Het clubje van de werkende mama's/papa's

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 25 sep 2007, 20:58

awel, wij doen dat meestal wanneer we met z'n tweeën thuis zijn, zodat er altijd wel iemand met hem bezig is, ofwel doen we dat wanneer hij in z'n bedje ligt
in zijn park zit hij nu ook niet meer en je moet 'm echt in het oog houden
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 25 sep 2007, 21:03

Strijken doe ik nooit als Ilsa nog wakker is. Veel te gevaarlijk.
Jonas die begrijpt nu dat als ik strijk (in de keuken); hij niet in de keuken mag komen want dat het strijkijzer te gevaarlijk is.

Bij het koken is er geen probleem. Normaal gezien is één van ons dan bij de kids en de andere maakt het eten.
Als Ilsa toch in de keuken komt , proberen we haar duidelijk te maken dat er in de keuken niet gespeeld mag worden.

Als ik alleen thuis ben en ik kook , zet ik haar soms in haar kinderstoel en geef ik haar wat speelgoed.

Groetjes,
sigri
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 25 sep 2007, 21:23

Als Filip de late heeft, doe ik alles terwijl ze thuis zijn. Ik werk parttime, deels omdat ik dan s'avonds op mijn gemak ben.
Strijken heb ik uren gedaan voor tv, maar dat hoeft nu niet meer.
Als ik aan het koken ben, mogen ze wel in de keuken, maar ik heb mezelf gedrild om goed op te letten. Bvb: de stelen van de pannen niet over de rand te laten hangen.
Strijken idem: als ik bvb tussendoor een was ga buitenhangen, trek ik het ijzer uit en zet het hoog dat ze niemand aankan. Als ik dan verderdoe, warm ik het weer op.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 26 sep 2007, 01:21

Ik neem op vaste momenten mijn uren op
de woensdagnamiddag. soms de hele woensdag, zoals nu.
Komt goed uit, want zit met zieken: mijn ventjes zijn ziek :(

Yves helpt veel meer mee in het huishouden dan vroeger.
Dat scheelt wel. Elke dag pak ik een kamer aan om te poetsen of/en op te ruimen, zoadat ik in het weekend vrij ben

Koken gaat ni altijd: er wordt hier veel aan huis geleverd :oops:
Afbeelding
Afbeelding

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 26 sep 2007, 09:03

Wij werken ook beidne full time. In november eot ik terug beginnen, dat gaat niet gemakkelijk zijn met 2 kindjes.
Heb nu momenteel een maand ouderschpsverlof genomen.
Ik ben gewoon naar mijn baas geweest en heb het aangevraagd. Dan moet je die papieren opsturen naar de RVA en enkele weken later krijgt ge uw centen. Eingelijk gaat dat allemaal redelijk vlot.
Volgende zomer neem ik de overige 2 maanden op en het jaar daarna, nemt mijn man 2 maanden. zo hebben we voor 3 zomers gen opvang moeten zoeken voor de kindjes.
Hopelijk gaat full time werken een beetje mevallen want ik ben 's avonds pas thui om 17 uur en dan nog koken.
Ik heb wel een poetshulp in huis dus dat moet ik mij niet aantrekken en ze doet de strijk ook. Das wel een meevaller want als je niet moet strijken of poetsen spaar je heel wat tijd uit en dan kan je met de kids bezig zijn.
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 26 sep 2007, 10:12

Strijken gebeurt hier als ze naar school zijn of als ze gaan slapen zijn.
Koken doe ik als ze in de living zitten.
Ze komen dan soms wel eens bij mij maar ik let er steeds op dat ze niet aan het vuur komen.
En ook zoals ik hier al gelezen heb de stelen van de pannen zo draaien dat ze die er niet kunnen aftrekken of vastnemen.
Als ze kleiner waren en ik kookte zette ik hen in hun eetstoel met wat speelgoed of een boekje.
Ze stonden dan wel bij mij in de keuken om hen ook in het oog te houden,maar ver genoeg van mijn kookvuur.
De meeste dingen doe ik als ze niet thuis zijn of gaan slapen zijn.
Zo durf ik s'avonds om 9 uur nog staan dweilen als ze eens een vakantiedag gehad hebben.

