Verwacht 1e kindje 20 februari

Moderators:Welcome, Moderators

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 07 sep 2004, 17:09

Dagmar schreef:
Waarschijnlijk denkt je vrouwtje net zo over jou :wink: ..
Dagmar, ik kan je geruststellen (of teleurstellen :?: )
Mijn vrouwtje denkt er zo echt niet over :D


bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 07 sep 2004, 17:14

Dagmar schreef:
teacher schreef:Eigenlijk wonen we pas 8 maanden samen, we kennen elkaar morgen 1 jaar. Maar we wisten dat we de juiste voor elkaar waren en deze band zal nog veel sterker worden nadat onze kleine spruit er is.

Jaaa, ik ken dat helemaal!!!! Soms kan je zo iemand leren kennen en daarvan weet je gewoon dat je er oud mee wilt worden en kinderen mee wilt hebben. Als ik vroeger een vriendje had, dan had ik altijd zoiets van "als ik ooit kinderen heb" of "mijn kinderen" en nu met Filip zei ik altijd automatisch "als wij ooit kinderen hebben" en "onze kinderen". Gelukkig dacht hij er hetzelfde over, anders had ik nog een probleem!! :D

Hoe vlot het trouwens met je toekomstig vrouwtje? Is de ergste misselijkheid al over??
Wij kennen dat ook helemaal, wij willen ook samen oud worden (in goede en kwade dagen :!: :D :lol: )

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 07 sep 2004, 17:23

teacher schreef: Je hebt gereageerd op mijn topic in Antwerpen, ben je afkomstig van het Antwerpse?

:oops: Het spijt me dat ik je die vraag stelde
Glenn, je moet je echt niet verontschuldigen 8)
Ik was nog vergeten om te antwoorden. Ik heb eigenlijk alleen maar gereageerd omdat jij iets geschreven had. Ik ben dus niet uit het Antwerpse :D

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 08 okt 2004, 08:38

Hey Glenn,

We beginnen je toch wel te missen hoor! Er is toch niks ergs gebeurd?? Hoe is het met je vrouwtje en jullie kindje??? Want we horen bijna niks meer van jou!!! Hopelijk gaat alles nog goed!!

Groetjes..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 09 okt 2004, 22:15

Hey Dagmar,

Neen we hebben een paar drukke dagen achter de rug en had de tijd niet om online te komen. Met mijn vrouwtje gaat het vrij goed, ze begint meer en meer last te ondervinden van pijnlijke heupen en sneller moe, maar dat hoort erbij. Vond het wel knap dat ze vandaag na haar vroege nog mee met mij tot 17u30 op de babybeurs heeft rondgewandeld. Het was daar zeker en vast de moeite, ik zou het aanraden moest je morgen nog willen gaan.


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 10 okt 2004, 10:17

Vandaag hebben we al afgesproken met een paar mensen, dus zit het er ook niet in om te gaan.. 't Zal voor een andere keer zijn (dan ben ik ook niet meer zo'n waggelgans, dus zal 't dan vele gemakkelijker zijn). Tegenwoordig moeten we altijd kiezen tussen 2 of zelfs 3 dingen die gelijk vallen en andere momenten hebben we niks te doen.

Maar ik ben blij dat alles nog ok is met jullie!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 11 okt 2004, 20:37

Het zou inderdaad geen pretje geweest zijn er hoogzwanger rond te lopen, alhoewel het wel leuk was zo tussen al die dikke buiken lopen.

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 14 okt 2004, 00:15

Hey Glenn :D
Die wisselende stemmingen van zwangere vrouwen dat is heel erg :evil:
maar er bestaat nog veel erger: de poetsmicrobe. Dat bestaat dus echt :evil: heel raar :evil:
:idea: goede raad 8) Vertrek na nieuwjaar naar een onbewoon eiland en kom pas terug om naar het ziekenhuis te gaan :roll:
en anders... :wink: :lol:

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 14 okt 2004, 08:15

:evil: Hoezo de wisselende stemmingen van een zwangere vrouw ?

