van thuisblijfmama tot onthaalmoeder

Moderators:Welcome, Annubis, Moderators

Gebruikersavatar
saardientje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 okt 2006, 23:25

Bericht door saardientje » 14 dec 2007, 13:48

pitoeter schreef:Saardientje en T1n3,

Wat wordt er zoal besproken bij zo een gesprek, van welk uur tot welk uur kunnen de kindjes bij jullie terecht? Ik lees iets van stage wat houdt dat precies in? Ik heb al eens zitten denken als Jorit ook naar school gaat om dan misschien als onthaalmoeder te beginnen maar dat is pas over een dikke twee jaar. Ik weet het nog niet goed. Ik dacht dan bijvoorbeeld de woensdag vrij te nemen maar ik weet niet of dat gaat 4 dagen de week werken. En hoe zit het met vakantie mag je dat zelf kiezen of is dit beperkt in dagen? En hoeveel verdient ge daar nu eigenlijk mee (misschien antwoorden jullie hier liever niet op)? Ik wens jullie in ieder geval veel succes!

zover ben ik nog niet maar ik zou 2x stage moeten gaan doen bij een onthaalmoeder. 1x in de voormiddag en 1x in de namiddag
waarom zou je het nu nog niet doen?? naast je kindje kan je normaal nog 3 andere (indien voltijds) bijhouden.

ik heb je een pm gestuurt


Gebruikersavatar
saardientje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 okt 2006, 23:25

Bericht door saardientje » 14 dec 2007, 20:17

Dagmar schreef:Leuk zeg.. Veel succes als ze langskomen hé! :wink:
ja merci :D

Gebruikersavatar
Kim.D.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 jan 2006, 15:04
Contacteer:

Bericht door Kim.D. » 14 dec 2007, 21:56

amai, veel succes nog verder.

Gebruikersavatar
Veer
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2006, 14:33
Locatie:Zolder
Contacteer:

Bericht door Veer » 17 dec 2007, 16:47

Heel veel succes!!

Dat lijkt mij voor de verre toekomst ook wel iets. Maar eerst bevallen van ons tweede kindje en genieten van onze twee eigen kindjes.
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De thuisblijfmama”