Ja Ness, nu heb ik ook wel spijt dat ik in Aalst ga bevallen, zou wel leuk geweest zijn om bij mekaar op kraambezoek te gaan

In Aalst kan je inderdaad in bad bevallen, maar dat gebeurt weining omdat de meeste vrouwen voor epi gaan. Wij gaan proberen zonder epi (al dan niet in bad), maar ik zeg wel proberen, want de gyne heeft al gezegd dat ik wsl zoveel pijn ga hebben aan het litteken van de KS dat ik toch een epi ga nodig hebben. We zullen wel zien ...
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die nerveus wordt nu B-day nadert. Als ik denk aan alles wat we nog moeten doen breekt het zweet me uit!

Fanny, wat leuk dat je alles zo zelf kan doen. Ik vrees dat ik twee linkerhanden heb, ik ben gewoon niet handig of creatief genoeg om zoiets te doen ....
Keuntje, die stekende pijn dat zou het hoofdje kunnen zijn dat op je schaambeen drukt. De maagzuur zal wel beteren als je babietje indaalt, voorlopig kan je proberen er iets aan te doen door bv een glas melk te drinken, of Rennie suikervrij te kauwen.
Ik begin echt ongedurig te worden de laatste dagen. Ik werk ook nog fulltime, nog 2 weken. Maar ik zit hier meer te denken aan alles wat ik nog moet doen (en te dagdromen van ons babietje) dan te werken ...
Morgen heb ik een dagje verlof, oef. Dan ga ik wat van het zonnetje genieten EN verder doen met de voorbereidingen (valies maken bv).
De enveloppes waren nog altijd niet toegekomen bij de drukker gisteren ...

Groetjes
B