Verwacht 1e kindje 20 februari

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 05 nov 2004, 23:12

Bedankt Bart, tuurlijk ben ik blij dat ons Luna er in februari zal zijn. (toch hoop ik stiekem dat het tweede(of derde) een jongen wordt. Ik denk dat elke papa ook graag een jongen wilt of is dit cliché???

Veel succes Dagmar en ook Bart, voor jullie is het bijna zover. Bij ons begint het goed te korten, nog 43 dagen voor de trouw en nog 107 dagen voor de geboorte.


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 06 nov 2004, 08:21

teacher schreef:.... (toch hoop ik stiekem dat het tweede(of derde) een jongen wordt. Ik denk dat elke papa ook graag een jongen wilt of is dit cliché???
Ik weet natuurlijk niet of Filip de waarheid spreekt, maar hij zegt altijd dat het voor hem niks uitmaakt. Het enige wat hij zei was dat als we 3 kinderen zouden nemen, er wel 1 jongen bij moest zitten, anders zit hij met al die vrouwen op zijn dak :D . Dus ergens denk ik dat iedereen uiteindelijk wel iets van elk wilt.. Ik had bij Mila een lichte voorkeur voor een jongen, maar ben toch blij dat het een meisje is.. Uiteindelijk is het belangrijkste toch dat ze gezond zijn hé!!! En ik zou haar niet meer kunnen missen.. De reden dat ik een lichte voorkeur had voor een jongen is omdat er dan een grote broer in huis zou zijn. Ik heb vroeger ook veel aan mijn broer gehad toen we naar fuiven gingen (soms moeide hij zich wel net iets te veel, maarja, daar zijn grote broers voor hé :wink: )
teacher schreef:Veel succes Dagmar en ook Bart, voor jullie is het bijna zover. Bij ons begint het goed te korten, nog 43 dagen voor de trouw en nog 107 dagen voor de geboorte.
Dank u!! Voor jullie alvast een hele fijne trouwdag gewenst!! Zijn jullie klaar met alles? Een vriendin van mij trouwt volgend jaar eind april en die is nu volop bezig met alles.. Het begint toch al in de plooi te vallen!! Haar grootste probleem is de tafelschikking, maar daar heeft ze gelukkig nog tijd genoeg voor!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 06 nov 2004, 17:57

Dagmar schreef:
teacher schreef:.... (toch hoop ik stiekem dat het tweede(of derde) een jongen wordt. Ik denk dat elke papa ook graag een jongen wilt of is dit cliché???
Ik weet natuurlijk niet of Filip de waarheid spreekt, maar hij zegt altijd dat het voor hem niks uitmaakt. Het enige wat hij zei was dat als we 3 kinderen zouden nemen, er wel 1 jongen bij moest zitten, anders zit hij met al die vrouwen op zijn dak :D . Dus ergens denk ik dat iedereen uiteindelijk wel iets van elk wilt.. Ik had bij Mila een lichte voorkeur voor een jongen, maar ben toch blij dat het een meisje is.. Uiteindelijk is het belangrijkste toch dat ze gezond zijn hé!!! En ik zou haar niet meer kunnen missen.. De reden dat ik een lichte voorkeur had voor een jongen is omdat er dan een grote broer in huis zou zijn. Ik heb vroeger ook veel aan mijn broer gehad toen we naar fuiven gingen (soms moeide hij zich wel net iets te veel, maarja, daar zijn grote broers voor hé :wink: )
teacher schreef:Veel succes Dagmar en ook Bart, voor jullie is het bijna zover. Bij ons begint het goed te korten, nog 43 dagen voor de trouw en nog 107 dagen voor de geboorte.
Dank u!! Voor jullie alvast een hele fijne trouwdag gewenst!! Zijn jullie klaar met alles? Een vriendin van mij trouwt volgend jaar eind april en die is nu volop bezig met alles.. Het begint toch al in de plooi te vallen!! Haar grootste probleem is de tafelschikking, maar daar heeft ze gelukkig nog tijd genoeg voor!!
Hey Dagmar, inderdaad het belangrijkste is dat je kind gezond geboren wordt en ik ben zeer blij met een dochter, zowel Debby en ik hopen wel dat er nog een jongen gaat bijkomen in de verdere toekomst. Is dit niet zo geen probleem zoals ik hierboven al vermelde, als het maar gezond geboren wordt.
Voor de trouw is zo goed als alles in orde, we moeten nog naar de notaris voor een huwelijkscontract en nu beginnen de rekeningen binnen te stromen. Dat zal bij ons ook een probleem worden de tafelschikking ( na 15 november moeten we ons daar mee bezig houden, tot die tijd hebben de gasten tijd om te verwittigen of ze komen of niet).

