antwoord gevraagd

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
liesl
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 jan 2006, 19:20
antwoord gevraagd

Bericht door liesl » 03 jan 2006, 18:47

Ik ben liesl en heb een paar vraagjes die jullie misschien kunnen beantwoorden. Vanaf hoeveel weken kun je uberhaupt iets zien op inwendige echo? En wat kun je dan zien? En dan heb ik nog een vraagje: Vanaf hoeveel weken zwanger kan test positief zijn? Ik zou erg geholpen zijn als ik antwoord zou krijgen op deze vragen want overal staat wat anders. Ik ben nl in oktober gestopt met pil. 13 december bij HA test positief. 21 december echo gemaakt niets op te zien ook geen vruchtzakje. 30 december weer echo nog niets op te zien dus verloskundige zei niet zwanger waarschijnlijk wel bevruchting plaats gevonden maar verder niets. Maar ik ben nog steeds niet ongi en heb ook geen bloedingen gehad. Ik wordt een beetje gek van mezelf. Wat zouden jullie doen. Heb deze vraag ook al elder gesteld maar dacht ik zal hem nog maar een keerjte erbij zetten.

ALvast bedankt dames.

groetjes liesl


Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 03 jan 2006, 19:17

zover ik weet kan je testen vanaf de eerste dag dat je overtijd bent...Maar of alle testen dit duidelijk gaan laten zien is iets anders.

op die andere vraag kan ik niet echt antwoorden...ze zeiden tegen mij dat je rond de 10 weken best kon komen of iets later dan kon je het meeste zien.

Zo ver ik hier de meeste nu al hoor mogen ze al iets vroeger rond de 8 weken of zo
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Re: antwoord gevraagd

Bericht door sterretje » 03 jan 2006, 19:33

liesl schreef: waarschijnlijk wel bevruchting plaats gevonden maar verder niets.
dat is hetzelfde als ik aan de hand heb gehad...ben wel "gewoon"(what's in a name) ongesteld geworden....morgen moet ik naar de gyn op controle
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

liesl
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 jan 2006, 19:20

Bericht door liesl » 04 jan 2006, 18:31

Hey sterretje.

Wat heb jij dan aan de hand gehad? Duurde het lang voor dat je ongesteld werd? Ik denk maar steeds misschien ben ik nog wel zwanger is 2de echo ook te vroeg geweest. Enfin ik weet het gewoon niet meer en wordt er een beetje radeloos van.

groetjes liesl

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 04 jan 2006, 19:22

dat er een bevruchting plaatsvond,maar geen innesteling.
ik werd een paar dagen vroeger dan gewoonlijk ongesteld,enne het was wat meer(sorry voor het woordgebruik)brokkerig....
een aantal maanden geleden heb ik een miskraam gehad,en dit was er,volgens de gyn nog een gevolg van(dat ik blijkbaar toch niet heel"uitgezuiverd"was.
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding


liesl
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 jan 2006, 19:20

Bericht door liesl » 04 jan 2006, 20:44

dank je wel sterretje voor je snelle reactie.
Maar ik weet dus ook niet of wanneer ik normaal ongi zou worden. Het is allemaal zo onwerkelijk. Ik denk maar steeds stel nou dat de 2de echo ook te vroeg was en ze nog niets konden zien. Hoe voelde jij je na de bevinding en wat heb je gedaan?
groetjes liesl

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 05 jan 2006, 08:11

goh,hoe voelde ik me....
wel,moet eerlijk toegeven dat ik niet wist wat er aan de hand was...dan maar weer op controle bij de gyn,en toen kreeg ik die uitleg(wel bevruchting,geen innesteling)....met het advies weer te komen als ik ongesteld werd,en het was niet zoals het hoorde...ben dus gisteren gegaan,en blijkbaar is mijn baarmoeder nu wel proper...
Ik voelde vooral....tja...ik was bang...dat die mk toch sporen had nagelaten,ofzo..ik kan niet omschrijven waar ik precies bang voor was...
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

liesl
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 jan 2006, 19:20

Bericht door liesl » 05 jan 2006, 18:28

Oke sterretje.

Ik ben er gewoon een beetje radeloos van geworden. Het is ook allemaal zo vreemd gegaan. Ik hoef niet terug naar verloskundige als ik ongesteld wordt. Ik moest het gewoon maar ff afwachten. Het enige wat ik me afvraag is of ik nu veilig moet vrijen tot dat ik ongi wordt of dat dat niet uit maakt. Maar dat is eigenlijk alles. Maar bij jou was gelukkig alles proper. Maar er kan toch ook niet veel in baarmoeder zitten als het er nooit in is gekomen? Ik vraag mij alleen af waar dat bevruchte eitje dan wel is gebleven. Weet jij dit? Nou groetjes

liesl

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 05 jan 2006, 19:05

dat komt gewoon mee af met de menstruatie...met dat'zuiver'zijn,bedoel ik na mijn miskraam,he,omdat,als er 'resten' achterblijven,dit de innesteling kan bemoeilijken
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

liesl
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 jan 2006, 19:20

Bericht door liesl » 05 jan 2006, 20:05

O ja sorry,
Daar had ik ff niet meer aangedacht ik dacht dat je het over toen had met die bevruchting die niet innestelde. Ik denk al ik hoef helemaal niet terug te komen. Ik wacht het nu maar gewoon ff af. Maar hoop wel dat het nu snel komt want ik ga over 1 weekje skien en heb geen zin om daar ongi te zijn. Is zo'n gedoe he. Maar goed dat hebben we niet voor het zeggen. groetjes liesl

Gebruikersavatar
fozke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 dec 2005, 09:25
Locatie:Beringen
Contacteer:

Bericht door fozke » 05 jan 2006, 21:06

Raar. Vanaf 6 weken moet je een vruchtje kunnen zien. Ik was 6 weken en 5 dagen ver en zag ook al mooi een kloppend hartje. Dus dat was 2 weken nadat ik wist dat ik zwanger was...
Een vriendin van me heeft een echo gehad op 5 weken en daar was al een vruchtzakje te zien, dus je kunt vrij snel iets zien.

Misschien niet echt geruststellend voor jou??? Ik vind het toch raar dat ze bij die tweede echo helemaal niks zagen,normaal zouden ze dan toch al iets moeten zien. Maar dan vind ik het weer raar dat je nog geen bloeding hebt gehad...

Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt. Sterkte!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

liesl
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 jan 2006, 19:20

Bericht door liesl » 06 jan 2006, 18:57

Hallo allemaal.

Om van de onzekerheid af te zijn heb ik nog een test gedaan gisterochten. En deze was negatief. Dus de verloskundige heeft helaas gelijk gehad. Maar ja het was anders ook wel erg snel raak geweest. Ik bedoel ik ben pas gestopt met de pil. Volgende keer beter dan maar. Het enige vervelende is dat ik nog steeds niet ongi ben geworden. Hopelijk komt dit wel nog deze week zodat ik het helemaal kan afsluiten. Bovendien ga ik over 2 weken een weekje skien en ik hoop niet dat ik het dan krijg. Want het zal deze keer ook wel heftiger zijn dan anders. Maar goed ik wacht het rustig af. Ik hou jullie wel op de hoogte.

groetjes liesl


Plaats reactie

Terug naar “Ben ik wel zwanger ?”