zou ik zwanger kunnen zijn
Moderators:Welcome, Moderators
ja, zou ik wel willen. maar ik heb een soort fobie, weet niet juist hoe het noemt en ik kan niet verdragen dat sommige dingen door mijn keel gaan. als ik vind dat het vies smaakt of ik denk dat ik het niet kandoorslikken dan raak ik in paniek en kan het dan ook niet doorslikken en moet dan overgeven dus liever geen pillen. ik kan zelfs net verdragen dat ze aan mijn keel komen.
ik ben mama van Jamie (30/08/03), Alexi (21/12/04) en Nicky (11/01/06)

ik wilde ook een spiraal laten steken maar het zou dus maar voor een jaartje of zoiets zijn en dan kost het wel redelijk veel vind ik. voor ik zwanger was van Alexi had ik de pleisters maar daar werd ik ziek van. ik ben een moeilijke, he?

- Isake
- Pas blauw
- Contacteer:
Wat zijn ' de pleisters ' als ik vragen mag, da ken ik nie!natasja schreef:ik wilde ook een spiraal laten steken maar het zou dus maar voor een jaartje of zoiets zijn en dan kost het wel redelijk veel vind ik. voor ik zwanger was van Alexi had ik de pleisters maar daar werd ik ziek van. ik ben een moeilijke, he?
Een vriendin van ons die had altijd migraine van haar pil. Nu heeft zij ook de pleisters en daar is ze wel heel tevreden mee.natasja schreef:ik wilde ook een spiraal laten steken maar het zou dus maar voor een jaartje of zoiets zijn en dan kost het wel redelijk veel vind ik. voor ik zwanger was van Alexi had ik de pleisters maar daar werd ik ziek van. ik ben een moeilijke, he?
Iedereen is anders, hé.
dat ziet er hetzelfde uit als pleisters om te stoppen met roken alleen is de samenstelling natuurlijk anders.Isake schreef:Wat zijn ' de pleisters ' als ik vragen mag, da ken ik nie!
Vanessa, ja idd, iederen is anders en dat bewijst het dan ook.