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 26 sep 2007, 10:23

ik werkte fulltime voor mijn bevalling en heb nu ouderschapsverlof
10 december neem ik halftijds tijdskrediet op dus ga ik halftijds werken
bij ons is het 1 week op 1 week af werken dus werk 2 of 3 dagen in de week afwisselend.

Nu ik nog thuis ben doe ik het huishouden voornamelijk als miatan slaapt. Stofzuigen als hij wakker is en afwasje (ook al hebben we afwasmachine maar nu nog met zijn flesjes enzo gemakkelijker met de hand een afwasje te doen)

Tot strijken kom ik bijna nooit, meestal neem ik mijn strijk mee naar :mijn ouders zodat ik dan eens tegoei kan strijken en mijn moeder met onze miatan kan bezig zijn. Anders komt het er niet van.

Ik denk wel dat het wat meer georganiseer zal worden als ik halftijds ga werken maar dat zal wel lukken

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 26 sep 2007, 13:55

Koken en afwassen doen we meestal in de voormiddag, indien dat gaat. Maaike loopt hier dan gewoon rond en houdt haarzelf bezig. Natuurlijk letten we erop dat ze niets van het vuur kan afnemen. Maar eigenlijk heeft die er geen interesse voor.

Strijken doen we meestal als ze slaapt. Als we het doen als ze wakker is dan zit zij apart zodat ze niet aan het strijkijzer komt. We hebben een stuk van de living afgezet. Is handig om de hond en de kleine gescheiden te houden.

Een box hebben we al lang niet meer. Ik denk ook niet dat ze daar nog in zou willen.

De grond poetsen doen we meestal als we met 2 zijn. De 1 houdt zich dan bezig met de kleine terwijl de andere poetst. Of we doen het als ze slaapt.

Stofzuigen doen we meestal ook als we met 2 zijn of als ze slaapt. Om de eenvoudige reden dat ze schrik van de stofzuiger heeft en anders alles bijeen schreeuwt en jankt. Het enige dat dan helpt is: OF haar laten janken OF haar op je arm meenemen terwijl je stofzuigt. Maar doe dat maar eens met een 1,5jarigen :wink:

Eigenlijk gebeurt hier veel van de klusjes als ze slaapt. Maar dat is ook niet zo moeilijk. Ik heb om 13u gedaan met werken (met uitzondering van de woensdag dan werk ik niet, en de vrijdag dan werk ik een ganse dag). Ik ga Maaike dan halen bij de om en thuis aangekomen gaat ze slapen. En ja dan eet ik en kijk ik wat er gedaan moet worden.

En zo collect&go is inderdaad wel interessant. Hier gaan we zelf nog winkelen. Mijn vrouw doet dat meestal. Doordat die weekend werkt heeft die door de week wel eens een vrije dag en dan doet ze dat. Of ze doet dat als ze pas 's namiddags moet gaan werken. Dan is het toch nog rustig in de winkel.

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 26 sep 2007, 14:19

mijn man werkt fulltime en ik 4/5 (dus woensdag thuis)
daarenboven heeft mijn man een hobby waarbij hij 3 avondjes van huis is
en ikzelf ben elke woensdagavond en 2zondagen in de maand niet thuis voor mijn bijjobke

