En??? Wat denken jullie ???

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 21 mei 2006, 14:20

ja misschien heeft dat wel met mijn eerste miskraam te maken. weet het niet . maar nu heb ik dat niet . die faalangst is er ook maar pas gekomen tegen de 30weken .
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)


Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 21 mei 2006, 17:21

ja ambertje, nu is het uwe toer eh, dus een testje doen en ons natuurlijk het GOEDE nieuws komen vertellen eh,
Laat het ons hopen hé, ondertussen zijn we al bezig aan dag 46. Ik ga (proberen) te wachten tot donderdag of vrijdag om te testen. En dan heel hard hopen dat het positief is, zou het wel HEEL fijn vinden om ook bij de januari mama's te komen! :D

Flupke, is het ondertussen al een beetje beter doorgedrongen??
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 22 mei 2006, 09:10

Hey AMbertje, ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat je ons komt vervoegen bij de januari-mama's hoor. We zullen alleszins blijven duimen :wink: :wink:

Het begint bij mij inderdaad toch al een beetje door te dringen :roll: :roll: Ik begin zelfs al last te krijgen van misselijkheid. Een constant gevoel van lichte misselijkheid. bijna de ganse dag door. En zeker als ik honger begin te krijgen. Das nog zoiets... ik heb enorm snel terug honger nadat ik gegeten heb, maar ik probeer me niet te laten gaan hoor of ge kunt mij binnen enkele maanden rollen :lol: :lol: Ook ben ik enorm vermoeid. Daar had ik al de ganse week last van, maar ik dacht dat het was van te hard te werken, want ik had een hele drukke week achter de rug. Het bleek dus van iets anders te zijn. Achteraf gezien had ik de tekenen al kunnen herkennen, want dat was bij mijn vorige zwangerschap ook al vanaf de eerste dagen. Ik denk dat ik er onbewust niet echt iets achter durfde te zoeken omdat de teleurstelling dan misschien te groot zou zijn als het niets was geweest. :roll: Mij hoort ge alleszins nie klagen dat ik misselijk ben. Ik vind het momenteel een heerlijk gevoel :roll: :roll: Maar dat zal wel veranderen eens ik over de pot begin te hangen. :lol: :lol: Sedert gisteren heb ik ook last van stekende pijn en gespannen gevoel in mijn borsten. Kan dat nu al??

Och... ik vind het toch keiplezant :lol: :lol:

Ik ga pas volgende week dinsdag naar de dokter om bloed te laten trekken ter bevestiging. Ik heb nu de ganse week verlof en wij gaan altijd naar de dokter op ons werk. Ik heb nu geen zin om tijdens mijn verlof mijne kop te laten zien op 't werk. Dan beginnen ze weer vragen te stellen die ik helemaal nog niet wens te beantwoorden. :roll: Ze zullen het snel genoeg weten, want ik principe ben ik verplicht om op het werk onmiddellijk te laten weten dat ik zwanger ben gezien de risico's die aan ons werk verbonden zijn. Ik hoop het toch nog wat te kunnen uitstellen tot half juni, tot na mijn bezoek aan de gynaecoloog.
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 22 mei 2006, 19:05

Mijn vorige drie zwangerschappen zijn ook vlekkeloos verlopen. We dachten wel eens aan het eventuele misgaan, maar dit was een ver-van-mijn-bed-show verhaal. Telkens werden de baby's ook gecontroleerd op vanalles en nog wat en nooit waren we bang dat het geen goed nieuws ging zijn.
Tot vorige maand, als je daar op de tafel ligt en de gyn controleert alles en ie vind het niet direct terug, dan panikeer je wel :? . En als ie dan zegt dat het verkeerd afgelopen is, dan landt je wel met beide voeten op de grond en besef je dat je ook maar een mens bent die zoiets kan overkomen. Vreemd om te zeggen, maar ik ben in die tijd heel wat serieuzer geworden in alles, vroeg flapte ik alles uit, lachte ik veel. Nu houdt ik me meer in en laat ik alles meer over me heen gaan, tja, een beetje volwassener geworden zeker ? 8)
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 22 mei 2006, 19:07

Ambertje, 'k ga ook duimen zunne !!!!!
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 22 mei 2006, 22:03

Dank je wel voor alle duimpjes die omhoog staan! :)

Flupke als ik lees dat je zo misselijk bent, begint het bij mij eigenlijk toch een beetje te kriebelen. Heb al een paar keer gehad dat ik mottig was. Niet echt misselijk in mijn maag maar meer achter in mn keel (ik weet het, klinkt bizar) en ik heb dat ook meer als ik honger heb.
Maar verder heb ik nergens last van, rond de tijd dat ik dacht ongi te worden heb ik wel verschillende keren krampen gehad waardoor ik dacht dat mn :twisted: eraan kwamen, maar niks.
Zou het misschien toch... :?:
Ik maak mijn eigen zo gek hé, dat kunt ge u niet voorstellen. Ma ik durf niet te hopen want de eerste maand was het net hetzelfde als nu. En toen zijn de :twisted: er toch nog doorgekomen op dag 50.
Nog een paar dagen...... In tussentijd ga ik proberen om jullie hier wat te ambeteren! :D
En ik heb iets leuk om naar uit te kijken, donderdag ga ik naar Bon Jovi in Nijmegen!! echt tof! :D
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
jenniferv
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 dec 2004, 13:05
Locatie:Schelle

Bericht door jenniferv » 22 mei 2006, 22:05

Ik duim alvast mee!!!!!

