Info voor een student

Moderators:Welcome, major, Moderators

Kenny
Info voor een student

Bericht door Kenny » 26 okt 2005, 20:35

Beste (aanstaande) papa’s,

Als laatstejaarsstudent Sociale Readaptatiewetenschappen behoort het maken van een thesis tot één van mijn kerntaken.

Alle (ex)-studenten onder jullie weten maar al te goed dat een kwaliteitsvolle thesis maken zeker geen sinecure is.

Na veel wikken en wegen ga ik hoogst waarschijnlijk een thesis maken rond het onderwerp ‘tienervaders’.

De grootste uitdaging waar ik voor sta is het vinden van tienervaders die een getuigenis willen afleggen rond hun situatie (als ik geen getuigen vind, dan valt mijn plan grotendeels in duigen).

Naar getuigenissen toe maak ik geen onderscheid tussen tienervaders die, al dan niet, nog contact hebben met hun kinderen/moeder van het kind.

Ook jongens waarvan de vriendin de zwangerschap heeft onderbroken, worden beschouwd als tienervaders.

Elke mogelijke getuigenis is meer dan welkom.

Via de gebruikelijke kanalen is het moeilijk om deze jongens te laten getuigen.

Misschien zijn er forumleden die zich in deze situatie bevinden en die over hun ervaringen willen getuigen.

Uiteraard blijft ieders getuigenis anoniem en is absolute discretie gegarandeerd.

Iedereen die wil reageren kan dit via een PM of op kenny.goovaerts@pandora.be

Alvast bedankt aan iedereen die zijn medewerking wil verlenen.


Met vriendelijke groeten

Kenny Goovaerts


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 26 okt 2005, 21:28

Tienervaders ga je hier misschien niet vinden (ik vrees ervoor).. Wel jonge vaders (tot 25).. Mogen ze echt maximum 19 zijn (letterlijk tiener)? Wie weet kent iemand wel een tienervader..

Heb je al eens op http://www.tienermoeders.be gekeken? Misschien kunnen de jonge moeders je wel met de vaders in contact brengen?

Veel succes nog!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Plaats reactie

Terug naar “Papa zijn of worden”