Even stoom aflaten....
Moderators:Welcome, Moderators
-
- Pas blauw
Voorlopig gebruik ik mijn 'officiële' naam niet en blijf ik even anoniem, tot ik het zeker weet...
Gisterenochtend Clearview test gedaan: heel licht streepje...
Vandaag (avond) zelfde type test: licht streepje, maar nu stond het er iets duidelijker...
In geeneen van de twee gevallen kon ik zeggen "JA!!! Duidelijk!!!"
Ik weet het, gewoon over een paar dagen opnieuw testen...maar zijn er ondertussen mensen die deze test kennen of die een goede afloop hebben gekend met zo'n resultaten?
Ondertussen zal ik morgen een nieuw testje halen en opniew testen.
Grtz
xxx
Gisterenochtend Clearview test gedaan: heel licht streepje...
Vandaag (avond) zelfde type test: licht streepje, maar nu stond het er iets duidelijker...
In geeneen van de twee gevallen kon ik zeggen "JA!!! Duidelijk!!!"
Ik weet het, gewoon over een paar dagen opnieuw testen...maar zijn er ondertussen mensen die deze test kennen of die een goede afloop hebben gekend met zo'n resultaten?
Ondertussen zal ik morgen een nieuw testje halen en opniew testen.
Grtz
xxx
- Anneliefje
- Pas blauw
Als je vrij vroeg getest hebt, en dus nog niet zoveel HCG in je urine hebt, is dat streepje idd vrij licht. Bij Pauline heb ik ook een dagje te vroeg getest, en ook zo een ultralicht streepje...en het resultaat is ondertussen al meer als een half jaar oud
Ik denk ook dat we je proficiat mogen wensen!! Maar wie mogen we nu precies proficiat wensen?

Ik denk ook dat we je proficiat mogen wensen!! Maar wie mogen we nu precies proficiat wensen?

-
- Pas blauw
Misschien al een klein tipje ????Evenanoniem schreef:Fozke,
Ik ga donderdag eens bloed laten prikken, dan weet ik het zeker en moet ik hier niet zenuwachtig rondlopen. Als het positief is, laat ik jullie weten wie ik ben(alhoewel er sommigen wel een idee zullen hebben, ben niet echt goed in verstoppertje spelen
)

-
- Pas blauw
-
- Pas blauw
Ik dacht eerst Mieke maar nu begin ik ook al te twijfelen aan Katharina
Weet je waar ik nu aan denk, als ik mij niet vergis stond er onderaan in het berichtje "Grtz", wie op dit forum sluit er zo zijn berichtjes af ??? Allen zoeken !!!!! Dan hebben we ze direct ontmaskerd 

Laatst gewijzigd door Tamaravh op 06 feb 2007, 13:51, 1 keer totaal gewijzigd.