Juni: Ons meisken
Moderators:Welcome, Moderators
Succes hé Molly!!!
Ik ben benieuwd of het nu gaat lukken!
Je kan je er zoveel mee bezighouden als je wil, als ze er niet klaar voor zijn: vergeet het! Ik heb dat gehad met Yana, op 4 maanden wel 100 keer herbegonnen...onnozel werd ik ervan.
En Milan is in 3 weken proper! Als hij er echt klaar voor is, is het kinderspel.
Ik ben benieuwd of het nu gaat lukken!
Je kan je er zoveel mee bezighouden als je wil, als ze er niet klaar voor zijn: vergeet het! Ik heb dat gehad met Yana, op 4 maanden wel 100 keer herbegonnen...onnozel werd ik ervan.
En Milan is in 3 weken proper! Als hij er echt klaar voor is, is het kinderspel.
Op 5 nachten heeft Milan 4 droge luiers gehad......
Zou hij het snappen???
Onlangs moesten we een tijdje weg, en ik wist niet of ik een toilet zou vinden makkelijk.
Dus hem een pamperbroek aangedaan. Hij komt naar me en zegt 'pipi doen'. Ik fluister hem in zijn oor dat hij wel in zijn pamper mag doen. Hij begint daar een scene te maken....
Ik ben een toilet mogen zoeken.....
ik ben echt trots op mijn grote ventje!!
Maar dat van die nachtluiers die droog zijn, daar verschiet ik van....
Yana is nog steeds kletsnat s'morgens...
Jongens zijn trager???

Zou hij het snappen???

Onlangs moesten we een tijdje weg, en ik wist niet of ik een toilet zou vinden makkelijk.
Dus hem een pamperbroek aangedaan. Hij komt naar me en zegt 'pipi doen'. Ik fluister hem in zijn oor dat hij wel in zijn pamper mag doen. Hij begint daar een scene te maken....

Ik ben een toilet mogen zoeken.....

Maar dat van die nachtluiers die droog zijn, daar verschiet ik van....
Yana is nog steeds kletsnat s'morgens...
Jongens zijn trager???
Waaw Sandy.Dat is gewoonweg super.
En 's nachts dan nog. Ik heb dit zelfs met Jutta nog niet geprobeerd.
'k Denk ook niet dat ik dat direct zal doen ook. Haar pampers zijn toch serieus zwaar hoor 's morgens.
Amai, 'k heb echt content voor jou dat het plots zo vlot gaat.
Een hele dikke knuffel hoor voor Milan.
En 's nachts dan nog. Ik heb dit zelfs met Jutta nog niet geprobeerd.
'k Denk ook niet dat ik dat direct zal doen ook. Haar pampers zijn toch serieus zwaar hoor 's morgens.
Amai, 'k heb echt content voor jou dat het plots zo vlot gaat.
Een hele dikke knuffel hoor voor Milan.
Ik probeer dat ook niet. Hij heeft wel zijn luier aan, hij is gewoon droog s'morgens.muppet schreef:nog niet geprobeerd.
Ik zou niet weten wat je meer kan doen. Voor hij gaat slapen moet hij nog eens proberen pipi doen. Maar Yana moet dat ook doen, en haar luier is steeds nat.
Vanmorgen had hij natuurlijk wel een natte luier....