Bruinverlies op mijn nod

Moderators:Welcome, Moderators

Vivie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 nov 2005, 21:32
Bruinverlies op mijn nod

Bericht door Vivie » 03 nov 2005, 21:38

Hallo,
Dit is mijn eerste berichtje op dit forum, even oefenen dus!

Even mijn situatie schetsen: ik heb een kindje van 2 jaar en we zijn nu in onze eerste ronde voor kindje nr. 2.

Mijn vermoedelijke nod (ben niet superregelmatig) was gisteren en heb sindsdien licht bruinverlies (had ik bij mijn eerste zwangerschap ook).

Met welke test zou ik dit weekend al kunnen testen, daar ik niet precies weet wanneer mijn nod is maar wel vermoed dat ik zwanger ben door dat bruinverlies?

Hebben jullie advies? Alvast bedankt


Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 03 nov 2005, 22:30

je kan eender welke test kopen dan hoor...

tja en als je die kenmerk in je vorige zwangerschap al had wie weet...maar ja niet te hard aan vasthouden want elke zwangerschap is meestal anders.

MAar hierbij tevens ook welkom en stel maar zoveel vragen als je wil...en succes bij het testen. Laat ons zeker iets weten hier he
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Vivie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 nov 2005, 21:32

Bericht door Vivie » 06 nov 2005, 12:48

YesYesYes!!!!!

Ik ben zwanger!! Heb meteen bloedtest bij huisarts laten doen (geen zwangerschapstest) en mijn hcg waarde was 57. Ik was toen 3 dagen overtijd. Zou die waarde normaal zijn voor de duur van de zwangerschap?

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 06 nov 2005, 13:42

proficiat...

ik denk dat het een normale waarde is omdat het zo pril is maar zeker ben ik niet van de uitleg. Heeft je arts er niets over gezegd?
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)


Plaats reactie

Terug naar “Ben ik wel zwanger ?”