's morgens neemt mijn ventje ons brittje mee om af te zetten bij één van de oma's, die passen dan op haar gedurende de dag
Niels doe ik zelf naar school en spurt dan door naar mijn werk
's avonds gaat oma of opa (maar die laatste kan momenteel niet door ziekte) hem van school terug halen
dan eten ze allebei bij oma en opa en ga ik ze rond 17.45u ophalen

dan is het spurten om ze in bad te zetten, soms nog eten te geven, pap te laten drinken, mee te spelen, op te ruimen
maar rond 19.30u liggen ze toch allebei in bed
ze hebben hun rust nodig, dus die moeten we respecteren

ik kook bijna elke dag vers. Ik heb maar een kleine koelkast, dus ik kan er niet veel in kwijt, zeker geen restjes voor daags nadien
Hier eten beide kindjes mee van de pot
dus geen speciale aparte kooksels meer

strijken doe ik 's avonds al ze in bed liggen of op een vrije namiddag alsde kleinste slaapt
niels blijft daar af, maar brittje niet...

koken doe ik gewoon terwijl ze rond mij lopen
ze weten allebei dat ze niet aan het vuur mogen komen
en ik laat dat vuur nooit onbemand.
als ik bv naar de wc moet, gaan ze gewoon met mij mee
terwijl ik het vuur even lager zet

poetsen doe ik met hen erbij
alleen dweilen.... dat doe ik best als ze slapen
anders dan heb ik meer werk met hen erbij :lol:

het is met momenten erg druk bij ons
maar ik hou vol!
de laatste dagen is het hier wel een stort, maar dan is het maar zo
ik kan mezelf niet in 20 stukken delen
de rust zal wel weerkeren :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 26 sep 2007, 20:55

Wat mij opvalt: er zijn er hier veel die wachten om te dweilen of te strijken tot de kinderen in bed liggen.
Dat doe ik dus nooit. Die 2 zet ik in de zetel en die weten dat ze er niet uit mogen komen totdat mijn vloer droog is. :lol: :lol:
Yana heeft me één keer liggen gehad: 3 keer liep ze erdoor, maar dat heeft ze maar één keer geprobeerd;
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 26 sep 2007, 21:08

ja, maar het ene kind is de andere niet ;)
Onze Torben loopt constant rond en kruipt overal op en hij kent wel de betekenis van het woord "nee", maar hij doet er niks mee :roll: . Geloof me, het dweilen zou 4 keer zo lang duren en die tijd spendeer ik liever met de kleine zelf. Misschien wanneer hij wat ouder is, zal het wel lukken
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 26 sep 2007, 21:24

En Sandy kijk eens naar de leeftijd. Ik denk niet dat je een kind van 1 jaar braaf een tijdje in de zetel kunt laten zitten hoor.

Hier kan ik bv gelijk niets eventjes naar boven gaan en zeggen "wachten". Maar da's maar eventjes en die gaat dan flink zitten langs de deur en die wacht zonder te zeuren.
Maar poetsen duurt geen 5min he?! Ik zie me dus echt nog niet die kleine zo lang in de zetel zetten. :wink:

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 26 sep 2007, 21:41

ja, de leeftijd....
Maar als ik bvb afstof, dan helpt Yana mee. Ze zet al haar speelgoed in de zetel, ondertussen haalt ze geen kattenkwaad uit. Enkel als ik dweil moeten ze in de zetel: verplichte leerstof :lol: :lol:

Er is beterschap in zicht :lol: :lol: :lol: voor jullie dan..... :lol:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 26 sep 2007, 22:11

Die 2 zet ik in de zetel en die weten dat ze er niet uit mogen komen totdat mijn vloer droog is.
Jonas die wilt helpen. Hij heeft wel een kleine aftrekker dus af en toe dweil ik wel als hij er bij is. Maar ja je kent dat dan hé ...

En Ilsa , die mag nog niet alleen in de zetel zitten dus dweilen met haar in de buurt gaat helaas niet want dan is de emmer niet meer veilig :wink: .

