oh, hoe lief

Moderators:Welcome, major, Moderators

Plaats reactie
Marita
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 mar 2005, 18:06
oh, hoe lief

Bericht door Marita » 05 okt 2005, 19:42

Vannacht, na de geboorte van zijn kindje zij een nieuwe papa tegen zijn echtgenote: 'Bedankt voor het mooiste cadeau dat ik ooit in mijn leven gehad heb en dat jij mij nu gegeven hebt'. Lief eh.


Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 05 okt 2005, 22:21

amai dat is een eenvoudige zin maar zegt zoveel he!
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Katia

Bericht door Katia » 05 okt 2005, 23:07

dat zei Hugo ook :cry: :cry: :lol:
echt ontroerend he

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 06 okt 2005, 09:12

Zo mooi,krijg er de tranen van in mijn ogen.

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 06 okt 2005, 10:28

Awel...
Guy en ik zijn nu uiteen (ik ga daar niet verder over uitwijden) maar hij bedankt me nog elke dag voor mijn geschenk aan hem. Ook na de bevalling bedankte hij mij en met zo'n herrinneringen heb ik het nu wel even moeilijk. :cry:


Gebruikersavatar
Tatty
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 jul 2005, 17:48
Locatie:Zedelgem
Contacteer:

Bericht door Tatty » 19 okt 2005, 21:01

Ik hoop ook dat mijn ventje zo reageert. Soms weet ik niet echt hoe ik hem heb. Hij kan zo zeggen; alé zeg alweer babbelen over die baby of van ; zeg schatje we hebben nog tijd of het is nog lang. En dan ben ik bang dat hij niet blij is dat ik zwanger ben (we hebben er samen over beslist maar ik heb dan soms zo'n gevoel) En het andere moment kan hij zo heel lief over mijn buik wrijven of in 't midden van de dag inneens een sms zenden om te vragen of ik ons kinde al gevoeld heb. Dat vind ik dan ook llief...
Afbeelding
Afbeelding

Marita
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 mar 2005, 18:06

Bericht door Marita » 19 okt 2005, 21:07

je mag er zeker van zijn dat hij heel blij is met je kindje...maar mannen zijn mannen: hij krijgt nu minder aandacht, je kindje is nu het eerste waar je aan denkt. (je zou als man al voor minder jaloers zijn)
Ook na de bevalling zal je die dubbele gevoelens (heel gelukkig met je kindje en tegelijk ongelukkig omdat jij veranderd bent en omdat hij nu op de 2e plaats komt) nog tegenkomen.

Gebruikersavatar
Tatty
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 jul 2005, 17:48
Locatie:Zedelgem
Contacteer:

Bericht door Tatty » 19 okt 2005, 21:54

Ik zal hem dan beter nu nog veel in de watten leggen... Ja eigenlijk heb ik daar zo nog niet aan gedacht. Hij was (en is natuurlijk) mijn leven. Maar hij gaat dat plaatsje nu moeten delen met ons kindje. Misschien ga ik dat gevoel ook nog een beetje krijgen éénmaal de kleine er gaat zijn want dan ben ik ook niet meer de enige in zijn leven.
Afbeelding
Afbeelding

Marita
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 mar 2005, 18:06

Bericht door Marita » 19 okt 2005, 21:59

gewoonlijk hebben de mama's dat gevoel niet, alleen de papa's en af en toe een avondje weggaan zonder baby helpt wel of de kleine wegdoen en alleen thuis.
Als mama kan je wel jaloers zijn als de kleine meer lacht naar zijn papa dan naar jou,...

Gebruikersavatar
Tatty
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 jul 2005, 17:48
Locatie:Zedelgem
Contacteer:

Bericht door Tatty » 19 okt 2005, 22:14

Ben nog blij dat de mama's dat normaal niet hebben.Een zorg minder :D
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Papa zijn of worden”