Verwacht 1e kindje 20 februari

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 28 feb 2005, 22:37

bart schreef:
teacher schreef:Beste forumgangers hier ben ik eindelijk.
Dinsdagavond zijn we dus om 20u binnen gegaan in het ziekenhuis, daar hebben ze bloed genomen van debby en hebben ze haar bloeddruk en de hartslag van de baby goed gevolgd. woensdagmorgend om 3u zijn ze dan een eerste pilletje komen geven, dit had weinig effect, is de gynaecoloog om 8u30 de vliezen komen breken en hebben ze een weeënopwekkend middel gegeven en dit stelselmatig verhoogd.
Om 11u heeft Debby een epidurale gekregen voor haar rugpijn, elk uur werd ze gecontroleerd en werd er gezien hoeveel ontsluiting ze had.(dit bleef maar duren). Rond 18 u kreeg ze terug hevige pijn en is er nog bijgespoten maar dit heeft niets meer geholpen, vanaf 19u30 zijn er dan hevige weeën gekomen, om 21u mochten we de arbeidskamer binnen en Luna is zeer snel om 21u20 ter wereld gekomen. Mama heeft een knip gehad en er was wat gescheurd wat genaaid moest worden dus het was vrij pijnlijk.(de epidurale heeft op het moment van de bevalling niet geholpen). Ik heb de navelstreng mogen doorknippen en mocht ze direct na de verzorging vasthouden, het is momenteel een lieveke en een stille. Verschiet niet, ons Luna weegt 4120kg en meet 56cm.

Groetjes en tot een van de dagen.
Proficiat Glenn en voor je vrouwtje ook. Amai, wat een gewicht :shock:
Ik hoop heel erg dat jij vanavond nog eens langskomt voor een gezellige babbel :D
Het gewicht schommelt nu een beetje rond de 4kg. Ze was de grootste en langste van de hele materniteit. Hoe gaat het met bartje?


Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 28 feb 2005, 22:38

bart schreef:
teacher schreef:Ons Luna is nu al een flinke, ze is 's nachts voorlopig heel rustig, alleen wil ze nog niet veel eten. Heb vandaag voor de eerste maal een propere pamper mogen aandoen, het was voor mij een leuke ervaring. :D
valt dat een beetje mee :?:
Die pampers vallen reuze goed mee, ook de flesjes geven, badje geven enz... doe ik graag. Nu help ik zelfs al met het naveltje.

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 28 feb 2005, 22:41

bart schreef:
Dagmar schreef:En Luna is een hele mooie meid!! Ik heb toch al lekker een foto gezien :P :wink: !!!
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
mag ik heel erg jaloers zijn ...of is dat voorbehouden voor vrouwen :evil:
Sorry :oops: , je mag jaloers zijn, je foto is onderweg. Dit komt omdat de dames bij mij op msn staan en ik iedereen uit mijn mailbox een bericht heb gestuurd. Groetjes Glenn, debby en Luna.

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 08 mar 2005, 22:38

ja, het is een heel mooi meisje, een echt schatje, je zou ze zo knuffelen :D
Hoe gaat het met Luna :?: Lukt het ondertussen al vlot om er voor te zorgen :?: (ik denk ineens terug aan die periode :D )

vliegjebroem
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2004, 19:08

Bericht door vliegjebroem » 23 apr 2005, 15:49

Hey mag ik er ook bij? Ons jongste is geboren op 18februari 2005 ze is nu net 9weekjes jong dus, ze slaapt al een tijdje door, en voordien sliep ze zelfs al tot een uur of vier smorgens door, ook zit ze bij momenten maar aan vier voedingen meer per dag, ze stelt he dus goed, ze woog nu woensdag 4700 gram en is nu 56cm groot.
Het is wel een enorm rustig kindje vergeleken met onze andere drie kadéékes. Dus das wel eventjes wennen voor ons. Hoe raar dat ook klinkt :oops: .

Groeten Vke.
mama van .....................4.


Gebruikersavatar
barbara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 feb 2005, 14:00

Bericht door barbara » 21 nov 2005, 21:39

oei, tis stil hier.....
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2005”