Probeer jij eens rond te lopen met een active baby van rond de drie kilo in je buik, die denkt dat je buik een voetbalterrein is.
Die stemmingen zijn absoluut nodig!
Daarbij niemand kan er niks aan doen!
Dat zijn de hormomen...
Gelukkig dat mannen geen baby's moeten dragen , want na twee uur zwangerschap zijn jullie ongelooflijk dood...(dan heb ik het over alle mannen he, niet alleen Bart en Teacher).
Jullie zijn de nieuwe generatie mannen, eindelijk, mannen die hun baby's willen en er nu al van houden, en er over spreken...

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 15 okt 2004, 04:50

Eigenlijk moet ik de vrouwtjes hier gelijk geven Bart, zij moeten inderdaad dat kleine wezentje 9 maanden dragen en dan begrijp ik dat ze wisselende stemmingen hebben(merk dit nu al bij Debby :evil: ), moest ik als man zwanger kunnen worden direct, dat moet toch fantastisch(met de nodige ongemakken) zijn zo'n kind 9 maanden te kunnen dragen. Nu op zo'n kuiswoede heb ik het toch ook niet direct, hopelijk blijf ik er wat van gespaard. We zullen er vast en zeker voor zorgen dat ons nestje proper is als de baby komt.
Inderdaad Janeway ik en Bart zijn de nieuwe papa's, wij zijn dolblij met het babytje dat gaat komen en zowel ik als Bart denk ik zullen alles doen wat van ons verwacht wordt voor, tijdens en na de geboorte.
LAAT DE PAMPERS MAAR KOMEN. :D

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 15 okt 2004, 14:03

:D Zie je teacher, ik heb van mijn man zo goed en kwaad het kon, ook een nieuwe man/vader gemaakt.
Jij staat in het onderwijs en begrijpt hoe zeer het nodig is, om te weten dat kids je moeten kunnen vertrouwen.
Nu is de oudste 13 en de jongste vijf, en er is een nauwe band tussen al mijn kinderen en hun vader.
Vooral dan de meisjes.
Dat begon met de pampers en is verder gegaan door de jaren, ook al moet hij luisteren naar het gezanik over barbie's.
Als de wat oudere een streek uithalen, hetzij op school, hetzij thuis, dan vertellen ze dat gewoon.
Ik denk wel dat hij de nieuwe vader is, maar met wat meer ervaring, ..

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 15 okt 2004, 21:23

Inderdaad VERTROUWEN daar draait het allemaal om. De kinderen moeten zich prima voelen bij je. En dat vertrouwen kan je als man aan je eigen kind geven door er zo vroeg mogelijk mee bezig te zijn. Zoals wat ik en ook Bart al doen, praten tegen onze ongeboren baby. En van wanneer het kind er is ga ik het in de watten leggen en er voor hem/haar zijn waar nodig. Van de barbies heb ik geen schrik daar moet ik in de kleuterschool ook met meespelen dus dat zal thuis ook wel lukken. Wat je zegt klopt ook dat meisjes vaker naar hun vader trekken en jongens naar de moeder.

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 17 okt 2004, 11:49

Een dagje te laat, maar toch nog een hele gelukkige verjaardag aan je vrouw!!! Ik hoop dat jullie er een leuk dagje van gemaakt hebben!!!


Jullie kindje heeft echt geluk met jou als papa.. Ik ben er zeker van dat je hem of haar in de watten zult leggen!!! Weten jullie al wat het gaat worden, of wanneer weten jullie het (hopelijk)??

Groetjes..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 17 okt 2004, 23:58

[quote="Dagmar"]Een dagje te laat, maar toch nog een hele gelukkige verjaardag aan je vrouw!!! Ik hoop dat jullie er een leuk dagje van gemaakt hebben!!!

