Onbegrip

Moderators:Welcome, Annubis, Moderators

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 22 sep 2006, 17:25

Katharina schreef:Ik ben heel graag thuis bij Anaïs, maar als ik binnenkort weer kan gaan werken zal me dat toch ook deugd doen...
Zo ben ik gisteren op proef geweest en is Anaïs 4 uur bij de papa gebleven, de eerste keer dat ik zolang van haar weg was.
Ik vond het zalig om er eens alleen mee weg te zijn, op de brommer (was lang geleden zeg), de verse lucht, zonder luiertas, en tussen de volwassenen...ik weet wel nog niet of ik mag beginnen, das nog afwachten...
Maar raar genoeg heb ik Anaïs niet erg gemist, tja wel gemist maar ik heb niet geweend of zo...ik wist ook dat ze in goede handen was he :D En ook heeft zij het goed gesteld...
dan is het te doen hè ;) en ik duim voor je ... Dat eerste jaar thuis heb je toch met haar gehad. Zo heb ik het met mijn jongens ook kunnen doen en ik ging wel tegen mijn zin terug werken (maar ja er moet brood op de plank komen ook hè) maar halftijds is het vol te houden ... nog net ;) hè.

Dat Z - forum tja :roll: :roll: daar maak ik al lang geen woorden meer (aan) vuil :P maar gelukkig is er ander en beter - zoals hier dus.
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 22 sep 2006, 18:27

bioMam schreef:
Katharina schreef:Ik ben heel graag thuis bij Anaïs, maar als ik binnenkort weer kan gaan werken zal me dat toch ook deugd doen...
Zo ben ik gisteren op proef geweest en is Anaïs 4 uur bij de papa gebleven, de eerste keer dat ik zolang van haar weg was.
Ik vond het zalig om er eens alleen mee weg te zijn, op de brommer (was lang geleden zeg), de verse lucht, zonder luiertas, en tussen de volwassenen...ik weet wel nog niet of ik mag beginnen, das nog afwachten...
Maar raar genoeg heb ik Anaïs niet erg gemist, tja wel gemist maar ik heb niet geweend of zo...ik wist ook dat ze in goede handen was he :D En ook heeft zij het goed gesteld...
dan is het te doen hè ;) en ik duim voor je ... Dat eerste jaar thuis heb je toch met haar gehad. Zo heb ik het met mijn jongens ook kunnen doen en ik ging wel tegen mijn zin terug werken (maar ja er moet brood op de plank komen ook hè) maar halftijds is het vol te houden ... nog net ;) hè.

Dat Z - forum tja :roll: :roll: daar maak ik al lang geen woorden meer (aan) vuil :P maar gelukkig is er ander en beter - zoals hier dus.

Ja ik heb een heel dankbaar eerste jaar bij haar kunnen zijn, waar ik enorm blij om ben...financieel lukt het wel hoor...maar we gaan niet vooruit als je begrijpt wat ik bedoel.
Nu we zullen zien he...wat er uit de bus valt :wink:
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 22 sep 2006, 18:54

Anneliefje schreef:
spotje schreef:dat forum dat ik bedoel is de veedeeaaabee, daar moet je eens gaan kijken..... :roll:
Dat forum staat wel niet gelijk met de mensen die er werken hé :lol:
Ben zelfs nog nooit op dat forum geweest :oops:
:lol: zeker niet, meideke :wink: :lol:
@Katharina: goed nieuws hé, ik hoop dat de job voor jou is hé :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 23 sep 2006, 12:07

Ik zou ook op niet veel begrip kunnen rekenen moest ik thuis blijven. Zelfs mijn ouders raden mij aan om het niet te doen. En zeker niet voor altijd omdat je dan ook heel weinig pensioen trekt later he.
En ik betwijfel of we zouden rondkomen dan.
Als je thuis blijft als vrouw moet je man toch een hoog inkomen hebben...om rond te komen bedoel ik dan he. Het zou mss wel lukken bij ons, maar dan moet je het stellen met veel minder. Ik zal voorlopig nog maar blijven werken. Ik zou me waarschijnlijk ook schuldig voelen tegenover Bert omdat hij dan moet zorgen voor de centjes en ik geef ze uit...