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 07 nov 2004, 16:16

Heb je een fijne vakantie gehad Glenn :?:
Huwelijk voorbereid :?: vriendin in de watten gelegd :?: kamer klaargemaakt :?:
Boek gelezen: 'Ik word papa' :?:

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 07 nov 2004, 21:07

bart schreef:Heb je een fijne vakantie gehad Glenn :?:
Huwelijk voorbereid :?: vriendin in de watten gelegd :?: kamer klaargemaakt :?:
Boek gelezen: 'Ik word papa' :?:
Een drukke vakantie. Voor het huwelijk is nu bijna alles in orde, ben in de vakantie het boeket gaan bestellen. Nu is het wachten tot 15 november om de tafelschikking in orde te maken. De vriendin was de voorbije dagen moe en slecht gehumeurd maar heb toch mijn best gedaan om haar wat te verwennen en er voor te zorgen dat het huis proper was. De kinderkamer is bijna klaar, heb ze opgeruimd er moeten enkel nog wat kadertjes van winnie the pooh opgehangen worden. En ja ik ben in het boek bezig ik word papa (hoe weet jij dat??)
Groetjes Glenn.


Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 08 nov 2004, 11:32

Tuurlijk willen mannen een zoon! Dat is zo, en is altijd zo geweest!
Maar let op mijn wijze woorden (oei, oie!!)....
Met je dochter zul je een levenslange band hebben. Veel dieper en pijnlijker dan met je zoon!
Het zal je dochter zijn die je kleinkinderen zal geven, waarin je inspraak zult hebben.
het zal Luna zijn die je onder haar voeten zult geven omdat ze met "een verkeerde jongen" naar huis komt.
Het zal Luna zijn die naar jou zal komen als ze iets heeft uitgestoken wat niet door de beugel kan...
En mocht er ooit een zoon zijn, dan zunnen jullie beiden veel dingen in gemeen hebben, veel dingen samen doen, zal je ook veel vragen stellen, maar je zult zien dat er een verschil is.
En voor de rest wens ik je een voorspoedig huwelijksfeest en moge de weergoden je gunstig zijn!!

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 08 nov 2004, 18:00

Bedankt Anna,

Ik heb met veel plezier je reply gelezen, en het klopt. Je bent een wijze vrouw.

Ons Dagmar zal nu wel met Karsten in haar armen liggen.
Doe haar de groeten als je haar ziet en wens haar het beste.

Groetjes Glenn

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 08 nov 2004, 21:49

Met plezier!
Zal ik doen...

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 10 nov 2004, 17:04

teacher schreef:En ja ik ben in het boek bezig ik word papa (hoe weet jij dat??)
:D Je mag 3 keer raden :D
Heb jij ook een verlengd weekend?

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 12 nov 2004, 01:37

bart schreef:
teacher schreef:En ja ik ben in het boek bezig ik word papa (hoe weet jij dat??)
:D Je mag 3 keer raden :D
Heb jij ook een verlengd weekend?
Ja, ik heb ook verlengd weekend.

