terug gaan werken

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tatty
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 jul 2005, 17:48
Locatie:Zedelgem
Contacteer:
terug gaan werken

Bericht door Tatty » 25 sep 2006, 20:39

Vandaag was mijn eerste dag werken na 7 maand en 2 weken thuis te zijn. 'k Was blij om terug tussen mijn collega 's te zijn maar mijn kleine meid moest voor de eerste keer naar de creche. Ik heb meer moeten wenen :cry: of Kyana :D
Nooit gedacht dat dit zo hard kon zijn! 'k Voelde mij zo slecht! Ben blij dat de 1ste dag gepasseerd is. Nu maar hopen dat dit slecht gevoel elke dag een beetje beter wordt.
Verdrietige Tatty :cry:
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 25 sep 2006, 20:51

Maar ja, de mama's zien er meer van af dan de kindjes! En ze is in goede handen hé!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 25 sep 2006, 21:00

Ik begrijp je volledig. Ik heb er twee keer voorgestaan! Maar het gaat beter en beter. Je kind is in goede handen en krijgt alles wat het nodig heeft. Je ziet er waarschijnlijk meer vanaf dan Kyana.
Trouwens, ben jij het die in Lucas bent bevallen? Ik kan me nog iemand herinneren die daar ook ging bevallen, was jij het?
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tatty
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 jul 2005, 17:48
Locatie:Zedelgem
Contacteer:

Bericht door Tatty » 26 sep 2006, 21:45

Ja Sandy, ik ben in St-Lucas bevallen. Geen spijt van de keuze van kliniek want ze zijn daar super lief!
Kyana is nu al 2 keer naar de creche geweest en ze stelt het heel goed. Vandaag ging het al gemakkelijker om haar daar te laten. Deed nog pijn maar ze is daar flink en ze zien haar graag. k Voel me al ietsje beter. :D Haar ophalen vind 'k super. Als ze me ziet straalt ze en dat vind ik zo leuk!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 27 sep 2006, 08:04

het begin is altijd het moeilijkste hé...
maar het gaat telkens beter en beter
En uiteraard is je meisje in goede handen, anders had je niet gekozen om haar daar onder te brengen hé :wink:
Afbeelding
Afbeelding


Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 27 sep 2006, 09:19

Idd het gaat beter en beter !!!
En je weet dat ze in goede handen is.
Afbeelding

Afbeelding

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 27 sep 2006, 17:30

Dat is heel normaal, endan is het goed dat je hier je hartje kan luchten :wink:
Timothy gaat naar oma sedert begin juni, en er zijn nog dagen dat ik liever rechtomkeer zou maken en hem bij mij houden...... :oops:

Ik zie mijn klein knulletje zo graag :oops:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 27 sep 2006, 21:21

Tatty schreef:Ja Sandy, ik ben in St-Lucas bevallen. Geen spijt van de keuze van kliniek want ze zijn daar super lief!
Dus jij was het. Het viel me in, omdat jij in Brugge woont.
Hoe waren de nieuwe kamers?
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Kim.D.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 jan 2006, 15:04
Contacteer:

Bericht door Kim.D. » 28 sep 2006, 21:12

ik heb het ook nog soms moeilijk om lander achter te laten bij de OM, maar ja het moet nu eenmaal. ik weet dat hij het daar goed heeft.

hoe ging het werken terug? niet te vermoeiend?

Gebruikersavatar
Tatty
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 jul 2005, 17:48
Locatie:Zedelgem
Contacteer:

Bericht door Tatty » 02 okt 2006, 13:46

sandy schreef:
Tatty schreef:Ja Sandy, ik ben in St-Lucas bevallen. Geen spijt van de keuze van kliniek want ze zijn daar super lief!
Dus jij was het. Het viel me in, omdat jij in Brugge woont.
Hoe waren de nieuwe kamers?
de nieuwe kamers zijn prachtig! 2 Kleine nadelen vind ik: de frigo's zijn iets te klein. Je kan er bijna geen drank in steken voor de bezoekers. En wat ik ook jammer vind is dat als je in de kamer komt je direct op het bed botst. In Sint Jan kom je eerst in een gangetje en dat vind ik beter. ( als ze je bv aan 't verzorgen zijn en er komt per ongeluk iemand binnen zien ze direct alles) Anders vind ik het daar heel proper en ze zijn heel lief. De volgende keer zeker terug in Sint Lucas!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tatty
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 jul 2005, 17:48
Locatie:Zedelgem
Contacteer:

Bericht door Tatty » 02 okt 2006, 13:49

Kim.D. schreef:ik heb het ook nog soms moeilijk om lander achter te laten bij de OM, maar ja het moet nu eenmaal. ik weet dat hij het daar goed heeft.

hoe ging het werken terug? niet te vermoeiend?
Het werken valt zeker mee. Ik werk maar 24u dus dat gaat! 'k Moet gewoon nog een beetje mijn routine terug vinden om thuis al mijn werk te doen. Soms mijn ogen eens toe knijpen als ik er niet geraak :D Wel niet gemakkelijk want heb het graag net! :D
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tatty
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 jul 2005, 17:48
Locatie:Zedelgem
Contacteer:

Bericht door Tatty » 02 okt 2006, 13:53

Kyana stelt het heel goed in de creche! Ze is daar graag! Het is gelijk een heel ander meisje geworden. Veel vrolijker en ze vraagt minder aandacht van me als ze thuis is. Ze kan haar al langer bezig houden met haar speelgoed. Dat is misschien ook omdat ze nu alleen kan zitten en zo ziet ze meer en kan ze beter aan haar speelgoed. Ben blij dat ik terug ga werken. Kyana en ik hebben er alle 2 deugt van!
Afbeelding
Afbeelding