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 23 sep 2006, 12:16

Björn heeft nu ook geen heel hoog inkomen, en dat lukt om rond te komen, maar das dan ook alles.
Veel extra is er niet over en ook lukt het ons nu moeilijk om te sparen...en als wij hier ooit weg willen uit dat piepklein appartementje zal dat wel nodig zijn he :D
En je statuut is inderdaad weer beter als je zelf werkt he...wat vakantiegeld, pensioen en zo betreft.
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding


Katia

Bericht door Katia » 23 sep 2006, 12:37

hier ook geen hoog inkomen zenne...
Hugo werkt via de interim en zit af en toe zelfs een paar weken zonder inkomen :?

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 23 sep 2006, 12:41

En dan toch de mogelijkheid om thuis te blijven? Chapeau, echt, ik zou voortdurend bang zijn om niet rond te komen, om rekeningen niet te kunnen betalen...
Maar mss ligt da gewoon aan mij, moest ik minder nonchalant omspringen met geld zou het anders zijn. Ik geef nogal gemakkelijk geld uit...

Katia

Bericht door Katia » 23 sep 2006, 12:48

makkelijk is het niet altijd (vandaar het idee om thuis te beginnen werken, om toch iets reserve te hebben) maar je past je aan aan de situatie...
wij geven nu ook niet veel geld uit eigenlijk... voor de kindjes ja, maar dan ook dingen die ze nodig hebben.
Het is voor mij alleszins geen reden om de kindjes weg te brengen om te gaan werken... dan mis je zoveel van hun kinderjaren vind ik, ik zou het niet kunnen... (en waarvoor werk je dan? voor de opvang van de kindjes :roll: uiteindelijk maakt het niet veel uit dan he)
Het is soms moeilijk, maar het lukt.

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 23 sep 2006, 12:55

Zou ook veel liever de tijd doorbrengen met mijn dochtertje ipv terug te gaan werken, maar aangezien we plannen hebben om te bouwen willen we nog een beetje sparen. Maar ik heb gelukkig mama, zij gaat op Fleur passen als ik werken ben. Moest ik opvang betalen zou ik ook beter thuis blijven hoor. En ik werk eigenlijk ook niet veel ('s morgens 2u en 's avonds 3u) dus da valt nog goed mee. Buiten dan de vakanties en woensdagnamiddag, dan werk ik meer uren.

Katia

Bericht door Katia » 23 sep 2006, 12:59

chapeau! ik ben daar echt niet sterk genoeg voor :oops:

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 23 sep 2006, 13:00

Wie zegt dat ik dat ben? :lol: :lol:
Dat zal ik u in januari weten te zeggen als ik terug moet beginnen...

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 23 sep 2006, 13:33

Vandaar dat ik ook maar halftijds wil werken, zodat ik niet teveel mis van Anaïs...4 uur per dag valt nog mee he...maar voltijds zou ik zeker niet zien zitten...en het zou goed kunnen dat ik als ik meer kindjes heb wel weer thuis zou blijven. Desnoods via ouderschapsverlof dan...
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 23 sep 2006, 14:04

ik krijg al kriebels bij het idee... :lol:

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 23 sep 2006, 16:36

gaan werken valt echt wel mee hoor
en ik zie mijn kindjes toch nog voldoende hoor
ik heb echt niet het gevoel dat ik iets mis in hun ontwikkeling
uiteraard thuisblijven is heel leuk
maar je moet daar ook voor gemaakt zijn
ik kan dat dus niet voor altijd....
Ik heb ook het geluk dat de oma's op mijn kindjes passen
en dan moet ik geen opvang betalen
maar zonder mijn inkomen kunnen wij ons huis wel afbetalen
maar dan kan er verder niets meer af....
Nu hebben we tenminste een goede ademruimte
chapeau! ik ben daar echt niet sterk genoeg voor
maar heb je het al eens geprobeerd? Dan kan je het pas echt zeggen dat je er niet sterk genoeg voor bent hé

ik ging altijd fulltime werken en bijverdienen
maar sinds brittje er is
werk ik maar 4/5 en is het bijverdienen teruggeschroefd naar het minimun
zalig gewoon
voor mij is dit een mooi evenwicht tussen mijn leven met de kindjes
en mijn leven met volwassenen (ik doe mijn werk echt wel graag :wink: )
Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 23 sep 2006, 21:47