Bedankt voor de wensen en heb inderdaad voor een leuke dag gezorgd.
We zijn afgehaald aan metropolis met een limousine, daar kregen we dan champagne. Dan zijn we een 4gangenmenu gaan eten en daarna heeft de limo ons terug afgezet aan de cinema waar we nog konden genieten van de film.

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 18 okt 2004, 00:01

Jullie kindje heeft echt geluk met jou als papa.. Ik ben er zeker van dat je hem of haar in de watten zult leggen!!! Weten jullie al wat het gaat worden, of wanneer weten jullie het (hopelijk)??

Donderdag moeten we terug naar de gynaecoloog en weten we het als het weer niet met de benen gekruist ligt. Weten we het dan nog niet dan is het normaal gezien 2 november op de 3d echo. Ik wacht vol spanning op donderdag.

Bedankt voor het compliment, dit wil ik ook doorschuiven naar Bart toe want volgens mij gaat Bartje ook een hele toffe papa hebben en gaat Bart zijn zoontje ook wel in de watten leggen.

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 21 okt 2004, 22:28

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: De gynaecoloog kon vandaag niets zien wegens slechte beeldvorming dus we weten nog niet of het een jongen of een meisje wordt. Maar afwachten tot 2 november dan. Voor de rest was alles in orde met ons kindje en is het een gezonde zwangerschap, ruggegraatje was goed, hartje klopte goed, ... Het beeld was inderdaad niet zo zuiver dus heb ook niet veel gezien.

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 22 okt 2004, 11:07

Jammer dat je het nog niet weet, maar (cliché, oh cliché) als het maar gezond is hé, dat is het belangrijkste..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 22 okt 2004, 17:23

Ja, ik kan wel begijpen dat je teleurgesteld bent...
Ik weet die dingen ook graag en meteen...
Maar als de dokter had moeten gissen, had hij zich messchien vergist.
Dan beter zo, volgende keer beter...
Volgende keer weet je dan gewoon wat er nu in je gezin zal aankomen...

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 22 okt 2004, 20:28

bwa, echt teleurgesteld ben ik niet, wat inderdaad het belangrijkste is is dat het kindje gezond is. En 2 november is nu ook weer niet zo heel lang wachten. Dan zullen we het zeker weten want deze echo is in het ziekenhuis zelf, eerst een gewone en daarna een 3d echo.

Dagmar het begint heeeeeeeeeel kort te worden... Moest ik je per ongeluk niet meer horen. Veel succes en het beste.

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 22 okt 2004, 23:06

DIKKE PECH: een echo en niet veel kunnen zien :? :roll:
Ik heb er bij elke consultatie van kunnen genieten :D
Volgende keer meer succes :D

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 23 okt 2004, 09:39

teacher schreef:...
Dagmar het begint heeeeeeeeeel kort te worden... Moest ik je per ongeluk niet meer horen. Veel succes en het beste.
Bedankt!! Het ergste vind ik het wachten op het begin.. 't Kan nu in principe iedere dag zijn, dus.. En dat Filip iedere ochtend/middag als hij opstaat, vraagt of het voor vandaag is, helpt ook niet echt.. Maar ik denk dat hij het gewoon allemaal beu is, mijn geklaag en gezucht.. Te donderdag vroeg hij weer: "Is het voor vandaag?" Ik zo: "Nee, waarom?" En weet je welk lef hij had??? Hij antwoordde gewoon: "Ja, ik kan wel verlof gebruiken." :evil: Ik kon er niet mee lachen!!! Het wachten maakt me prikkelbaar en hij doet niet veel moeite om me met vanalles te helpen.. :evil: Maarja, we zullen maar denken dat het gaat beteren eens ik niet meer zo prikkelbaar ben!!!

En Glenn, veel succes de 2de november!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 25 okt 2004, 20:25

Bedankt, ja hij had inderdaad wel wat anders kunnen antwoorden. Hij moet in de eerste plaats aan jouw en de kinderen denken. Ik denk dat iedereen wel eens verlof kan gebruiken maar de 10 dagen die Filip heeft zullen druk genoeg bezet zijn dat er van zijn verlof niet veel in huis zal komen. Laat je maar extra soigneren door hem. Nu het vragen van hem van zou het voor vandaag zijn, ik denk dat ik in februari ook zo elke morgen naar school zal rijden en altijd bang afwachten op een telefoontje van mijn Debbytje.