Ilse-vh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 17:14

Bericht door Ilse-vh » 02 okt 2006, 15:29

Bllij te horen dat het zo goed gaat!!! Emma gaat niet naar een crèche en soms denk ik wel of het daardoor als ze naar school zal gaan, niet moeilijker voor haar gaat worden. Maar ja, met mijn 4/5e werk, en Jerry zijn shiften is voor ons een crèche echt overbodig. De dagen dat we echt allebei moeten werken, zorgt mijn moeder voor Emma.
Gelukkig komt ze wel veel in contact met kindjes, maar het is nog iets anders om dagelijks al met andere kindjes om te gaan.

En geloof me, ik ben in april terug gaan werken, na 3 maand thuis te zijn gebleven en die eerste dagen waren vreselijk. Ik geraakte de deur bijna niet uit!! Het was altijd van, en nog een kusje, en nog een knuffel...Ik heb nu terug maand maand thuisgezeten, ben sinds verleden week terug aan het werk, en die eerste dag was het weer moeilijk om haar achter te laten. Natuurlijk is ze in goeie handen, bij papa of Moeke (grootmoeder dus) maar ik mis haar zo.
Het leuke is, ik werk nu in een winkel in een shoppingcenter, en zaterdag stonden tot mijn verrassing mijn man, mijn ouders en Emma opeens in de winkel. Ze kwamen even dag zeggen. Dais natuurlijk wel heel leuk.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 02 okt 2006, 15:38

Tatty schreef:Kyana stelt het heel goed in de creche! Ze is daar graag! Het is gelijk een heel ander meisje geworden. Veel vrolijker en ze vraagt minder aandacht van me als ze thuis is. Ze kan haar al langer bezig houden met haar speelgoed. Dat is misschien ook omdat ze nu alleen kan zitten en zo ziet ze meer en kan ze beter aan haar speelgoed. Ben blij dat ik terug ga werken. Kyana en ik hebben er alle 2 deugt van!
fijn als dat kan - ik heb het omgekeerde meegemaakt :? toen mijn altijd vrolijke ventje omsloeg naar een ongelukkig :cry: kindje en dat breekt je hart hoor :( dus "oef" bij ons kan het nu gelukkig nog door de grootouders opgevangen worden, maar anders tja dan ging ik helemaal niet meer werken (tot ze schoolrijp zijn) denk ik ... en ik tel nu al af (naar de dag dat ik terug - effe - kan stoppen).

Fijn voor jullie dat het allemaal goed meevalt.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 02 okt 2006, 20:33

Leuk dat het allemaal zo goed meevalt!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tatty
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 jul 2005, 17:48
Locatie:Zedelgem
Contacteer:

Bericht door Tatty » 09 okt 2006, 22:30

Ilse-vh schreef:Bllij te horen dat het zo goed gaat!!! Emma gaat niet naar een crèche en soms denk ik wel of het daardoor als ze naar school zal gaan, niet moeilijker voor haar gaat worden. Maar ja, met mijn 4/5e werk, en Jerry zijn shiften is voor ons een crèche echt overbodig. De dagen dat we echt allebei moeten werken, zorgt mijn moeder voor Emma.
Gelukkig komt ze wel veel in contact met kindjes, maar het is nog iets anders om dagelijks al met andere kindjes om te gaan.

.
Ja heb ook al gehoord dat ze dan meer moeilijkheden hebben om zich aan te passen als ze naar school moeten maar dat is ook niet altijd hé. En als Emma nu ook al veel contact heeft met andere kindjes...
En naar de creche gaan kost ook nog redelijk veel geld dus als je ze naar oma kan doen zou ik ook niet twijfelen. Kyana moet maar halve dagen gaan dus dat valt wel mee.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tatty
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 jul 2005, 17:48
Locatie:Zedelgem
Contacteer:

Bericht door Tatty » 09 okt 2006, 22:34

bioMam schreef:
Tatty schreef:Kyana stelt het heel goed in de creche! Ze is daar graag! Het is gelijk een heel ander meisje geworden. Veel vrolijker en ze vraagt minder aandacht van me als ze thuis is. Ze kan haar al langer bezig houden met haar speelgoed. Dat is misschien ook omdat ze nu alleen kan zitten en zo ziet ze meer en kan ze beter aan haar speelgoed. Ben blij dat ik terug ga werken. Kyana en ik hebben er alle 2 deugt van!
fijn als dat kan - ik heb het omgekeerde meegemaakt :? toen mijn altijd vrolijke ventje omsloeg naar een ongelukkig :cry: kindje en dat breekt je hart hoor :( dus "oef" bij ons kan het nu gelukkig nog door de grootouders opgevangen worden, maar anders tja dan ging ik helemaal niet meer werken (tot ze schoolrijp zijn) denk ik ... en ik tel nu al af (naar de dag dat ik terug - effe - kan stoppen).

Ja als je het omgekeerde mee maakt... Zou ik ook echt niet leuk vinden! Nu heb ik het al gemakkelijker om Kyana in de creche achter te laten omdat ze altijd lacht als ze toe komt maar moest ze huilen en niet meer gelukkig zijn zou ik ook wel in mijn haar krabben en kijken voor een oplossing!

Fijn voor jullie dat het allemaal goed meevalt.
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De werkende mama”