zwanger of niet?
Moderators:Welcome, Moderators
bij mij was het zo dat toen ik de positieve uitslag vd bloedproef kreeg van mijn huisarts, ik naar mijn gyn mocht bellen.
Daar vroegen ze dan hoever ik ongeveer was.
Rond 12 weken laten ze je dan langskomen.
Tenzij je gyn vindt dat het nodig is dat je eerder komt en dan is dat meestal rond 8 weken. Dan kunnen ze het hartje goed zien!
ben echt heel benieuwd hoor!
Daar vroegen ze dan hoever ik ongeveer was.
Rond 12 weken laten ze je dan langskomen.
Tenzij je gyn vindt dat het nodig is dat je eerder komt en dan is dat meestal rond 8 weken. Dan kunnen ze het hartje goed zien!
ben echt heel benieuwd hoor!

wachten duurt altijd te lang hé....
ik had dat in het begin van mijn zwangerschap ook!
en nu... ben ik er bijna vanaf
en lijkt het of ik maar pas zwanger ben!
In het begin duurde alles me te lang
Wachten op de uitslag
wachten op mijn eerste afspraak
wachten op dit, wachten op dat
Nu moet ik niet meer wachten
nu is alles er voor ik het goed en wel besef!
probeer je zinnen wat te verzetten
dat maakt dat je dag wat vlugger voorbij gaat!!!
ik had dat in het begin van mijn zwangerschap ook!
en nu... ben ik er bijna vanaf
en lijkt het of ik maar pas zwanger ben!
In het begin duurde alles me te lang
Wachten op de uitslag
wachten op mijn eerste afspraak
wachten op dit, wachten op dat
Nu moet ik niet meer wachten
nu is alles er voor ik het goed en wel besef!
probeer je zinnen wat te verzetten
dat maakt dat je dag wat vlugger voorbij gaat!!!
ja ik probeer mijn gedachten wat te verzetten en het gaat al beter voorruit,
raar dat in het begin alles zo in slow motion gaat en op het einde vliegt het voorbij,
dat ik maar vlug aan die eerste 3 maanden voorbij ben want heb toch wel wat schrik dat er iets mis gaat lopen, als ik al dan niet zwanger ben eh
ik heb wel voordurend buikkrampen, al een paar dagen aan een stuk,
dat zou toch geen slecht teken kunnen zijn eh, ik hoop alleszinds van niet
groetjes
raar dat in het begin alles zo in slow motion gaat en op het einde vliegt het voorbij,
dat ik maar vlug aan die eerste 3 maanden voorbij ben want heb toch wel wat schrik dat er iets mis gaat lopen, als ik al dan niet zwanger ben eh

ik heb wel voordurend buikkrampen, al een paar dagen aan een stuk,
dat zou toch geen slecht teken kunnen zijn eh, ik hoop alleszinds van niet
groetjes
Chanti, ik ben echt zo superblij voor jou!!! Ik ben gauw komen kijken op het forum omdat ik zo benieuwd was (zit nog op het werk). Eindelijk dan toch hé! Ik hoop dat alles goed gaat maar ik denk het wel. En nu inderdaad maar wachten tot je de uitslag krijgt van je bloedtest. Hopelijk heb je het goede voorbeeld gegeven en gaan er nu veel volgen!
Hou ons op de hoogte!!!
Groetjes!!

Hou ons op de hoogte!!!
Groetjes!!

Ik moet vandaag normaal mijn
krijgen maar tot nu toe nog niks. Zouden jullie bv morgen al testen?? Ik weet niet of het te vroeg is of niet aangezien mijn cyclus nog niet op orde is. 1ste keer 50 dagen, 2de keer 37 dagen en nu is het de 3de keer (vandaag dag 37). Ik had eigenlijk gedacht dat mijn cyclus nu weer korter zou zijn. Of kan dat dat die nu ineens terug langer is?
Maar ik zal maar niet te hard roepen want ik begin precies wat krampen te krijgen

Maar ik zal maar niet te hard roepen want ik begin precies wat krampen te krijgen

ik had met testen een paar dagen gewacht,
dat is volgens mij het beste, dan is die hcg waarde veel hoger en heb je denk ik meer kans om positief te testen,
zo moet ge u ni down voelen als je negatief test bij te vroeg testen,
tot sewes, ik ga nu een lekker badje in en sewes naar de dokter,
groetjes en tot straks
en ambertje, ik duim heel hard met je mee dat je
mogen uitblijven, dan zijn we al met zijn tweeën 
dat is volgens mij het beste, dan is die hcg waarde veel hoger en heb je denk ik meer kans om positief te testen,
zo moet ge u ni down voelen als je negatief test bij te vroeg testen,
tot sewes, ik ga nu een lekker badje in en sewes naar de dokter,
groetjes en tot straks
en ambertje, ik duim heel hard met je mee dat je

