zwanger of niet?
Moderators:Welcome, Moderators
dag allemaal,
ik heb de testen vandaag aangekregen en heb ondertussen al getest,
maar helaas was het negatief
maar de
zijn er nog steeds niet,
zoals ik vroeger al zei komt het bij ons in de familie wel voor dat je het niet kan weten aan de hand van een test dus moet ik maar gewoon nog eventjes afwachten en heb ik ze nog niet eind volgende week dan ga ik bloed laten trekken bij de huisarts,
pfff nu is het wachten mij ook wel teveel hoor
maar ik hou jullie op de hoogte,
groetjes
ik heb de testen vandaag aangekregen en heb ondertussen al getest,
maar helaas was het negatief

maar de

zoals ik vroeger al zei komt het bij ons in de familie wel voor dat je het niet kan weten aan de hand van een test dus moet ik maar gewoon nog eventjes afwachten en heb ik ze nog niet eind volgende week dan ga ik bloed laten trekken bij de huisarts,
pfff nu is het wachten mij ook wel teveel hoor

maar ik hou jullie op de hoogte,
groetjes
toen ik een paar maanden geleden met de pil gestopt ben heb ik da ook nog ene keer aan de hand gehad, toen was ik ook 13dagen overtijd,
maar de laatste maanden waren ze eigenlijk redelijk op tijd, ja op 1 of 2 dagen na soms maar voor de rest wel ja,
ja het kriebelt in mijn handjes om niet naar de dokter te gaan,
maar mijn huisarts kijkt altijd zo raar als ik een bloedtest wil,
die doet dan eerst nog eens een gewone test en als die negatief is dan wilt die geen bloedtest doen, hij zegt dat zijn test echt te vertrouwen is,
daarmee dat ik toch hoopte dat het een positieve test zou zijn, dan moest ik niet aan mijn huisarts vragen om een bloedtest,
erg eh
groetjes
maar de laatste maanden waren ze eigenlijk redelijk op tijd, ja op 1 of 2 dagen na soms maar voor de rest wel ja,
ja het kriebelt in mijn handjes om niet naar de dokter te gaan,
maar mijn huisarts kijkt altijd zo raar als ik een bloedtest wil,
die doet dan eerst nog eens een gewone test en als die negatief is dan wilt die geen bloedtest doen, hij zegt dat zijn test echt te vertrouwen is,
daarmee dat ik toch hoopte dat het een positieve test zou zijn, dan moest ik niet aan mijn huisarts vragen om een bloedtest,
erg eh

groetjes
Hoi Chanti, ik hoop voor jou ook dat het positief is! Ik zou ook nog wat wachten met de bloedtest. Zeker als je nog al eens overtijd bent geweest. Het wachten is inderdaad niet simpel maar dan kom je hier maar wat babbelen!!
Ik denk dat het voor mannen inderdaad gemakkelijker is om te zeggen: volgende keer beter. Wij zijn er gewoon meer mee bezig hé. Maar wacht maar tot je zwanger bent, ik denk dat het dan wel anders zal worden qua betrokkenheid van je ventje!

Ik denk dat het voor mannen inderdaad gemakkelijker is om te zeggen: volgende keer beter. Wij zijn er gewoon meer mee bezig hé. Maar wacht maar tot je zwanger bent, ik denk dat het dan wel anders zal worden qua betrokkenheid van je ventje!

ja das waar
ik heb nog altijd geen
ik had in de week met bjorn gepraat en ik had tegen hem gezegd dat ik wou zwijgen als ik zwanger ben totdat ik de 3 maanden ben gepasseerd maar ondertussen heb ik het aan iedereen verklapt dat we aan het proberen zijn en dat ik overtijd ben,
ik kon het niet verzwijgen en hij zijn best maar doen om zijne mond te houden hihi
maar goed dat hij het begrijpt en er niet kwaad van is, hij weet namelijk hoe ik ineen zit eh

ik heb nog altijd geen

ik had in de week met bjorn gepraat en ik had tegen hem gezegd dat ik wou zwijgen als ik zwanger ben totdat ik de 3 maanden ben gepasseerd maar ondertussen heb ik het aan iedereen verklapt dat we aan het proberen zijn en dat ik overtijd ben,
ik kon het niet verzwijgen en hij zijn best maar doen om zijne mond te houden hihi

maar goed dat hij het begrijpt en er niet kwaad van is, hij weet namelijk hoe ik ineen zit eh

dag allemaal,
ik wou jullie nog eventjes op de hoogte houden,
ik heb nog steeds geen
en ook niet het gevoel dat ik ze moet krijgen, wel heb ik zo eventjes lichte steken in mijn lies gehad maar voor de rest niks, ja maagpijn regelmatig maar voor de rest totaal niets,
deze week naar de dokter bloed laten trekken en alles maar eens grondig laten controleren
groetjes en nog eens succes aan iedereen die aant proberen is
ik wou jullie nog eventjes op de hoogte houden,
ik heb nog steeds geen

deze week naar de dokter bloed laten trekken en alles maar eens grondig laten controleren
groetjes en nog eens succes aan iedereen die aant proberen is
hoi allemaal,
om kwart na 10 ga ik naar de dokter,
heb een beetje zenuwen want het is ne nieuwe dokter omdat ik hier in zonhoven wil gaan, anders moet ik altijd naar hasselt gaan, en dan moet ik mijn ma altijd vragen om te rijden,
dus vandaag bloed trekken,
ik ben eens benieuwd wanneer ik de uitslag heb,
maar ik hou jullie zeker op de hoogte
tot straks ofzo
om kwart na 10 ga ik naar de dokter,
heb een beetje zenuwen want het is ne nieuwe dokter omdat ik hier in zonhoven wil gaan, anders moet ik altijd naar hasselt gaan, en dan moet ik mijn ma altijd vragen om te rijden,
dus vandaag bloed trekken,
ik ben eens benieuwd wanneer ik de uitslag heb,
maar ik hou jullie zeker op de hoogte
tot straks ofzo
Welke dokter ga je?? Mijne huisdokter is dr Jacobs. Hij ziet er een beetje wild uit af en toe maar is echt een hele lieve man waartegen je alles kan zeggen. Ik ben ondertussen al een paar keer verhuisd maar ik blijf bij hem gaan. Dr Denagel die bij hem zit vind ik ook best goed, maar hem ken ik nog niet zo goed.
Wanneer krijg je het resultaat van je test?? Laat iets weten hé!
Bij mij zijn de
er sinds gisteren doorgekomen (al na 37 dagen!!) dus wij beginnen vol goede moed aan ronde 3!
Wanneer krijg je het resultaat van je test?? Laat iets weten hé!
Bij mij zijn de