Wat blijkt nu, als bel naar een interim vertellen ze me dood leuk dat de job enkel is voor mannen

Daar word ik zo boos van hé

Is er iemand van jullie die ook al zo een probleem heeft gehad en zo ja hoe heb je dat probleemdan opgelost?
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
Dienst van racisme is waarschijlijk een dienst die de bitenlanders opvangt denk je nietJe weet dat je altijd een klacht kan indien bij de dienst van racisme (ben de naam kwijt) he?!
Ik vraag me dat eigenlijk ook af waarom ik dat toegelaten ben als vrouw om dat attest te behalen?
En die interims waren van mijn forum en ook addeco niet te doen waarom zijn die daar eigenlijk als ze mij toch weigeren????![]()
![]()
![]()
als dit werk is voor mannen waarom is er dan de mogelijkheid om als vrouw zo een attest te behalen?Jong moederke schreef
als dit werk is voor mannen waarom is er dan de mogelijkheid om als vrouw zo een attest te behalen?
interims kunnen soms echt GRRR zijn hoor. Ik zelf heb geen probs met mijn interim kantoor (exact interim) maar mijn man is aan sollicteren voor ander werk en dat gebuerd nu in begin via interim maar amai dat zijn daar klummels (adecco)
Maar neen, ale ik heb het eventjes opgezocht met hulp want ik kwam er echt niet op.tweety schreef:mell schreef
Dienst van racisme is waarschijlijk een dienst die de bitenlanders opvangt denk je nietJe weet dat je altijd een klacht kan indien bij de dienst van racisme (ben de naam kwijt) he?!Is het niet de RVA dat je bedoeld???
idem hier.mell schreef:Oh en wacht tot je werk hebt. Dan vallen ze je dus wel lastig met jobs. Ik heb, sinds ik vast werk heb, nog nooit zoveel interimkantoren aan mijn telefoon gehad als nu. En die weten van geen ophouden he?!
je kan dat doen via hun site.kyrodu schreef:idem hier.mell schreef:Oh en wacht tot je werk hebt. Dan vallen ze je dus wel lastig met jobs. Ik heb, sinds ik vast werk heb, nog nooit zoveel interimkantoren aan mijn telefoon gehad als nu. En die weten van geen ophouden he?!
Naar wat er één van die kantoren mij gezegd heeft komt dat omdat je bij de vdab nog staat ingeschreven als werkzoekende.
En die kantoren kijken in de computer naar de werkzoekenden die passen bij een bepaalde vacature,daardoor dus al die telefoontjes.
Je moet daarvoor eens langs gaan bij de vdab en hen dat zeggen dat je werk hebt.
Moet dus ook nog eens langs gaan,maar wanneer hé.![]()
Veel te druk,heb gewoon geen tijd,en ook ligt dat daar helemaal open zodat je enkele kilometers om moet rijden en parkeren om er te geraken.
Denk dat dat wel de grootste reden is dat ik er nog niet geraakt ben.
Of je belt tussen 8 en 20u naar het gratis nummer 0800 30 700 om je uit te schrijvenkyrodu schreef: Moet dus ook nog eens langs gaan,maar wanneer hé.![]()
Veel te druk,heb gewoon geen tijd,en ook ligt dat daar helemaal open zodat je enkele kilometers om moet rijden en parkeren om er te geraken.
Denk dat dat wel de grootste reden is dat ik er nog niet geraakt ben.