Hoi dametjes,
Ben nieuwkomertje op deze site en net zoals jullie aan het proberen
Heb enkele vragen hoe het allemaal bij jullie is gegaan de eerste maand nadat jullie zijn gestopt met de pil.
Heb mijn laatste
gehad op 30/03/06. Ben momenteel op dag 44 van mijn cyclus dus
Heb 24/03 bloed laten prikken voor algemene controle en toen was ik nog niet zwanger. Dit is dus wel al meer dan 14 dagen geleden dus zal ik wss dan mijn eisprong nog niet gehad hebben.
Heb maandag op 40e dag een urinetest gedaan, negatief
Maar vele bij ons in de familie waren na een maand overtijd en positieve bloedtest nog altij negatief bij een urinetest...
Heb de maandag naar mijn dokter gebeld en ze zei als je binnen 14 dagen nog geen
hebt, kom dan nog eens langs voor een bloedtest... Maar dat is nog zo lang wachten he!
Borsten doen geen pijn, soms wel steken in mijn buik, altij heel moe voelen en de ene moment zou ik vanalles kunnen opeten en andere moment heb ik in niets zin! Ik hoop alleen maar dat zoals jullie soms zeggen mijn lichaam me niet voor de zot houdt
Ik zit echt vol zenuwen nu!
Hoop dat jullie me kunnen helpen...
Thx
Ben nieuwkomertje op deze site en net zoals jullie aan het proberen

Heb enkele vragen hoe het allemaal bij jullie is gegaan de eerste maand nadat jullie zijn gestopt met de pil.
Heb mijn laatste

Heb 24/03 bloed laten prikken voor algemene controle en toen was ik nog niet zwanger. Dit is dus wel al meer dan 14 dagen geleden dus zal ik wss dan mijn eisprong nog niet gehad hebben.
Heb maandag op 40e dag een urinetest gedaan, negatief

Maar vele bij ons in de familie waren na een maand overtijd en positieve bloedtest nog altij negatief bij een urinetest...
Heb de maandag naar mijn dokter gebeld en ze zei als je binnen 14 dagen nog geen

Borsten doen geen pijn, soms wel steken in mijn buik, altij heel moe voelen en de ene moment zou ik vanalles kunnen opeten en andere moment heb ik in niets zin! Ik hoop alleen maar dat zoals jullie soms zeggen mijn lichaam me niet voor de zot houdt

Ik zit echt vol zenuwen nu!
Hoop dat jullie me kunnen helpen...
Thx
volgens mij kan je toch het best naar je huisarts luisteren en nog even afwachten,
ik spreek uit ervaring als ik zeg dat je regels achterwege kunnen blijven omdat je gewoon er zo fel aan denkt en hoopt, dus probeer je gedachten te verzetten en ze zullen waarschijnlijk wel komen, komen ze nog niet kan je ook eens naar de gyn gaan en alles laten nakijken,
ikzelf heb juist een bloedtest laten doen maar ik had er niet meer aan gedacht dat het vrijdag is, dus ik moet nog tot maandag namiddag wachten op het resultaat maar de huisarts was al enthousiast over de positieve test, als ik zwanger ben dan zou de geboortedatum 13/01/2007 zijn.
pfff moet ik nog een heel weekend wachten, maja, de huisarts heeft ook al gezegd dat ik nog niet te enthousiast moet zijn totdat de eerste 3 maanden achter de rug zijn, anders ga ik dan veel te depressief zijn moest er iets mis gaan,
voila ik heb alles gezegd wat ik wilde zeggen en wist te zeggen, ik hou jullie op de hoogte,
groetjes
ik spreek uit ervaring als ik zeg dat je regels achterwege kunnen blijven omdat je gewoon er zo fel aan denkt en hoopt, dus probeer je gedachten te verzetten en ze zullen waarschijnlijk wel komen, komen ze nog niet kan je ook eens naar de gyn gaan en alles laten nakijken,
ikzelf heb juist een bloedtest laten doen maar ik had er niet meer aan gedacht dat het vrijdag is, dus ik moet nog tot maandag namiddag wachten op het resultaat maar de huisarts was al enthousiast over de positieve test, als ik zwanger ben dan zou de geboortedatum 13/01/2007 zijn.
pfff moet ik nog een heel weekend wachten, maja, de huisarts heeft ook al gezegd dat ik nog niet te enthousiast moet zijn totdat de eerste 3 maanden achter de rug zijn, anders ga ik dan veel te depressief zijn moest er iets mis gaan,
voila ik heb alles gezegd wat ik wilde zeggen en wist te zeggen, ik hou jullie op de hoogte,
groetjes
Hoi Tess, mijn 1ste cyclus na het stoppen van de pil was 50 dagen. Dus het kan echt wel dat je cyclus nu zo lang duurt. Mijn 2de cyclus was 37 dagen en de 3de is nu nog bezig (vandaag dag 37). Ik zou nog even afwachten.
En Chanti, nog eventjes wachten tot na het weekend en dan ben je 100% zeker. Hopelijk heb je veel te doen dit weekend zodat de tijd wat sneller gaat!
En Chanti, nog eventjes wachten tot na het weekend en dan ben je 100% zeker. Hopelijk heb je veel te doen dit weekend zodat de tijd wat sneller gaat!