ik heb het er al moeilijk mee om Troia alleen met Hugo mee te geven :oops:
en dat slijt dus niet he...
als ik haar niet bij mij heb, dat blijft wringen en het is nu toch al vaak voorgevallen dat ze bij haar papa bleef en de laatste tijd blijft ze nogal graag eens bij mijn ouders ook terwijl ze aangeeft dat wij er niet mogen bijblijven en dat ontzeg ik haar niet... hoe moeilijk dat voor mij ook is, het is niet de bedoeling dat ik haar tegenhou van zichzelf te ontplooien he...
Dus als ze er zelf naar vraagt om bij iemand te blijven (tot nu toe alleen nog maar mijn ouders geweest, mijn schoonouders zou ik trouwens niet bij vertrouwen, maar dat is iets anders) zonder ons, awel ja, ze mag... voorwaarde is dat ze er zelf achter vraagt en dat we ze niet ergens naartoe doen vanuit ons uit...
Maar het doet me pijn, geef ik toe, en dat slijt niet...
Dus ik zou het niet eens willen weten wat dat moet zijn als ik een paar uur per week zou gaan werken... brrrrrrrrrrrrrr!

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 24 sep 2006, 12:00

tja ieder zijn ding maar ik vond haltijds meer dan genoeg met J en heb effe 66% gedaan en dat was me echt al op 't randje die 5u/w meer & nu me R is halftijds voor mij al echt zwaar :s maar ik kan mijn kids dus ook amper afstaan :oops: en ik blijf moeite hebben om R meer dan 2 dagen te moeten missen. Je job graag doen moet tof zijn, maar jammer genoeg liggen leuke deeltijdse jobs maar heel dun gezaaid - en als bereikbaarehid dan ook nog een punt is :roll: maar ik zou sowieso niet ver van huis gaan werken: als ik uren onderweg moet zijn dan kan ik beter gewoon dichterbij dat aantal uren meer werken, dan is het tenminste nog betaald ;) :lol: maar eigenlijk blijf ik het moeilijk vinden om te kiezen tussen meer werken en dan wat dingen uitbesteden en minder werken maar alles zelf mogen en moeten doen (zowel de fun met de kids als de rompslomp van het huishouden) en ja ideaal :P :P :P zou zijn thuis kunnen zijn en al de huishoudtaken nog eens uitbesteden ook :lol: :oops: maar ja, zo verwend zal ik wel niet worden :roll: jmmer genoeg.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 25 sep 2006, 09:06

ik heb het er al moeilijk mee om Troia alleen met Hugo mee te geven
Meen je dat nu Katia?? hugo is het toch ook gewoon om met zijn dochtertjes om te gaan... Moest hij het nu gewend zijn...
Goh, ergens kan ik je wel begrijpen hoor. Maar ik denk dat je ze af en toe toch een beetje zult moeten loslaten. Binnen de kortste keren gaat Troia naar school... en dat zijn allemaal vreemden daar...
Pas op, ik wil niet zeggen dat je je kindjes nu maar snel overal moet gaan droppen hé!!! Nee hoor! Dat doen wij trouwens ook niet.
Van zo oud dat niels is, hebben we die nog maar een paar avondjes weggedaan. Gewoon omdat we een feest hadden of omdat we eens 1 enkele keer eens naar de cinema gingen (1, max 2 keer per jaar) En overdag in het weekend heel af en toe eens als we met grote werken bezig waren aan ons huis ofzo of dingen moesten gaan kiezen voor ons huis (dat is ook een ganse dag van de ene winkel naar de andere crossen en dat is niet leuk voor zulke kindjes) maar verder zorgen wij daar ook zelf voor.