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 25 okt 2004, 20:36

Ja, Filip verwacht ook ieder moment een telefoontje van mij.. Hij heeft zich nu zelfs de goede gewoonte eigengemaakt om zijn gsm altijd mee te nemen.. Tot voor een week geleden moest ik hem er altijd aan helpen denken, en nu doet hij het toch.. We zullen wel allebei blij zijn als het zover is.

Het gaat ook sneller februari zijn dan je denkt.. Zijn jullie niet toevallig in de krokusvakantie uitgerekend (liefst dan in het begin), of valt de vakantie niet dan? Dat zou toch goed uitkomen hé!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 26 okt 2004, 22:44

De krokusvakantie valt begin februari ergens, maar in principe is het vanaf dan al mogelijk. (zoals jij typt, 3 weken voor 2 weken na) We zien wel, het zal inderdaad snel februari zijn, we zijn nu al eind oktober en het school is eigenlijk pas bezig(al 2 maanden voorbij).

Veel succes nog maar eens met de bevalling, we zullen je missen op het forum en tot nadien.

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 27 okt 2004, 08:07

En mag je al leraar ook 10 dagen vaderschapsverlof nemen?? Of helaas niet? Want als je geen 10 dagen mag nemen, dan is het te hopen dat het voor de krokusvakantie is! Kun je toch nog een beetje genieten van jullie kindje.. (de paasvakantie zal nog wat lang zijn hé, om zolang op te houden :wink: )

Groetjes..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 28 okt 2004, 19:15

Wij mogen inderdaad als leraar ook 10 dagen vaderschapsverlof nemen dus wanneer ons kindje komt speelt op zich geen rol.

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 02 nov 2004, 21:35

HET WORDT EEN MEISJE( LUNA). Mooie videoband om te bekijken, dit was fantastisch vandaag bij de gynaecoloog. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D [/url]

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 03 nov 2004, 08:45

Een meisje.. Leuk!!! Die hangen uiteindelijk (naar het schijnt) toch feller aan de papa dan aan de mama! Ik begin het nu te merken bij Mila, in het begin (lees: tot enkele weken geleden) was het al mama wat de klok sloeg en tegenwoordig hangt ze meer en meer aan Filip.
En staat de naam vast op Luna? Of kan hij nog veranderen? Ik vind het een mooie naam. En hoe ga je hem uitspreken, Loena of luuna of nog anders???

Groetjes..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 03 nov 2004, 21:14

Dagmar schreef:Een meisje.. Leuk!!! Die hangen uiteindelijk (naar het schijnt) toch feller aan de papa dan aan de mama! Ik begin het nu te merken bij Mila, in het begin (lees: tot enkele weken geleden) was het al mama wat de klok sloeg en tegenwoordig hangt ze meer en meer aan Filip.
En staat de naam vast op Luna? Of kan hij nog veranderen? Ik vind het een mooie naam. En hoe ga je hem uitspreken, Loena of luuna of nog anders???

Groetjes..
Inderdaad Dagmar, ik hoor van veel mensen dat meisjes vaker aan de papa hangen, in ieder geval Luna zal door beiden vertroeteld worden. Ja het wordt zekere en vast een Luna(uitgesproken loena). Dagmar het wordt nu wel echt tijd dat Karsten gaat komen, veel succes voor jou.

Groetjes Glenn.

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 05 nov 2004, 20:35

teacher schreef:HET WORDT EEN MEISJE( LUNA). Mooie videoband om te bekijken, dit was fantastisch vandaag bij de gynaecoloog. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D [/url]
Proficiat Glenn :D Fijn om te zien dat jij zo blij bent :D


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2005”