hey , ik zit dus met een probleem. ik en mijn ex hebben op de dag van mijn ovulatie sex gehad. das allemaal zo erg niet, maar omdat ik geen pil neem hebben we dan toch maar een condoom gebruikt. allemaal goe en wel dacht ik, tot de moment da mijn exvriendje terugtrok nadat hij was klaargekomen, jaja , je kan het al raden, de condoom gescheurd

. dus ff samenvattend, terwijl hij dus gekomen is , was die condoom waarschijnlijk al stuk, en dat allemaal tijdens een van het diepst penetrerende standje van mijn persoonlijk palmares. dus gegarandeerd dat ik gevuld ben met mijn ex zijn liefdesvocht . nu we hebben er ni lang over stilgestaan. maar ik heb zo mijn twijfels. ik ben moe, moet vaak gaan plassen

ik heb last van lage rugpijnen. je zal alvast denken, oh nee weer zo een puber dat denkt dat ze zwanger is. allemaal goed en wel , maar het is juist hetzelfde gevoel dat ik had bij mijn vorige zwangerschap (die ik heb laten onderbreken omdat mijn ex ni klaar was voor het vaderschap). en eerlijk gezegd he, zo even onder ons, ik wil dat niet weer. ik ben bereid om in te staan voor mijn daden (hoe passioneel ze dan ook mogen zijn). ik heb dan ook last van veel witverlies, maar da is zo dik van structuur. voor de rest is het mooi wit en ruikt het niet , maar ik heb anders nooit zulk dik witverlies. ik moet volgende week dinsdag mijn regels hebben dus ... ik zal wel zien. maar als er iemand van jullie dit herkend als een zwangerschap, plz let me know. ik weet niet meer wat denken. greets Amy lee. xxx