1. Je werkt in een colruyt waar je mijn naam op de bestelling hebt gezien.
2. Je hebt het boek ook.
3. Je bent een helderziende. :lol:

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 12 nov 2004, 17:12

Het tweede antwoord is het juiste :D
Ik heb het verschillende keren gelezen en heb er naderhand regelmatig iets in opgezocht :D Nu heb ik het uitgeleend aan een vriend :D
Mijn vrouwtje heeft haar boeken. Daar heb ik ook wel ooit in gelezen, maar die vind ik zo langdradig :roll: In ons boek staat alles in en dan heel beknopt. Op die manier kan ik over alles meepraten (denk ik)

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 13 nov 2004, 00:12

Het zijn inderdaad goede boeken, ben nu aan het lezen in het boek over de eerste levensjaren van je kind en een boek over goed eten voor je baby. Het is boekenbeurs bij ons in Antwerpen geweest dus wat lectuur aangeschaft.

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

De geboorte van ons Bartje

Bericht door bart » 17 nov 2004, 22:41

Glenn, het is een geweldige ervaring :D
Die humeurigheid, stemmingswisselingen,...is allemaal weg na de bevalling :D OEF :D :wink:
Babyblues bestaat dus echt :? Heel raar. Mijn vrouwtje begon gewoon te wenen, zonder reden en dan sta je daar: wat moet je dan doen? Ik heb ze maar in mijn armen genomen en ze is blijven wenen (ja seg, als ze daar goesting in had...)
Ik heb altijd gedacht dat je als papa op de tweede plaats staat, maar niets is minder waar.
Dames niet meelezen, dit is alleen voor Glenn 8)
Glenn, dankzij de knip die pijn doet heb ik de kans gehad om de eerste dagen bijna helemaal alleen voor ons Bartje te zorgen en ondertussen mijn vrouwtje heel erg te verwennen :roll: :wink: Hoop maar heel erg dat jou vriendin ook een grote knip heeft, want dat was een geweldig begin :D :wink: (ja seg dames: ik had wel gezegd om dit niet te lezen :roll: )

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 18 nov 2004, 19:45

Wel wat had ik gezegd over baby bleus?????
nu weet Glenn meteen waarom er zakdoekjes en chocolade mee moeten naar het moederhuis!!

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 18 nov 2004, 22:20

Zakdoekjes en chocolade staan al klaar. Ik denk wel dat ik ons Luna heel veel mag verzorgen en soigneren. En 'snachts opstaan als ze weent want als mijn vrouwtje weer gaat werken wil ze blijven liggen als ze vroege heeft en dan zal ik met veel plezier opstaan om ons Luna te verzorgen.

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 19 nov 2004, 08:50

Wel mijn eerste en spontaan reactie zal zijn...
Luna zal geluk hebben met zo ne papa!!!
hoe jonger en hoe meer je bezig bent met haar, hoe meer jullie aan elkaar zullen groeien bij wijze van spreken!!
Meisjes en hun papa...
Niet vergeten wat ik erover heb verteld!!

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 19 nov 2004, 11:53

teacher schreef:Zakdoekjes en chocolade staan al klaar. Ik denk wel dat ik ons Luna heel veel mag verzorgen en soigneren. En 'snachts opstaan als ze weent want als mijn vrouwtje weer gaat werken wil ze blijven liggen als ze vroege heeft en dan zal ik met veel plezier opstaan om ons Luna te verzorgen.
en dat is gewoon geweldig om er voor te mogen zorgen :D

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 19 nov 2004, 21:51

janewaye schreef:Wel mijn eerste en spontaan reactie zal zijn...
Luna zal geluk hebben met zo ne papa!!!
hoe jonger en hoe meer je bezig bent met haar, hoe meer jullie aan elkaar zullen groeien bij wijze van spreken!!
Meisjes en hun papa...
Niet vergeten wat ik erover heb verteld!!
Neen jouw goude raad vergeet ik nooit :D :wink:

