Ik ben een 51 jaar jonge bomma met 2 toffe kleindochters, Nicky (8) en Renée (5), 31 jaar gehuwd met bompa Marc. Onze 3 zonen zijn al eventjes het huis uit en staan stevig op eigen benen. Na 15 jaar onthaalmoeder te zijn geweest te Berchem, verhuisden we naar Antwerpen-Zuid en werkte ik in de kinderopvang van het UZA. Ik gaf begin dit jaar mijn ontslag om zelf terug full-time kindjes bij te houden van 0 tot 3 jaar.
Ben je dus pas bevallen en woon of werk je op het Zuid, geef me dan een seintje op 0477/36.79.06 en kom eens kennismaken.
Groetjes,
Viviane.
onthaalmoeder te 2018 Antwerpen
Moderators:Welcome, Moderators
-
- Moderator
- Contacteer:
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
welkom hier en ik wens je ook veel succes ik heb 21 jaar op het kiel gewoond en ben nu verhuist naar pulderbos ... ik heb lang in de tijd voor mijn eerst kindje moeten zoeken naar een opvangplaats in antwerpen ... ik heb toen bij ons op het kiel geweest en op t zuid en heb dan na lang zoeken toch een plaatsje gevonden in antwerpen is echt een tekort aan opvangplaatsen dus je zult wel vlug kindjes hebben ... chapeau voor jou dat je dat op die leeftijd nog kan 

ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)