Maaike haar augustus-om

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29
Maaike haar augustus-om

Bericht door mell » 26 jun 2007, 21:05

Onze om neemt in juli een paar daagjes verlof en in augustus 3 weken.

Via de opvangdienst hebben we dan een om gekregen. Voor juli gaat mijn ma komen en voor augustus gaat ze dus naar een andere om.

Vandaag een kijkje gaan nemen. Ziet er wel ok uit. (vinden onze wel beter maar deze mag er ook zijn :) )

En Maaike was na een 5tal minuten al aan het spelen. Nog een beetje bevreesd maar ik was al blij dat ze er geen jankklep open zette.

Ik denk dat ik in augustus meer moeite ga hebben dan zij. Gelukkig moet ze van die 3 weken maar 2 gaan omdat mijn vrouw de laatste week ook thuis is. En dan moet Maaike ongeveer 4u max. gaan. Dus dat vliegt gelukkig zo om. :wink:


Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 26 jun 2007, 21:06

De mama's maken zich inderdaad meer zorgen dan de kids zelf hé.
Dat zal reuze meevallen.

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 11 jul 2007, 22:20

Via de opvangdienst hebben we dan een om gekregen
Welke dienst is dat dan ?
Wist niet dat dat bestond ?

Wij hebben verlof ; allée Frank is een twee weken eerder thuis dan mijn en begint dan vroeger terug te werken om een gedeelte van het schoolverlof te overbruggen . Onze om haar verlof begint vandaag en duurt tot 30 juli. Ook drie weken.
Afbeelding

Afbeelding

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 11 jul 2007, 22:23

Da's leuk dat je dat op die manier kon oplossen zeg!

Wij nemen verlof, de crèche is dan ook maar 2 weken dicht, dus da's de moeite niet...
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 11 jul 2007, 22:29

Sigri schreef:
Via de opvangdienst hebben we dan een om gekregen
Welke dienst is dat dan ?
Wist niet dat dat bestond ?

Wij hebben verlof ; allée Frank is een twee weken eerder thuis dan mijn en begint dan vroeger terug te werken om een gedeelte van het schoolverlof te overbruggen . Onze om haar verlof begint vandaag en duurt tot 30 juli. Ook drie weken.
wij zitten bij Reddy Teddie en wij krijgen ook een vervangster wanneer onze om met verlof is. Dat is - normaal gezien - iedere keer dezelfde dan. Maar Torben is nog maar één keer moeten gaan en dat is reuze meegevallen.
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 12 jul 2007, 08:20

Bij ons is dat de "dienst voor opvanggezinnen" hier in mol. En dat vind ik nu handig zo moeten wij niet op hetzelfde moment verlof nemen. Ik heb trouwens amper verlof dit jaar dus dat zou dan al een probleem geweest zijn.

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 07 aug 2007, 13:54

Vandaag is Maaike voor de eerste keer naar haar vakantie-om geweest.

Net vandaag werkt er wel iemand anders dan de andere dagen. Maar het is heel goed meegevallen.

Ze heeft goed gespeeld, eventjes tussendoor geweend maar dan mocht ze bij de om zitten terwijl die kookte en dan was het in orde.

En ze moet maar 5 (nu nog 4) dagen gaan van de 3 weken verlof :lol: . Da's handig als je je uren wat kunt regelen en de 3de week heeft mijn vrouw verlof genomen.

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 11 aug 2007, 20:17

Hoi,

Dat is flink van haar want tenslotte kent Maaike die dame niet hé.
Leuk intiatief wel vind ik.

Dan kunnen jullie aftellen .

Groetjes,
sigri
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 12 aug 2007, 16:53

Jaja nog 3 keer. De vrijdag is het ook goed geweest. Toen moest ze er ook blijven slapen. Toen ik haar daar achterliet wou ze precies gaan wenen. Ik dacht al "oeioei". Maar neen, ze is een flinke meid geweest.
Flink gespeeld, flink gegeten en flink geslapen.

Maar amai die krijgt daar nog al wat te eten. Tot die nog honger heeft met het middageten dat snappen we niet hoor. Maar soit dat heeft ze dus is er niets aan de hand :wink:


Plaats reactie

Terug naar “Onthaalmoeders”