Je job graag doen moet tof zijn, maar jammer genoeg liggen leuke deeltijdse jobs maar heel dun gezaaid - en als bereikbaarehid dan ook nog een punt is
ja, dat kan best zijn. 't zal er ook vanaf hangen waar je woont hé.
Ik heb toch de indruk dat hier in de omgeving meer en meer bedrijven hun jobs opdelen zodat ze meerdere deeltijdsenaan het werk kunnen zetten. Mijn baas was daar vroeger ook niet voor te vinden. Maar nu mag ik toch ook al 4/5de werken en 's morgens later beginnen. die begint toch ook om te draaien. Op den duur moet je wel hoor. De meeste vrouwen willen minder werken, dus moeten de bazen ook mee hé
Ik kan soms ook een gedeelte van thuis uit werken. Dan mail ik mijn bestanden door en kan ik er thuis aan werken. Is ook wel leuk.
Maar zoiets hangt ook van job tot job af hé. Bepaalde jobs kan je thuis niet doen hé...
Ik hoop dat jullie allemaal een aanvaardbaar compromis vinden tussen gezin en werk!! Dat is het beste wat er is!
Wij zijn momenteel heel blij met hoe het hier verloopt :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 25 sep 2006, 12:58

goortjes schreef:
ik heb het er al moeilijk mee om Troia alleen met Hugo mee te geven
Meen je dat nu Katia?? hugo is het toch ook gewoon om met zijn dochtertjes om te gaan... Moest hij het nu gewend zijn...
Goh, ergens kan ik je wel begrijpen hoor. Maar ik denk dat je ze af en toe toch een beetje zult moeten loslaten. Binnen de kortste keren gaat Troia naar school... en dat zijn allemaal vreemden daar...
ai ai ge hebt daar een gevaarlijk ;) woord in gezet, Katia kennende ;) :lol: maar ik had dat ook zenne en ik heb helemaal niksnuldebotten losgelaten (en doe dat nu weer niet) als het niet echt moet en vooral gezien naar wat 't kind aangaf. Nu vrees ;) ik voor Katia adat Troia rap zelfstandig is en niet zo'n mamahangertje is als J was maar 't heeft allemaal zijn voor -en nadelen en och school da's nog ver weg nu hè en daartegen pas je je aan ... Al had ik 't er met J in 't begin echt moeilijk mee (ik misschien meer dan hij? hoewel: het was voro hem toch goed dat hij rustig aan kon opbouwen - van 4 naar 5 halve dagen enz) en gelukkig had hij een lieve juf. 'k Denk soms dat die kleuterjuffen (en onthaalmoeders ook wel) vaak meer werk hebben met de ouders dan met de kids - moesten zo zijn als ik dan zeker: ze mogen ;) mij constant alles uitleggen en als ik twijfel dan ga ik heb uitvragen ;) dus tja ik ben een "lastige" mama uit het oogpunt van veel pedagogen :p maar ik heb zelf ook mijn GPB gedaan en ik ben dus een betrokken en begane moeder die dan ook nog kan meepraten op hun leerkrachten niveau dus dat kan ook wel positief overkomen. Nu ja, ik hoop 't toch.

Meer deeltijdse jobs, thuiswerk en aanvaardbare compomissen da tis iddd iets om voor te ijveren - amai het lijkt wel of ik in de politiek wil gaan ... Och als ik dan tocxh bezig ben: een extra inkomen voo rouders :p zodat jonge moders die dat wensen (wat langer) kunnen thuisblijven :D hè! :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 25 sep 2006, 14:34

'k Denk soms dat die kleuterjuffen (en onthaalmoeders ook wel) vaak meer werk hebben met de ouders dan met de kids
dat geloof ik graag!! Zie dat genoeg aan de schoolpoort hoeveel mama's de juffen toch nog even apart willen hebben om vanalles te bespreken :lol: :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 25 sep 2006, 14:52

goortjes schreef:
'k Denk soms dat die kleuterjuffen (en onthaalmoeders ook wel) vaak meer werk hebben met de ouders dan met de kids
dat geloof ik graag!! Zie dat genoeg aan de schoolpoort hoeveel mama's de juffen toch nog even apart willen hebben om vanalles te bespreken :lol: :lol:
:lol: poort? ik stap gewoon binnen zelfs ;) :lol: en mij verbaasd net wer hoe weinig ouders zoiets doen: ben het anders gewoon van op de kleuterschool, waar iedereen tot in de klas kwam. Als ik dan nu op deze school de bordjes voor het kleuterspeelplaatjes zie met de melding "mama, papa, vanaf hier kan ik het wel alleen" ddan weet ik nu al dat die keluterjuf mij daarover al voor de inschrijving (van R volgend jaar) toch eens tot bij haar gaat zien :p hahahahaha :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 25 sep 2006, 14:54

