Hallo, hier ben ik weer. Er is ondertussen weer bijna een maand verstreken en we kunnen weer vol spanning zitten afwachten of de

er weer zullen aankomen. Ik hoop van niet natuurlijk. Voorlopig geen tekenen te bespeuren dat het zover zou kunnen zijn

Maar das nog afwachten hé. Vorige maand had ik een cyclus van 36 dagen en was ik echt om de muren op te lopen. Heb dan ook 4 testen versleten en zelfs bloed laten trekken. Deze maand ben ik er eigenlijk het minste van al mee bezig geweest. Anders is de teleurstelling weer eens zo groot. Ik heb alles gewoon zijn gangetje laten gaan en we zullen wel zien. Als het niet zo is gaan we gewoon naar de volgende ronde hé. Niet getreurd hoor, maar hoe sneller hoe liever natuurlijk.
Toen ik de vorige keer zwanger raakte gebeurde dit in de vierde ronde. Na mijn miskraam, in december, zitten we nu weer aan de vierde ronde. Hopelijk is het deze keer dus weer prijs.
Heb gisteren een beteke last gehad van 'bruin' bloedverlies (enkele druppelkes). Deze morgen terug enkele druppelkes, maar da was echt te verwaarlozen. Hopelijk is het misschien een innestelingsbloedingske hé, maar daar zullen we maar niet te veel op hopen. Nog een weekske (of enkele dagen langer) afwachten en aftellen hé en dan zien we wel wat het geworden is hé. Ik hou jullie alvast op de hoogte hoor.
Het zou natuurlijk wel een schoon verjaardagscadeau zijn hé!!!!
groetjes cindy