelen wanneer hij belangrijk is. Bvb laat hem 's morgens opstaan en de baby wassen zonder uw hulp.

Momenteel is dat alles maar als ik er nog aan denk aan iets dan zal ik je het laten weten
hallo,
Ik ben een gelukkige getrouwde man en ik heb een dochter van 1 maand oud. Mijn vrouw heeft een forum gevonden van west vlaamse mama en ik vroeg me af of ik er geen kon vinden voor de papa's. Dus hallo aan alle papa's

Gebruikersavatar
smurfin27
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:13

Bericht door smurfin27 » 13 sep 2006, 19:14

'k heb ondertussen mijn gidsje al afgewerkt en aan de toekomstige papa gegeven want hij vroeg steeds achter een lijstje van wat hij moet doen als ik bevallen ben (wie verwittigen, waarvoor kijken,...) en aangezien dat oa in mijn gidsje stond heb ik het hem reeds gegeven.

Gebruikersavatar
proudfather
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 jun 2007, 17:04
Locatie:millen (riemst)

Bericht door proudfather » 20 jun 2007, 14:21

we zijn intussentijd een dik half jaar verder. heeft hij baad gehad aan het boekje????????? ;) :p
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

toekomstige van wenneke


Plaats reactie

Terug naar “Papa zijn of worden”