Oh ja en strijken als Ilsa rondwandelt , vind ik écht veel te gevaarlijk. Een ongeluk is zo rap gebeurt . Nu ja Ilsa begrijpt ook nog niet dat dat ijzer gevaarlijk is. Jonas wel.
Afbeelding

Afbeelding

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 27 sep 2007, 09:58

heeft er iemand van jullie ook huisdieren rondlopen
en hoe lossen jullie dat op qua speelgoed en hygiëne?

wij hebben hier twee chi'tjes rondlopen en twee poezen, we moeten echt wel elke dag stofzuigen of dat is hier een harig paleis, dus dat belooft voor als onze miatan gaat rondkruipen
wij leggen op alles (park, buggy, wipper) plastiek zodat de poezen er niet in gaan liggen.
De honden zijn gewend van speeltjes op de grond te hebben liggen en ze hebben nu al een paar keer gedurfd van de kleine zijn speelgoed van de speelmat af te nemen
enige tips hoe je dit kan afleren? Ik bestraf het altijd hoor en het lijkt te beteren maar als ze het in een onbewaakt moment toch kunnen doen (bv als ik vergeet het speelgoed van de mat af te nemen) dan zijn ze ermee weg hoor

Gebruikersavatar
bijou
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2006, 16:33
Locatie:Turnhout

Bericht door bijou » 27 sep 2007, 11:06

Wij hebben ook een poes en die zit altijd achter in ons huis in de berging. Zon 4 op 2 meter heeft ze voor zichzelf. Overdag staat de deur van de berging naar de tuin open en kan ze rondhollen. De berging komt ook uit op de woonkamer dus ze kan ons de hele dag zien. Als de kleine slaapt loop ik nog wel ns naar de poes toe om even te rollebollen. Ze amuseert zich zo en de hygiene blijft verzekerd.
Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 27 sep 2007, 13:52

de hond blijft hier af van het speelgoed van de kleine. En omgekeerd leren we het ook. Is nog maar 2 keer voorgevallen dat de hond toch iets te pakken had. Maar op dat vlak is die altijd braaf geweest. Je mag ook voedsel op een tafel laten staan, die hond zal dat niet nemen.

En tja van dat rondkruipen ... Je zult dan verschieten hoe vuil je huis eigenlijk is :lol: Hier waren we blij dat Maaike begon te lopen dan moesten we terug wat minder poetsen :lol:


Oh ja nog van dat speelgoed. We zorgen altijd dat het maar op 1 plaats ligt, dus niet in ganse het huis en 's avonds ruimen we het op zodat zeker niemand tot de verleiding komt :wink:

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 27 sep 2007, 17:57

Hey,

Hier geen huisdieren .
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 27 sep 2007, 18:20

mag ik me aansluiten?
halftijds werkende mama(volle dagen,10 dagen in een maand),met een partner die zelfstandige is.
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 27 sep 2007, 18:43

tuurlijk mag je je aansluiten ;) hoe meer zielen, hoe meer vreugde ;)
wij hebben twee katten, maar die zitten altijd buiten en willen zelfs niet meer binnen sedert Torben er is :roll:
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 27 sep 2007, 19:18

we hebben hier een hond in huis en elke dag wordt er gestofzuigd, maar ja, die haren, vallen toch heel de dag door. Soms tot mijn grote ergernis, maar nu ze kan stappen, jaag ik mij daar alweer minder in op.
Tot voor kort mocht de hond overal komen, nu proberen we de hond alleen savonds in de living toe te laten, zodat het daar toch het properst blijft omdat marie haar speelmat en speelgoed allemaal in de living ligt :wink:

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 27 sep 2007, 19:39

mag ik me aansluiten?
tuurlijk kom erbij en danssssssssssssssss :lol:
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 27 sep 2007, 20:03

hier ook een hond
dagelijks haren stofzuigen
onze hond komt gelukkig niet aan de speeltjes van de kids


wat het dweilen betreft en het strijken
niels kon ik daarin betrouwen, maar britt absoluut niet
die heeft trouwens geen zittend gat, gelijk wij zeggen

en eerlijk gezegd, doe ik die klusjes liever als ze niet in de buurt zijn
niet alleen omwille van veiligheid of makkelijkheid,
maar meestal doe ik dat zelfs als mijn ventje niet thuis is
dan loopt er niemand in de weg en niemand heeft me op dat moment nodig :wink: dus kan ik doorwerken :wink:
Afbeelding
Afbeelding

