zijn jij en je vriend terug samen dan?
Hoe reageerde hij op het feit dat het "kon zijn" dat je zwanger was?
Moderators:Welcome, Moderators
ik vind niet dat wij er geschikt voor zijn om daarover te oordelen.chanti schreef:hoi,
ik wil me helemaal niet bemoeien met je leven maar zou je nog niet eventjes wachten;
want eigenlijk ken je hem nog niet zoooo goed en dan al een kindje maken met hem is toch riskant vind ik want wat als het binnen 2 maand niet meer klikt dan ben je mss al zwanger,
ik heb zo een beetje het gevoel dat je zo graag een kindje wilt dat het niet uit maakt met wie, maar later ga je daar mss spijt van hebben,
dus denk er nog een keertje over na en neem dan een beslissing,
veel succes alleszinds,
groetjes
Ik begrijp deze reactie wel.. Maar dat is omdat ik het zelf ook niet meemaakte.. Ik wist wel dat ik kindjes wilde bij Filip, maar ook niet zo snel.. Maar ik kan me inbeelden dat mensen soms gewoon aanvoelen dat het klikt en dat ze er voor kunnen gaan.. Mijn zus is ook snel zwanger geraakt en ik begrijp dat.. Als je hen ziet, je weet gewoon dat het goed zit..chanti schreef:...
want eigenlijk ken je hem nog niet zoooo goed en dan al een kindje maken met hem is toch riskant vind ik want wat als het binnen 2 maand niet meer klikt dan ben je mss al zwanger,
...
niet twijfelen danAmy-lee schreef:thx voor jullie antwoordjes, ik na het lezen van die eerste reactie op mijn huidige situatie dacht ik da ik iedereen tegen zou hebben. maar der zijn der ook andere die mij wel kunnen begrijpen. das moeilijk uit te leggen maar wij zijn echt op elkaar afgestemd, we voelen elkaar ook perfect aan. hij is een schatje. xxxx amy lee