EEN JONGETJE

Moderators:Welcome, major, Moderators

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51
EEN JONGETJE

Bericht door bart » 26 mei 2004, 16:27

Bartje is een jongetje. :D :D :D
Ik droom al van samen spelen met auto's, treinen, voetballen,...
JEEEEEEEEEHH :!:


bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 10 jun 2004, 13:53

Ik heb een goede tip gekregen en nu zing ik elke dag: 'Slaap kindje slaap' voor ons Bartje. Het schijnt dat dat een wondermiddel is om hem achteraf in slaap te krijgen. Ik sta al te springen om hem in zijn bedje te leggen. :D
:idea: Kent er iemand nog andere tips? :?:

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 25 jun 2004, 17:49

Ik heb heel mooi behangpapier gezien: lichtblauw met nijlpaardjes die voetballen. Echt iets voor een jongetje. :D
Nu mijn vrouwtje nog overtuigen want zij vind het niet mooi. :roll:

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 27 aug 2004, 12:10

En welk behangpapier is het geworden??
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 27 aug 2004, 17:28

licht zalmkleur :!: :evil: :x :(
Ik vind het niet mooi :evil:
Mijn vrouwtje had een hele uitleg (assortie, combinatiemogelijkheden,...) en ze vond dat ik er een bonte kermis van zou maken (teveel drukke dingen samen).
En soms in het leven van getrouwde man kun je maar beter toegeven, ik had toch geen kans om te winnen.
Het behang is dus effen lichtzalmkleur geworden (ideaal voor het accentueren van plekken), met een boord die iets donkerder (richting oranje) is met beertjes. De gordijntjes zijn tegelijk gekocht: met ongeveer dezelfde beertjes in ongeveer dezelfde kleuren.
De slaapkamer is naturel (om devolgende 20 jaar te kunnen gebruiken. neutraal past bij alles zegt mijn vrouwtje)
Het bedje is al aangekleed: helemaal ecru.
Het lampje is in hetzelfde stof.
En ik heb het gevoel dat ons Bartje het mooiste zal zijn van de hele kamer. Mijn vrouwtje vindt het resultaat prachtig en gaat alle dagen wel eens kijken.


Gebruikersavatar
Patricia
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 mei 2004, 23:00
Locatie:Neerpelt, Limburg ( Belgie)

Bericht door Patricia » 28 aug 2004, 11:11

Bart ongetwijfelt zal jullie kleintje het mooiste zijn in heel de kamer.

Wij hadden in ons vorig huis pas behangen toen ik erachter kwam dat we een baby erbij zouden krijgen dus geen speciaal behang en ook omdat we hier eigenlijk maar tijdelijk gaan zitten( een jaar of 2 a 3 ) tot we een huisje kunnen kopen zal hier geen speciaal behang gehaald worden vind dat soms wel jammer.


Toen de kamer ineen stond ging ik er ook dagelijks kijken als ik opstond en ging slapen en tussendoor elke keer als ik boven kwam haha.

Niet te geloven dat het al haast een jaar geleden is dat ik dat gevoel had .
Afbeelding
Afbeelding

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

nog af maken

Bericht door bart » 30 aug 2004, 18:29

het plafond is lichtbeige geworden. Mijn vrouwtje heeft dat zo gewild en ik heb dat zo geschilderd. Ze is de hele tijd komen kijken toen ik in het kamertje aan het werken was en ze vond het allemaal prachtig.
Op de vloer heb ik parket gelegd: mooi bij de rest en goed te onderhouden.


Plaats reactie

Terug naar “Papa zijn of worden”