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 20 nov 2004, 08:59

En ik blijf doorzoeken naar die sokkjes!!
Ik zal vroeg of laat wel op iets heel speciaals uitkomen!!
En weet je wat Glenn?
Kleine Luna zal je op een geven moment in de ogen kijken....
Contact zoeken, en dan zul jij voor de rest van je leven haar gewillige slaaf zijn!!
Geweldig clichéé, okee, maar de waarheid als een koe!!
Je hebt uiteraard massa's ervaring met kinderen, maar ik beloof je, met je eigen dochter zal dat totaal anders zijn!!
Rudi zegt vaak "ik ben altijd ongerust voor die twee, ik doe alsof niet, maar ik ben het wel!!"
Als Scarlett dan weer op een of andere attraktie gaat in een park, dan begint het, " scarlett zet je vast", dan komt die meneer controleren, en Rudi meteen er naa.
Hou je vast, blijf zitten, hou je steviger vast dan dat, ben je zeker dat je er niet af wil?
Bij Stijn gaat hij controleren of hij stevig vastzit heeft een aai over zijn bol en " dag jongen tot seffesn he"!!...

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 20 nov 2004, 23:45

Awel Anna,

Je bent echt een hele wijze vrouw want alles wat je hierboven schrijft geloof ik direct. Ik ben heel blij dat je die wijze raad met ons hier op dit forum deelt. Luna stampt de laatste dagen heel veel, een fijne ervaring. Vandaag weer naar dat goedkope winkeltje geweest en wat fopspenen gekocht, wat flesjes en een steriliseermachine(voor 25euro i.p.v. 87). Hier kan je echt koopjes doen, morgen gaan we er weer naar toe, hopelijk koop ik niet te veel anders gaan we een kleine geboortelijst moeten leggen.
Groetjes Glenn

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 21 nov 2004, 16:53

het is zeker waar dat goedkoop evengoed kan zijn!!
Zekers al het babytjes zijn!!
Ze hebben de tijd niet om dezelfde kleertjes 2 maand te dragen want dan zijn ze te klein!!
hoe minder duur, hoe meer je er kan kopen!!
En je zult gauw ondervinden dat baby's de meest zinvolle en liefdevolle kleine mensjes zijn die er bestaan, maar jezus wat zijn ze graag vuil!!
Dus veel kleertjes is niet altijd een luxe!!
Ken je van die witte tetra doeken?
Van die vierkante lange witte katoenen doeken?
Spotgoedkoop bij zeeman , koop zo drie of vier pakken!
Ten eerste om Luna mee af te drogen.
Baby's hebben zo pooitjes overal en het is belangrijk die droog te wrijven.
Die doeken zijn daar prima voor!
En als ze gedaan hebben met eten, laat je best baby zijn papje verteren met het hoofdje op je shouder, is de beste manier.
Maar leg zo een doek over je schouder!!
Baby!s durven wel eens een retour te doen!!
Dan is alles op het doek!!
baby's maken graag hun lakentjes vuil!!
Met zo een wit doek, heb je altijd iets proper voor rond het matrasje, of voor onder het hoofdje.
Ik heb nog zo een zevenhonderd ideeen voor die doeken!!
Goede raad baby's hebben een gragiel veleke.
Gebruik daarom de eerste maanden le chat machien.
En geen wasverzachter voor het ondergoed!
dat is niet goed.
En ik weet ook wel dat er zo ongeveer tweehonderd verschillende produkten bestaan voor baby's te masseren en weet ik veel en creme's.
Maar dat is pure geldverspilling!
Ik gebruikte savon de marseille (echte) en natuurlijk een luiercreme he!!
En als er een droog velleke is koop dan een echt produkt bij de apotheek!!
En mochten er nog vragen zijn, doe maar!!
Beweegt luna veel s'avonds of s'nachts?

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 21 nov 2004, 22:48

Luna beweegt vooral 'savonds en 's nachts. Voor mij leuk voor het vrouwtje minder. Morgen de zeeman eens binnenstappen en kijken of ik de doeken vind. Het was weer fijn in het winkeltje, heb een dekbedovertrek gekocht en een luieremmer en spulletjes van Nijntje.
Vandaag ook naar de feestzaal voor de trouw geweest om alles te regelen en toen ik de zaal binnenkwam en toen we daarnet de tafelschikking aan het maken waren begon het wel heel hard te kriebelen, ja 17 december het zal er heel snel zijn. Joepie!

