'k Hoor nu weeral ouders klagen over de vakantie, er zijn opvangmogelijkheden genoeg hoor, maar soms is dit dan ook weer gesloten voor een week of drie, de onthaalmoeder van mijn schoonzus vijf weken toe ! Begin maar...
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
De dagen dat ik werk is het hier soms ook een heksenketel. Een heel georganiseer 's morgens. Maar de avond ervoor doe ik al zoveel mogelijk. Alleen moet ik er nog een beetje ritme in vinden.hekseketel
Ilsa gaat naar de onthaalmoeder op de dagen dat ik werk en vanaf december voltijds. Jonas zit 's morgens in de voorschoolse opvang. En op de dagen dat ik thuis ben, wordt ie met de bus naar huis gebracht. De andere dagen gaat Frank hem halen. En dan zit ie in de naschoolse opvang.opvangmogelijkheden
Jonas eet 's middags in school warme maaltijd . Alleen deze week ging dat niet meer omdat de rekening afgesloten werd.'t zal spurten worden om dan het eten klaar te hebben, de kids in bad en bed te steken. Maar het moet lukken.
Bedoel je de bokes van 's morgens ?onze niels is geen vlotte eter... nu at hij zijn boterhammetjes meestal bij oma op. Maar als hij naar school moet, moet hij die thuis opeten... dat gaat nog een gevecht worden!!
Ik kan niet anders. Organiseren, anders lukt er niets. In het begin moest ik ook eens denken hoeveel tijd ik nodig heb om alles rond te krijgen, maar nu lukt het best.Sigri schreef:Sandy,
jij hebt ook een heel schema uitgedokterd hé.