Creche gevonden voor Anaïs...

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:
Creche gevonden voor Anaïs...

Bericht door Katharina » 22 jun 2007, 13:46

Ik was al een tijdje aan het twijfelen, werken niet werken??
Hoe graag ik ook thuis ben bij Anaïs...financieel blijft het toch soms moeilijk...dus ben ik nu al een tijdje op zoek naar een OM of creche en dat in Diksmuide...mits Björn daar toch al werkt en in dat ook van plan ben en wij er ook willen gaan wonen...

En...ik heb er uiteindelijk toch één gevonden...en da was verdomd nie makkelijk.
Op 1 september opent een nieuwe creche daar de deuren en dan kan ze er terecht...dus nu nog eventjes van het thuis zijn genieten, en ook op zoek naar een job natuurlijk. Maar al bij al toch ook blij hoor.
En nu nog een huurhuisje vinden ook in Diksmuide, dat zou super zijn. Tis een beetje helemaal een nieuwe start eigenlijk dan. Soms met gemengde gevoelens...maar aan de andere kant verlang ik er toch ook wel naar...en ze zal zich wel amuseren in een creche he. Tis een sociaal pietje pek...
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Tamaravh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 sep 2005, 22:12

Bericht door Tamaravh » 22 jun 2007, 17:37

Dat is goed nieuws !!!! Hopelijk vind je vlug een job en huis. Het is toch altijd leuker als je het financieel breder hebt en voor Anaïs zal dat ook wel leuk zijn zo tussen de kindjes.
De 2 allerliefste meisjes ter wereld:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 22 jun 2007, 19:54

Amai en hopelijk vind je dat huisje snel. En dan effectief een soort nieuwe start.

Succes ermee!!

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 22 jun 2007, 20:40

da's goed nieuws :)
dat zal nogal raar doen, hé ;) hopelijk vind je nu ook nog vlug een job.. maar dat zal wel geen probleem zijn, hé
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 23 jun 2007, 15:25

Jullie beginnen dus met eenheel nieuw hoofdstuk.
Klinkt leuk maar ik kan begrijpen dat je het soms moeilijk hebt met het achterlaten van je vertrouwde situatie.
Het zijn allemaal positieve dingen om naar uit te kijken dus dat zal het wel een stuk gemakkelijker maken.
Ik hoop dat je vlug een woning en werk vindt. En Anaïs......die zal dolgelukkig zijn tussen de kindjes.
Veel succes !!!


heidi w
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 jun 2007, 23:26
Locatie:De Panne

Bericht door heidi w » 19 jul 2007, 20:01

ja ik ben er ook zeker van dat Anaïsje dat zeer leuk zal vinden tussen de kindjes. Toen ze bij mij kwam was ze in het begin wel wat bang maar ze heeft zich zeer vlug aangepast hoor. Dat zullen jullie nog wel weten hé Katharina en Bjorn. Dat is een pracht van een kindje , ik mis haar nog altijd. Jullie onthaalmoeder van De Panne.


Plaats reactie

Terug naar “Creches”