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 23 nov 2004, 12:01

Laten we danhopen dat op 17 december aanstaande ergeen wind nog regen blaast of valt.
laat het een dag zijn met een zonneschijn.
Als Luna veel beweegt s'nachts zit de kans er dik in, dat het een nachtvogeltje is!!
De kans zit er dus dik in dat je met haar op de pc zult zitten, putje nacht...
Over die tetra doeken, ergnes anders kun je ze ook krijgen uiteraard, maar ze zijn gewoon duurder!!
Glenn ik heb je nodig als zijnde leerkracht!!
Ik krijg joeri met geen stokken meer naar school!!
hij is er vijf, maar zal niet naar het eerste studiejaar gaan volgend jaar.
Kun jij even je licht opsteken in je school wat hij moet kunnen en niet tegen het einde van de derd kleuterklas?
Ik geef dan zelf maar les!!
Nu leert hij rekenen bij mij, en leert schrijven.
help je me even op weg?
Als hij naar school gaat begint hij spontaan een astma aanval!!
Dan begint de juf te panikeren, en dan neem ik hem weer mee naar huis!!
Slim ventje dat wel!!
Maar ik wil niet dat hij achter geraakt!!

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 23 nov 2004, 18:48

Oei Anna,

Je kan hem inderdaad helpen, maar ik zou nog niet te veel doen, hopelijk komt er een periode dat hij wel graag wil gaan naar school.
Op het einde van het jaar moet je kind nog niet kunnen lezen en schrijven hoor wat sommige ouders misschien wel denken.
Wat is het belangrijkste dat hij links en rechts kent(en weet welke kant hij gaat gebruiken) en dat hij al vele begrippen kent, eerste tweede, laatste, enz...
Qua schrijven is het voldoende dat hij zelf zijn naam kan schrijven, in de derde kleuterklas wordt er geoefend op schrijfmotoriek, d.w.z. grote bewegingen, lussen en lijnen, enz... maar nog niet op echte letters of dergelijke. Wat leuk is om de maken zijn zo van die oefenboekjes voorbereidend schrijven dit doe ik ook met mijn kindjes, daar vind je echt ales in van begin tot einde.
Qua lezen is het belangrijkste dat je kind woordjes kan klappen, d.w.z. in lettergrepen splitsen bv boe-ken-tas. Elk streepje is een klap, dit kan je thuis regelmatig op een speelse manier doen. Echt lezen wordt er nog niet gedaan, kinderen moeten kunnen p^raten envertellen wat ze op een tekening allemaal zien, enz... Het eigenlijke lezen begint pas in het eerste leerjaar met ik, roos maan vis, enz...
Qua wiskundig, moet je kind nog geen grootse dingen kunnen, hij moet kleine getallen met elkaar kunnen optellen, hij moet zaken kunnen verdelen, hij moet kunnen tellen tot 12. Hij moet dingen kunnen bijvoegen of wegdoen, enz... Je spreekt in de kleuterklas nog niet over plus of min, enkel bijdoen en wegnemen.
Wat is het belangrijkste in de derde kleuterklas, dat zijn grove (turnen, klimmen, enz...) en zijn fijne motoriek(knippen, plakken, tekenen, enz..) in orde zijn. Lateralisatie, links of rechts + voorkeurzijde moer geweten zijn. Sociaal emotioneel moet je kind open zijn in de klasgroep en goed meedoen met de dingen in de klas, hij moet graag naar school komen en voor een groep durven praten en dingen doen. Zelfsturing en zelfredzaamheid, je kind moet zijn plan kunnen trekken. Qua taal moet je kind taalvaardigf zijn en in het kort iets bondig kunnen vertellen.

Hopelijk help ik je hiermee al wat op weg en als er vragen zijn vuur maar af.

Ze verkopen veel van die boekjes, voorbereidend schrijven, lezen, rekenen, alfabet, tellen, enz... een echte aanrader.

