vraagje
Moderators:Welcome, Moderators
hey ik heb sinds enkele dagen(sinds 8 mei) last van een soort ongikrampen , maar ik moet pas ongesteld worden op 16 mei. ik heb anders zelden last van krampen. het lijken alvast ongikrampen , ik heb der ni veer ervaring mee. zou het kunnen dat ik dit raar gevoel heb om een andere reden ???? miss zw? ik en mijn ventje hebben wel hevig geklusd dus miss touché. maar ik wil niet voorlopen op de feiten. heeft iemand daar soms ook al last van gehad zo vroeg naar NOD toe?? (ik ben heel normaal/regelmatig van cyclus, 30dagen) verder ga ik niet echt in op mogelijke symptomen , want dan ga ik teveel hopen. kben wel seriues vermoeid en kben wat misselijk, maar tkan aant weer liggen ook he.
kan iemand mij alvast verder helpen. greets amy (kwist niet echt waar het berichtje plaatsten , dus drop ik het hier maar)
kan iemand mij alvast verder helpen. greets amy (kwist niet echt waar het berichtje plaatsten , dus drop ik het hier maar)
ik heb van vrijdag geen last meer van mijn "ongikrampen". ik heb ook geen ongi gevoel. normaal moeten ze morgen (dinsdag) komen. Ik heb wel veschrikkelijk last van mijn darmen, soms dat ik echt moet lopen om nog op tijd te zijn, mijn buikje rommelt serieus (en dan nog niet gesproken van de winderigheid
), tis oorlog daarbinne , tligt miss aan het weer. ik ben nog steeds heel vermoeid (kan ook liggen aan twerk), en mijn borsten staan schoon gezwollen (da kan ook zijn van een opkomende ongi, en ik heb het groots van de tijd zichtbare aders) duss ja ... ik zal wel zien he. hoofd op nuchter en niet hopen want anders kan de teluurstelling zo groot zijn. greet amy lee