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 27 sep 2007, 20:16

@ beefje : naar het schijnt als je niet wil dat de katten ergens op gaan liggen, moet je er een stuk aluminiunfolie opleggen. Als ze er dan opspringen, verschieten ze zich en dan gaan ze er nooit meer opliggen. Heb dat eens op een dierenprogramma op TV gezien.
Wij hebben hier ook een hond en die heft een mat apart. Veel haren maar dagelijks swifferen helpt ook al veel. Gelukkig gaat onze Bram in het voorjaar pas kruipen, dan zit de hond veel meer buiten en zijn er binnen minder haren.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 27 sep 2007, 20:49

Wij hebben enkel 2 vissen.... :lol: :lol:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 27 sep 2007, 21:11

ikke ook werkende mama zijn - 33u, net geen full-time (=35u) :roll:
En papa is ook full-time werkende (officieel 40u), en daarbuiten nog bezig in ons huisje, 's avonds en in het weekend...

Hoe wij alles klaarspelen? Dat vraag ik me ook dikwijls af :lol: :lol: :lol:

Gelukkig kan ik veel verdragen (kwa rommel :wink: ) en de papa ook :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goele
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 aug 2006, 11:20
Locatie:bilzen

Bericht door goele » 27 sep 2007, 21:11

Ik heb het ABSOLUUT niet op dieren.
Ik vind ze over het algemeen vies en vuil... (als ik dit tegen mijn leerlingen zeg, zijn ze altijd erg verontwaardigd :-) )
Mijn vriendje heeft het wel op dieren.
Daarom hebben we een landschildpad voor Hasse gekocht (is in dezelfde periode als Hasse geboren, maar die leeft gelukkig nu buiten.

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 27 sep 2007, 21:16

sandy schreef:Wat mij opvalt: er zijn er hier veel die wachten om te dweilen of te strijken tot de kinderen in bed liggen.
Dat doe ik dus nooit. Die 2 zet ik in de zetel en die weten dat ze er niet uit mogen komen totdat mijn vloer droog is. :lol: :lol:
Yana heeft me één keer liggen gehad: 3 keer liep ze erdoor, maar dat heeft ze maar één keer geprobeerd;
bij mij weten ze dat ook hoor, wachten tot het droog is, maar ik kuis niet graag waar ze er bij zijn , ben dan liever de woensdag namiddag bezig met hen of zitten te kuisen
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 27 sep 2007, 21:24

Hier ook twee voltijds werkende ouders... 's Ochtends hebben we een plan dat tot op de minuut uitgemeten is. Gelukkig hoeven we geen van beiden vroeg weg. We zijn pas om 8u samen de deur uit en onze kleine meid kan dan slapen tot half zeven.
Na de ochtendshift breng ik haar naar de OM (vroeger papa, maar die werkt sinds vorige week verder weg) en ik ga haar om half zes (na mijn werk) ook halen.
Ik begin dan direct aan het eten voor ons en Mila speelt een beetje bij mij in de keuken, als ventje thuiskomt eten, dan iemand de afwas en iemand de kleine pruts (daar vechten we om, haha). Dan beetje spelen en prutsie in bed en nog wat klusjes voor mam en pap hier en daar.
Dweilen doe ik af en toe tussendoor.
Strijken doet mijn mama :oops: Ze is daarmee begonnen toen ik hoogzwanger was en nu doet ze het eigenlijk nog.

Verder zijn we aan het bouwen, volg ik nog een extra cursus, enz.

Het is heeeeeeeeeeeeel druk, maar we genieten van elke mminuut die we met onze kleine meid kunnen delen
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 27 sep 2007, 22:07

maar britt absoluut niet
die heeft trouwens geen zittend gat, gelijk wij zeggen
Waar ken ik dat van ... :lol:
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De werkende mama”