:lol: Gij bent dus ook 1 van die tetterende zeurende mama's!!!!! :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 25 sep 2006, 17:52

hey hey niet verkeerd snappen he!
Het is niet omdat ik er moeite mee heb, dat Troia verplicht bij mij moet blijven he!!!
Loslaten is voor mij ze op hun eigen tempo laten gaan...
Niet op mijn tempo...
Hugo zet Troia tegenwoordig regelmatig al eens bij ons mama af terwijl wij er niet bij zijn, maar dat wil wel zeggen dat ze er zelf achter gevraagd heeft!
Dat doet ze momenteel alleen nog maar bij de oma zenne, maar ze is daar dol van en ze heeft momenten dat ze er echt (zielig) komt achter vragen... wel, dan bel ik ons mama op om te vragen of we ze een uurtje mogen brengen...
Het is lastig voor mij, maar dat moet Troia niet ondervinden he...
Voor mij is het vooral belangrijk dat ze er zelf naar vraagt,zodat ik weet dat het van haar zelf uit komt...
Ik denk toch wel dat dat ook onder loslaten valt he :wink:

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 25 sep 2006, 19:13

ja hoor Katia!!! goed zo!!
Leuk hé als ze naar haar oma vraagt!!!
allez ik vind dat toch. hier is mijn papa, zijn opa, zijn lievelingsgrootouder!!! Als ik vraag of hij iets wil doen, dan komt er bijna altijd uit dat hij naar opa 'sjons' (Fons :lol: ) wil!!
Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 25 sep 2006, 19:24

hier is het vooral mijn moeder en hugo zijn vader...
echt raar...
maar idd het is wel leuk dat ze mensen heeft die ze echt graag heeft! (van hugo zijn moeder moet ze bijvoorbeeld echt niets hebben he :? en die is dan zo jaloers omdat Troia wel naar ons mama vraagt, maar bij hen nooit wil blijven alleen...)
Ik moet zeggen, nu we al wat verder na de bevalling zijn dat het mij minder lastig is... dus ik denk dat grotendeels de hormonen er ook veel mee te maken hebben gehad...
maar dan nog, ik zal ze nooit dwingen ergens te blijven...

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 25 sep 2006, 19:41

die hormonen toch hé!!!! :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 25 sep 2006, 20:01

amai, daar heb ik al veel opgestoken!!! :lol:

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 25 sep 2006, 20:31

Katia schreef:...
Ik denk toch wel dat dat ook onder loslaten valt he :wink:
Natuurlijk, gewoon Troia (en over een tijd Atlanta) haar tempo volgen en dat komt wel in orde!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 26 sep 2006, 07:50

Ik heb ook moeite hoor om Anaïs los te laten...maar het lukt, toen Björn voor haar enkele uren heeft gezorgd vorig donderdag heeft ze mij niet nodig gehad hoor...toen ik thuiskwam was ze heel erg goed gezind, en de papa was ook blij dat ik terug was...dat was ook een beproeving voor hem hoor....het respect voor mij droop er plots met kilo's van af :lol:
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 26 sep 2006, 11:40

hela hela niet zeurend, maar "pratend"! :lol:

Raar hè hoe grootouders jaloers kunnen zijn als een ander(e grootouder) meer aandacht krijgt :roll: maar da's anders hè. 'k Denk dat de meeste kleuters wel eens een traantje laten op school en aangeven niet te willen blijven en ik was dan ook geneigd om te zeggen kom maar mee naar huis terug :oops: maar dat ging niet altijd zomaar en eigenlijk heb ik het nooit gedaan: door dan net te blijven bij een lieve juf (ik wist gelukg da thij in goeie handen was) daar heeft hij ook door geleerd wat het ritme was en dan wist hij duidelijk wanneer wat wel/niet en dat hielp eens hij daar structuur in zag - en dat hebben ze rap door. Wij kiezne ook bewust voor (op uitzonderingen na) steeds dezelfde opvangdagen bij dezelfde personen (momenteel heeft mijn mama een vaste dag en mijn schonma heef een vaste dag) want da's voor de kinderen ook duidelijker n dan ook makkelijker te aanvaarden.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 26 sep 2006, 14:20

die vaste dagen hebben wij ook!
en eigenaardig genoeg hoe klein ons ventje ook was, hij wist perfect wanneer hij naar waar ging!!!
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De thuisblijfmama”