vol spanning
Moderators:Welcome, Moderators

Bij mij zijn de

groetjes cindy
Ik hoop het echt voor je fupke dat je zwanger bent...
Mijn vriendin is verpleegster en zij is er van overtuigd dat ik ook inderdaad zwanger was maar dat ik een mk gehad heb... Toch wel heel frapant idd dat ik 2 weken constant misselijk was en dan ineens gedaan...
Maar anyway op naar de volgende ronde...
Mijn vriendin is verpleegster en zij is er van overtuigd dat ik ook inderdaad zwanger was maar dat ik een mk gehad heb... Toch wel heel frapant idd dat ik 2 weken constant misselijk was en dan ineens gedaan...
Maar anyway op naar de volgende ronde...

- Karen/1982
- Pas blauw
Hallo, allez... vandaag weeral niets te bespeuren van
. Ben net een nieuw testje gaan halen (ineens een doos van 2). We zullen het wel laten liggen tot maandag... denk ik
Eens je de testjes in huis hebt is het moeilijk om ze nog 2 dagen te laten hoor. Maar deze keer zal ik op mijn tanden bijten.
Ik ben er deze keer echt te veel mee bezig omdat ik me regelmatig misselijk voel sedert anderhalve week. Mijn test was gisteren dus negatief, maar heb me misschien inderdaad te vroeg getest. Normaal heb ik een cyclus van 30-31 dagen. Vorige maand was het slechts 27 dagen, dus volgens mijn banner ben ik reeds enkele dagen over tijd omdat ik mijn cyclus van vorige maand heb ingetikt. Voor hetzelfde geld heb ik er deze maand één van 31 dagen en ben ik helemaal nog niet over tijd. Vandaag staan we op dag 32. Allez.. weeral wachten
Ik hou jullie wel op de hoogte.
groetjes cindy

Eens je de testjes in huis hebt is het moeilijk om ze nog 2 dagen te laten hoor. Maar deze keer zal ik op mijn tanden bijten.
Ik ben er deze keer echt te veel mee bezig omdat ik me regelmatig misselijk voel sedert anderhalve week. Mijn test was gisteren dus negatief, maar heb me misschien inderdaad te vroeg getest. Normaal heb ik een cyclus van 30-31 dagen. Vorige maand was het slechts 27 dagen, dus volgens mijn banner ben ik reeds enkele dagen over tijd omdat ik mijn cyclus van vorige maand heb ingetikt. Voor hetzelfde geld heb ik er deze maand één van 31 dagen en ben ik helemaal nog niet over tijd. Vandaag staan we op dag 32. Allez.. weeral wachten

Ik hou jullie wel op de hoogte.
groetjes cindy
Dat wachten is inderdaad moeilijk. En bij het minste beetje dat je voelt, ben je aan het denken: Zou het??? Als je zo missleijk bent is het denk ik HEEL moeilijk om er dan niet mee bezig te zijn hé!
Ik zou deze maand ook echt niet weten wanneer ik ongi zou moeten worden. Mijn vorige cyclus (1ste na pil) was 50 dagen. Moet ik nu ook zo lang wachten? Want dan is het al half april!
Maar Cindy, ik duim heel hard dat er tegen maandag nog geen
te bespeuren zijn en dat je test positief is dan. Ben eens benieuwd!
Groetjes!
Cindy
Ik zou deze maand ook echt niet weten wanneer ik ongi zou moeten worden. Mijn vorige cyclus (1ste na pil) was 50 dagen. Moet ik nu ook zo lang wachten? Want dan is het al half april!
Maar Cindy, ik duim heel hard dat er tegen maandag nog geen

Groetjes!
Cindy

allez...vandaag dag 33 en nog steeds geen
te bespeuren. Heb weer nie kunnen wachten en heb test gedaan... NEGATIEF. Nu ga ik geen testjes meer kopen vóór woensdag. Ik wil er geen geld meer aan uitgeven... als het woensdag nog niets is ga ik ineens naar de dokter op het werk voor bloedonderzoek... dan kost het mij niets. Heb ondertussen reeds 3 testen versleten
Wachten wachten wachten....
groetjes cindy

Wachten wachten wachten....

groetjes cindy