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 23 mei 2006, 07:41

Katia schreef:eindelijk eindelijk eindelijk!!!
(kan je de volgende keer naar de janbibejanavond komen :wink: :lol: )
super!
Inderdaad Katja :wink: :wink:
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 23 mei 2006, 07:50

Hey Ambertje, we blijven alleszins duimen hoor voor jou. Die misselijkheid is bij mij niet echt overheersend. Het is gewoon een licht constant misselijk gevoel dat eventjes overgaat als ik net gegeten heb, maar dat er na een uurtje al terug is. Toen ik vorige week nog niet wist dat ik zwanger was had ik een heel enkele keren en scherpe steek in mijn buik, dat ik dacht dat de :twisted: er zouden doorkomen. Da was dus gelukkig niet het geval. Ik heb nu ook regelmatig 'last' van steken in mijn lies, maar da vindt ik helemaal niet erg. Ik ben al blij dat ik tekenen heb van zwangerschap: misselijkheid, steken in de lies, enorme vermoeidheid, heel gespannen en pijnlijke borsten (amai zunne) :roll: . Tijdens mijn vorige, wel heel erg korte zwangerschap (8 weken, vruchtje gestopt met groeien op 5 1/2 weken), had ik maar enkel af en toe last van vermoeidheid en lichte misselijkheid, maar was er verder niet veel te bespeuren. Hopelijk is het een goed teken dat deze keer alles in orde gaat komen :roll: :roll:
AfbeeldingAfbeelding

Veerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2006, 13:17

Bericht door Veerke » 23 mei 2006, 10:51

Heeeyyyyy, ben terug van vandaag en zie al onmiddellijk goed nieuws!!!! Waaaw, een heeeele dikke proficiat met je zwangerschap!!! Geniet er van!!!

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 23 mei 2006, 14:38

mercikes Veerke !!!
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 24 mei 2006, 23:22

Hoi Flupke, ik kan geloven dat je blij bent met al je 'symptomen'. Ik hoop voor jou ook dat nu alles goed gaat. Dat is denk ik wel normaal dat je nu wat met de schrik zit. Maar ik zal heel hard duimen en hopelijk hoor je binnenkort goed nieuws van de gyne hé, dan kan je helemaal genieten!

Mijn misselijkheid (als ge het zo kunt noemen) is nu ook over. Ook die krampen heb ik niet meer gehad. En nog steeds geen :twisted: te bespeuren. Ik denk dat ik overmorgen ga testen, dan is het dag 51. OP voorwaarde dat ik zo lang kan wachten wat de test ligt hier al en dan is het niet gemakkelijk! :D

Veerke, ik zie aan je banner dat je een volgende ronde in bent gegaan. Ik zal duimen zunne!!

grtz :!:
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 25 mei 2006, 14:46

ambertje, heel veel succes bij het testen, onze duimpjes staan omhoog,

kom jij ons rijtje ook vervoegen met jou gezelschap? :D

ik ben nieuwsgierig in jou plaats :P
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 25 mei 2006, 16:19

Hoi Chanti, het zal toch niet voor deze keer zijn. heb deze morgen getest en het was negatief. Ik had het ondertussen wel al gedacht want anders had ik al lang iets gemerkt aan mijn lichaam volgens mij. Maar ondertussen ben ik alweer op dag 50 en nog steeds geen :twisted: te bespeuren. Wordt er toch wel een beetje moedeloos van. Ben ook al serieus aan het denken dat er iets mis is, dit kan toch niet meer van het ontwennen van de pil zijn hé.
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Veerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2006, 13:17

Bericht door Veerke » 26 mei 2006, 09:11

He Ambertje, wat stom nu dat het weer zo lang duurt :? Ik duim voor je dat je écht zwanger mag zijn, en dat anders die :evil: maar rap komen, hè. Kan je tenminste weer opnieuw beginnen... Stom dat je nog zo lang moet wachten om naar de gyn te gaan...

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 26 mei 2006, 10:04

oei ambertje, weer zo een lange cyclus, ja is helemaal niet meer plezant,

hoe lang ben je nu al van de pil af? mijn huisarts heeft gezegd dat het overhoop kan liggen tot een half jaar na het stoppen met de pil,

ik hoop zo dat je je :twisted: mag krijgen ofwel stillekes aan tekenen mag krijgen dat je wel zwanger bent want ik wordt er ambetant van in jou plaats,

veel sterkte alleszinds
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 26 mei 2006, 11:16

Ik ben begin januari gestopt met de pil dus ik zit bijna aan de magische 6 maanden grens. Ik dacht in het begin ook dat het van mn pil was. En ik was vol goede hoop dat ik op de goede weg was toen mijn 2de cylcus 37 dagen was. Maar mijne 3de cyclus (deze dus) is nu 51 dagen en nog altijd niks. Ik ga volgende week eens langs de huisarts, misschien kan hij al iets meer zeggen.
En ik vind het natuurlijk erg dat het deze keer niks is maar ik vind het nog veel erger dat ik niet opnieuw kan beginnen! Had nochtans zo gehoopt om het op mijn verjaardag (volgende week) te kunnen zeggen aan mijn ouders. Dan nog maar ff zwijgen hé!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 26 mei 2006, 12:27

ja das echt balen,

tis te hopen dat de huisarts inderdaad iets meer kan vertellen, tis te hopen dat je vandaag nog je :twisted: krijgt, dan weet je tenminste iets eh,

ons lichaam zit eigenlijk toch raar in mekaar eh, we hebben er eigenlijk geen of weinig controle over
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 27 mei 2006, 18:05

Zou wel gemakkelijk zijn als we meer controle hadden hé. Of zoals ik in een andere topic al zie: een deurtje in je buik! Lijkt me ook heel handig! :D
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 27 mei 2006, 22:38

hihihi ja inderdaad, het deurtje hoeft niet al te groot te zijn, gewoon een piepvenstertje hahaha
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 28 mei 2006, 18:37

:lol: :lol:
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Ben ik wel zwanger ?”