wie o wie

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
liz
wie o wie

Bericht door liz » 01 jan 2006, 19:34

Wie o wie kan mij met het volgende helpen?
Ik ben liesl ik ben in oktober gestopt met de pil en ben vervolgens naar HA gegaan voor advies. Daar een test gedaan en deze was positief. vervolgens naar verloskundige gegaan en echo laten maken daar was niks op te zien. Misschien te vroeg in zwangerschap. Dus ff afwachten. vervolgens heel onzeker en toch nog maar een test gehaald deze was NEGATIEF. Verloskundige opgebelt en ik kon meteen nog terecht voor een echo.
Maar niks op te zien. Helaas maar dus niet zwanger. Maar ik ben ook nog steeds niet ongesteld geworden of heb geen bloeding gehad. Ik vind het allemaal erg vreemd en weet ook niet goed wat ik ervan moet denken.

groetjes liesl


Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 01 jan 2006, 21:52

amai inderdaad een strange verhaal...veel succes maar helaas kan ik je daarbij ook niet helpen
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Katia

Bericht door Katia » 01 jan 2006, 23:10

idd eigenaardig verhaal...
hoe dan ook... die 2e test kon verkeerd zijn alleszins... dat gebeurt wel vaker! dat het toch possitief is, is dus mogelijk, maar het zal nog te vroeg zijn om iets te zien dan...
Ofwel andersom: mijn vorige maandstonden waren ook zoiets raar: ze bleven uit, ik doe een test en die is negatief... Uiteindelijk na meer dan een week kreeg ik mijn regels maar met enorm wat krampen, overgeven, buikloop... naar de dokter geweest en het bleek een prille miskraam te zijn...

Ik zou gewoon afwachten...
Tijd brengt raad!

Gebruikersavatar
barbara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 feb 2005, 14:00

Bericht door barbara » 02 jan 2006, 12:56

ik vind het ook een raar verhaal. maar ik denk dat de eerste test fout gaat geweest zijn, anders zouden ze toch al iets gezien hebben? ik was na het stoppen met de pil ook heel onregelmatig, soms cycli van 80d! daardoor wist ik ook nooit of ik zwanger was of niet. heb dan cyclocur moeten nemen.
laat zeker weten hoe het verloopt, ik hoop natuurlijk dat je toch nog zwanger bent. we weten natuurlijk niet wanneer je die eerste test gedaan hebt, als die ook in okt was, dan zou je toch wel al iets op de echo moeten zien nu.
barbaraxxx
Afbeelding

Afbeelding

liesl
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 jan 2006, 19:20

Bericht door liesl » 03 jan 2006, 12:38

Hallo allemaal.

Heb gisteren nog eens met verloskundige gesproken en zei zegt dat er wel bevruchting is geweest maar verder niks dat schijnt wel vaker voor te komen want anders had ze wel een vruchtzakje of iets moeten zien. 1ste test is trouwens 2 weken geleden geweest. Tja door alles ga ik af en toe wel weer twijfelen idd. Maar goed ik wacht het maar ff af meer kan ik niet doen ben ik bang.

groetjes liesl


Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 03 jan 2006, 14:44

Raar verhaal in ieder geval.
Ze zeggen wel dat een test niet altijd betrouwbaar is.
Op een echo zien ze alles, dus ik vrees dat je nog een maandje zal moeten wachten en dan weer zien.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 03 jan 2006, 16:02

Vind het ook een beteke raar verhaal. Ik denk dat je inderdaad niet meer zal kunnen doen dan nog eventjes afwachten of je nu wel of nie ongesteld wordt. Alleszins veel succes gewenst bij het zwanger worden!!

groetjes cindy
AfbeeldingAfbeelding

liesl
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 jan 2006, 19:20

Bericht door liesl » 03 jan 2006, 18:36

Hallo Allemaal.

Nogmaals bedankt voor jullie reacties. Ik vraag me trouwen wel af vanaf hoeveel weken je iets kan zien op een echo? Weet iemand dit misschien.
Vanaf wanneer er vruchtzakje etc is.

groetjes liesl

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 03 jan 2006, 21:01

mijn eerste echo was aan 5 en half weken, een heel klein vruchtzakje en dooierzakje
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
jenniferv
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 dec 2004, 13:05
Locatie:Schelle

Bericht door jenniferv » 03 jan 2006, 21:20

mijn eerste echo was op 7 weken en daar zg je duidelijk een kindje, met een kloppend hartje op, normaal kun je snel iets zien op de echo hoor.

deze keer moet ik wachten tot men 8ste week, om een eerste echo!

groetjes en succes!

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 03 jan 2006, 22:20

Yana: eerste echo rond een week of 8 dacht ik. Dan zag je al een kleine vruchtje en de dooier. Ook de baarmoeder.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Ben ik wel zwanger ?”