werkuren partner?

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 11 sep 2006, 10:46

das wel leuk voor Jonas! Heeft hij 4/5 ouderschapsverlof aangevraagd? Werner wou dat ook doen.

Lena
Pas blauw

Bericht door Lena » 11 sep 2006, 11:33

Jo werkt in de bouw en hij moet zijn 8u werken per dag. Meestal begint hij om 7u, maar indien nodig kan hij ook een half uur later beginnen, hangt af van de werf.
Ik werk in een winkel (die ik hier toch niet mag noemen :wink: ) en heb 'flexibele uren'. Ik heb 33 contracturen, maar de ene week kan ik er 30 doen en de week erop 36, als het totaal maar klopt (iedere 3 maanden).
Het vroegste begin ik om 7u30 (uitgezonderd inventaris, dan is 't 7u) en de winkel sluit om 18u. Soms heb ik een halve dag werk, soms stop ik om 17u, allemaal heel variabel dus....
Sam (en nu dus ook Niels) gaan 3 voltijdse dagen naar de OM. Ik kan bij haar terecht van 7u 's morgens en ik mag ze daar laten tot 18u15 (tot als ik gedaan heb dus - ik ben ook de enige die ze zolang mag daar laten, normaal is 18u het laatste).
Als ik meer dan 3 dagen moet werken, wat wel altijd het geval is, dan gaan ze naar mijn ouders. Dus vooral 's zaterdags (om de andere week) of 1 dagje in de week...
Ze halen en brengen doe ik meestal altijd. Of het moet zijn dat ik op verplaatsing ben en niet voor 18u thuis ben, dan gaat Jo ze halen. Maar dat is uitzonderlijk.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “De werkende mama”