Groetjes Glenn.

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 24 nov 2004, 07:29

Ik ben een flink eind op weg nu hoor!!
Maar hij zit met mij goed op weg.
In princiepe is hij sociaal, opgevoed in een groot gezin!!
Maar er is iets op school en ik kan het er niet uit krijgen wat!!
Ik heb dus besloten hem tijd te geven.
Het kan natuurlijk ook zijn dat ik een "mére poul " ben!!
Dat ik last heb van ik kan hem niet loslaten syndroom!! :oops:
Maar dit wegens haar gezondheid, heb ik hetzelfde moeten doen met Scarlett.
En toen zij dan naar het eerste is gegaan, had ze een enorme voorsprong!!

En mag ik zou nieuwsgierig zijn om te vragen of de bruid en bruidegom in het lang en in het wit gaan?
Ik ben drie maand geleden uitgenodigd op een kerkelijk huwelijk en de bruid droeg een knalrooie jurk!!

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 24 nov 2004, 08:04

janewaye schreef:...
En mag ik zou nieuwsgierig zijn om te vragen of de bruid en bruidegom in het lang en in het wit gaan?
Ik ben drie maand geleden uitgenodigd op een kerkelijk huwelijk en de bruid droeg een knalrooie jurk!!
Ik denk niet dat Glenn in het lang en het wit gaat zijn :wink: ..
Wie weet is er wel sneeuw op jullie trouwdag!!! Een vriendin van mij is getrouwd in februari en toen sneeuwde het en lag er een mooi dik sneeuwtapijt. Ze is dus in het lang en wit getrouwd en die trouwfoto's zijn echt mooi!!! Lekker romantisch!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 24 nov 2004, 13:45

zeg Dagmar ne schoone vent in ne schoone witte smoking is ook sexy!! zeker weten!!

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 24 nov 2004, 14:14

Ok, je hebt gelijk.. Maar bij "lang en wit" dacht ik natuurlijk alleen maar aan een kleed.. En dat zie ik Glenn nog niet aandoen!! :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 24 nov 2004, 14:58

janewaye schreef:Ik ben een flink eind op weg nu hoor!!
Maar hij zit met mij goed op weg.
In princiepe is hij sociaal, opgevoed in een groot gezin!!
Maar er is iets op school en ik kan het er niet uit krijgen wat!!
Ik heb dus besloten hem tijd te geven.
Het kan natuurlijk ook zijn dat ik een "mére poul " ben!!
Dat ik last heb van ik kan hem niet loslaten syndroom!! :oops:
Maar dit wegens haar gezondheid, heb ik hetzelfde moeten doen met Scarlett.
En toen zij dan naar het eerste is gegaan, had ze een enorme voorsprong!!

En mag ik zou nieuwsgierig zijn om te vragen of de bruid en bruidegom in het lang en in het wit gaan?
Ik ben drie maand geleden uitgenodigd op een kerkelijk huwelijk en de bruid droeg een knalrooie jurk!!
Dat is het beste haar wat tijd geven.

Wat betreft de trouw, neen ik ga niet in het lang en het wit. In een zwart kostuum en een wit hemd en natuurlijk bijhorende das(anna als je wilt dan stuur ik jou een foto, had het in de pm ook gezet dan moet je jouw adres maar doorsturen.)
Wat de bruid gaat dragen weet ik nog niet, we hebben het een beetje in ere gehouden en ik heb het bruidskleed nog niet gezien. Ik denk dat het ecru gaat worden, zo een beetje gebroken wit. Nog 3 weken vol spanning afwachten.

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 24 nov 2004, 19:03

teacher schreef: Nog 3 weken vol spanning afwachten.
Dat komt al heel kort bij :D SPANNEND :D
en nu nog hopen dat je vriendin met hare mooie ronde buik er nog in kan :D
Voor het geval ik het devolgende week te druk heb wil ik jou al een hele mooie dag wensen en een prachtige toekomst :D


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2005”